via een deense aanbieder?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Op Vlieland kun je ook mobiel internetten.
Iemand heeft wel een hotel op de kanskaartenwijk laten vallenquote:
Met dikke roaming kostenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon via mijn eigen provider.
Hoax! Op Vlieland hebben ze net de postduif ontdekt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Op Vlieland kun je ook mobiel internetten.
vind het ook altijd wel gezellig. Maar het is er altijd zo stilquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:46 schreef Metatron het volgende:
Net even op de entrepothaven rondgeslenterd. Mooi stukje Rotterdam daar.
ik zou bij mezelf te raden gaan als ik jou was!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het ook altijd wel gezellig. Maar het is er altijd zo stilstuk of drie leuke terrasjes maar zelfs met heel warm weer zitten er max tien man in toaal, dat snap ik nooit
1 van de terrassen aan het water zat vanmiddag in ieder geval stampvolquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het ook altijd wel gezellig. Maar het is er altijd zo stilstuk of drie leuke terrasjes maar zelfs met heel warm weer zitten er max tien man in toaal, dat snap ik nooit
haha das dan voor het eerstquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef Metatron het volgende:
[..]
1 van de terrassen aan het water zat vanmiddag in ieder geval stampvol.
Laat ze dan eens allemaal leven joh!quote:
heb ik het weer gedaan.. zo van we hebben geen topicmarokkaan, dan geef ik dat lieve meisje wel de schuldquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:43 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Laat ze dan eens allemaal leven joh!
Ik moet langs een vriend voor een housewarmingquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:47 schreef Metatron het volgende:
Gaat er nog iemand een terrasje pakken straks?
Het is toch al warm genoeg?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet langs een vriend voor een housewarming
Whehe die slaapt nog meer dan heiden6?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben net terug van een halve dag paardrijden. Heiden6 en BabySis waren net wakker, mijn zwager slaapt nog.
=> http://www.ad.nl/economie(...)mt_probleemwijk.htmlquote:Volgens de gemeente is Albert Heijn cruciaal voor de toekomst van Hillesluis, een wijk met relatief veel verouderde woningen, hoge werkloosheid en een eenzijdig winkelbestand. Rotterdam wil daar wat aan doen, bijvoorbeeld door het gebiedje aan de overkant van de trambaan een facelift te geven, zegt deelraadsbestuurder René Kronenberg.
,,Juist zo'n publiekstrekker als Albert Heijn kan andere, lokale bedrijfjes een impuls geven.'' Hij beseft dat de inzet van de supermarkt niet vanzelfsprekend is. ,,Vroeger zat C1000 hier. Nou, die zag je nooit op een ondernemersavond.''
Laatste alinea is natuurlijk een stukje bullshit, aangezien de bedrijfsleiders bij het vervangen van het logo niet vervangen zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
=> http://www.ad.nl/economie(...)mt_probleemwijk.html
goed waren ze idd niet maar 3 punten met Timmer, Greene en Lucius in het veld is wel knap!quote:Op zondag 12 april 2009 18:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nou woohoo Feyenoord echt een top wedstrijd
Nu niet gaan zeggen dat ze goed waren want Heracles was gewoon
Poeh wat een inspanning! Ik ga zo ontbijten. Dat is actief genoegquote:Op maandag 13 april 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga zometeen eens lekker een stukje hardlopen langs de heemraadsingel
quote:Op maandag 13 april 2009 10:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Poeh wat een inspanning! Ik ga zo met LHO en Ise langs de heemraadsingel wandelen![]()
quote:
Nu moeten we welquote:Op maandag 13 april 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga zometeen eens lekker een stukje hardlopen langs de heemraadsingel
Dat is allemaal voor mijn tijd volgens...quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Nu moeten we wel![]()
![]()
Wanneer gaan we weer ennenes verbranden?
Wat, ennenes verbranden?quote:Op maandag 13 april 2009 11:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is allemaal voor mijn tijd volgens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |