Welke wedstrijden dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:27 schreef Rots het volgende:
[..]
Oja en Mikieboy, ik heb wel degelijk genoeg wedstrijden live gezien van Ajax. En ja, daar viel mij op dat Vertonghen op het middenveld een paar keer aardig aan het stuntelen was. Verdedigend vind ik hem gewoon sterker, misschien is LB niet zijn plek, maar je kan beter hem hebben dan Schilder.
Die paar wedstrijden die hij op het middenveld heeft gespeeld na een lange periode als verdediger, waren inderdaad niet z'n beste wedstrijden. Groningen-uit en Vitesse-uit enzo.quote:
Het club?quote:
quote:
Gelukkig was de rest toen wel topquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die paar wedstrijden die hij op het middenveld heeft gespeeld na een lange periode als verdediger, waren inderdaad niet z'n beste wedstrijden. Groningen-uit en Vitesse-uit enzo.
Nog heel het seizoen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:04 schreef Black-Death het volgende:
Gabri is dus niet gepasseerd, maar gewoon geblesseerd
met verzorgd aantrekkelijk dominant voetbalquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe gaan we volgend jaar kampioen worden jongens? Aan het aantal doelpunten voor ligt het in ieder geval niet de laatste paar seizoenen.
Doorselecteren.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoe gaan we volgend jaar kampioen worden jongens? Aan het aantal doelpunten voor ligt het in ieder geval niet de laatste paar seizoenen.
Morgen winnen we sowieso niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:08 schreef Kriegel het volgende:
Win in ieder geval morgen even voor ons, kampioen word ik toch liever na een eigen wedstrijd dan twee dagen na dato.
Stiekem je spelfout editen he?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:07 schreef Loserkid het volgende:
[..]
met verzorgd aantrekkelijk dominant voetbal
In een 4-3-3 systeem met de punt naar achter.
Zorgen dat er eindelijk een keer een team staat en een nieuwe medische staf.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Misschien kunnen we die van vorig seizoen terug halenquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zorgen dat er eindelijk een keer een team staat en een nieuwe medische staf.
Of ik ben het vergeten maar slechter was het toen niet toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:19 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien kunnen we die van vorig seizoen terug halen
Volgens mij wel. Maar misschien zit dat zo in m'n hoofd omdat er toen meer over gesproken werdquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of ik ben het vergeten maar slechter was het toen niet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |