Hoezo?quote:
Doe eens linkjequote:Op vrijdag 10 april 2009 12:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Ow je hebt zeker nog geen toegang tot het online BoF! fotoboek?
Das mijn fiets!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)oii-heeft-spijt.html![]()
![]()
Kom je nog je SF IV shirt halen of kan ik ze allebei aan Kev geven?quote:
waarom denk je dat we bratwurst meenemen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:50 schreef Bart het volgende:
Wordt er gebaft op de bbq? Dan is het toch wel interessant om te komen
D'oh.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zitten jullie allemaal in de zon ofzo???
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:41 schreef Sickert het volgende:
het grote Baf! topic: waar Jorrit Boft dat hij Beft!
Ik probeer te genieten van de zon, maar er zit steeds een cursusleider door heen te lullenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:18 schreef Incolumis het volgende:
uitzicht op de zon, maar zit er neit in
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:40 schreef jpjedi het volgende:
Weekend!![]()
Komt Lies me ophalen op het werk om daarna met Indy naar de dierenarts te gaan. Vraagt een collega of ze de hond even binnenlaat in het kantoor. Ik moet erbij vertellen dat Indy een volle blaas moest hebben vanwege een nierecho.![]()
Om een lang verhaal kort te maken. Paar liter pis op in het korreltapijt naast mijn bureau.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:31 schreef JMPoSTMaN het volgende:
GVD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk ik kan nog mooi even een kleine 2 uurtjes fietsen, voordat ik een wedstrijd moet spelen.
Dit wordt de eerste keer dat ik dit jaar weer zou gaan fietsen. Wat denk je.
Lekke band!!!!!!
Ik had alles nagelopen helemaal omgekleed, ketting in de olie en dan nog voor ik op de fiets kan stappen is die kut band weer eens lek. Gelukkig is het dit keer de voorband, maar dan nog.![]()
![]()
Misschien dan zo maar even de hardloopschoenen aandoen...
gisteravond nog gekomen, bij het halletje wittenquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:39 schreef ursel het volgende:
Vandaag niet van gekomen, beetje de deuren wezen schilderen.![]()
Geen idee, ik dacht laat ik even de banden op de juiste druk brengen en dus ik pompen tot 7 bar, maar blijkbaar heb ik toch iets fout gedaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:39 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg jij dat toch telkens voor mekaar man...
Ik ga in ieder geval morgen weer fietsen richting Rozenburg..
Vandaag niet van gekomen, beetje de deuren wezen schilderen.![]()
Dat geluk heb jij dan weer..quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gisteravond nog gekomen, bij het halletje witten
Doe net zoals mij, ga op de fiets naar Fer..quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht laat ik even de banden op de juiste druk brengen en dus ik pompen tot 7 bar, maar blijkbaar heb ik toch iets fout gedaan
Fuck it. Ik ga vanavond wel gewoon volleyballen en dan morgen hardlopen en dan zondag fietsen
Dat zou wel ultiem zijn voor Jorritquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:26 schreef ursel het volgende:
Doe net zoals mij, ga op de fiets naar Fer..
Ik heb er heel even over nagedacht, maar voor een eerste keer in het seizoen fietsen was het me iets te ver en daar komt bij dat ik dan niet echt kan drinkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe net zoals mij, ga op de fiets naar Fer..
quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik moet daar in de middag toch ook weer op tijd weg, aangezien zij om 14:30 moet werken.
Doe jij eerst maar eens je telefoon opnemen..quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:45 schreef FJD het volgende:
Voor 5,- p/uGa dan gewoon in een kas werken, asperges steken zoals een echte Pool! Dat verdient vast en zeker meer
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:45 schreef FJD het volgende:
Voor 5,- p/uGa dan gewoon in een kas werken, asperges steken zoals een echte Pool! Dat verdient vast en zeker meer
Zeelandquote:Op zaterdag 11 april 2009 05:59 schreef jpjedi het volgende:
Geen mooier werk dan tuinbouw.
Vandaag terrastegels leggen in zeeland bij het huisje van mijn ouders.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:26 schreef FJD het volgende:
Dat waren de meeste boodschappenBelangrijkste komen nu nog
quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:19 schreef Incolumis het volgende:
Fer heb je nog wensen qua eten/drinken dat ik moet meenemen?
ik zal zo even langs de ambachtelijke slager rijden in de utrechtse straatquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:22 schreef FJD het volgende:
Kratje pils is voldoendeof iets voor m'n moeder idd
![]()
Ow en IJs als je nog van die geniale worsten hebt dan zijn die ook welkom
Nu wel redelijk ja maar tegen de avond zou t wat bewolkter wordenquote:Op zaterdag 11 april 2009 10:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zal zo even langs de ambachtelijke slager rijden in de utrechtse straat![]()
is het ook mooi weer bij jou? dan trek ik mn korte broek aan
Nummer 18..quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:20 schreef Incolumis het volgende:
Fer pass me je nummer effe, heb em niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |