Dáár bood ik mijn excuses niet voor aanquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit, joh. Ik wilde haar toch niet meer, nadat ik achter al haar soa's kwam!
Lul toch niet, man!quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:28 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow ja, moest van Yvonne.
"Hij houdt van die aandacht."
Van 1 luisteraar (Nolius zelf) naar 2 (Bupa's moeder).quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul toch niet, man!
Je weet net zo goed als ik dat wanneer ik bij FOK!Radio kom, het aantal luisteraars zich verdubbelt!
Je hebt dat topic in je bookmarks hè?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lul toch niet, man!
Je weet net zo goed als ik dat wanner ik bij FOK!Radio kom, het aantal luisteraars zich verdubbelt!
En Martijn dan?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van 1 luisteraar (Nolius zelf) naar 2 (Bupa's moeder).
vooral die fotoboekbalk bovenaan.quote:
Nee. Gevonden met Google.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:30 schreef Nolius het volgende:
[..]
Je hebt dat topic in je bookmarks hè?
Uhuh.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
vooral die fotoboekbalk bovenaan.
Hoe weet jij dat? Hè? Nou? Weet je er soms meer van af?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:33 schreef Nolius het volgende:
[..]
Alsof het er maar eentje is op die site
Die luistert niet.quote:Nee, andere Martijn.
quote:19:35 - 20:05
Afl: De proefbaby.
Nederlandse (NL) comedyserie. Afl.: De proefbaby. Julia wil het moederschap uitproberen. Gerard helpt graag.
Tering! Zelfs de ego van Gordon is niet zo groot!quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:37 schreef Bupatih het volgende:
En zoiets wil ik de lieve usertjes niet aandoen.
No shit, Sherlock.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:38 schreef Nolius het volgende:
[..]
Tering! Zelfs de ego van Gordon is niet zo groot!![]()
Die rappers uit Oss?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:41 schreef Canisfire het volgende:
Ey Nolius is Vatos Locos nou al in Fok! Radio geweest?
Ja diequote:
Ik wil graag privé en FOK! gescheiden houden.quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:42 schreef PeRi het volgende:
Bupa durft niet.
Hehe anyway is dat mailtje van een van die rappers nog aangekomen of zijn ze echt nog te stom om een mailtje te sturen ?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:44 schreef Nolius het volgende:
[..]
Het beeldmateriaal in ONZ is toch beter dan het geluid, vrees ik
Vatos Locos? Zijn dat nieuwe soorten haarlokjes?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:41 schreef Canisfire het volgende:
Ey Nolius is Vatos Locos nou al in Fok! Radio geweest?
NBK deel 3 F-lowz over de kniequote:Op zaterdag 22 april 2006 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Vatos Locos? Zijn dat nieuwe soorten haarlokjes?
Hebben ze gemaild?quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe anyway is dat mailtje van een van die rappers nog aangekomen of zijn ze echt nog te stom om een mailtje te sturen ?
Als het goed is al voor vorige week maandagquote:
Ik heb niks gezien, maar ik krijg eerlijk gezegd nogal wat mail, waaronder veel spam. Dus ja...quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als het goed is al voor vorige week maandag![]()
Hehe hij vraagt nu of een van de dj's msn heeftquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:50 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien, maar ik krijg eerlijk gezegd nogal wat mail, waaronder veel spam. Dus ja...
Als hij me nu op radio (at) fok.nl mailt, kijk ik wel evenquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:54 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hehe hij vraagt nu of een van de dj's msn heeft![]()
Canisfire zegt:quote:Op zaterdag 22 april 2006 19:56 schreef Nolius het volgende:
[..]
Als hij me nu op radio (at) fok.nl mailt, kijk ik wel even
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 april 2006 19:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Canisfire zegt:
Radio@fok.nl dus
Canisfire zegt:
je moet hem nu effe mailen
Je hebt een buzzer verzonden!
F-l0wz Houd Van Die Chick zegt:
oke![]()
Nee, wonderbaarlijk nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |