=> http://www.robertdoornbos.com/quote:Jumbo Supermarkten steunt Bobby D.
30 maart 2009 - Na een succesvol jaar in Champcars in 2007 heeft Jumbo Supermarkten besloten Robert Doornbos weer te gaan steunen tijdens het komende raceseizoen 2009 in Indycars als personal sponsor. Robert Doornbos is ambassadeur van de succesvolle supermarktketen en het Jumbo logo zal vanaf de eerste race op 5 april te zien zijn op de raceoverall van Robert Doornbos.
Robert Doornbos: "Frits van Eerd en Jumbo Supermarkten waren mijn sponsor in 2007 en ik ben superblij dat ze weer terug zijn nu ik een nieuwe kans heb gekregen in de Indycars. Het geeft mij ongelofelijk veel vertrouwen en ik ben zeer dankbaar voor deze steun. Het gaat mij zeker helpen om mijn successen uit 2007 minimaal te evenaren. Daar ga ik voor."
Jumbo is een Nederlandse supermarktketen die nu onderdeel is van de Van Eerd Groep. Van Eerd is van oorsprong een levensmiddelengroothandel en werd opgericht in 1921. In 1983 kocht de groothandel de formule Jumbo en de supermarkt aan het Lourdesplein van Jan en Anita Meurs. Er ontstonden in korte tijd tientallen Jumbo's in de provincies Zeeland, Noord-Brabant en Limburg. Jumbo profileert zich met 7 zekerheden waarmee zij onder meer claimt de meeste keus te hebben tegen de laagste prijzen. In 2005, 2006, 2007 en 2008 werd Jumbo Supermarkt gekozen tot Beste winkelketen van het jaar in de categorie supermarkten. Jumbo is een familiebedrijf heeft in Nederland meer dan 120 vestigingen. Bezoek voor meer informatie www.jumbosupermarkten.nl. GR8racing.com heeft Jumbo Supermarkten en Robert Doornbos begeleid bij de totstandkoming van deze samenwerking.
FOK!kers in Rotterdamquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Oeh!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:een privé topic met Isegrim tot nu toe.
Dat is niet expres.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:20 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom sluit je dan aaaaaaaaltijd t topic vanaf je mobiel
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:20 schreef JJdJ1984 het volgende:
En er is een OP
Je moet de gene die voor je op bezichtiging zijn schieten.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:57 schreef Metatron het volgende:
Oh, hier zijn we.
Vreemde term trouwens: 'Huizenjacht'. Alsof je ze moet schieten voordat ze wegrennen.
Wie weet willen ze wel allemaal meedoenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Lijkt me niet handig gezien de hoeveelheid medereizigers.
oeeh mijn jackquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Altijd leuk. Een net niet officiele feestdag.
Ik kom aan bij het pand. Al 1 iemand aanwezig. Is bezig op etage 3.
Ik loop etage 2 op. Hmmm, donker. *bliep* pasje langs sensor. *klik* deur open. PIEEEEEDUUUUP PIEEEEEDUUUUP *alarm gaat*. Code staat in mailbox. Blackberry heeft nog geen pushmail abo. Hmm....
Eens kijken op de eerste etage. Goh, daar gaat net iemand naar binnen. PIEEEEEDUUUUP PIEEEEEDUUUUP *alarm gaat*. Goh, persoon komt toch maar weer naar buiten. Eens kijken op de derde etage. Hmm, eerste aanwezige heeft alleen de alarmcode voor verdieping 3, de andere voor geen verdieping maar die heeft even gebeld met een collega. Die loopt met mij mee. Alarm gaat nog een keer.
Toch nog eens naar de eerste. Daar doet zijn code het wel. Alarm zwijgt daar na nog een keer te zijn afgegaan. Ik haal de PC van de receptie van het netwerk en hang mn laptop er aan. Code opgezocht, naar boven gelopen.
Jack bauer achtige piepjes op de achtergrond veraden al dat die 160 decibel hoofdpijn generator aan het aftellen is. *voert code in*. " GEACCEPTEERD. ALLES UITSCHAKELEN OF BLOK?".
Ik kies voor ALLES. UITGESCHAKELD verschijnt tegelijk op het scherm met PIEEEEEDUUUUP PIEEEEEDUUUUP *alarm gaat*.
Na 30 seconde tyfus herrie stopt het alarm en ben ik binnen.
Overgebleven probleem is dat een enthousiasteling met een "ik mag iets meer" sleutel de deur op de derde etage naar het trappenhuis heeft dicht gedraaid. Daar kan je nog wel met de lift komen, maar met brand is de enige optie het raam. Mijn "ik mag iets meer sleutel" doet het op vrijwel alle deuren, behalve die.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Altijd leuk. Een net niet officiele feestdag.
Ik kom aan bij het pand. Al 1 iemand aanwezig. Is bezig op etage 3.
Ik loop etage 2 op. Hmmm, donker. *bliep* pasje langs sensor. *klik* deur open. PIEEEEEDUUUUP PIEEEEEDUUUUP *alarm gaat*. Code staat in mailbox. Blackberry heeft nog geen pushmail abo. Hmm....
Eens kijken op de eerste etage. Goh, daar gaat net iemand naar binnen. PIEEEEEDUUUUP PIEEEEEDUUUUP *alarm gaat*. Goh, persoon komt toch maar weer naar buiten. Eens kijken op de derde etage. Hmm, eerste aanwezige heeft alleen de alarmcode voor verdieping 3, de andere voor geen verdieping maar die heeft even gebeld met een collega. Die loopt met mij mee. Alarm gaat nog een keer.
Toch nog eens naar de eerste. Daar doet zijn code het wel. Alarm zwijgt daar na nog een keer te zijn afgegaan. Ik haal de PC van de receptie van het netwerk en hang mn laptop er aan. Code opgezocht, naar boven gelopen.
Jack bauer achtige piepjes op de achtergrond veraden al dat die 160 decibel hoofdpijn generator aan het aftellen is. *voert code in*. " GEACCEPTEERD. ALLES UITSCHAKELEN OF BLOK?".
Ik kies voor ALLES. UITGESCHAKELD verschijnt tegelijk op het scherm met PIEEEEEDUUUUP PIEEEEEDUUUUP *alarm gaat*.
Na 30 seconde tyfus herrie stopt het alarm en ben ik binnen.
Overgebleven probleem is dat een enthousiasteling met een "ik mag iets meer" sleutel de deur op de derde etage naar het trappenhuis heeft dicht gedraaid. Daar kan je nog wel met de lift komen, maar met brand is de enige optie het raam. Mijn "ik mag iets meer sleutel" doet het op vrijwel alle deuren, behalve die.
Oh dat heb ik niet uit je verhaal opgemaakt, prutserquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
LHO is als newby de enige die het alarm uiteindelijk stil kreeg
Zolang jij niet op de derde zit, zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Uur of vijf. Voor de rest helemaal prima. Alleen zitten de mensen op de derde achter een gesloten deur
hoeveel mensen zijn er? je zal het wel lekker rustig hebbenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Uur of vijf. Voor de rest helemaal prima. Alleen zitten de mensen op de derde achter een gesloten deur
Ik dacht dat jullie altijd naar Hintergarten gingenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef SingleCoil het volgende:
prachtig weer in Balconië, vandaag...
lekkerquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:28 schreef Isegrim het volgende:
Morgen als ik ga paardjerijden wordt het boven de 20 graden.
zandhappen FTWquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vier uur lang door de bossen en de duinen.En over het strand sjezen natuurlijk.
Ik val er nooit af.quote:
In volle galop voor een hindernis besluiten te stoppen will do.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik val er nooit af.Ik rijd al twintig+ jaar. Moet heel wat gebeuren wil een knol mij afwerpen.
Je moet ook niet in volle galop over een hindernis springen. Wij leerden "op een gulden" springen: de instructeur legt een gulden op een halve galopsprong van de hindernis en daar moet het binnenachterbeen op afzetten. Kleine kans dat 'ie je er dan alsnog afgooit. Maar ja, de gulden is er niet meer...quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In volle galop voor een hindernis besluiten te stoppen will do.
wel eens een jonge volbloedhengst onder het zadel gebrachtquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik val er nooit af.Ik rijd al twintig+ jaar. Moet heel wat gebeuren wil een knol mij afwerpen.
Mijn eerste paardje was een bijna-volbloedhengst (vader volbloed ren-arabier, moeder half-arabier) die ik zelf heb ingereden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:58 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wel eens een jonge volbloedhengst onder het zadel gebracht?
Of het dichtsbijzijnde cafe was 2 uur verderop en hebben ze een uur op de huifkar staan wachten :pquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:38 schreef Isegrim het volgende:
Heiden6 was om 03:15 thuis van stappen. Blijkbaar kun je je toch wel tot in de vroege uurtjes vermaken hier in Fryslân.
De laatste intersheepy stopt om tien uur al, ze hadden de sneltrekker gemist, en moesten nu met de stopkoequote:Op vrijdag 10 april 2009 12:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Of het dichtsbijzijnde cafe was 2 uur verderop en hebben ze een uur op de huifkar staan wachten :p
helipaardquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik stel voor om in heliport de binnenplaats op het Stroveer te vullen met zand en daar een HeliPaard neer te zetten
ik gok 5 uurquote:
Jij lekker op het balkon chillen en ik in affikkende treinen zitten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:21 schreef SingleCoil het volgende:
prachtig weer in Balconië, vandaag...
arabieren zijn ponnies. we hadden het over paarden, toch?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Mijn eerste paardje was een bijna-volbloedhengst (vader volbloed ren-arabier, moeder half-arabier) die ik zelf heb ingereden.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
arabieren zijn ponnies. we hadden het over paarden, toch?
voorzichtiger zijn met vuur dan...quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij lekker op het balkon chillen en ik in affikkende treinen zitten.
ik geloof dat ik al mijn tenen wel an eens gebroken heb gehad, ja. Mijn wedstrijdpaard, Kwizats, was een crossbreed tussen een engelse volbloed en een gelderse, het schatje had een stokmaat van ruim 1,80, rondom beslagen met sportijzers en meestal scherpe stiften in.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]We kunnen het ook over paard-op-teen ervaringen hebben. Doet au.
gid, de trein had een kwartier vertraging toen we vertrokken en toen we bij Amersfoort aan kwamen bijna een half uur. Toen kwam de mededeling dat de trein stuk was. Buiten was een flinke brandlucht te ruiken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:47 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
voorzichtiger zijn met vuur dan...
*schrikt* maar mijn engel, watskebeurt?
Het was toch minder simpel dan je had verwacht? .. Maar is het wel gelukt?quote:*heeft ruim een uur lopen worstelen met het dhl-pakje-from-hell, dat zich niet in wilde laten pakken
Een Arabier is GEEN pony.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
arabieren zijn ponnies. we hadden het over paarden, toch?
tja...spoorwegen...quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
gid, de trein had een kwartier vertraging toen we vertrokken en toen we bij Amersfoort aan kwamen bijna een half uur. Toen kwam de mededeling dat de trein stuk was. Buiten was een flinke brandlucht te ruiken.
Met mij dus niets aan de hand. Het was zelfs wel makkelijk, want de IC naar Den Haag vertrok van het spoor er naast.. Wel weer een half uur vertraging natuurlijk.
quote:Het was toch minder simpel dan je had verwacht? .. Maar is het wel gelukt?
Ha! Dat zal hem leren!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tja...spoorwegen...
[..]
[ afbeelding ]
Zonder te schatten : Nauwelijks tilbaar.quote:Ik moet 'm naar het dhl-servicepunt op de Kiotoweg afgeven, da's vlak bij jou werk, dus ik drop 'm als ik je ophaal.
Hoeveel had jij geschat dat 'ie weegt?
wikipedia:quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een Arabier is GEEN pony.De Arabier is hét ultieme paard.
ik schat ook 25 kilo. Ik ga 'm even wegen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ha! Dat zal hem leren!!
[..]
Zonder te schatten : Nauwelijks tilbaar.
Ik heb op internet geen gewicht kunnen vinden van die dingen, maar ik schat dat het pakje met de 2 dingen tussen de 10 en 25 kg weegt.. Wat denk jij?
Vind je het gek dat ik die dingen amper omhoog kon tillen..quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:11 schreef SingleCoil het volgende:
23 kilo
quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een Arabier is GEEN pony.De Arabier is hét ultieme paard.
Dat is net zoiets als dat Leiden als enige niet Centraal-station toch de titel centraal station mag dragen. Of Den Haag dat zich stiekem stad noemt. Paard is iets waar ik niet met mn voeten bij de grond kanquote:Kleinere paardenrassen die volwassen een schofthoogte van minder dan 148 cm hebben. Uitzonderingen zijn bijvoorbeeld de paardenrassen Arabier, IJslanders, Haflingers en Fjorden. Deze blijven doorgaans onder de 147,3 cm, maar worden wel paardenrassen genoemd.
Schofthoogte zegt ook niet alles.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:09 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wikipedia:
Pony: Een pony is een paard met een schofthoogte van minder dan 1,59 meter.
Arabier (paard): De Arabische volbloed is een gespierd paard maar weegt vaak niet veel meer dan 500 kilo. De stokmaat was oorspronkelijk tussen de 1.40 en de 1.50 meter, maar door verregaand doorfokken worden nu ook grotere Arabische volbloeden gefokt, soms tot wel 1.65m. De gemiddelde grootte blijft wel rond de 1.50m liggen.
(je hebt trouwens wel gelijk hoor, ik plaag je maar een beejte)
ah dus er is iets als de LHO's benen regel?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Dat is net zoiets als dat Leiden als enige niet Centraal-station toch de titel centraal station mag dragen. Of Den Haag dat zich stiekem stad noemt. Paard is iets waar ik niet met mn voeten bij de grond kan
Maar pony's zijn wel heel schattig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Dat is net zoiets als dat Leiden als enige niet Centraal-station toch de titel centraal station mag dragen. Of Den Haag dat zich stiekem stad noemt. Paard is iets waar ik niet met mn voeten bij de grond kan
het hondenbeest van jeroen zn ouders is helemaal gek op paardenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar pony's zijn wel heel schattig.Nu het weer warmer wordt staan er hier ook allemaal pony's buiten. Dat is ook wel grappig met de honden, want die ene hond vindt ze ook haske
terwijl die ander er als de dood voor is en er hard naar gaat blaffen.
(Waarop de pony nieuwsgierig zijn hoofd dichterbij doet
)
Ja, of bij een shetlander gras afpakken, "wat jij kan eten wil ik ook eten". Of met 2 poten vol tegen de kont op staan om beter te kunnen snuffelen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het hondenbeest van jeroen zn ouders is helemaal gek op paardengaatie eerst rustig aan de kont snuffen om dan zo met zn voorpoten op de grond te meppen omdat ie met het paard wil spelen
Is dat "puppy"?quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het hondenbeest van jeroen zn ouders is helemaal gek op paardengaatie eerst rustig aan de kont snuffen om dan zo met zn voorpoten op de grond te meppen omdat ie met het paard wil spelen
puppy weegt iets van 40 kg nuquote:
holy...quote:
eigenlijk zijn er twee betekenissen voor "pony". In de wedstrijdsport is het een paard met een schofthoogte onder de 1,59. Dat is omdat er vroeger in de reglementen onderscheid werd gemaakt tussen "paarden" en "ponies", eigenlijk "meisjes" en "volwassenen", en ja, dan moet je wel met een verifieerbare definitie komen. Vandaar dus die 1,59.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Schofthoogte zegt ook niet alles.Morgen ga ik op een IJslander rijden en hoewel die niet veel groter dan 1.50 worden, zijn het lekker toch paarden.
Confirmed by the Schiedammert hierbovenquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:49 schreef DutchTrain het volgende:
Ben ik nu in het plattelandstopic beland
ik ben GEEN schiedammert ! Ik ben een Rotterdammer die in Schiedam woont (maar zijn lunch-lamacum in rotterdam koopt)quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Confirmed by the Schiedammert hierboven
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik ben GEEN schiedammert ! Ik ben een Rotterdammer die in Schiedam woont (maar zijn lunch-lamacum in rotterdam koopt)
via een deense aanbieder?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Op Vlieland kun je ook mobiel internetten.
Met dikke roaming kostenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon via mijn eigen provider.
Hoax! Op Vlieland hebben ze net de postduif ontdekt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Op Vlieland kun je ook mobiel internetten.
vind het ook altijd wel gezellig. Maar het is er altijd zo stilquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:46 schreef Metatron het volgende:
Net even op de entrepothaven rondgeslenterd. Mooi stukje Rotterdam daar.
ik zou bij mezelf te raden gaan als ik jou was!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het ook altijd wel gezellig. Maar het is er altijd zo stilstuk of drie leuke terrasjes maar zelfs met heel warm weer zitten er max tien man in toaal, dat snap ik nooit
1 van de terrassen aan het water zat vanmiddag in ieder geval stampvolquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het ook altijd wel gezellig. Maar het is er altijd zo stilstuk of drie leuke terrasjes maar zelfs met heel warm weer zitten er max tien man in toaal, dat snap ik nooit
haha das dan voor het eerstquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef Metatron het volgende:
[..]
1 van de terrassen aan het water zat vanmiddag in ieder geval stampvol.
Laat ze dan eens allemaal leven joh!quote:
heb ik het weer gedaan.. zo van we hebben geen topicmarokkaan, dan geef ik dat lieve meisje wel de schuldquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:43 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Laat ze dan eens allemaal leven joh!
Ik moet langs een vriend voor een housewarmingquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:47 schreef Metatron het volgende:
Gaat er nog iemand een terrasje pakken straks?
Het is toch al warm genoeg?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet langs een vriend voor een housewarming
Whehe die slaapt nog meer dan heiden6?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben net terug van een halve dag paardrijden. Heiden6 en BabySis waren net wakker, mijn zwager slaapt nog.
=> http://www.ad.nl/economie(...)mt_probleemwijk.htmlquote:Volgens de gemeente is Albert Heijn cruciaal voor de toekomst van Hillesluis, een wijk met relatief veel verouderde woningen, hoge werkloosheid en een eenzijdig winkelbestand. Rotterdam wil daar wat aan doen, bijvoorbeeld door het gebiedje aan de overkant van de trambaan een facelift te geven, zegt deelraadsbestuurder René Kronenberg.
,,Juist zo'n publiekstrekker als Albert Heijn kan andere, lokale bedrijfjes een impuls geven.'' Hij beseft dat de inzet van de supermarkt niet vanzelfsprekend is. ,,Vroeger zat C1000 hier. Nou, die zag je nooit op een ondernemersavond.''
Laatste alinea is natuurlijk een stukje bullshit, aangezien de bedrijfsleiders bij het vervangen van het logo niet vervangen zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
=> http://www.ad.nl/economie(...)mt_probleemwijk.html
goed waren ze idd niet maar 3 punten met Timmer, Greene en Lucius in het veld is wel knap!quote:Op zondag 12 april 2009 18:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nou woohoo Feyenoord echt een top wedstrijd
Nu niet gaan zeggen dat ze goed waren want Heracles was gewoon
Poeh wat een inspanning! Ik ga zo ontbijten. Dat is actief genoegquote:Op maandag 13 april 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga zometeen eens lekker een stukje hardlopen langs de heemraadsingel
quote:Op maandag 13 april 2009 10:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Poeh wat een inspanning! Ik ga zo met LHO en Ise langs de heemraadsingel wandelen![]()
quote:
Nu moeten we welquote:Op maandag 13 april 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga zometeen eens lekker een stukje hardlopen langs de heemraadsingel
Dat is allemaal voor mijn tijd volgens...quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Nu moeten we wel![]()
![]()
Wanneer gaan we weer ennenes verbranden?
Wat, ennenes verbranden?quote:Op maandag 13 april 2009 11:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is allemaal voor mijn tijd volgens...
Ik ben ook weer opgestaan. Da's wel weer genoeg.quote:Op maandag 13 april 2009 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Goeiemoggel, fijne paasdagen allemaal, vieren we wel gepast de wederopstand van Onze Heer!
Ja ik ook, vond t ook al een hele prestatie na me gister helemaal bol te hebben gevretenquote:Op maandag 13 april 2009 13:17 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik ben ook weer opgestaan. Da's wel weer genoeg.
Supermarkten zijn nou niet de eerste winkels waar ik heen zou gaan als ik me verveelquote:Op maandag 13 april 2009 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jumbo is in elk geval open. En de C1000 ook.
In elk geval Rijnhavenquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah ik vind t wel handig, rijd er zo wel ff langs voor wat boodschapjes![]()
Welke C1000 bedoel je LHO?
quote:
weet alleen niet tot hoe laat die open isquote:Op maandag 13 april 2009 19:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In elk geval Rijnhaven
[..]Is er hier nog een andere dan?
behalve de media markt dus.. god damn wat was het druk. nie normaal...quote:Op maandag 13 april 2009 13:23 schreef Bierie het volgende:
Ook maar weer eens een keertje reageren in dit topic
Alle winkels in het centrum zijn zeker dicht? Verveel me de tering op deze tweede paasdag
Er staat kaartje in de OP héquote:Op maandag 13 april 2009 20:48 schreef Bierie het volgende:
Zo he?! Wonen jullie allemaal in de omgeving Ijsselmonde oid?
Fok! komt nu wel heel dichtbij![]()
Als LHO Friesland op de kaart erbij zet kunnen we de boel hier net zo best sluitenquote:Op dinsdag 14 april 2009 04:05 schreef heiden6 het volgende:
Waarom staat er op het kaartje in de OP eigenlijk Lupa_Solitaria en heiden6?![]()
Overigens wil BabySis ook graag op het kaartje.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:06 schreef Isegrim het volgende:
'Lupa_Solitaria & heiden6'?Eerst stond er gewoon Isegrim & heiden6.
Aanpassen, LHO!
Schoon hem gewoon op, er staan mensen in die al 20 / 25 topics niks hebben laten horen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Zo, jullie zijn snel
![]()
Dat staat er al een maand of drieAlleen toen was mn oude HDD een beetje dood gegaan, ik moet nu wat kunst en vliegwerk uit gaan halen om bij mn prikkertjes te komen
![]()
Overigens, pietjepuk vroeg laatst waarom hij niet op de kaart staat. Hij staat er wel op, maar omdat het ietwat vol is, vallen sommige namen weg achter andere.
Als een stipje ver weg in het buitenland?quote:Op dinsdag 14 april 2009 04:05 schreef heiden6 het volgende:
Waarom staat er op het kaartje in de OP eigenlijk Lupa_Solitaria en heiden6?![]()
Overigens wil BabySis ook graag op het kaartje.
Ja, ik denk dat ik het kaartje zo ga zoomen dat iedereen die meer dan 5 kilometer bij stadhuis vandaan woont er niet meer op staat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:18 schreef TJDoornbos het volgende:
pleur JJDJ er maar af die gaat toch in Ommoord wonen!
Pleur dan Schiedam eraf, nu vallen de mensen op Zuid eraf, wat wel echt in Rdam ligt, en die lamlullen uit Schiedam staan er wel opquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik het kaartje zo ga zoomen dat iedereen die meer dan 5 kilometer bij stadhuis vandaan woont er niet meer op staat.
das geen doodsverwensingquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Werkschuw tuigDat je de tekbirtyfus krijgt
Nou, nou, nou...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pleur dan Schiedam eraf, nu vallen de mensen op Zuid eraf, wat wel echt in Rdam ligt, en die lamlullen uit Schiedam staan er wel op
Entrepotquote:Op maandag 13 april 2009 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Keizerswaard was dicht, dus maar even naar entrepot gegaan
LHO ronsel hem! een ideale volgeling!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Entrepot. Elke keer als ik daar ben, kan ik er heerlijk rustig boodschappen doen.
Zo vaak ben ik er alleen nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
LHO ronsel hem! een ideale volgeling!
vrees alleen dat we niet midden op een kokoksmattenkunstwerk een fikkie mogen stoken in je ennenes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Oh ja, kokosmattenmeet! Ik moet nog even kijken of ik kan, maar als ik kom, neem ik een ananas mee + m'n befaamde ananas-uithollert.
had ie er maar een vergunning voor moeten aanvragenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:25 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dan stellen we DT toch gewoon aansprakelijk voor de flaming ananas? Ja toch, niet dan?
ja, maar we hebben het hier over engelse annanassen hequote:Op dinsdag 14 april 2009 18:28 schreef DutchTrain het volgende:
Staat toch in de OP ' alleen geïmpregneerde ananassen'
I beg your pardonquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ja, maar we hebben het hier over engelse annanassen he
De wan en onlie ennenes!quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:47 schreef heiden6 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oogbegaafd_kind.html
thats right, no ordinary pineapple, but the one and only ennenes!quote:
Wat voor soort dingetjes serveren ze daar?quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:24 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben vandaag gegeten bij Antep Sofrasi, een nieuw Turks eetcafé vlak naast Tekbir en van dezelfde eigenaar. Zeer goed te doen, al zijn ze nog niet helemaal klaar en is de kaart nog niet compleet e.d. We zeiden dat we wel een keertje met een groep wilden komen (wij dachten aan een meet daar) en hij begon meteen over korting.
Turkse dingetjes.quote:Op woensdag 15 april 2009 07:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat voor soort dingetjes serveren ze daar?
Met veelquote:
Dat lijkt maar zo, omdat dat door de putlucht van het durpske zelf wordt overtroffen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:24 schreef SingleCoil het volgende:
wij komen uit schiedam, daar stinkt men niet
Vlees aan botquote:Op woensdag 15 april 2009 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben afgelopen weekend heel avontuurlijk gedaansenegalees eten. Was best ok, hoewel een beetje lastig te eten omdat al het vlees nog aan het bot zat, en daarna overgoten met saus
Hoe was het qua smaak?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben afgelopen weekend heel avontuurlijk gedaansenegalees eten. Was best ok, hoewel een beetje lastig te eten omdat al het vlees nog aan het bot zat, en daarna overgoten met saus
niks mis met een beetje ordinair kluivenquote:
Lekkerquote:
Hmm, klinkt wel okee.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Lekkerwaren allebei een soort stoofgerechten. met rijst erbij
niet mega gekruid, gewoon erg goed te doen.
Hoewel ik nadat ik hap madamme jeanette peper sambal geen trek meer hadwaarom wilden we er ook alweer sambal bij?
Schiedam is al veel langer een stad dan Rotterdam. De putlucht komt uit Vlaardingen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, omdat dat door de putlucht van het durpske zelf wordt overtroffen.
enig idee wat voor vlees het was?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:36 schreef littledrummergirl het volgende:
Dooie koe en dood lamquote:Op woensdag 15 april 2009 10:57 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
enig idee wat voor vlees het was?
goed woordquote:
Je moeder?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
goed woordniet verwarren met rotte dames trouwens
nee das overrijpquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
KleineTrommelSlet neem je telefoon eens op
Lief doen, hadden we toch net gezegd?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
KleineTrommelSlet neem je telefoon eens op
Ga je een gat in je ennenes laten boren?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:41 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik gaat lekker de rest van de dag in het Park spenderen! Aju.
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We verhuizen toch per 1 september
Hoeveel schuift het? Ik heb bij JJDJ deze week geholpen a 15 euro per uur.quote:Op woensdag 15 april 2009 12:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
![]()
mensen die willen helpen sjouwen kunnen zich hier opstellen in rijen van 3
ze moesten nog langer op de oplevering van hun nieuwe huis wachten, dus ze gaan tijdelijk ergens anders wonenquote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, mooi. Gefeliciteerd.
Wilde de andere partij jullie onkosten niet betalen of hebben ze een andere oplossing gevonden?
(Of moet ik daarvoor gewoon het andere topic lezen?)
what about beer and bbq?quote:Op woensdag 15 april 2009 12:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoeveel schuift het? Ik heb bij JJDJ deze week geholpen a 15 euro per uur.
Ze hebben nog heel veel meer uitloop, waardoor hun makelaar adviseerde nu al ander onderkomen te zoeken voor de periodequote:Op woensdag 15 april 2009 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
Ah, mooi. Gefeliciteerd.
Wilde de andere partij jullie onkosten niet betalen of hebben ze een andere oplossing gevonden?
(Of moet ik daarvoor gewoon het andere topic lezen?)
koelkast en wasmachine sjouwenquote:Op woensdag 15 april 2009 13:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald gaat vast een lijstje met speciale TJ klusjes bedenken
quote:ROTTERDAM - De politie en drie overvallers hebben woensdagmiddag in Rotterdam over en weer op elkaar geschoten op straat.
Waarschijnlijk deden zij dit al rijdende vanuit hun voertuigen. Voor zover bekend zijn hierbij geen gewonden gevallen.
Het vuurgevecht ontstond, toen de overvallers vluchtten na een roof op juwelier Taj Mahal op de 1e Middellandstraat in Rotterdam-West.
De rovers gingen ervandoor met inmiddels toegesnelde politieagenten in hun kielzog. Een flinke achtervolging leidde de politie uiteindelijk naar de Persoonsdam in Rotterdam-Feijenoord. Daar konden de drie verdachten worden ingerekend.
De politie zette een handvol straten af voor onderzoek. Er is in ieder geval een vuurwapen gevonden. Eén politieauto die tijdens de achtervolging was gebruikt bleef in de wijk Feijenoord achter met kogelgaten in het raam.
Koelkast is prima, mits leeg!quote:Op woensdag 15 april 2009 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
koelkast en wasmachine sjouwen![]()
nee zo gemeen ben ik niet
Foto's willen we!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Uurtje geleden is er een juwelier op de Kruiskade overvallen door een paar Polen.
Wild West na overval
[..]
je zal er maar ineens tussen belanden zegquote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Uurtje geleden is er een juwelier op de Kruiskade overvallen door een paar Polen.
Wild West na overval
[..]
Ik zat er middeninquote:Op woensdag 15 april 2009 14:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wild West na overval
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:05 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Ik zat er middenin![]()
Nou ja, soort van, m'n trein stopt op station Zuid, en ik heb de verhalen gehoord![]()
ben je er al eens geweest, in het park met het festivalquote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ben er weleens geweest ja, toen vond ik t vrij boring, maar is ook al jaren terug en was geen evenement toen te doen ofzo dan
Verrader!quote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Harmen1984 het volgende:
Dit is zeker niet het juiste topic om mee te delen dat ik op Koninginnedag in 020 zit?
je had niks te doen?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
de route van achtervolging......mits ze de snelste route genomen hebben!
quote:Op woensdag 15 april 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
TJ...
Ben jij nou eigenlijk stiekum gewoon de KPN 'GOEIEMOGGEL!' negert?
Oh... jaweetikveelquote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
TJ geeft zowat licht in het donker, zo wit issie
Hahahahahaquote:Op woensdag 15 april 2009 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
TJ...
Ben jij nou eigenlijk stiekum gewoon de KPN 'GOEIEMOGGEL!' negert?
Hoe raad je het zo.quote:
je kijkt idd bijna door me heenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
TJ geeft zowat licht in het donker, zo wit issie
Geeft niks, wij zitten ook in 020 op Koninginnedag.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Harmen1984 het volgende:
Dit is zeker niet het juiste topic om mee te delen dat ik op Koninginnedag in 020 zit?
jullie zijn geen Rotterdam, dus jullie mogen het.......quote:Op woensdag 15 april 2009 18:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geeft niks, wij zitten ook in 020 op Koninginnedag.
* Alicey dacht dat ook..quote:Op woensdag 15 april 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht dat de kokosmattenmeet vrijdag was.
Volgens mijnquote:020 met Koninginnedag is echt de hel.
Kan ook nog :$quote:Op woensdag 15 april 2009 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik dacht dat de kokosmattenmeet vrijdag was.
020 met Koninginnedag is echt de hel.
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kan ook nog :$
TrouwensGister compleet dubbel gelegen voor de TV.
Ging er over dat 80% van de Arubanen overgewicht heeft, en dat het op Aruba niet als een probleem wordt gezien, maar als een teken van welvaart.
Drie keer raden aan welke welvarende semi-arubaan ik moest denken![]()
![]()
Oke, op dat moment had ik er echt lol om![]()
Eey pauper uit Ommoordquote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Eigenlijk een SeizoensClubCardmaar die wil je niet hebben
Ben je al bij Heiden in de leer hoe je een quasi-Antilliaan moet zijn?quote:Op woensdag 15 april 2009 19:33 schreef Breuls het volgende:
BBQ mag ook volgende week, als het dan nog goed weer is.
Zolang het maar voor 15 mei is
Zegt degene die Bavel-Noord als cluppie heeft...quote:Op woensdag 15 april 2009 19:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
Eigenlijk een SeizoensClubCardmaar die wil je niet hebben
quote:Op woensdag 15 april 2009 19:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De verwachtingen tot en met volgende week vrijdag is eigenlijk continu 16 tot 19 graden met de komende dagen regen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |