Alleen Postman, die zit onder de plakquote:Op donderdag 9 april 2009 22:29 schreef Anne het volgende:
Bierloos? You have got to be kidding?
geniet er van man, al die vrouwloze rukkertjes hier zijn gewoon jaloersquote:Op donderdag 9 april 2009 21:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Yep, ik heb het zwaar te p(l)akken
Wat kan ik zeggen ik ben gewoon verliefd man
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
geniet er van man, al die vrouwloze rukkertjes hier zijn gewoon jaloers![]()
want ja, wat is toffer, je meissie suf beffen of console gamen bij stifflers mam met je internetvrienden
Gelukkig ben jij er wel bij zaterdagquote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
want ja, wat is toffer, je meissie suf beffen of console gamen bij stifflers mam met je internetvrienden
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ga de boete van een volwassen kerel die te laf is om NEE te zeggen tegen z'n vrouw niet betalen![]()
You tell themquote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Wijze woordenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Je bent getrouwd, wat weet jij nou nog van sex?quote:
Soms mag ik d'r nog wel eens een veeg gevenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent getrouwd, wat weet jij nou nog van sex?
Ja maar, ja maar, je mag er toch pas op als je getrouwd bentquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bent getrouwd, wat weet jij nou nog van sex?
Das alleen in Zeeland.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja maar, ja maar, je mag er toch pas op als je getrouwd bent
Ik ben zelf errug tevreden met mijn nieuwe HP W2228hquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
He vraagske... Gisteren is mijn Samsung 226 BW er mee genokt... Wat is nu een goede monitor 22 inch? Voor gamen hoeft niet dus erg snelhoeft hij niet te zijn...
Genoeg alcohol should do the trickquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net bij de tandarts geweest. Noodvulling gezet en over 3 maanden krijg ik een kroonIemand ervaring mee? Is 't pijnlijk? Kies waar de kroon op moet komen is al wortelloos
Koning Ursel met zijn kroon present.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Net bij de tandarts geweest. Noodvulling gezet en over 3 maanden krijg ik een kroonIemand ervaring mee? Is 't pijnlijk? Kies waar de kroon op moet komen is al wortelloos
Blijkbaar in friesland ookquote:
Hoe oud is die monitor?quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:21 schreef RudyCarell het volgende:
He vraagske... Gisteren is mijn Samsung 226 BW er mee genokt... Wat is nu een goede monitor 22 inch? Voor gamen hoeft niet dus erg snelhoeft hij niet te zijn...
Bedankt hequote:Op vrijdag 10 april 2009 10:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Koning Ursel met zijn kroon present.
Is een leuk klusje, gezien ze je tandvlees een beetje opzij moeten porren zodat je kroontje niet al te goed opvalt..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
3 jaar ofzo... Hij gaat gewoon niet meer aan... Moet wel zeggen dat ik niet zo van het stofvrij houden ben...quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hoe oud is die monitor?
Ik heb nog nooit een kapotte monitor gehad, althans niet zomaar. Wel als je zelf kortsluiting maken meetelt
Zit de stekkr er wel in??quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:50 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
3 jaar ofzo... Hij gaat gewoon niet meer aan... Moet wel zeggen dat ik niet zo van het stofvrij houden ben...
Graag gedaan..quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Bedankt heNaja hij verdoofd me maar, dan komt het vast goed
Ach, genoeg tandartsen die het zelf ook hebbenquote:
ik ben blij joh dat ik eens een zaterdagavond niet hoef te beffenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er wel bij zaterdag
Je weet zellufquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Waarom verbaast het me niet dat ik rond dit tijdstip een post van jou zie met "Middag"
dan heb je alleen de keuze om te baffen of boffenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik ben blij joh dat ik eens een zaterdagavond niet hoef te beffen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:26 schreef Incolumis het volgende:
dan heb je alleen de keuze om te baffen of boffen
Ik BoF! gewoon dat ik mag beffenquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dan heb je alleen de keuze om te baffen of boffen
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:50 schreef Bart het volgende:
Wordt er gebaft op de bbq? Dan is het toch wel interessant om te komen
Ow je hebt zeker nog geen toegang tot het online BoF! fotoboek?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:50 schreef Bart het volgende:
Wordt er gebaft op de bbq? Dan is het toch wel interessant om te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |