Het vorige topic heeft er tweeënhalve week over gedaan voordat 't vol was.quote:
Ik ben het met je eens, het is qua leven best slecht. Er werd vanuit verschillende hoeken tegen mij geroepen dat ik een van de oorzaken ben. Dus ik ben meer gaan posten... nou blijven meer mensen wegquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat heb ik echt best een tijdje geprobeerd Dizzle, maar er zit hier gewoon niet zoveel leven meer. Dat is niet zuur bedoeld, maar slechts een constatering.
quote:
Ik wacht op het "Moet ik die dekselse IQM toch wéér gelijk geven".quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het vorige topic heeft er tweeënhalve week over gedaan voordat 't vol was.
En dit topic gaat ook alweer een goede week mee en bestaat voornamelijk uit jouw "hoi"'s.
Idd! Ik dacht even dat jij de account van XM had gehackt ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht op het "Moet ik die dekselse IQM toch wéér gelijk geven".
Bel me ff als je een ons weegtquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht op het "Moet ik die dekselse IQM toch wéér gelijk geven".
Heb je er wakker van gelegen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef Dizer het volgende:
Nog altijd bepaal ik of deze dicht gaat, TS van een reeks laat ook de reeks sluiten, of een mod van het subforum.
Best wel. Ik vind het toch echt best wel heftig en zoquote:
Wat hij zegtquote:
nog even en jullie kunnen jullie 5-jarige geilheidsjubileum vieren!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:15 schreef Svensational het volgende:
Zo goed als ik wordt je nooit
Op dinsdag 19 april 2005 13:20 schreef Zhenar het volgende:
Zelfadoratie...
Ik weet niet of ik dat moet afkeuren... of geil vinden!![]()
nee maar, dus dít was de dag waarop MB iets nuttigs deed!!?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik ben naar school geweest en het was zomaar een beetje leuk![]()
![]()
Hehe, ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik dat geschreven hebquote:Op zondag 19 april 2009 @ 22:04 schreef babette21 het volgende:
Om SC weer een beetje te revivalen een greep uit "SC: the old days"...
wat speelde er 4 jaar geleden zoal?!
[..]
nog even en jullie kunnen jullie 5-jarige geilheidsjubileum vieren!![]()
misschien 'n mooi moment om al die woorden om te zetten in daden?!
[..]
nee maar, dus dít was de dag waarop MB iets nuttigs deed!!?!![]()
...oh shit, toen was het topic vol en kon ik niet verder, kennelijk was ik zelf halverwege de dag 'uit de lucht'... maar de dag was nog niet om (de 'ochtend' mis ik ook al)
Nou ja, tot zoverre de terugblik dus........
Toetatoetquote:Op dinsdag 19 april 2005 @ 14:29 schreef toetatoet het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nanoquote:
Timmaiquote:Op dinsdag 19 april 2005 @ 14:31 schreef Timmai het volgende:
[..]
nee.. is kansloos posten wat je posten kan..
ofzo
Orginialquote:
QFTquote:
you go girl!!!!quote:Op zondag 19 april 2009 22:49 schreef MissBliss het volgende:
Vandaag heb ik trouwens het balkon schoongemaakt en heringericht en mn website geüpdatet dus dat was keinuttig, babette
na 3 dagen bijna vol... sjongejonge wat 'n dooie boel (hadden we toen maar 'n blik in de toekomst kunnen werpen!)...quote:Op donderdag 20 april 2006 10:55 schreef babette21 het volgende:
dit is wel 't meest dooie sc-topic ever he
4 dagen voor onzequote:
.....quote:Op donderdag 20 april 2006 11:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Standaarposts:
Dizer: Ik ga naar de Uni
Babette21: Patatjes
Heatwave: Ik ben er
Bupa: Sapristi, wat ben ik grappig!
Tom_Tom-: *post lelijke vrouw*
Pberends: *post lekkere vrouw*
PeRi:
En ga zo maar door
Op donderdag 20 april 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:
MissBliss : kut internet:R !
HeatWave : ik ben naar de kroeg.
wie vult aan?.
quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 15:12 schreef PeRi het volgende:
Ik verwacht foto's in mn mailbox hoor! ... Ik ben veel te nieuwsgierig naar Babette.
Op donderdag 20 april 2006 15:16 schreef babette21 het volgende:
hoe dat zo?!
Op donderdag 20 april 2006 15:20 schreef PeRi het volgende:
Ik ben verliefd op je.
ik niet, aantal collega's wrs wel. Maar 't item is zover ik weet nog niet uitgezonden.quote:Op maandag 20 april 2009 19:46 schreef El_Che het volgende:
Was jij nou nog bij Nova te zien, Babs?
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
'Liefste user' heeft Dizer al. Die is gewoon té schattig zoals hij altijd bezorgd is om alles en zich zo druk maakt om onnozele dingen.
Ik mis de politiek incorrecte posts van Svenquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waarom heb jij die zwartjakker als webicon?
...oh die meet werd dus 3 dagen later op het laatste moment afgezegd!quote:
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:27 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
Ik heb een nieuwe in de categorie: beschamende drankverhalen..
Ik had gisteren eenfeestje
dus ik ging daarheen met een vriendin en lekker aan de wijn enzo
Alles leuk en aardig, tot ineens om een uur of 12 (ik heb eigenlijk geen idee hoe laat en gok maar wat) ineens: 'Fuck, ik ben misselijk
'
De laatste keer dat ik gekotst heb van drank was zo'n 7 jaar geleden
Naja, ik naar de wc, daar op de grond gaan zitten en alles eruit gegooid... Daarna heb ik het gepresteerd iemand op te bellenom te vertellen
dat ik gekotst had. Mn maag vond dat niet leuk en gooide er dus daarom een nieuwe lading uit... Jaja,
live aan de telefoon
Daarna weer terug naar mn vriendin dieook
gekotst had, evenals nog 3 vriendinnetjes die er waren
Ik denk nu dus dat de wijn misschien niet goed was ofzo, 5 op 1 avond is wel wat veel
Daarna heel hard gelachen nog erom en alles was verder tof en het kotsen was ook helemaal niet zo erg en alles viel mee
Bahalve dat telefoontje dan, dat was gewoon debiel
Kutkatquote:Op maandag 20 april 2009 @ 20:11 schreef babette21 het volgende:
Laten we dan maar eens kijken waar we het DRIE jaar geleden over hadden...
[..]
na 3 dagen bijna vol... sjongejonge wat 'n dooie boel (hadden we toen maar 'n blik in de toekomst kunnen werpen!)...
[..]
4 dagen voor onzeEftelingmeet
![]()
[..]
.....
[..]
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |