via een deense aanbieder?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Op Vlieland kun je ook mobiel internetten.
Iemand heeft wel een hotel op de kanskaartenwijk laten vallenquote:
Met dikke roaming kostenquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon via mijn eigen provider.
Hoax! Op Vlieland hebben ze net de postduif ontdekt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:23 schreef Isegrim het volgende:
Op Vlieland kun je ook mobiel internetten.
vind het ook altijd wel gezellig. Maar het is er altijd zo stilquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:46 schreef Metatron het volgende:
Net even op de entrepothaven rondgeslenterd. Mooi stukje Rotterdam daar.
ik zou bij mezelf te raden gaan als ik jou was!quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het ook altijd wel gezellig. Maar het is er altijd zo stilstuk of drie leuke terrasjes maar zelfs met heel warm weer zitten er max tien man in toaal, dat snap ik nooit
1 van de terrassen aan het water zat vanmiddag in ieder geval stampvolquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind het ook altijd wel gezellig. Maar het is er altijd zo stilstuk of drie leuke terrasjes maar zelfs met heel warm weer zitten er max tien man in toaal, dat snap ik nooit
haha das dan voor het eerstquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:57 schreef Metatron het volgende:
[..]
1 van de terrassen aan het water zat vanmiddag in ieder geval stampvol.
Laat ze dan eens allemaal leven joh!quote:
heb ik het weer gedaan.. zo van we hebben geen topicmarokkaan, dan geef ik dat lieve meisje wel de schuldquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:43 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Laat ze dan eens allemaal leven joh!
Ik moet langs een vriend voor een housewarmingquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:47 schreef Metatron het volgende:
Gaat er nog iemand een terrasje pakken straks?
Het is toch al warm genoeg?quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet langs een vriend voor een housewarming
Whehe die slaapt nog meer dan heiden6?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben net terug van een halve dag paardrijden. Heiden6 en BabySis waren net wakker, mijn zwager slaapt nog.
=> http://www.ad.nl/economie(...)mt_probleemwijk.htmlquote:Volgens de gemeente is Albert Heijn cruciaal voor de toekomst van Hillesluis, een wijk met relatief veel verouderde woningen, hoge werkloosheid en een eenzijdig winkelbestand. Rotterdam wil daar wat aan doen, bijvoorbeeld door het gebiedje aan de overkant van de trambaan een facelift te geven, zegt deelraadsbestuurder René Kronenberg.
,,Juist zo'n publiekstrekker als Albert Heijn kan andere, lokale bedrijfjes een impuls geven.'' Hij beseft dat de inzet van de supermarkt niet vanzelfsprekend is. ,,Vroeger zat C1000 hier. Nou, die zag je nooit op een ondernemersavond.''
Laatste alinea is natuurlijk een stukje bullshit, aangezien de bedrijfsleiders bij het vervangen van het logo niet vervangen zijn.quote:Op zondag 12 april 2009 12:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
=> http://www.ad.nl/economie(...)mt_probleemwijk.html
goed waren ze idd niet maar 3 punten met Timmer, Greene en Lucius in het veld is wel knap!quote:Op zondag 12 april 2009 18:48 schreef JJdJ1984 het volgende:
Nou woohoo Feyenoord echt een top wedstrijd
Nu niet gaan zeggen dat ze goed waren want Heracles was gewoon
Poeh wat een inspanning! Ik ga zo ontbijten. Dat is actief genoegquote:Op maandag 13 april 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga zometeen eens lekker een stukje hardlopen langs de heemraadsingel
quote:Op maandag 13 april 2009 10:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Poeh wat een inspanning! Ik ga zo met LHO en Ise langs de heemraadsingel wandelen![]()
quote:
Nu moeten we welquote:Op maandag 13 april 2009 10:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Goeiemorgen!
Ik ga zometeen eens lekker een stukje hardlopen langs de heemraadsingel
Dat is allemaal voor mijn tijd volgens...quote:Op maandag 13 april 2009 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
[..]
Nu moeten we wel![]()
![]()
Wanneer gaan we weer ennenes verbranden?
Wat, ennenes verbranden?quote:Op maandag 13 april 2009 11:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat is allemaal voor mijn tijd volgens...
Ik ben ook weer opgestaan. Da's wel weer genoeg.quote:Op maandag 13 april 2009 13:04 schreef Loveless85 het volgende:
Goeiemoggel, fijne paasdagen allemaal, vieren we wel gepast de wederopstand van Onze Heer!
Ja ik ook, vond t ook al een hele prestatie na me gister helemaal bol te hebben gevretenquote:Op maandag 13 april 2009 13:17 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik ben ook weer opgestaan. Da's wel weer genoeg.
Supermarkten zijn nou niet de eerste winkels waar ik heen zou gaan als ik me verveelquote:Op maandag 13 april 2009 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jumbo is in elk geval open. En de C1000 ook.
In elk geval Rijnhavenquote:Op maandag 13 april 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
Mwah ik vind t wel handig, rijd er zo wel ff langs voor wat boodschapjes![]()
Welke C1000 bedoel je LHO?
quote:
weet alleen niet tot hoe laat die open isquote:Op maandag 13 april 2009 19:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In elk geval Rijnhaven
[..]Is er hier nog een andere dan?
behalve de media markt dus.. god damn wat was het druk. nie normaal...quote:Op maandag 13 april 2009 13:23 schreef Bierie het volgende:
Ook maar weer eens een keertje reageren in dit topic
Alle winkels in het centrum zijn zeker dicht? Verveel me de tering op deze tweede paasdag
Er staat kaartje in de OP héquote:Op maandag 13 april 2009 20:48 schreef Bierie het volgende:
Zo he?! Wonen jullie allemaal in de omgeving Ijsselmonde oid?
Fok! komt nu wel heel dichtbij![]()
Als LHO Friesland op de kaart erbij zet kunnen we de boel hier net zo best sluitenquote:Op dinsdag 14 april 2009 04:05 schreef heiden6 het volgende:
Waarom staat er op het kaartje in de OP eigenlijk Lupa_Solitaria en heiden6?![]()
Overigens wil BabySis ook graag op het kaartje.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 09:06 schreef Isegrim het volgende:
'Lupa_Solitaria & heiden6'?Eerst stond er gewoon Isegrim & heiden6.
Aanpassen, LHO!
Schoon hem gewoon op, er staan mensen in die al 20 / 25 topics niks hebben laten horen...quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Zo, jullie zijn snel
![]()
Dat staat er al een maand of drieAlleen toen was mn oude HDD een beetje dood gegaan, ik moet nu wat kunst en vliegwerk uit gaan halen om bij mn prikkertjes te komen
![]()
Overigens, pietjepuk vroeg laatst waarom hij niet op de kaart staat. Hij staat er wel op, maar omdat het ietwat vol is, vallen sommige namen weg achter andere.
Als een stipje ver weg in het buitenland?quote:Op dinsdag 14 april 2009 04:05 schreef heiden6 het volgende:
Waarom staat er op het kaartje in de OP eigenlijk Lupa_Solitaria en heiden6?![]()
Overigens wil BabySis ook graag op het kaartje.
Ja, ik denk dat ik het kaartje zo ga zoomen dat iedereen die meer dan 5 kilometer bij stadhuis vandaan woont er niet meer op staat.quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:18 schreef TJDoornbos het volgende:
pleur JJDJ er maar af die gaat toch in Ommoord wonen!
Pleur dan Schiedam eraf, nu vallen de mensen op Zuid eraf, wat wel echt in Rdam ligt, en die lamlullen uit Schiedam staan er wel opquote:Op dinsdag 14 april 2009 14:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik het kaartje zo ga zoomen dat iedereen die meer dan 5 kilometer bij stadhuis vandaan woont er niet meer op staat.
das geen doodsverwensingquote:Op dinsdag 14 april 2009 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Werkschuw tuigDat je de tekbirtyfus krijgt
Nou, nou, nou...quote:Op dinsdag 14 april 2009 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pleur dan Schiedam eraf, nu vallen de mensen op Zuid eraf, wat wel echt in Rdam ligt, en die lamlullen uit Schiedam staan er wel op
Entrepotquote:Op maandag 13 april 2009 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Keizerswaard was dicht, dus maar even naar entrepot gegaan
LHO ronsel hem! een ideale volgeling!quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Entrepot. Elke keer als ik daar ben, kan ik er heerlijk rustig boodschappen doen.
Zo vaak ben ik er alleen nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
LHO ronsel hem! een ideale volgeling!
vrees alleen dat we niet midden op een kokoksmattenkunstwerk een fikkie mogen stoken in je ennenes.quote:Op dinsdag 14 april 2009 18:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Oh ja, kokosmattenmeet! Ik moet nog even kijken of ik kan, maar als ik kom, neem ik een ananas mee + m'n befaamde ananas-uithollert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |