Als je een lot in de winkel koopt, moeten ze wel weten wie je bent.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:06 schreef -J-D- het volgende:
Beetje late storting, TS
Normaal storten ze binnen een week.
Of juist wat vroeg.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:06 schreef -J-D- het volgende:
Beetje late storting, TS
Le-zen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:07 schreef Gabbylicious het volgende:
Het staat echt niet ala minute op je bank. Hoax dus.
Beetje wel ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:06 schreef -J-D- het volgende:
Beetje late storting, TS
Hij zal het ook wel een maand hebben laten liggenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je een lot in de winkel koopt, moeten ze wel weten wie je bent.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je hebt iets uit de automaat van de NS gepind, dus het is er binnenkort wel af gehaald door skimmers.
Hij woont daar in een garagebox.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
WTF moet je in Duivendrecht ?
Heb je daar een garagebox ofzo
Geen hoax dus?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:12 schreef Emimich het volgende:
Uitslag 1036ste Staatsloterij, winnende loten 10 Maart 2009:
AY 03 38 32 100.000,-
http://www.staatsloterij.nl/winnen/laatste_trekking/index.html
niet om gelijk je baan op te zeggen nee, maar het is niet niksquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:14 schreef Emimich het volgende:
Trouwens allemaal leuk en aardig, maar een ton is niet zo heel veel geld.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:18 schreef gelly het volgende:
Het duurt langer voordat je een ton krijgt uitgekeerd, je moet daarvoor naar het hoofdkantoor van de staatsloterij... Nep dus. Bovendien is de omschrijving van de overboeking dan anders.
Ik schrok al, TS nog rijker dan mij.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:18 schreef gelly het volgende:
Het duurt langer voordat je een ton krijgt uitgekeerd, je moet daarvoor naar het hoofdkantoor van de staatsloterij... Nep dus. Bovendien is de omschrijving van de overboeking dan anders.
om over de spelling nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik schrok al, TS nog rijker dan mij.
Je kan ook eerst daar checken of je gewonnen heb.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:20 schreef LasTeR het volgende:
Wel héél toevallig dat je de staatloterij tabs open hebt.
Sorry?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:14 schreef Emimich het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik schrok al, TS nog rijker dan mij. ik:{
Je hoeft niet naar het hoofdkantoor als je automatisch meespeelt of je loten online kooptquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:18 schreef gelly het volgende:
dan mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik schrok al, TS nog rijker dan mij.
Ja, belastingvrijquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:23 schreef Jajong het volgende:
100k rond? Is Staatsloterij belastingvrij?
Als enige voor zover ik weet ik Nederlandquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:23 schreef Jajong het volgende:
100k rond? Is Staatsloterij belastingvrij?
Wat een onzin! Daar moet een 'gemiddeld' persoon minstens 5 tot 10 jaar voor sparenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:14 schreef Emimich het volgende:
We weten allemaal dat je vanavond zielig gaat lopen rukken op je kamertje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:30 schreef damsco het volgende:
Kapot VIP chillen vanavond. Champagne, dames, entourage mee...
Valt wel op dat je verder stil bent damsco.quote:
Nou gelukkig blijf je er zo nuchter onderquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:30 schreef damsco het volgende:
Kapot VIP chillen vanavond. Champagne, dames, entourage mee...
Wat heb ik met een gemiddeld persoon te maken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:28 schreef istair het volgende:
Wat een onzin! Daar moet een 'gemiddeld' persoon minstens 5 tot 10 jaar voor sparen
Stacey.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
TS wint een ton en moet zijn blijfschap op FOK posten -----
Royal Sadness.
Ik had allang een cafe afgehuurd. Maarja: ik heb dan ook vrinden.
Stiekem hoopt hij nu ook op een stukje op de FP, zijn ultieme glorie.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
TS wint een ton en moet zijn blijfschap op FOK posten -----
Royal Sadness.
Ik had allang een cafe afgehuurd. Maarja: ik heb dan ook vrinden.
Koop dan meteen heel FOK!quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Trakteer iedere KLB-er op een pimp abbo.
Uh...quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
wie kan even via fotoshop ofzo bevestigen dat die screenshot zwaar geshopt isik zie al n boel korrels toevallig om die 200 k heen
dus?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
En niemand die het opvalt dat TS de websites van Geenstijl (insert smilie met handje)en de trekkingsuitslag (knap dat ie die nog zonder spelfouten heeft weten over te nemen !!!111) open heeft staan ?
Zal eens kijken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:35 schreef de_boswachter het volgende:
Kan niemand dat paintstreepje over die bankrekening verwijderen. Das mogelijk, toch ?
Fixtquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:37 schreef de_boswachter het volgende:
En niemand die het opvalt dat TS de websites van Geenstijlen de trekkingsuitslag (knap dat ie die nog zonder spelfouten heeft weten over te nemen !!!111) open heeft staan ?
Er zijn verschillende manierenquote:
Wat is het nut van betaling in termijnen? Dan loopt je toch alleen maar rente mis?quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Staatsloterij is niet belastingvrij, je wint een mooi rond bedrag omdat ze adverteren met de prijzen waar de belasting al vanaf is. Een prijs van ¤100.000 is dus eigenlijk ¤140.845,08 maar dat ziet er niet zo tof uit.
Daarnaast vraag ik me af waarom je het bedrag in één keer hebt laten storten, hebben de adviseurs van de staatsloterij je niet kunnen inpraten om tot betaling in termijnen over te gaan?
Moet je je wel kenbaar maken he. Ik kwam er pas laatst achterquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
Ik had mijn prijs van 10 euro () al na een dag binnen
jammer TS je had deze grap beter over 3 dagen kunnen maken
Onzin, de Staatsloterij is gewoon belastingvrij. Ik hoef geen rare gokbelastingen e.d. te betalen. Zover ik weet de Staatsloterij ook niet (en al zou dat wel zo zijn, daar heb ik daar weinig mee te maken).quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
Staatsloterij is niet belastingvrij, je wint een mooi rond bedrag omdat ze adverteren met de prijzen waar de belasting al vanaf is. Een prijs van ¤100.000 is dus eigenlijk ¤140.845,08 maar dat ziet er niet zo tof uit.
Daarnaast vraag ik me af waarom je het bedrag in één keer hebt laten storten, hebben de adviseurs van de staatsloterij je niet kunnen inpraten om tot betaling in termijnen over te gaan?
Ja maar vergeleken met de inflatie kan het alsnog een hogere waarde hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wat is het nut van betaling in termijnen? Dan loopt je toch alleen maar rente mis?
1-0 voor jouquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar vergeleken met de inflatie kan het alsnog een hogere waarde hebben.
Om voor inflatie te compenseren heb je die rente juist hard nodig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar vergeleken met de inflatie kan het alsnog een hogere waarde hebben.
Ik zeg toch ook niet dat jij belasting moet betalen, die is er gewoon al af. Ze adverteren met 100k, je krijgt 100k alleen is er weldegelijk belasting over betaald.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Moet je je wel kenbaar maken he. Ik kwam er pas laatst achter![]()
[..]
Onzin, de Staatsloterij is gewoon belastingvrij. Ik hoef geen rare gokbelastingen e.d. te betalen. Zover ik weet de Staatsloterij ook niet (en al zou dat wel zo zijn, daar heb ik daar weinig mee te maken).
Over het uitbetalen in delen, vertel? Wat zou mijn voordeel zijn? (Niet dat het nu veel uitmaakt nog, kan het niet terug draaien meer)
Heb je wel een keuze dan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De adviseurs van de Staatsloterij willen liever dat je het in delen laat uitbetalen
Heel niet, ik heb het.quote:
TS heeft een correct winnend lotnummer opgezocht, zodat mensen die gaan googelen echt zien dat er een ton op dat nummer is gevallen.quote:
Op die rekening wel. Is namelijk mijn lopende rekeningquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Anders zag je dat hij voorheen nog maar net genoeg had voor een beeldje
Hmmm wedje dat dat topic niet komt?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
Om te voorkomen dat iedereen HOAX roept als ik vanavond mijn ik-heb-7,5-mln-gewonnen-topic maak hier alvast het lotnummer
HP 085701
Vanavond eet ik swarmaquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
om over de spelling nog maar te zwijgen
Dan faalt je topic...quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Op die rekening wel. Is namelijk mijn lopende rekeningMaar mijn totaalsaldo gaat jullie niks aan
Wat een ontzettende kneus ben je ook hequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan faalt je topic...
Koop van je 100.000 dan een lifetime Fok! PIMP abo...dan geloven we je
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:07 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kneus ben je ook he![]()
![]()
![]()
Wat zou mij het verrotten of je mij gelooft of niet, die 100K wordt er echt niet minder op
![]()
![]()
In tegendeel, elke dag vang ik er rente op![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:05 schreef Fritztiaan het volgende:
Een verhaal verzinnen om online "aanzien" te krijgen en daar zelfs voor shoppen![]()
Als je ze nog kan vinden in je stad bedoel je, die "vrienden" van jequote:Op vrijdag 10 april 2009 16:09 schreef damsco het volgende:
Maar de tiefus voor jullie haters. Ik ben weg, biertje doen met wat vrienden in de stad. Later haters![]()
Klopt als een busquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
Zoiets moet je stil houden, tegenover iedereen anders willen ze allemaal ineens wat van je
Ik zou hem inderdaad best willen zien oprotten van FOK.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
Zoiets moet je stil houden, tegenover iedereen anders willen ze allemaal ineens wat van je
Ja, maar daar hoeft ie geen geld voor te hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zou hem inderdaad best willen zien oprotten van FOK.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:16 schreef dagdag het volgende:
klopt ooit won ik een keer 3milard met raad waar die staat
van henkie op radio 538
gezeur
het beste is om een Ferrari voor danny te komen, in ruil voor admin te zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus.... Wat zouden we doen met 100K?
jouw neerlands ogen mijn pijn doetquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:19 schreef dagdag het volgende:
[..]
het beste is om een Ferrari voor danny te komen, in ruil voor admin te zijn
ra maar goed ik gelooy niet dat hij gewoon heeftquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
jouw neerlands ogen mijn pijn doet
Insgelijks voor jou, pauper.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:15 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zou hem inderdaad best willen zien oprotten van FOK.
Een chill appartement voor 100k?quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik zou echt zo blij zijn als ik opeens 100k op m'n rekening zag staan
Ben nu op zoek naar een studentenkamer, van 4 x fuckin' 4m². Dan zou ik gewoon een chill appartement nemen.
Wie is hier nou de pauper, met je topic in KLB dat je wat geld gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:05 schreef damsco het volgende:
Insgelijks voor jou, pauper.
Ach, pure afgunst inderdaad. Maar dat is ook wel weer het leuke aan klaagbaak, hoe feller de weerstand hoe meer degene laat zien dat het hem echt wat doet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:08 schreef BELASTING het volgende:
Mensen zijn gewoon fucking jaloers op damsco.
Binnenkort VIP chillen op mijn kosten. Poppen we Cristal champagne met spange smatjes en shinen we in da clubquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
OMG ik heb onweerlegbaar bewijs gekregen via pm![]()
Alleen wegens privcay kan ik dat niet posten![]()
Maar nogmaals gefeliciteerd damsco![]()
Nodig mij ook even uit wil jequote:Op vrijdag 10 april 2009 17:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Binnenkort VIP chillen op mijn kosten. Poppen we Cristal champagne met spange smatjes en shinen we in da club
Gefeliciteerd dan maar Damscoquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:20 schreef damsco het volgende:
Het leukste zijn de typetjes als:
- Autisten als beauretard en emimich: voelen zich verheven, de een houdt zelfs hele lijstjes bij met zijn favoriete online users (net als op de basisschool)
Je huurt spange smatjes in?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Binnenkort VIP chillen op mijn kosten. Poppen we Cristal champagne met spange smatjes en shinen we in da club
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Als je de bestedingsruimte niet weg had gepaint had ik je geloofd. Of maak anders 75.000 over naar mijn rekening, stort ik het weer terug en post ik ook een screenshot hier als bewijs.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:40 schreef Sapstengel het volgende:
Of maak anders 75.000 over naar mijn rekening, stort ik het weer terug
Ah, kaste 5. Lang leve self-fulfilling prophecies.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:20 schreef damsco het volgende:
Ach, pure afgunst inderdaad. Maar dat is ook wel weer het leuke aan klaagbaak, hoe feller de weerstand hoe meer degene laat zien dat het hem echt wat doet.
- Autisten als beauretard en emimich: voelen zich verheven, de een houdt zelfs hele lijstjes bij met zijn favoriete online users (net als op de basisschool) maar hebben zelf nog nooit iets betekent voor de maatschappij. Leven compleet in hun eigen wereldje![]()
!!!!!!.
- Alto's: kotsen op alles en iedereen die ook maar niet alternatief is. Heerlijk die wereldvreemde reacties altijd
Nee, zonder hen zal het maar saai zijn op KLB.
Oh noesquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, kaste 5. Lang leve self-fulfilling prophecies.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ah, gelukkig heeft die 100k je gevoel voor humor niet aangetast.
vitessequote:
Ja man, dat is een kei interessant item voor PowNed!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:58 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Veel plezier met het geld TS. Ga op TV bij GeenStijl, die hebben vast wel interesse in je verhaal
Liever niet. Daar zijn de reacties hier veel te tof voor.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:13 schreef Zeroku het volgende:
Show je lot met het winnende nummer en als is opgelost.
Want die lever je niet in bij winst?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:13 schreef Zeroku het volgende:
Show je lot met het winnende nummer en als is opgelost.
microsoft mailde of je hun nieuwe operating system wou komen ontwikkelenquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:07 schreef Bredewout92 het volgende:
Dat is gewoon een code die je in je browser invoert en dan kan je alles editten op een page
Ik deed mee met die Win een bmw actie van de Postcode loterij.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Om voor inflatie te compenseren heb je die rente juist hard nodig.
Ik zou hier juist komen, want ik zou fucking snel internet kopen zodat ik kankersnel zou kunnen Fok!kenquote:Op zaterdag 11 april 2009 02:46 schreef DrDentz het volgende:
Als ik een ton zou winnen zou ik hier nooit meer komen.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 02:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik zou hier juist komen, want ik zou fucking snel internet kopen zodat ik kankersnel zou kunnen Fok!ken
Ik snap niet dat jij nog steeds achter je PC'tje zit. Maak een wereldreis ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:20 schreef damsco het volgende:
[..]
Ach, pure afgunst inderdaad. Maar dat is ook wel weer het leuke aan klaagbaak, hoe feller de weerstand hoe meer degene laat zien dat het hem echt wat doet.
- Autisten als beauretard en emimich: voelen zich verheven, de een houdt zelfs hele lijstjes bij met zijn favoriete online users (net als op de basisschool) maar hebben zelf nog nooit iets betekent voor de maatschappij. Leven compleet in hun eigen wereldje![]()
!!!!!!.
- Alto's: kotsen op alles en iedereen die ook maar niet alternatief is. Heerlijk die wereldvreemde reacties altijd
Nee, zonder hen zal het maar saai zijn op KLB.
Hahaha eerlijk wat een onzin. De staatsloterij is van het rijk, het ministerie van financien is eigenaar. Gewoon geen belasting, je gaat toch niet iets betalen aan jezelf?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jij belasting moet betalen, die is er gewoon al af. Ze adverteren met 100k, je krijgt 100k alleen is er weldegelijk belasting over betaald.
De adviseurs van de Staatsloterij willen liever dat je het in delen laat uitbetalen (waarom ze dat willen lijkt me duidelijk), maar mag ik concluderen uit je reactie dat je niet met ze gesproken hebt?
Voor mij welquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik het leukste typetje was
quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Je UI loopt achterquote:Op zaterdag 11 april 2009 13:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me zwaar vereerd, gasten!![]()
![]()
![]()
mijn E-penis groeit gestaagt
hey de echte mooiboy bazen zijn ook het bestequote:Op zaterdag 11 april 2009 13:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Ik werk bij de gemeente Tilburg en onze voertuigen worden ook gewoon incl. BTW betaald. Lijkt me dan ook beetje krom nietwaar? Geld dat van het rijk komt en daar dan weer een deel van terug geven á belasting.quote:Op zaterdag 11 april 2009 13:16 schreef 49euro het volgende:
[..]
Hahaha eerlijk wat een onzin. De staatsloterij is van het rijk, het ministerie van financien is eigenaar. Gewoon geen belasting, je gaat toch niet iets betalen aan jezelf?
Alweer zoiets, je maakt een vergelijking die helemaal niet te vergelijken is. Je koopt een auto bij een bedrijf dat niets met de overheid te doen heeft. Dat bedrijf zorgt voor de verdere afhandeling van jou extra betaalde belasting centen. Maar goed dit doet natuurlijk niets af aan die fantastische fotoshop.quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:49 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Ik werk bij de gemeente Tilburg en onze voertuigen worden ook gewoon incl. BTW betaald. Lijkt me dan ook beetje krom nietwaar? Geld dat van het rijk komt en daar dan weer een deel van terug geven á belasting.
:/
Wie is dat?quote:Op zaterdag 11 april 2009 17:55 schreef RickoKun het volgende:
MONEY IN THE BANK, MOOIBOY IN THE PIC
[ afbeelding ]
Nee toch, jij ook al aan die kroonsteentjes in je oorquote:
Logies daar regel je spange chimi's meequote:Op zaterdag 11 april 2009 19:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee toch, jij ook al aan die kroonsteentjes in je oor
quote:Op maandag 13 april 2009 11:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Logies daar regel je spange chimi's mee
Maar ik ga mijnes er miss toch ook wel uithalen binnekort
Zo cute, TS is de mogelijkheden van Photoshop aan het ontdekken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:00 schreef damsco het volgende:
FUCKING YEAH. RAAD EENS WIE ER IN DE TREKKING VAN MAART VAN DE STAATSLOTERIJ GEWONNEN HEEFT. DAMSCOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Klacht: Geen idee wat ik met het geld moet doen
Vraag: Hoe kan ik het geld goed besteden? Aandelen kopen is tegenwoordig niet meer zo slim? Inversteren? Opzuipen?
Staatsloterij
Mjah, jammer dat hij de kansspel-belastiingen vergeten...quote:Op maandag 13 april 2009 20:46 schreef SarahD. het volgende:
[..]
Zo cute, TS is de mogelijkheden van Photoshop aan het ontdekken.
¤140.845,08, Gabbyquote:Op maandag 13 april 2009 21:23 schreef Gabbylicious het volgende:
Waarom zitten mensen hier nou weer te zeuren over belasting? De Staatsloterij is tot dusverre belastingvrij dat je geen belasting over je gewonnen bedrag hoeft te betalen. Mocht er belasting moeten worden betaald, dan doet de Staatsloterij dit zelf, vooraf. Wat wil zeggen, zonder belasting zou TS in dit geval bijv. ¤ 134,303 hebben gewonnen.
Verder is TS een lutser dat hij nog steeds in Nederland te vinden is. Ik was allang een week of drie weggeweest. Lijkt me sterk dat ie werk heeft.
Hoax gister moest jij toch kebab bezorgen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:37 schreef DurumDoner het volgende:
Geen hoax.Gister in de Jimmy Woo flink los gegaan op Damsco's kosten.
Hoax. Turkse schooiers komen de Jimmy Woo niet in.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:37 schreef DurumDoner het volgende:
Je bent gewoon een kloon van Damscoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:37 schreef DurumDoner het volgende:
Dat denk jij ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoax. Turkse schooiers komen de Jimmy Woo niet in.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:04 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Hoax gister moest jij toch kebab bezorgen?
Zit geen kansspelbelasting opquote:Op maandag 13 april 2009 20:59 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Mjah, jammer dat hij de kansspel-belastiingen vergeten...
Kredietcrisis? Best druk in je eentje?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:29 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Ik bezorg zelf niet. Ik run de toko.
Turken zijn ALLEEN goed in stelenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dat is ook het enigste waar Turken goed in zijn.
Ze zijn ook goed op scootersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja heel enig inderdaad. Al zijn ze ook wel enig in voetballen hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja en jij mag niet meedoen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:37 schreef Roscovitch het volgende:
Haha de autisten zitten elkaar weer 'goede' grappen te vertellen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |