Eeuuhh.. nee..quote:Op woensdag 15 april 2009 09:49 schreef Keltie het volgende:
Pannaveldje? Weet Ursel niet wat een pannaveldje is?
[ afbeelding ]
Pannaveld.
Maar die heb je in allerlei verschillende soorten en maten...
Datum is weer open omdat anders Jean-Pierre van Hooijdonk (quote:Op woensdag 15 april 2009 09:51 schreef Incolumis het volgende:
hmm net voor mijn vakantie dus weet nog niet
Kun je mooi je vriendin aan ons voorstellenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:19 schreef Keltie het volgende:
Datum is weer open omdat anders Jean-Pierre van Hooijdonk () in India zit
Misschien durft Jorrit zijn scharrel dan ook wel een het publiek te tonen..quote:Op woensdag 15 april 2009 10:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Kun je mooi je vriendin aan ons voorstellen
Dat je mag van je ouders?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:33 schreef Silver_Shark het volgende:
ik doe mee met de meet onder voorbehoud.
ik ben bijna 19quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:51 schreef remlof het volgende:
Silver_Shark, browserverneukende link in signature, 48 uur.
quote:ursel zegt:
ja ok, maar of jij ook daadwerkelijk komt / mag..
Robin. zegt:
ik ben bijna 19
ursel zegt:
Robin. zegt:
wat
Robin. zegt:
ik ben volwassen
ursel zegt:![]()
Robin. zegt:
serieuss swa
Zie ik ook voor het eerst...quote:Op woensdag 15 april 2009 09:49 schreef Keltie het volgende:
Pannaveldje? Weet Ursel niet wat een pannaveldje is?
[ afbeelding ]
Pannaveld.
Maar die heb je in allerlei verschillende soorten en maten...
Rozenburg heeft er eentjequote:
Voetbalquote:Op woensdag 15 april 2009 08:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jongens, datums plannen
BoF! Vlees en Voetbal Meet:
Keltie
FJD
Ursel
Morpheus
Viro
Ijs
JP
Moeten nog 1 persoon voor 4 tegen 4 dus wie offert zich op? Of heb ik een "aanmelding" over het hoofd gezien?
Mocht dit het aantal blijven heb ik nog wel een maatje of een buurjochie wat kan, maar dan is er de kans dat we worden gepwned door een mannetje van 5 (Buurjochie)
Wie kan/ wil wanneer? Ergens rond de zomervakantie is aan te raden in verband met het weer
Dan hebben we misschien ook 1 a 2 pannaveldjes in Geldermalsen
Holy fuck zegquote:Op woensdag 15 april 2009 20:53 schreef jpjedi het volgende:
tering hee! Die goal van C Ronaldo. _0_
Waar is de meet? bij jou?quote:Op woensdag 15 april 2009 21:51 schreef Keltie het volgende:
BoF! Vlees en Voetbal Meet:
Keltie
FJD
Ursel
Morpheus
Viro
Ijs (OvB?)
JP (OvB?)
Inco (OvB?)
JP (mits toestemming van vrouw)
Raffie
Silver_Shark
Hebben we zo iedereen?
Datum voorkeur?
Ga je nu al oefenen voor de meet??quote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Keltie het volgende:
Soccer-Trainer 3.0
Kan iemand mij hieraan helpen? Wil 'em best kopen, maar ik zit niet in de luxe dat ik een creditcard heb (enige betaalmiddel) ..
Dus of iemand met een CC of iemand via een andere winkel![]()
Mijn dank is groot (niet zo groot als m'n buik, maar toch...)
Nah, eerder om eens fatsoenlijke trainingen voor m'n elftal in elkaar te flansen.quote:
Kan goed bij mij jah... Tenzij bepaalde mensen Gelderland niet in mogen?quote:Op woensdag 15 april 2009 22:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
Waar is de meet? bij jou?
mits voor mij haalbare datum
maar als het op een Zaterdag overdag is kan ik niet
Mond en klauwzeerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Keltie het volgende:
Kan goed bij mij jah... Tenzij bepaalde mensen Gelderland niet in mogen?
Dat is voor mij geen probleem, als ik eruit wil moet ik dat in 4voud aanvragenquote:Op woensdag 15 april 2009 22:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Kan goed bij mij jah... Tenzij bepaalde mensen Gelderland niet in mogen?
Mjah, maar voor jou is dat makkelijk want je vriendin moet die goedkeuring gevenquote:Op woensdag 15 april 2009 23:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen probleem, als ik eruit wil moet ik dat in 4voud aanvragen
quote:Op donderdag 16 april 2009 06:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, maar voor jou is dat makkelijk want je vriendin moet die goedkeuring geven
Klopt, bij wie dacht je dan dat ik het in 4voud moest aanvragenquote:Op donderdag 16 april 2009 06:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mjah, maar voor jou is dat makkelijk want je vriendin moet die goedkeuring geven
Politiebureauquote:Op donderdag 16 april 2009 08:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klopt, bij wie dacht je dan dat ik het in 4voud moest aanvragen
Gooi anders wat data op een hoop en maak er een poll vanquote:Op donderdag 16 april 2009 08:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Politiebureau
Als we t weekend van 15 aug doen dan neem ik taart mee en krijg ik cadeautjes van jullie
quote:Op donderdag 16 april 2009 07:57 schreef Keltie het volgende:
Frankie?
Mensen die denken dat ze gitaar kunnen spelen..
ik ging stukquote:je hebt niet eens battles met Slash! Daarnaast denken sommigen te kunnen spelen zonder whammybar, laat mij niet lachen. Hoe moet je dan meer star Power krijgen?
Het is in fucking augustus gekquote:Op donderdag 16 april 2009 09:11 schreef Keltie het volgende:
Gooi anders wat data op een hoop en maak er een poll van![]()
Whehe ik kan het ook nietquote:Op donderdag 16 april 2009 07:57 schreef Keltie het volgende:
Frankie?
Mensen die denken dat ze gitaar kunnen spelen..
Wanneer ga je voor ons zingen?quote:Op donderdag 16 april 2009 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehe ik kan het ook nietZaterdag weer oefenen, dan komen 4 vrienden langs en gaan we gitaren, bassen, drummen & zingen
Dus? Bij mij is het augustus voordat ik het weetquote:
Polletje, datum met meeste stemmen gaat doorquote:Ik zou nu gewoon roepen dat het het 2e of 3e weekend van september gaat worden (dan is er wss niemand meer op vakantie en is de rest hersteld van d'Huez) en als de tijd vordert kun je een beslissing maken op basis van wie er wanneer kan.
dan heb je 1 vriend teveel...quote:Op donderdag 16 april 2009 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe ik kan het ook nietZaterdag weer oefenen, dan komen 4 vrienden langs en gaan we gitaren, bassen, drummen & zingen
Fixed...quote:Op donderdag 16 april 2009 09:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
dan heb je 1 vriend teveel...
ow wacht das de roadie groupie
Komt het op Youtube? :pquote:Op donderdag 16 april 2009 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |