quote:Op donderdag 9 april 2009 17:30 schreef OldJeller het volgende:
Muziek op straat maken gaat altijd door, maakt niet uit wat voor dag het is.
Je hoeft morgen niet, maar zaterdag wel.quote:
Zaterdag is het Stille Zaterdag johquote:Op donderdag 9 april 2009 17:34 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je hoeft morgen niet, maar zaterdag wel.
Gast in me klas zei van niet. Maar ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Je weet toch wel of je vrij hebt of niet?
A chuparla ioquote:Op donderdag 9 april 2009 17:37 schreef MASD het volgende:
Ben je een autist dat je niet met je klasgenoten praat?
Niet gedaan.quote:
Ik zeg toch net dat je vrij hebtquote:
Van hetzelfdequote:Op donderdag 9 april 2009 17:46 schreef swarmahoer het volgende:
jij ook alvast een goede vrijdag gewenst
Zo dacht ik eigenlijk ook, maar ja.. ik ben al (volgens school´s registratie) 40% van de laatste paar maanden afwezigquote:Op donderdag 9 april 2009 17:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Neem het zekere voor het onzekere en blijf thuis.
Het is niet voor niets dat hij een MBO opleiding volgt.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Je weet toch wel of je vrij hebt of niet?
Heb jij vrij op HAVO morgen?quote:
OER?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:59 schreef sezten het volgende:
OER?![]()
Heb alleen een agenda gekregen aan het begin van het eerste jaar.![]()
Dat te gaat, MBO..
Daar staan alle regeltjes enzo inquote:Op donderdag 9 april 2009 17:59 schreef sezten het volgende:
OER?![]()
Heb alleen een agenda gekregen aan het begin van het eerste jaar.![]()
Dat te gaat, MBO..
Nee hoor, voor ambtenaren is het een gewone werkdag...voor iedereen eigenlijk behalve voor mensen in het onderwijs en voor hen wiens bedrijf dicht is.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Alleen overheid en ambtenaren toch?
En diegene die het intern regelen, dacht ik.
Sommige scholen hebben gewoon les hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 18:27 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Nee hoor, voor ambtenaren is het een gewone werkdag...voor iedereen eigenlijk behalve voor mensen in het onderwijs en voor hen wiens bedrijf dicht is.
Werk: ligt er aan wat je doet, maar over het algemeen nee.quote:
quote:VAKANTIEREGELING STUDENTEN ID COLLEGE 2008-2009
(zoals vastgesteld door het College van Bestuur en ingestemd door de Medezeggenschapsraad)
De start van het nieuwe schooljaar 2008-2009 begint op 1 september 2008.
Goede vrijdag
10 april 2009
Pasen
12* en 13 april 2009
Omdat je een, and I quote, 'Bitch' bent.quote:
als dat de enige reden is...quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:32 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Omdat je een, and I quote, 'Bitch' bent.
Beter doe je dat gewoon!quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als dat de enige reden is...
Dan zou ik 365 dagen van het jaar moeten werken
Ik werk al gewoon 40u p/w en om het weekend het hele weekend, is dat niet genoeg?quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:25 schreef dikkekaas het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat Goede Vrijdag. Maar. Alles is dicht. Ontbijten moest ik dus bij McDonald's
Nope.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Alleen overheid en ambtenaren toch?
En diegene die het intern regelen, dacht ik.
Waarschijnlijk gaan ze om 17.00 of 18.00 uur dicht.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:07 schreef DJ_Ryow het volgende:
zijn alle winkels open tot 19:00 op Goede Vrijdag als het koopavond is? moet nog 2 cadeautjes hebben voor vanavond en het zoeken zal wel even duren.
De meesten wel ja, maar hier nog een paar supermarkten tot 19:00 geopend, kijk even op internet bij de openingstijden van die van jezelf als je nog moet (moet je nu wel snel zijn).quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:53 schreef LieveJuf het volgende:
Waarschijnlijk gaan ze om 17.00 of 18.00 uur dicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |