Jawel. Het staat zelfs in de OP.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
hier maar opnieuw dan:
Hmm, pakje is gesorteerd.. zal die morgen bezorgd worden? vast niet...

Ah oja, sorry. Maar da's geen officiele feestdag, dus als het goed is bezorgen ze gewoon post. Ik zal het even opzoeken, verveel me toch.quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar het is morgen Goede Vrijdag, vandaar.

Mja, er staat wel gewoon al gesorteerd, maar nu in Amsterdam. Dus ga er vanuit dat ze gewoon vandaag komen, jeejquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ah oja, sorry. Maar da's geen officiele feestdag, dus als het goed is bezorgen ze gewoon post. Ik zal het even opzoeken, verveel me toch.
Hmm kan het niet vinden, maar voor zover ik weet bezorgen ze gewoon post.

Deze:quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
@ Enfermera, welke sjaal bedoel je eigenlijk??

kunnen ze dat ook niet met de mijne doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:34 schreef MaLo het volgende:
Oe, mijn bestelling die voor eind april stond is al in behandeling

Inderdaad...die zijn zo bruin dat ben ik over 10 jaar nog nietquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Wat ik altijd zo irritant vind bij de bikini's, is dat die modellen zoooo superbruin zijn, dat je nooit goed kunt checken of het wel op mijn bleke vel zal staanWant op bruin staat alles leuk.

Welke haarkleur heb je?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet welke kleur trui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |