DE OP IS HIER TE VINDEN! 
quote:
-reageer eens normaal-quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:24 schreef Rots het volgende:
[..]
En Gabri is gewoon gepasseerd door van Basten trouwens, zelfs als die niet geblesseerd zou zijn geen basis.
Never change a winning team... oh ja die uitdrukking kennen ze bij 010 niet, want daar investeren ze 30 miljoen aan waardeloosheid om vervolgens bankroet te gaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:24 schreef Rots het volgende:
[..]
En Gabri is gewoon gepasseerd door van Basten trouwens, zelfs als die niet geblesseerd zou zijn geen basis.
Hij is de rest van het seizoen geblesseerd; er is maar één peppi die het over gepasseerd zijn heeft.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:25 schreef Sethje het volgende:
Erg jammer dat Gabri zo word afgedankt..in de tijd van Ten Cate was het een van de sterkhouders
Afgedankt? Hij is gewoon geblesseerd toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:25 schreef Sethje het volgende:
Erg jammer dat Gabri zo word afgedankt..in de tijd van Ten Cate was het een van de sterkhouders
quote:
Toen hij fit was dit seizoen is hij ook vaak genoeg gepasseerd hoor. Of ben je alweer vergeten dat van Basten hem in de 38e minuut een paar keer er al uithaalde toen hij één van de beste spelers was?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij is de rest van het seizoen geblesseerd; er is maar één peppi die het over gepasseerd zijn heeft.
Half 5 weer. Wat een graftijdquote:
Dat is er anders ook welquote:
En verreweg de mooiste.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:56 schreef NoizEkick het volgende:
Ajax steekt sowieso al jaren met kop en schouders boven de rest van de Nederlandse clubs uit.
Ajax, de beste club van Nederland.
Gaaf, gaan we hem aan houdenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:59 schreef versteegrob het volgende:
Als van Basten volgend seizoen geen eerste wordt moet die weg. Zie Van Der Boog in de VI. Jammer dat Van Basten zo weinig vertrouwen uitstraalt, snik snik
Welke wedstrijden dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:27 schreef Rots het volgende:
[..]
Oja en Mikieboy, ik heb wel degelijk genoeg wedstrijden live gezien van Ajax. En ja, daar viel mij op dat Vertonghen op het middenveld een paar keer aardig aan het stuntelen was. Verdedigend vind ik hem gewoon sterker, misschien is LB niet zijn plek, maar je kan beter hem hebben dan Schilder.
Die paar wedstrijden die hij op het middenveld heeft gespeeld na een lange periode als verdediger, waren inderdaad niet z'n beste wedstrijden. Groningen-uit en Vitesse-uit enzo.quote:
Het club?quote:
quote:
Gelukkig was de rest toen wel topquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die paar wedstrijden die hij op het middenveld heeft gespeeld na een lange periode als verdediger, waren inderdaad niet z'n beste wedstrijden. Groningen-uit en Vitesse-uit enzo.
Nog heel het seizoen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:04 schreef Black-Death het volgende:
Gabri is dus niet gepasseerd, maar gewoon geblesseerd
met verzorgd aantrekkelijk dominant voetbalquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe gaan we volgend jaar kampioen worden jongens? Aan het aantal doelpunten voor ligt het in ieder geval niet de laatste paar seizoenen.
Doorselecteren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe gaan we volgend jaar kampioen worden jongens? Aan het aantal doelpunten voor ligt het in ieder geval niet de laatste paar seizoenen.
Morgen winnen we sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:08 schreef Kriegel het volgende:
Win in ieder geval morgen even voor ons, kampioen word ik toch liever na een eigen wedstrijd dan twee dagen na dato.
Stiekem je spelfout editen he?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:07 schreef Loserkid het volgende:
[..]
met verzorgd aantrekkelijk dominant voetbal
In een 4-3-3 systeem met de punt naar achter.
Zorgen dat er eindelijk een keer een team staat en een nieuwe medische staf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Misschien kunnen we die van vorig seizoen terug halenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zorgen dat er eindelijk een keer een team staat en een nieuwe medische staf.
Of ik ben het vergeten maar slechter was het toen niet toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien kunnen we die van vorig seizoen terug halen
Volgens mij wel. Maar misschien zit dat zo in m'n hoofd omdat er toen meer over gesproken werdquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of ik ben het vergeten maar slechter was het toen niet toch?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:56 schreef NoizEkick het volgende:
Ajax steekt sowieso al jaren met kop en schouders boven de rest van de Nederlandse clubs uit.
Ajax, de beste club van Nederland.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, daarom staan ze 3e achter FC Twente en AZ en zijn ze al jaren geen kampioen geworden.
Het begint de noormaalste zaak van de wereld te worden. Iemand voor 2 weken in de ziekenboeg. Tel daar 4 maanden bij op en je weet ongeveer wanneer die speler weer fit isquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:25 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Maar misschien zit dat zo in m'n hoofd omdat er toen meer over gesproken werd
Misschien doelde hij niet op de resultaten van het team maar van de supportersquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, daarom staan ze 3e achter FC Twente en AZ en zijn ze al jaren geen kampioen geworden.
Fantastische constatering van jequote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat een nieuwe medische staf dezelfde tegenslag kent zegt ook iets.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zorgen dat er eindelijk een keer een team staat en een nieuwe medische staf.
quote:
quote:Beste supporters,
Helaas is de Online Shop uit de lucht. We willen jullie erop wijzen dat de Ajax-artikelen in de Official Fanshop te verkrijgen zijn. Wij hopen dat de webshop zo spoedig mogelijk weer in de lucht is. Excuses voor het ongemak.
AFC Ajax
Jammer. Wilde net iets bestellen. Thanks voor het opzoeken.quote:
Doe maar lekker in het AZ-topic. Niet hier.quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:28 schreef lighted het volgende:
Waar is Rots? Ik wil graag met hem praten over de briljantheid van AZ gisteren.
goeie tipquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:34 schreef MaxC het volgende:
Trouwens, voor iedereen aanrader om VI te kopen deze week. 10 pagina's over Ajax
Wist helemaal niet dat we de 11e club in Europa waren qua supporters
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfus-AZ. Had nog zo gehoopt dat NAC, Ajax, Twente en Heerenveen (?) van ze zouden winnen.
En dat wij nog zo op het nippertje de schaal pakkenquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfus-AZ. Had nog zo gehoopt dat NAC, Ajax, Twente en Heerenveen (?) van ze zouden winnen.
Hhahahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:32 schreef M0NTANA het volgende:
*Hap* *hap* *hap*quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:26 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Begin Augustus moet je al topfit zijn..quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:53 schreef kevin6188 het volgende:
Eerste training 22 juni. De tering.
Zie eerst de voorronde van de CL maar eens te halen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:17 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wanneer is de loting van de CL-voorrondes bekend.
Zijn wij even blij dat jou mening ons geen fuck uit maakt. we zien het wel he alles kan nog gebeuren. Mja jij bent alleen hier om te trollen dus waarom ik op jou reageer is mij een vraag.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:24 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zie eerst de voorronde van de CL maar eens te halen.
Ik zie Twente niet meer zakken eigenlijk.
Naar mijn mening gaat Ajax UEFA Cup spelen volgend jaar met de huidige prestaties.
Ik ben hier niet om te trollen, ik ben hier om mijn mening te geven.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Zijn wij even blij dat jou mening ons geen fuck uit maakt. we zien het wel he alles kan nog gebeuren. Mja jij bent alleen hier om te trollen dus waarom ik op jou reageer is mij een vraag.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:32 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om te trollen, ik ben hier om mijn mening te geven.
Het programma is nou niet bepaald makkelijk te noemen:
AZ (Thuis)
Twente (Thuis)
Sparta (Uit)
PSV (uit)
Willem II zullen jullie wel winnen dit weekend.
Ik denk dat de wedstrijd Ajax - Twente beslissend gaat worden voor wie er UEFA Cup gaat spelen en wie voorronde CL.
Twente heeft echter de beste papieren IMO.
quote:De Tukkers kunnen niet beschikken over de geblesseerde spits Blaise Nkufo, keeper Sander Boschker en verdediger Ronnie Stam. Coach Steve McClaren wist vrijdag nog niet of Marko Arnautovic inzetbaar is. De aanvaller was deze week vanwege familieomstandigheden in Servië.
Je mag van Raymania in dit topic niet over andere clubs praten, dus daarom hou ik het bij Ajax aangezien dit het Ajax topic is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:38 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En het programma van Twente is zeker wel makkelijk?
Feyenoord Uit
Heerenveen Uit
Az thuis
Ajax uit
en:
[..]
quote:Op zaterdag 11 april 2009 12:34 schreef RayMania het volgende:
Doe maar lekker in het AZ-topic. Niet hier.
Klopt maar heb je Twente programma gezien? Dat is ook niet makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:32 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om te trollen, ik ben hier om mijn mening te geven.
Het programma is nou niet bepaald makkelijk te noemen:
AZ (Thuis)
Twente (Thuis)
Sparta (Uit)
PSV (uit)
Willem II zullen jullie wel winnen dit weekend.
Ik denk dat de wedstrijd Ajax - Twente beslissend gaat worden voor wie er UEFA Cup gaat spelen en wie voorronde CL.
Twente heeft echter de beste papieren IMO.
Haha, iedereen in rep en roer over de linksbackpositie en dan zit 'ie niet eens bij de selectie.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:16 schreef Frankz0rz het volgende:
Ziet er naar uit dat van Basten Lindgren meeneemt i.p.v Schilder. Zal wel een blessure hebben dan?
Edit: Staat niks bij over een blessure, gepasseerd dan?
Hahah idd. Dan zal jantje wel gewoon linksback staan denk ikquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, iedereen in rep en roer over de linksbackpositie en dan zit 'ie niet eens bij de selectie.
Bassie zit de boel op te fokken... denkt zeker dat het nog 1 april is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, iedereen in rep en roer over de linksbackpositie en dan zit 'ie niet eens bij de selectie.
Inderdaad, mensen reageren er weer zo spastisch op alsof we de CL-finale ingaan met Sno in de spits.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Lekker boeiend wie er morgen spelen. Al spelen we met de A1, dan nog moeten we van W2 winnen
Maak je borst maar nat...quote:Op zaterdag 11 april 2009 14:17 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Wanneer is de loting van de CL-voorrondes bekend.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 01:21 schreef Aanvoerder het volgende:
UEFA Champions League 2009/10 Competition format
De kampioenen van de landen op plaats 13 t/m 53 op de UEFA-coefficient-ranking strijden in 4 rondes om 5 plekken in de CL.
Daarnaast via een aparte route strijden de 3e ploeg van de nummer 6 op de ranking en de nummers 2 van de nummers 7-15 op de ranking in de 3e ronde om 5 plekken in de 4e voorronde. Hierin moeten die 5 tegen de nummers 4 van de nummers 1-3 op de ranking + de derde ploegen van de nummers 4 en 5 op de ranking strijden om de andere 5 plekken in de CL.
De nummer 2 van Nederland krijgt dus in 2 voorrondes sterke tegenstanders voorgeschoteld.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:08 schreef Silenus het volgende:
Al zet je denthemen daar neer op die linksbackpositie, dan winnen we nog. Lekker boeiend.
Misschien moet je hier dan even kijken.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:11 schreef sezten het volgende:
Ik zie Ajax nog wel gelijkspelen tegen Tilburg Terreur.
In Zagreb heb je ten minste nog geile chickies om je na de wedstrijd te troosten. In Engeland zijn er alleen maar biggen te bestijgen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooi, laat die sterke tegenstanders maar komen. Ik vlieg er liever tegen Chelsea of Arsenal uit dan tegen fucking Zagreb.
Jij hebt helemaal geen geld om naar Zagreb te gaanquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In Zagreb heb je ten minste nog geile chickies om je na de wedstrijd te troosten. In Engeland zijn er alleen maar biggen te bestijgen.
In augustus weer wel. Let maar op.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen geld om naar Zagreb te gaan
Ja op het Rembrandtpleinquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:36 schreef w00h00 het volgende:
wat een tamme bende rondom Ajax zeg.![]()
we zouden eigenlijk moeten 'discussiëren' of we op Leidse, Rembrandtplein, P2of in de Arena het kampioenschap zouden moeten vieren.
![]()
Zijn er mensen van hier bij, als ze tegen jong PSV spelen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Hij bedoelt natuurlijk Jong Ajax. Daar kan het eerste nog wat van leren!
We hebben nog 1 puntje nodig, gaat goed komenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:04 schreef Suijk het volgende:
Zijn we al kampioen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |