Het vorige topic heeft er tweeënhalve week over gedaan voordat 't vol was.quote:
Ik ben het met je eens, het is qua leven best slecht. Er werd vanuit verschillende hoeken tegen mij geroepen dat ik een van de oorzaken ben. Dus ik ben meer gaan posten... nou blijven meer mensen wegquote:Op vrijdag 17 april 2009 17:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat heb ik echt best een tijdje geprobeerd Dizzle, maar er zit hier gewoon niet zoveel leven meer. Dat is niet zuur bedoeld, maar slechts een constatering.
quote:
Ik wacht op het "Moet ik die dekselse IQM toch wéér gelijk geven".quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het vorige topic heeft er tweeënhalve week over gedaan voordat 't vol was.
En dit topic gaat ook alweer een goede week mee en bestaat voornamelijk uit jouw "hoi"'s.
Idd! Ik dacht even dat jij de account van XM had gehackt ofzoquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht op het "Moet ik die dekselse IQM toch wéér gelijk geven".
Bel me ff als je een ons weegtquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:51 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ik wacht op het "Moet ik die dekselse IQM toch wéér gelijk geven".
Heb je er wakker van gelegen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 10:09 schreef Dizer het volgende:
Nog altijd bepaal ik of deze dicht gaat, TS van een reeks laat ook de reeks sluiten, of een mod van het subforum.
Best wel. Ik vind het toch echt best wel heftig en zoquote:
Wat hij zegtquote:
nog even en jullie kunnen jullie 5-jarige geilheidsjubileum vieren!quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:15 schreef Svensational het volgende:
Zo goed als ik wordt je nooit
Op dinsdag 19 april 2005 13:20 schreef Zhenar het volgende:
Zelfadoratie...
Ik weet niet of ik dat moet afkeuren... of geil vinden!![]()
nee maar, dus dít was de dag waarop MB iets nuttigs deed!!?!quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
Ik ben naar school geweest en het was zomaar een beetje leuk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |