Alleen Postman, die zit onder de plakquote:Op donderdag 9 april 2009 22:29 schreef Anne het volgende:
Bierloos? You have got to be kidding?
geniet er van man, al die vrouwloze rukkertjes hier zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 9 april 2009 21:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Yep, ik heb het zwaar te p(l)akken
Wat kan ik zeggen ik ben gewoon verliefd man
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
geniet er van man, al die vrouwloze rukkertjes hier zijn gewoon jaloers![]()
want ja, wat is toffer, je meissie suf beffen of console gamen bij stifflers mam met je internetvrienden
Gelukkig ben jij er wel bij zaterdagquote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
want ja, wat is toffer, je meissie suf beffen of console gamen bij stifflers mam met je internetvrienden
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga de boete van een volwassen kerel die te laf is om NEE te zeggen tegen z'n vrouw niet betalen![]()
You tell themquote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Wijze woordenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Je bent getrouwd, wat weet jij nou nog van sex?quote:
Soms mag ik d'r nog wel eens een veeg gevenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent getrouwd, wat weet jij nou nog van sex?
Ja maar, ja maar, je mag er toch pas op als je getrouwd bentquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent getrouwd, wat weet jij nou nog van sex?
Das alleen in Zeeland.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja maar, ja maar, je mag er toch pas op als je getrouwd bent
Ik ben zelf errug tevreden met mijn nieuwe HP W2228hquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
He vraagske... Gisteren is mijn Samsung 226 BW er mee genokt... Wat is nu een goede monitor 22 inch? Voor gamen hoeft niet dus erg snelhoeft hij niet te zijn...
Genoeg alcohol should do the trickquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net bij de tandarts geweest. Noodvulling gezet en over 3 maanden krijg ik een kroonIemand ervaring mee? Is 't pijnlijk? Kies waar de kroon op moet komen is al wortelloos
Koning Ursel met zijn kroon present.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net bij de tandarts geweest. Noodvulling gezet en over 3 maanden krijg ik een kroonIemand ervaring mee? Is 't pijnlijk? Kies waar de kroon op moet komen is al wortelloos
Blijkbaar in friesland ookquote:
Hoe oud is die monitor?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
He vraagske... Gisteren is mijn Samsung 226 BW er mee genokt... Wat is nu een goede monitor 22 inch? Voor gamen hoeft niet dus erg snelhoeft hij niet te zijn...
Bedankt hequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Koning Ursel met zijn kroon present.
Is een leuk klusje, gezien ze je tandvlees een beetje opzij moeten porren zodat je kroontje niet al te goed opvalt..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
3 jaar ofzo... Hij gaat gewoon niet meer aan... Moet wel zeggen dat ik niet zo van het stofvrij houden ben...quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe oud is die monitor?
Ik heb nog nooit een kapotte monitor gehad, althans niet zomaar. Wel als je zelf kortsluiting maken meetelt
Zit de stekkr er wel in??quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
3 jaar ofzo... Hij gaat gewoon niet meer aan... Moet wel zeggen dat ik niet zo van het stofvrij houden ben...
Graag gedaan..quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bedankt heNaja hij verdoofd me maar, dan komt het vast goed
Ach, genoeg tandartsen die het zelf ook hebbenquote:
ik ben blij joh dat ik eens een zaterdagavond niet hoef te beffenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er wel bij zaterdag
Je weet zellufquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom verbaast het me niet dat ik rond dit tijdstip een post van jou zie met "Middag"
dan heb je alleen de keuze om te baffen of boffenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben blij joh dat ik eens een zaterdagavond niet hoef te beffen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:26 schreef Incolumis het volgende:
dan heb je alleen de keuze om te baffen of boffen
Ik BoF! gewoon dat ik mag beffenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dan heb je alleen de keuze om te baffen of boffen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:50 schreef Bart het volgende:
Wordt er gebaft op de bbq? Dan is het toch wel interessant om te komen
Ow je hebt zeker nog geen toegang tot het online BoF! fotoboek?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:50 schreef Bart het volgende:
Hoezo?quote:
Doe eens linkjequote:Op vrijdag 10 april 2009 12:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow je hebt zeker nog geen toegang tot het online BoF! fotoboek?
Das mijn fiets!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)oii-heeft-spijt.html![]()
![]()
Kom je nog je SF IV shirt halen of kan ik ze allebei aan Kev geven?quote:
waarom denk je dat we bratwurst meenemen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:50 schreef Bart het volgende:
D'oh.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zitten jullie allemaal in de zon ofzo???
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:41 schreef Sickert het volgende:
het grote Baf! topic: waar Jorrit Boft dat hij Beft!
Ik probeer te genieten van de zon, maar er zit steeds een cursusleider door heen te lullenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef Incolumis het volgende:
uitzicht op de zon, maar zit er neit in
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:40 schreef jpjedi het volgende:
Weekend!![]()
Komt Lies me ophalen op het werk om daarna met Indy naar de dierenarts te gaan. Vraagt een collega of ze de hond even binnenlaat in het kantoor. Ik moet erbij vertellen dat Indy een volle blaas moest hebben vanwege een nierecho.![]()
Om een lang verhaal kort te maken. Paar liter pis op in het korreltapijt naast mijn bureau.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk ik kan nog mooi even een kleine 2 uurtjes fietsen, voordat ik een wedstrijd moet spelen.
Dit wordt de eerste keer dat ik dit jaar weer zou gaan fietsen. Wat denk je.
Lekke band!!!!!!
Ik had alles nagelopen helemaal omgekleed, ketting in de olie en dan nog voor ik op de fiets kan stappen is die kut band weer eens lek. Gelukkig is het dit keer de voorband, maar dan nog.![]()
![]()
Misschien dan zo maar even de hardloopschoenen aandoen...
gisteravond nog gekomen, bij het halletje wittenquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:39 schreef ursel het volgende:
Vandaag niet van gekomen, beetje de deuren wezen schilderen.![]()
Geen idee, ik dacht laat ik even de banden op de juiste druk brengen en dus ik pompen tot 7 bar, maar blijkbaar heb ik toch iets fout gedaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:39 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg jij dat toch telkens voor mekaar man...
Ik ga in ieder geval morgen weer fietsen richting Rozenburg..
Vandaag niet van gekomen, beetje de deuren wezen schilderen.![]()
Dat geluk heb jij dan weer..quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gisteravond nog gekomen, bij het halletje witten
Doe net zoals mij, ga op de fiets naar Fer..quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht laat ik even de banden op de juiste druk brengen en dus ik pompen tot 7 bar, maar blijkbaar heb ik toch iets fout gedaan
Fuck it. Ik ga vanavond wel gewoon volleyballen en dan morgen hardlopen en dan zondag fietsen
Dat zou wel ultiem zijn voor Jorritquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:26 schreef ursel het volgende:
Doe net zoals mij, ga op de fiets naar Fer..
Ik heb er heel even over nagedacht, maar voor een eerste keer in het seizoen fietsen was het me iets te ver en daar komt bij dat ik dan niet echt kan drinkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe net zoals mij, ga op de fiets naar Fer..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik moet daar in de middag toch ook weer op tijd weg, aangezien zij om 14:30 moet werken.
Doe jij eerst maar eens je telefoon opnemen..quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:45 schreef FJD het volgende:
Voor 5,- p/uGa dan gewoon in een kas werken, asperges steken zoals een echte Pool! Dat verdient vast en zeker meer
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:45 schreef FJD het volgende:
Voor 5,- p/uGa dan gewoon in een kas werken, asperges steken zoals een echte Pool! Dat verdient vast en zeker meer
Zeelandquote:Op zaterdag 11 april 2009 05:59 schreef jpjedi het volgende:
Geen mooier werk dan tuinbouw.
Vandaag terrastegels leggen in zeeland bij het huisje van mijn ouders.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:26 schreef FJD het volgende:
Dat waren de meeste boodschappenBelangrijkste komen nu nog
quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:19 schreef Incolumis het volgende:
Fer heb je nog wensen qua eten/drinken dat ik moet meenemen?
ik zal zo even langs de ambachtelijke slager rijden in de utrechtse straatquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:22 schreef FJD het volgende:
Kratje pils is voldoendeof iets voor m'n moeder idd
![]()
Ow en IJs als je nog van die geniale worsten hebt dan zijn die ook welkom
Nu wel redelijk ja maar tegen de avond zou t wat bewolkter wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zal zo even langs de ambachtelijke slager rijden in de utrechtse straat![]()
is het ook mooi weer bij jou? dan trek ik mn korte broek aan
Nummer 18..quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:20 schreef Incolumis het volgende:
Fer pass me je nummer effe, heb em niet
quote:
quote:Op zondag 12 april 2009 10:01 schreef IJsmuts het volgende:
was weer even geinig om de Boffers te zien![]()
BoF! Quizzzz![]()
Indy![]()
Keltie
Worst![]()
ben wel mn poster vergeten/kwijt, volgens mij had ik hem bij het instappen op mn dak laten liggen en ben toen weg gereden
Wel fijn om te horen dat het deze keer wel via het goede gat naar buiten kwamquote:Op zondag 12 april 2009 10:56 schreef Sickert het volgende:
niet gebaft maar wel een blok kaas BBQ en een gebakje uitgescheten
quote:Op zondag 12 april 2009 10:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wel fijn om te horen dat het deze keer wel via het goede gat naar buiten kwam
quote:Op zondag 12 april 2009 10:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Wel fijn om te horen dat het deze keer wel via het goede gat naar buiten kwam
Voortaan niet eer zoveel zuipen als je nog moetrijden he..quote:Op zondag 12 april 2009 10:01 schreef IJsmuts het volgende:
was weer even geinig om de Boffers te zien![]()
BoF! Quizzzz![]()
Indy![]()
Keltie
Worst![]()
ben wel mn poster vergeten/kwijt, volgens mij had ik hem bij het instappen op mn dak laten liggen en ben toen weg gereden
Alkmaarquote:Op zondag 12 april 2009 18:41 schreef -Raffie- het volgende:
Ook weer terug in alkmaar. Was gezellig.
Snel eten maken en dan de samenvattingen gaan kijken. 7-0
Dat er zoveel stukken taart in zo'n mannetje kunnen verdwijnen, zo jammer!quote:Op zondag 12 april 2009 23:32 schreef jpjedi het volgende:
Jammer dat Frank dan weer de taart van je ma op eet! :s
het waren op zich niet zoveel stukken. Alleen een halve taart in 2en snijden was wel weer overdreven.quote:Op maandag 13 april 2009 09:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat er zoveel stukken taart in zo'n mannetje kunnen verdwijnen, zo jammer!
quote:
quote:Feyenoord lekker op dreef tegen Heracles
ROTTERDAM - Feyenoord kan een dramatisch seizoen nog altijd enigszins kleur geven. Na een ruime, ietwat geflatteerde 5-1 zege op degradatiekandidaat Heracles Almelo hebben de Rotterdammers nog altijd de play-offplekken voor de UEFA Cup in het vizier.
quote:Op zondag 12 april 2009 23:32 schreef jpjedi het volgende:
Was weer gezellig! Bedankt Fer voor de gastvrijheid.
Jammer dat Frank dan weer de taart van je ma op eet! :s
Wat voor jou..quote:Op maandag 13 april 2009 14:21 schreef Incolumis het volgende:
iemand interesse?
[TK] Racefiets mt 58 (Dura Ace, Ultegra)
Stonedquote:Op maandag 13 april 2009 16:29 schreef Viro het volgende:
@Keltie: Verklaart een heleboel nu. Je was gewoon dronken achter je 360 gaan zitten, verklaart ook waarom jij iedereen met de lancer in GoW wou neerknallen
verkapte tvp op pagina 3
Die haalde ons, nadat wij hem hadden ingehaald, in op de A15 na de wedstrijd... Dacht ik te zienquote:
denk dat de zadel gelijk afknapt, en de wielen direct omgevouwen wordenquote:Op maandag 13 april 2009 14:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Wat voor jou..
Kan je in augustus mee naar de alpen..
meen je niet? zwarte Honda Civic Coupe gezien?quote:Op maandag 13 april 2009 20:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die haalde ons, nadat wij hem hadden ingehaald, in op de A15 na de wedstrijd... Dacht ik te zien
Whaha, dat is waar. De headshots die ik gaf maakte alles weer goed.quote:Op maandag 13 april 2009 20:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Stoned
Kwam er pas later achter hoe ik van wapens kon wisselen.
En je kop rolde ook schattig
Jahquote:Op dinsdag 14 april 2009 00:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
meen je niet? zwarte Honda Civic Coupe gezien?
Opzich ging het niet verkeerd... Rekening houdend met het feit dat dit voor het eerst was dat ik GoW1 langer dan een 30 minuten achter elkaar heb gespeeldquote:Op dinsdag 14 april 2009 01:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Whaha, dat is waar. De headshots die ik gaf maakte alles weer goed.
Zouden met meer boffers GoW1 een player match moeten doen.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:03 schreef Incolumis het volgende:
[..]
denk dat de zadel gelijk afknapt, en de wielen direct omgevouwen worden
wtf? stond er Twente op mijn plaat? ik haal effe een schroevendraaier!quote:Op dinsdag 14 april 2009 06:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah
Dacht het te zien toen we je inhaalden, dus toen weer af laten zakken tot je ons inhaalde.. Zag ik "Twente" op je nummerplaathouder te zien staan, dus toen wist ik het enigzins wel zeker
Owjah, toffe zonnebril hoor![]()
(Was nog voor "de tunnel")
Volgens mij wel jahquote:Op dinsdag 14 april 2009 07:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wtf? stond er Twente op mijn plaat? ik haal effe een schroevendraaier!
wel zonnebril en ook een tomtomquote:Op dinsdag 14 april 2009 07:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Volgens mij wel jah
Over waar je auto vandaan komt
Of had je toevallig ook geen zonnebril op en een TomTom-achtig apparaat aan je raam hangen (dat laatste weet ik niet 100% zeker, dacht ik zo snel te zien)
Jeuj, ik heb Inco gespot na de glorieuze overwinning van Feijenoord op Heracles... Wie wil mij aanraken?quote:
met een knuppel welquote:Op dinsdag 14 april 2009 07:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jeuj, ik heb Inco gespot na de glorieuze overwinning van Feijenoord op Heracles... Wie wil mij aanraken?
We hadden nog een quiz vraag over jequote:
Doelde eerder op met een groepje zelf voetballenquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:26 schreef Incolumis het volgende:
ja Heracles - Feyenoord volgend seizoen
Count me inquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:34 schreef Keltie het volgende:
Doelde eerder op met een groepje zelf voetballen
Zonder controller in de hand enzo, weet het.. Dat klinkt eng
nee hoor, heb zelf geen console dus die angst heb ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 08:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Welke console is volgens Staticdata de beste?quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:57 schreef staticdata het volgende:
als die positief is, mag je het hier vertellen
of issie online te vinden
BoF! Vlees en Voetbal Meet:quote:
Maar voor een meet kan je wel tegen een bal aan komen trappen?quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee hoor, heb zelf geen console dus die angst heb ik niet
plus heb jarenlang gevoetbald, totdat mijn knie het begaf
quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Count me in..quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
BoF! Vlees en Voetbal Meet:
Keltie
FJD
Iemand een voorstel voor een datum, persoonlijk, vond ik de week van 1 tot en met 8 augustus wel perfect klinken omdat m'n vriendin dan weg is
Maar als jullie dit te snel op de vorige meet vinden mag een andere datum ook
Nee, maar in die week kan ik iedere dag. Aangezien ik dan vrij benquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:26 schreef FJD het volgende:
We gaan toch niet een hele week voetballen he?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Keltie
FJD
Ursel
Inco?
Morpheus?
JP?
Ijs?
Viro? (Jah dwerg, jou wil ik ook eens IRL zien.. Zodat ik weet wie ik in de toekomst ga ownen met GoW)
Iemand een voorstel voor een datum, persoonlijk, vond ik de week van 1 tot en met 8 augustus wel perfect klinken omdat m'n vriendin dan weg is
Maar als jullie dit te snel op de vorige meet vinden mag een andere datum ook
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Welke console is volgens Staticdata de beste?
Wii
Xbox
PS3
Consoles
Als je Buzz hebt kun je de quizen ook spelen als je m'n PS3-vriendje bent
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik hetzelfde voor jou voelquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:31 schreef staticdata het volgende:
EN ik ben je ps3 vriendje, tenminste jij hebt me nog niet geaccepteerd
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jij moet gewoon komen.
Dan kan je op doel, kunnen Fer en ik IRL ook eens scoren met een lob
Verrassend..quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]![]()
Ik ben erbijKan wel aardig voetballen, maar niet goed keepen
Dames, meld je aan... Voor een middag vol gezelligheid en een avond vol anuspwnage!quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Keltie
FJD
Ursel
Morpheus
dat gevoel kreeg ik al ja...quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik hetzelfde voor jou voel
Ga jij nou maar Live Gold kopenquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:03 schreef ursel het volgende:
Ik heb dan wel geen PS3, maar wil best je vriendje zijn..
Ga jij eerst maar liev doen tegen puni..quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Live Gold kopenDan kunnen we Fifa pwnen
Hij kruipt wel erg snel naar je toe hequote:Op dinsdag 14 april 2009 10:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar liev doen tegen puni..
Puniquote:
Ik had hem zaterdag wel tuk..quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:36 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hij kruipt wel erg snel naar je toe he
Voor 5,- p/u heb ik nog wel een vertaal-klusje voor jequote:
Staat je PS3 nog steeds op Pools?quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor 5,- p/u heb ik nog wel een vertaal-klusje voor je
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef Keltie het volgende:
Wie waren er nu zaterdag eigenlijk allemaal?
Heb geen flauw idee
Grote Frank -> Inco.
Kleine Frank (aka gitaarheld) -> Morpheus
PornoPinda -> Ijs.
Kale met behaarde hond -> JP.
Ursel in z'n geile fietspakje?
En toen hield het aardig op met de mensen die ik kende/ herkende
Raffie = Yoshkaquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef Keltie het volgende:
Heb geen flauw idee
Grote Frank -> Inco.
PornoPinda -> Ijs.
Ah, ik vroeg mij al af wie er een mini-Hiroshima van de BBQ maaktequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:34 schreef FJD het volgende:
Het feest was in mijn huis Keltie, weet je ook meteen wie ik ben![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:39 schreef Keltie het volgende:
Ah, ik vroeg mij al af wie er een mini-Hiroshima van de BBQ maakte
Die was inderdaad goed. Alleen jammer dat er verder niemand bij wasquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:40 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
![]()
Die was goed heBijna de hele schuur weg
Hey, kom je voetballenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Een BoF meet is niet compleet totdat er geklaagd wordt over het maar door blijven praten over de meet
Dus bij deze: Hey stomme jongens doe eens ophouden met dat gepraat over de meet...
Keltie bleek namelijk geen goede vervanger voor je..quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hey, kom je voetballen
We moeten iemand hebben die genoeg kratten bier leeg kan werken zodat we 4 doelpalen hebben
Owjah, die was ik even vergetenquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:53 schreef jpjedi het volgende:
He Pool, ik heb ook wat klusjes voor je. 5,50 euro per uur en een ns kaartje 2e klas.
@keltie, Kevin en Veer ken je toch ook?!
Auto rijden en bier drinken mag niet van de politiequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Keltie bleek namelijk geen goede vervanger voor je..
quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had hem zaterdag wel tuk..
Hij had speciaal voor mij een eigen kamertje geregeld boven.
Gezien ik de bui al zag hangen had ik het matras maar tegen de deur aangelegd zodat die 's nachts niet stiekem bij me kon kruipen.
En ja hoor, uurtje of 4 paar keer die deur die tegen het matras zat te bonken, gevolgd door een grote vloek en wat gestommel terug naar zijn eigen kamer...
Heul niet!quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:40 schreef RudyCarell het volgende:
http://www.myspace.com/asherrothmusic
Zoals Eminem, maar dan beter: Asher Roth
My drinking days are overquote:Op dinsdag 14 april 2009 12:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Hey, kom je voetballen
We moeten iemand hebben die genoeg kratten bier leeg kan werken zodat we 4 doelpalen hebben
ik ben er wel bij hoor, nu ik weet dat je eigenlijk een knappe en lieve hunk bent wil ik je vaker zienquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:36 schreef Keltie het volgende:
(Zo, nu moet Ijs zich toch wel aanmelden?)
Eerst oraal en daarna rectaalquote:Op dinsdag 14 april 2009 16:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
"Ligt Kim Holland in het ziekenhuis naast jou op zaal"....Somertijd
Radio Veronica
Je dient zelf ter plekke te zijn, actief deel te nemen en je xbox controller los te laten he..quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:59 schreef Viro het volgende:
Een voetbal meet? Bezwete BoF!fers in korte broekjes die achter een bal aanrennen![]()
Ovb, count me in
Die is wireless dus dat magquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:28 schreef Keltie het volgende:
Heb geen flauw idee
Grote Frank -> Inco.
PornoPinda -> Ijs.
en dan steeds Viro de schuld geven als je mis schiet of bewegingen maakt die niet bij voetbal horenquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:32 schreef FJD het volgende:
Ik leg alvast 20,- in voor een worst/kaas brunch van Loekie!
Oe.. als we de meet iets verplaatsen kunnen we het in de alpen doen..quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik doe mee met 20 euro![]()
Die week in Augustus ben ik in India maar als de datum veranderd doe ik wel mee met een potje ballen.
Jij vraagt er gewoon om. je ging er zelf wonen..quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:14 schreef Sickert het volgende:
Ik wil ook niet meer aangesproken worden als zeeuw!
Jorrit schelden we nu uit voor "Mr. Plak-Plak"quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:47 schreef FJD het volgende:
Waarom eigenlijk niet?![]()
Frankie schelden we ook uit voor ambtenaar, Jorrit voor alcoholist (those were the days), IJsmuts voor neger etc. etc.
![]()
Ben wel benieuwd eigenlijk
Liverpool
Blijkbaar mag je invallen nu..quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef jpjedi het volgende:
Nu we het er toch over hebben... Ik wil niet dat jullie me nog reservebelg noemen. En dat pesten over dat ik altijd computers sloop, vind ik ook niet leuk!
Hoe noemde buzz je tijdens de quiz? Iets met aap?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:31 schreef IJsmuts het volgende:
ik wil vanaf nu ook niet meer aangesproken worden met: IJs, half man, half pony![]()
truste, morgen weer vroeg op
Kijk als je het weleens zegt is het een ding, als je het de hele dag tegen mij zegt of mij altijd zo noemt, vind ik het na een tijdje gewoon beledigend worden, waarom: geen idee, zo een gevoel krijg ik erbij.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:47 schreef FJD het volgende:
Waarom eigenlijk niet?![]()
Frankie schelden we ook uit voor ambtenaar, Jorrit voor alcoholist (those were the days), IJsmuts voor neger etc. etc.
![]()
Ben wel benieuwd eigenlijk
Liverpool
Je hebt m'n voetbaltenue nog niet gezien ey?quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben er wel bij hoor, nu ik weet dat je eigenlijk een knappe en lieve hunk bent wil ik je vaker zien![]()
ik trek wel mn strakke skinny jeans aan, kan je misschien helpen mn rits los te zippen als ik moet zeiken![]()
owja, ovb van datum natuurlijk
Bollen poten of wat?quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:30 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Kijk als je het weleens zegt is het een ding, als je het de hele dag tegen mij zegt of mij altijd zo noemt, vind ik het na een tijdje gewoon beledigend worden, waarom: geen idee, zo een gevoel krijg ik erbij.
En tja je wilt bij de volgende BBQ natuurlijk wel Poolse vodka erbij hebben, dus kunnen we net zo goed rekening houden met mekaars gevoelens![]()
Verder hou ik van bloemen
Liverpoolquote:Op woensdag 15 april 2009 07:54 schreef Keltie het volgende:
Chelsea
Jah, heb voor het eerst in lange tijd eens een CL wedstrijd gezien
Daar pesten we je niet mee, het is meer een waarschuwing voor andere mensen om bij jou uit de buurt te blijvenquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:53 schreef jpjedi het volgende:
Nu we het er toch over hebben... Ik wil niet dat jullie me nog reservebelg noemen. En dat pesten over dat ik altijd computers sloop, vind ik ook niet leuk!
wat had shizzle nou gezegd!quote:Op woensdag 15 april 2009 08:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Liverpool![]()
Maar goed tis niet anders, was iig een bloedstollend spannende wedstrijd
Scherpquote:Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat had shizzle nou gezegd!
nu scheld je m weer uit!
quote:Op woensdag 15 april 2009 08:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat had shizzle nou gezegd!
nu scheld je m weer uit!
Jongens, datums plannenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik doe mee met 20 euro![]()
Die week in Augustus ben ik in India maar als de datum veranderd doe ik wel mee met een potje ballen.
Even een kleine noot wel, ik voetbal alleen op gras..quote:Op woensdag 15 april 2009 08:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jongens, datums plannen
Keltie
FJD
Ursel
Morpheus
Viro
Ijs
JP
Moeten nog 1 persoon voor 4 tegen 4 dus wie offert zich op? Of heb ik een "aanmelding" over het hoofd gezien?
Mocht dit het aantal blijven heb ik nog wel een maatje of een buurjochie wat kan, maar dan is er de kans dat we worden gepwned door een mannetje van 5 (Buurjochie)
Wie kan/ wil wanneer? Ergens rond de zomervakantie is aan te raden in verband met het weer
Dan hebben we misschien ook 1 a 2 pannaveldjes in Geldermalsen
We hebben ook een voetbalveld en wat grasvelden in de buurtquote:Op woensdag 15 april 2009 09:23 schreef ursel het volgende:
[..]
Even een kleine noot wel, ik voetbal alleen op gras..
Ja, weet ik veel wat een pannenkoeken veldje is..quote:Op woensdag 15 april 2009 09:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
We hebben ook een voetbalveld en wat grasvelden in de buurt
Das in de ArenA en dat is idd geen gras.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:38 schreef ursel het volgende:
Ja, weet ik veel wat een pannenkoeken veldje is..
Eeuuhh.. nee..quote:Op woensdag 15 april 2009 09:49 schreef Keltie het volgende:
Pannaveldje? Weet Ursel niet wat een pannaveldje is?
[ afbeelding ]
Pannaveld.
Maar die heb je in allerlei verschillende soorten en maten...
Datum is weer open omdat anders Jean-Pierre van Hooijdonk (quote:Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef Incolumis het volgende:
hmm net voor mijn vakantie dus weet nog niet
Kun je mooi je vriendin aan ons voorstellenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Keltie het volgende:
Datum is weer open omdat anders Jean-Pierre van Hooijdonk () in India zit
Misschien durft Jorrit zijn scharrel dan ook wel een het publiek te tonen..quote:Op woensdag 15 april 2009 10:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je mooi je vriendin aan ons voorstellen
Dat je mag van je ouders?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:33 schreef Silver_Shark het volgende:
ik doe mee met de meet onder voorbehoud.
ik ben bijna 19quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef remlof het volgende:
Silver_Shark, browserverneukende link in signature, 48 uur.
quote:ursel zegt:
ja ok, maar of jij ook daadwerkelijk komt / mag..
Robin. zegt:
ik ben bijna 19
ursel zegt:
Robin. zegt:
wat
Robin. zegt:
ik ben volwassen
ursel zegt:![]()
Robin. zegt:
serieuss swa
Zie ik ook voor het eerst...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:49 schreef Keltie het volgende:
Pannaveldje? Weet Ursel niet wat een pannaveldje is?
[ afbeelding ]
Pannaveld.
Maar die heb je in allerlei verschillende soorten en maten...
Rozenburg heeft er eentjequote:
Voetbalquote:Op woensdag 15 april 2009 08:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jongens, datums plannen
Keltie
FJD
Ursel
Morpheus
Viro
Ijs
JP
Moeten nog 1 persoon voor 4 tegen 4 dus wie offert zich op? Of heb ik een "aanmelding" over het hoofd gezien?
Mocht dit het aantal blijven heb ik nog wel een maatje of een buurjochie wat kan, maar dan is er de kans dat we worden gepwned door een mannetje van 5 (Buurjochie)
Wie kan/ wil wanneer? Ergens rond de zomervakantie is aan te raden in verband met het weer
Dan hebben we misschien ook 1 a 2 pannaveldjes in Geldermalsen
Holy fuck zegquote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef jpjedi het volgende:
tering hee! Die goal van C Ronaldo. _0_
Waar is de meet? bij jou?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:51 schreef Keltie het volgende:
Keltie
FJD
Ursel
Morpheus
Viro
Ijs (OvB?)
JP (OvB?)
Inco (OvB?)
JP (mits toestemming van vrouw)
Raffie
Silver_Shark
Hebben we zo iedereen?
Datum voorkeur?
Ga je nu al oefenen voor de meet??quote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Keltie het volgende:
Soccer-Trainer 3.0
Kan iemand mij hieraan helpen? Wil 'em best kopen, maar ik zit niet in de luxe dat ik een creditcard heb (enige betaalmiddel) ..
Dus of iemand met een CC of iemand via een andere winkel![]()
Mijn dank is groot (niet zo groot als m'n buik, maar toch...)
Nah, eerder om eens fatsoenlijke trainingen voor m'n elftal in elkaar te flansen.quote:
Kan goed bij mij jah... Tenzij bepaalde mensen Gelderland niet in mogen?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Waar is de meet? bij jou?
mits voor mij haalbare datum
maar als het op een Zaterdag overdag is kan ik niet
Mond en klauwzeerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Keltie het volgende:
Kan goed bij mij jah... Tenzij bepaalde mensen Gelderland niet in mogen?
Dat is voor mij geen probleem, als ik eruit wil moet ik dat in 4voud aanvragenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kan goed bij mij jah... Tenzij bepaalde mensen Gelderland niet in mogen?
Mjah, maar voor jou is dat makkelijk want je vriendin moet die goedkeuring gevenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen probleem, als ik eruit wil moet ik dat in 4voud aanvragen
quote:Op donderdag 16 april 2009 06:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, maar voor jou is dat makkelijk want je vriendin moet die goedkeuring geven
Klopt, bij wie dacht je dan dat ik het in 4voud moest aanvragenquote:Op donderdag 16 april 2009 06:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, maar voor jou is dat makkelijk want je vriendin moet die goedkeuring geven
Politiebureauquote:Op donderdag 16 april 2009 08:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klopt, bij wie dacht je dan dat ik het in 4voud moest aanvragen
Gooi anders wat data op een hoop en maak er een poll vanquote:Op donderdag 16 april 2009 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Politiebureau
Als we t weekend van 15 aug doen dan neem ik taart mee en krijg ik cadeautjes van jullie
quote:Op donderdag 16 april 2009 07:57 schreef Keltie het volgende:
Frankie?
Mensen die denken dat ze gitaar kunnen spelen..
ik ging stukquote:je hebt niet eens battles met Slash! Daarnaast denken sommigen te kunnen spelen zonder whammybar, laat mij niet lachen. Hoe moet je dan meer star Power krijgen?
Het is in fucking augustus gekquote:Op donderdag 16 april 2009 09:11 schreef Keltie het volgende:
Gooi anders wat data op een hoop en maak er een poll van![]()
Whehe ik kan het ook nietquote:Op donderdag 16 april 2009 07:57 schreef Keltie het volgende:
Frankie?
Mensen die denken dat ze gitaar kunnen spelen..
Wanneer ga je voor ons zingen?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehe ik kan het ook nietZaterdag weer oefenen, dan komen 4 vrienden langs en gaan we gitaren, bassen, drummen & zingen
Dus? Bij mij is het augustus voordat ik het weetquote:
Polletje, datum met meeste stemmen gaat doorquote:Ik zou nu gewoon roepen dat het het 2e of 3e weekend van september gaat worden (dan is er wss niemand meer op vakantie en is de rest hersteld van d'Huez) en als de tijd vordert kun je een beslissing maken op basis van wie er wanneer kan.
dan heb je 1 vriend teveel...quote:Op donderdag 16 april 2009 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe ik kan het ook nietZaterdag weer oefenen, dan komen 4 vrienden langs en gaan we gitaren, bassen, drummen & zingen
Fixed...quote:Op donderdag 16 april 2009 09:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan heb je 1 vriend teveel...
ow wacht das de roadie groupie
Komt het op Youtube? :pquote:Op donderdag 16 april 2009 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |