Genoeg alcohol should do the trickquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net bij de tandarts geweest. Noodvulling gezet en over 3 maanden krijg ik een kroonIemand ervaring mee? Is 't pijnlijk? Kies waar de kroon op moet komen is al wortelloos
Koning Ursel met zijn kroon present.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net bij de tandarts geweest. Noodvulling gezet en over 3 maanden krijg ik een kroonIemand ervaring mee? Is 't pijnlijk? Kies waar de kroon op moet komen is al wortelloos
Blijkbaar in friesland ookquote:
Hoe oud is die monitor?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
He vraagske... Gisteren is mijn Samsung 226 BW er mee genokt... Wat is nu een goede monitor 22 inch? Voor gamen hoeft niet dus erg snelhoeft hij niet te zijn...
Bedankt hequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Koning Ursel met zijn kroon present.
Is een leuk klusje, gezien ze je tandvlees een beetje opzij moeten porren zodat je kroontje niet al te goed opvalt..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
3 jaar ofzo... Hij gaat gewoon niet meer aan... Moet wel zeggen dat ik niet zo van het stofvrij houden ben...quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe oud is die monitor?
Ik heb nog nooit een kapotte monitor gehad, althans niet zomaar. Wel als je zelf kortsluiting maken meetelt
Zit de stekkr er wel in??quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
3 jaar ofzo... Hij gaat gewoon niet meer aan... Moet wel zeggen dat ik niet zo van het stofvrij houden ben...
Graag gedaan..quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bedankt heNaja hij verdoofd me maar, dan komt het vast goed
Ach, genoeg tandartsen die het zelf ook hebbenquote:
ik ben blij joh dat ik eens een zaterdagavond niet hoef te beffenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er wel bij zaterdag
Je weet zellufquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom verbaast het me niet dat ik rond dit tijdstip een post van jou zie met "Middag"
dan heb je alleen de keuze om te baffen of boffenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben blij joh dat ik eens een zaterdagavond niet hoef te beffen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:26 schreef Incolumis het volgende:
dan heb je alleen de keuze om te baffen of boffen
Ik BoF! gewoon dat ik mag beffenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dan heb je alleen de keuze om te baffen of boffen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:50 schreef Bart het volgende:
Wordt er gebaft op de bbq? Dan is het toch wel interessant om te komen
Ow je hebt zeker nog geen toegang tot het online BoF! fotoboek?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:50 schreef Bart het volgende:
Wordt er gebaft op de bbq? Dan is het toch wel interessant om te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |