SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit in je ontslagbrief stond....quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:43 schreef Keukenfilosoof het volgende:
''Onze bewoners willen graag een nederlands iemand als verzorger''.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:46 schreef Dichtpiet. het volgende:
Scan die brief eens in.
Och, ik vind het huilen best terecht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Scan die brief eens in, en loop dat niet hier te huilen maar ga naar de Volkskrant, schrijf de tweede kamer aan etc etc.
Bij profiel staat man. Nep dus.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:43 schreef Keukenfilosoof het volgende:
-Knip-'' Beste mvr X, -Knip-
nee,quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef wise het volgende:
[..]
nee,
mvr staat in dit geval voor: Marokkaanse vriend
Ik vond het al zo'n sympathiek Marokkanen verhaal..quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:01 schreef wise het volgende:
[..]
nee,
mvr staat in dit geval voor: Marokkaanse vriend
ja, moet je je voorstellen dat over 40 jaar in het bejaardenhuis serieus woorden als bullshit gebruikt worden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Zeiden die oudjes 'bullshit'? Wat modern.
Das niet aan jou besteed, das voor mensen met een leven buiten fok en een beetje maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel. Leuk he, mensen die 3 weken dood in een huis kunnen liggen zonder gemist te worden? Pauper.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Das niet aan jou besteed, das voor mensen met een leven buiten fok en een beetje maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel. Leuk he, mensen die 3 weken dood in een huis kunnen liggen zonder gemist te worden? Pauper.
Ja.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Leuk he, mensen die 3 weken dood in een huis kunnen liggen zonder gemist te worden?
In elkander geslagen, hoe kom je er opquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:52 schreef cerror het volgende:
Heb je een bejaarde in elkander geslagen omdat ze je scheef aankeek vanuit d'r rolstoel ofzo?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
TS, weet je zeker dat het vrijwilligerswerk was, en geen taakstraf?
TS is Marokkaans, niet van de Antillen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:13 schreef devl1nsect het volgende:
Misschien moet TS niet naar iedere bejaarde vrouw PSSST PSST roepen. Zelfs de bejaarde vrouwen zijn daar niet van gediend.
Ze waren al heel lang bang van je maar durfden niets te zeggen, en nu was er een stoere opa die dat wel durfde!quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:43 schreef Keukenfilosoof het volgende:
Die oudjes deden altijd super lief tegen me, ze hebben zelfs een verjaardagsfeestje voor me georganiseerd toen ik jarig was? En nu moet ik zomaar stoppen? Omdat ik niet nederlands ben?
Veeg me opquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:53 schreef Gummibeer79 het volgende:
Stonden je matties buiten de deur met hun muts op de oudjes te psssst-en en te intimideren?
"
Hey, pssst, oma.... hey oma....! Hey OMA!!!!
HHHOOOEEERRRR!!!!!!!!!!!!
Iemand wees mij erop dat alleen Antillianen het doen: psst psst. Ik zie en hoor het ook die zandnegers het doen. Jij dus ook?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:22 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Veeg me opIk ging compleet stuk, had ik net nodig bedankt
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:36 schreef Gummibeer79 het volgende:
erg ongepast:
http://www.nu.nl/overig/1(...)ieren-in-rhenen.html
En als je ze op straat ziet met een grote boog eromheen he, held?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:13 schreef devl1nsect het volgende:
Misschien moet TS niet naar iedere bejaarde vrouw PSSST PSST roepen. Zelfs de bejaarde vrouwen zijn daar niet van gediend.
Ja klopt. En dan ga ik 50 meter verder staan en scheld ik ze uit. Je moeder je moeder is een lelijk varken! Wil je vechten kutmarokkaan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En als je ze op straat ziet met een grote boog eromheen he, held?
Hier stopte ik met het lezen van de OP.quote:
kijk mij eens klikkenquote:
Precies die komen alleen voor de portomoneetjes van de aanwezige oudjesquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:59 schreef StrayDog het volgende:
Die bejaarden zijn ook niet achterlijk.
Alsof een Marokkaan uit liefdadigheid vrijwilligerswerk gaat doen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
in nederland zekerquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:26 schreef Mozy het volgende:
Ik geloof je niet,
als het echt was, was je een paar ton rijker geworden met een rechtzaak.
en als iemand je halve gezixht eraf snijdt moet je maar zien of je de toegewezen 3500 euro krijgt, mooi landquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Valt te proberen
Je bent al 10k rijker als een weblog zegt dat je neukt met iemand.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:11 schreef Lavenderr het volgende:
een marokaan?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:43 schreef Keukenfilosoof het volgende:
Na 3 jaartjes vrijwilligers werk bij bejaardenthuis zuiderschans.
Klacht = terecht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:43 schreef Keukenfilosoof het volgende:
Na 3 jaartjes vrijwilligers werk bij bejaardenthuis zuiderschans.
Lekker chillen met oma's en opa's. Kennis opdoen van de oude geleerden en demente chillers.
Krijg ik een brief thuis gestuurd. '' Beste mvr X, We moeten u meden delen dat u niet langer
vrijwillegers werk hoeft te verrichten bij de zuiderschans.'' En waarom dan niet?
''Onze bewoners willen graag een nederlands iemand als verzorger''.
LIKE WHAT THE HELL?
Die oudjes deden altijd super lief tegen me, ze hebben zelfs een verjaardagsfeestje voor me georganiseerd toen ik jarig was? En nu moet ik zomaar stoppen? Omdat ik niet nederlands ben?
Ben zelfs nog even langs geweest, en gevraagd aan de mensen daar. Of het echt zo was?
En ze zeiden allemaal; ''Is bullshit'' Er was zelfs een oude meneer die moest huilen omdat ik wegging!
Hoe super zielig is dat!
Klacht 1: waarom?
Klacht 2: Ik ben boos.
Einde.
OMG wederom een goeie grap!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hier stopte ik met het lezen van de OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |