Zijn er mensen van hier bij, als ze tegen jong PSV spelen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Hij bedoelt natuurlijk Jong Ajax. Daar kan het eerste nog wat van leren!
We hebben nog 1 puntje nodig, gaat goed komenquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:04 schreef Suijk het volgende:
Zijn we al kampioen?
Normaal gesproken is Tilburg thuis altijd een simpel duel.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:11 schreef sezten het volgende:
Ik zie Ajax nog wel gelijkspelen tegen Tilburg Terreur.
Waarom wilde jij dat Ajax ging verliezen als AZ gisteren gelijk zou spelen?quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Normaal gesproken is Tilburg thuis altijd een simpel duel.
Alleen als Twente verliest want dan wordt AZ niet op het veld kampioen. En ik heb het nooit gehad over een gelijkspel van AZ.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom wilde jij dat Ajax ging verliezen als AZ gisteren gelijk zou spelen?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien moet je hier dan even kijken.
quote:Schilder krijgt niet de voorkeur boven Vertonghen
Robbert Schilder maakt geen deel uit van de selectie van trainer Marco van Basten voor de thuiswedstrijd tegen Willem II. Volgens eerdere berichtgeving zou de 22-jarige Ajacied de voorkeur krijgen boven Jan Vertonghen, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
Schilder zou in de basis beginnen tegen Willem II. De 22-jarige Ajacied is echter niet in de selectie opgenomen. Of dat automatisch betekent dat Vertonghen zondag in de basis start, is onduidelijk.
Hieronder de vermoedelijke opstelling:
Vermeer; Van der Wiel, Wielaert, Olegeur, Vertonghen; Anita, Enoh, Aissati; Suarez, Cvitanich, Emanuelson.
19 april in eindhoven inderdaad. Dag na psv-uit van het eerste.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:30 schreef kurk_droog het volgende:
Wanneer moet jong ajax weer? PSV uit was het toch?Leuk reisje
Hallelujah. Marco heeft het licht gezien.quote:
Nicequote:Op zondag 12 april 2009 09:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
19 april in eindhoven inderdaad. Dag na psv-uit van het eerste.
Misschien dat die daarna er harder voor gaat werken om weer op niveau te komen. Hij mag ook wel wat meer passeerbewegingen leren..quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 10:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hallelujah. Marco heeft het licht gezien.
Sorry?quote:
Oh, daar keek ik niet naar. Dacht dat het om zijn basisplek ging. My bad.quote:Op zondag 12 april 2009 10:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je zijn naam schrijft?
Die hangt er in HOOLS ook weleensquote:
Me tooquote:Op zondag 12 april 2009 10:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oh, daar keek ik niet naar. Dacht dat het om zijn basisplek ging. My bad.
Vandaag had hij een hattrick gemaaktquote:Op zondag 12 april 2009 11:05 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n probleemZijn goede acties zijn op 1 hand te tellen.
Als het nou 30 graden was. Lekker bierenquote:Op zondag 12 april 2009 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het vandaag wel lekker. Morgen toch vrij
Ik hoop echt dat 'ie volgend seizoen gaat schitteren.quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 11:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat 'ie volgend seizoen gaat schitteren.
* Aanvoerder grijpt met z'n hand in de koelkast naast z'n PC om een koele Freddy te pakken. BVO'tje!quote:Op zondag 12 april 2009 11:42 schreef kurk_droog het volgende:
Ik hoop dat ik binnen een half uur een koude freddy in mijn hand heb.
quote:Op zondag 12 april 2009 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
* Aanvoerder grijpt met z'n hand in de koelkast naast z'n PC om een koele Freddy te pakken. BVO'tje!
quote:Op zondag 12 april 2009 11:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgende week helemaal...wtf half vijf tegen PSV
Waarom staat dit in hemelsnaam op ajax.netwerkquote:Nieuws en artikelen elders op het web: [voeg zelf toe]
Selectie redactie Ajax Netwerk:
11/4 Highlow.nl: Ajax A1 loot Chelsea, Chivas en FCNH
10/4 Parool: De stadionspeaker kent zijn plek
9/4 AT5: [video] Terugblik op Ajax-tijd Adrie Koster
Meer links naar geselecteerde andere bronnen...
Real-time andere bronnen (voor de echte news-junkies):
23:34 Nieuws.nl: Jankovic en Suarez in finale Marbella
19:24 RTV Noord-Holland: Doek bijna gevallen voor Ajax(ama)
19:05 AD: Jankovic en Suarez spelen finale Marbella
Meer real-time links naar andere bronnen...
Hoe staat de zon rond die tijd in de Arena ? Ik ga vanmiddag ook weer eens kijken.quote:Op zondag 12 april 2009 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik vind het vandaag wel lekker. Morgen toch vrij
Third qualifying round, 1st leg 28/29.07.2009quote:
Tenzij we gewoon UEFA-Cup halen. Dan hoeven we pas veel later aan de bakquote:Op zondag 12 april 2009 12:22 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Third qualifying round, 1st leg 28/29.07.2009
Third qualifying round, 2nd leg 04/05.08.2009
Eind juli begint de kwalificatie dus al.
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'quote:Op zondag 12 april 2009 12:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Tenzij we gewoon UEFA-Cup halen. Dan hoeven we pas veel later aan de bak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |