Houden zo... Als je ook nog een ontbijtje voor me maakt gaan we trouwen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik krijg te horen dat ik teveel schoonmaak... Is elke dag stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken en toilet doen echt teveel?
Ow zo'n man ben jijquote:Op donderdag 9 april 2009 16:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het over huishoudelijke taken he... Lekker voor me koken, goed opruimen... Ja lekker...
Wow!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik krijg te horen dat ik teveel schoonmaak... Is elke dag stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken en toilet doen echt teveel?
Koken kan ik dan wel weerquote:Op donderdag 9 april 2009 16:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor die andere talenten heb ik genoeg sletjes in mn telefoon staan. Gewoon eten klaar hebben als ik thuis kom.
Vind het best..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Houden zo... Als je ook nog een ontbijtje voor me maakt gaan we trouwen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
tien over 6 in de AC. Dus dan maak je de avond ervoor gewoon een lekker prakje voor me die ik kan opwarmenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koken kan ik dan wel weerMaar ik kom denk ik later uit mijn werk dan jij
Ja dus?quote:
Doe ik ook, hele keuken niet elke dag nee. Maar stofzuigen zeker, ivm huisdieren.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar ik woon nog niet op mijzelf hoorquote:
Stofzuigen: 1x per maandquote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Als je écht op mij lijkt nietquote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar ik woon nog niet op mijzelf hoorHaha. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat ik dat ga doen...
Dat is dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 9 april 2009 17:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Stofzuigen: 1x per maand
Afwassen: tja dat moet dagelijks helaas
Keuken schoonmaken: que?
Toilet: Af en toe met wc papier er over heen en wat van dat gloorspul en 1x per half jaar goed schoonmaken is afdoende.
Gelukkigquote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe ik ook, hele keuken niet elke dag nee. Maar stofzuigen zeker, ivm huisdieren.
Ik lijk écht op jou,quote:
Onbegrijpelijk dat die gast zomaar mag gaan. Geen wonder dat de 'kleine criminaliteit' de spuigaten uitloopt.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:03 schreef JoeyT het volgende:
We moesten ook allemaal mee naar t bureau. Maar verder niets. Jammere is dat die andere gast ook gewoon kon gaan.
Oow het lijkt me echt heel slim hier géén antwoord op te geven. Laten we het erop houden dat ik het vanavond ga doenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste
Singles; Hoe vaak vervangen jullie je dekbedovertrek?
Eerste keer in 2009?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
Oow het lijkt me echt heel slim hier géén antwoord op te geven. Laten we het erop houden dat ik het vanavond ga doen
Ik leef schoon, dan hoef je weinig schoon te makenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoef van jou geen antwoord, want jij lijkt op mijquote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow het lijkt me echt heel slim hier géén antwoord op te geven. Laten we het erop houden dat ik het vanavond ga doen
quote:
2 keer per weekquote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik leef ook schoon maar heb katten. Dus als ik mijn best doe om mijn huis schoon te maken en ik ga de deur uit, dan is daar niets meer van te zien als ik thuis kom...quote:Op donderdag 9 april 2009 17:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik leef schoon, dan hoef je weinig schoon te maken
De derde keer in 2009?quote:
Nee nu maak je echt een grapje! Doe jij dat zo vaak?quote:
Elke week, die van mijn kinderen om de week. Omdat die niet elke week hier zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geef jij dan eens antwoord.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoef van jou geen antwoord, want jij lijkt op mij
Ik laat me te snel op de kast jagen. Dat probleem heb ik wel vaker als ik moe ben.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef rival het volgende:
ik heb het idee dat Rip onze Beton niet zo aardig vind
Ik zei dat ik geen antwoord ging geven.quote:
1 keer per week.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja en ik was het op 60 graden.. Elke dag een andere handdoek..quote:Op donderdag 9 april 2009 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee nu maak je echt een grapje! Doe jij dat zo vaak?
Ik had het antwoord goed!quote:
Nee dat had je niet goedquote:Op donderdag 9 april 2009 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had het antwoord goed!
Smeerpijp dat je er bent!
Dat is denk ik best moeilijk: als je geen kennis had gehad en je sloeg zo iemand verrot, kraait er geen haan naar, maar als je de kennis wel hebt, ben je de klos (vrij zwart/wit).quote:Op donderdag 9 april 2009 16:14 schreef Ripley het volgende:
Heeft te maken met de proportie van het geweld. Je mag best je kennis gebruiken om iemand uit te schakelen, je moet alleen als vechtsporter ook precies weten hoe je iemand het beste uit kunt schakelen met zo min mogelijk schade. Dus niet als een mongool er op inmeppen
Dat inderdaadquote:
Exactly my thoughts! Zeker als je ongevraagd een kopstoot krijgt.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:16 schreef JoeyT het volgende:
Tsja als je overvallen wordt dan heb je een behoorlijke hekel aan die gast.
Hoevaak was je je kussens dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:06 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja en ik was het op 60 graden.. Elke dag een andere handdoek..
Dat stelt toch niets voor: alles ff afspoelen, in de gootsteen mikken. Dreft erin en afwassen en afdrogen. Dat doe je (als je heel veel hebt) in 15 minuutjes.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik zei dus afwassen.
Dat betekent dat ik moet gaan afwassen.
Ik krijg bezoek en dan wil ik wel alles netjes hebben natuurlijk
En het is alleen die afwas die in de weg staat
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vrouw nooit gedaan de eerste keren dat ik bij haar thuis kwam zodat ik mij geen illusies zou maken over haar schoonmaakvaardigheden.
ja ik strijk ook me beddengoed..quote:Op donderdag 9 april 2009 17:10 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hoevaak was je je kussens dan?
Elke dag andere handdoek doe ik ook wel..
Strijk je ook nog eens?
Nou dames, hij zal altijd de afwas doen voor je. Grijp je kansquote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat stelt toch niets voor: alles ff afspoelen, in de gootsteen mikken. Dreft erin en afwassen en afdrogen. Dat doe je (als je heel veel hebt) in 15 minuutjes.
Ik snap het niet. Veel mensen hebben een hekel aan afwassen en kopen daarom een vaatwasser. Voor mij een zinloos apparaat: je moet alles vooraf afspoelen en daarna weer nadrogen.
Verder hoef je niet je beste servies en glaswerk in te mikken: het glazuur en glas wordt mooi aangetast. Als mijn 2b-vriendin niet wil afwassen, dan doe ik het wel (inclusief afdrogen en afruimen). Daar zit ik er niet mee.
Ik heb niete ens een strijkboutquote:Op donderdag 9 april 2009 17:16 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
ja ik strijk ook me beddengoed..
Eens per maand gooi ik me dekens en me kussens in de machine
Als single doe ik dat allemaal zelf. Sjongejonge... Zo'n drama is het toch allemaal niet? Koken is in een half uurtje klaar (soms zelfs binnen 15 minuten). Goed opruimen? Dat is een kwestie van discipline: pak je iets uit de kast. Gebruik het en meteen weer terug doen. Dat scheelt een hoop. Dan kijk je niet naar de berg die je nog moet opruimen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:53 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb het over huishoudelijke taken he... Lekker voor me koken, goed opruimen... Ja lekker...
Jij niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou dames, hij zal altijd de afwas doen voor je. Grijp je kans
Gemiddeld 1x per maand.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
Vaatwasserquote:
Naja ik ben ook een poetsdame lijkt..quote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Als single doe ik dat allemaal zelf. Sjongejonge... Zo'n drama is het toch allemaal niet? Koken is in een half uurtje klaar (soms zelfs binnen 15 minuten). Goed opruimen? Dat is een kwestie van discipline: pak je iets uit de kast. Gebruik het en meteen weer terug doen. Dat scheelt een hoop. Dan kijk je niet naar de berg die je nog moet opruimen.
Owww.... nu klink ik als een huisman
Dat is echt veel. Ik verdeel het stofzuigen over 2 dagen. Afwassen doe ik wel iedere dag (dat is dan minder werk op het eind van de rit). Keuken en toilet doe ik maar 1x per week.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik doe vette borden 2 keer en vervang me schuursponsje 2 keer per week als het niet vaker is. Ik doe me glazen en bekers eerst. Nieuw water.. Borden.. Nieuw water.. Pannen .. nieuw water.. bestek.. klaar..quote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef Espabilado het volgende:
Ik snap niet hoe sommigen zo supersnel een afwas doen... die aaien dan een paar seconden met een sponsje over hun niet vooraf afgespoelde vaat, lekker een sopje vormen van jus, mayonaise, tomatensaus e.d, en noemen het dan afgewassen.
Ik spoel altijd alles af met gloeiend heet water na gebruik, maar doe dan over een standaard afwasje zeker wel een kwartier. Als ik het sneller wil doen dan kom ik later nog restantjes tegen.
Zoals je kon lezen ben ik niet dol op schoonmaken maar goed afwassen vind ik wel belangrijk want daar eet en drink je van.
1x per 4 weken: in mijn 2 persoonsbed wissel ik per 2 weken van helft.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
Trouwen?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Als single doe ik dat allemaal zelf. Sjongejonge... Zo'n drama is het toch allemaal niet? Koken is in een half uurtje klaar (soms zelfs binnen 15 minuten). Goed opruimen? Dat is een kwestie van discipline: pak je iets uit de kast. Gebruik het en meteen weer terug doen. Dat scheelt een hoop. Dan kijk je niet naar de berg die je nog moet opruimen.
Owww.... nu klink ik als een huisman
Doe dan gewoon eerst je bestek en dan je pannen.. Bespaard je weer waterquote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik doe vette borden 2 keer en vervang me schuursponsje 2 keer per week als het niet vaker is. Ik doe me glazen en bekers eerst. Nieuw water.. Borden.. Nieuw water.. Pannen .. nieuw water.. bestek.. klaar..
Serieus? 1keer per maand en je toilet maar 2 keer per jaar?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:21 schreef Howl het volgende:
[..]
Gemiddeld 1x per maand.
En verder:
Stofzuigen: 2x per maand
Afwassen: 1x per week
Keuken schoonmaken: 2x per maand
Toilet: 2x per jaar
En wordt je dan ook elke ochtend aan de goede kant wakker?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
1x per 4 weken: in mijn 2 persoonsbed wissel ik per 2 weken van helft.
Ik vind dat echt niet erg... Stel je toch niet zo aan!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
Nou dames, hij zal altijd de afwas doen voor je. Grijp je kans
Ik heb geen vaatwasser, wat dan?quote:
Maar heb je dan ook vooraf al afgespoeld? want dan is dat wel beetje overdreven van elke keer nieuw waterquote:Op donderdag 9 april 2009 17:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik doe vette borden 2 keer en vervang me schuursponsje 2 keer per week als het niet vaker is. Ik doe me glazen en bekers eerst. Nieuw water.. Borden.. Nieuw water.. Pannen .. nieuw water.. bestek.. klaar..
Ik heb ook een hekel aan afwassen, er zijn zoveel andere dingen die ook moeten gebeuren en afwassen lijkt altijd zo veel... valt wel mee, maar met 6 borden, 3 pannen, 6 glazen, bestek... lijkt t toch algauw een hele bergquote:Op donderdag 9 april 2009 17:25 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet erg... Stel je toch niet zo aan!
Ja... mijn trilwekker (google maar) maakt me helaas iedere keer wakker. 1x heb ik me verslapen omdat ik naar de andere kant was verhuisd tijdens het slapen. Ik heb 2x 1 persoonsmatras in mijn bed (naast elkaar, natuurlijk).quote:Op donderdag 9 april 2009 17:24 schreef Belsezar het volgende:
En wordt je dan ook elke ochtend aan de goede kant wakker?
Haha idd, das wel het grappige, ik stel het soms uren uit omdat het zoveel moeite lijkt en dan heb je het gedaan en stelde het weer niks voor maar toch trap je er elke dag weer inquote:Op donderdag 9 april 2009 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan afwassen, er zijn zoveel andere dingen die ook moeten gebeuren en afwassen lijkt altijd zo veel... valt wel mee, maar met 6 borden, 3 pannen, 6 glazen, bestek... lijkt t toch algauw een hele berg
Hohoho... niet zo snel van stapel lopen. Eerst het bekende riedeltje aflopen: daten-verliefd worden- verloven-trouwen... Het tempo, dat moeten we nog zienquote:
Okay, als je ondertussen maar wel de afwas doetquote:Op donderdag 9 april 2009 17:30 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Hohoho... niet zo snel van stapel lopen. Eerst het bekende riedeltje aflopen: daten-verliefd worden- verloven-trouwen... Het tempo, dat moeten we nog zien
Ik doe het toilet wel wat vaker af met een borstel en chloor.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Serieus? 1keer per maand en je toilet maar 2 keer per jaar?
Dat had ik in het begin ook gedaan. De valkuil is dat het afwassen steeds meer tegen gaat zitten. Daarom: koken-eten-afwassen vrij vlot achter elkaar. Als ik wil treuzelen, doe ik dat voor het koken. Zo wordt mijn honger een stimulans om dat afwassen vlot te doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:28 schreef Espabilado het volgende:
Haha idd, das wel het grappige, ik stel het soms uren uit omdat het zoveel moeite lijkt en dan heb je het gedaan en stelde het weer niks voor maar toch trap je er elke dag weer in
Nogmaals: geen probleem met de afwas. Daar ga ik niet moeilijk over doen!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:30 schreef Ripley het volgende:
Okay, als je ondertussen maar wel de afwas doet
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:31 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik doe het toilet wel wat vaker af met een borstel en chloor.
Het ergste bij mij is de afwas. Die laat ik dus gewoon een week liggen. Soms kom ik er dan achter dat er in die pan met deksel erop nog wat eten zat van 5 dagen geleden. Inclusief schimmelcultuur...
Ik was altijd af voor het eten, soms tijdens het koken.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:32 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook gedaan. De valkuil is dat het afwassen steeds meer tegen gaat zitten. Daarom: koken-eten-afwassen vrij vlot achter elkaar. Als ik wil treuzelen, doe ik dat voor het koken. Zo wordt mijn honger een stimulans om dat afwassen vlot te doen.
Haha, zal deze pickup line werken bij jou dan?:quote:Op donderdag 9 april 2009 17:36 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
wij gaan dus NIET daten..bah
![]()
Heuj, dit is toch een singles topic?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik was altijd af voor het eten, soms tijdens het koken.
Maar nu dus dinsdag en gisteren niet
En aangezien we drie ontbijtborden gebruiken en 3 borden voor het avondeten en ook nog glazen enzo, is het toch nogal gauw veel
Jij zou anders perfect bij mij passen. Iemand die elke dag alles schoonmaakt.quote:
Zo'n geile trio wordt natuurlijk wel eens onderbroken voor een hapje en een drankje.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:39 schreef Espabilado het volgende:
Heuj, dit is toch een singles topic?
Ik heb kinderenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Heuj, dit is toch een singles topic?
Dat was mijn tweede gok...quote:
Alleen de afwas?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef Howl het volgende:
[..]
Jij zou anders perfect bij mij passen. Iemand die elke dag alles schoonmaakt.![]()
![]()
En mocht je een keer langskomen, dan kan ik altijd zorgen dat de afwas wél is gedaan.
gatver die schoonmaaklijst van howl is echt ranzig!!! ik werd bijna misselijk zegquote:
Hoort ook om de 10 dgn en niet elke dagquote:Op donderdag 9 april 2009 17:55 schreef Disorder het volgende:
Doet Paiq bij jullie ook raar? Ik krijg nog maar om de tien dagen (ongeveer) een nieuwe match. Eerst kreeg ik zowat elke dag een nieuwe.
Hoe meer matches je heb hoe langer het duurtquote:Op donderdag 9 april 2009 17:55 schreef Disorder het volgende:
Doet Paiq bij jullie ook raar? Ik krijg nog maar om de tien dagen (ongeveer) een nieuwe match. Eerst kreeg ik zowat elke dag een nieuwe.
Welkom!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:40 schreef Ofresca het volgende:
Newbie!
# Hoe oud ben je?
19
# Sekse?
V
# Woonplaats/ regio?
Groningen
# Interesses?
Sport & uitgaan.
# Seksuele voorkeur?
Mannen
# Lengte en postuur?
1.75 en well-curved
# Hoe lang single?
Paar jaar
Hallo.
Voor jou was ik maar al te graag afquote:Op donderdag 9 april 2009 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser, wat dan?
Dit komt wel over alsof jij dagelijk bij mij over de vloer komt he.![]()
Eyhoi!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:40 schreef Ofresca het volgende:
Newbie!
# Hoe oud ben je?
19
# Sekse?
V
# Woonplaats/ regio?
Groningen
# Interesses?
Sport & uitgaan.
# Seksuele voorkeur?
Mannen
# Lengte en postuur?
1.75 en well-curved
# Hoe lang single?
Paar jaar
Hallo.
Vertel!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:00 schreef Ofresca het volgende:
Vrees dat onze keuken wanneer ik terugkom in mijn studentenhuis behoorlijk goor gaat zijn trouwens.
Bedankt voor de aardige woorden Murmel. Er zijn ook gewoon onderwerpen waar ik mijn mond over moet houden.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:55 schreef Murmeli het volgende:
gatver die schoonmaaklijst van howl is echt ranzig!!! ik werd bijna misselijk zeg
advies: niet mee daten
Kijk B zo hoort het ! Anders blijven de nieuwe nooit hangen natuurlijkquote:
Ik heb er nu 0 en moet nog 10 dagen wachten.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe meer matches je heb hoe langer het duurt
Dan moet je er niet zovee lwegtyfenquote:Op donderdag 9 april 2009 18:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb er nu 0 en moet nog 10 dagen wachten.
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Bedankt voor de aardige woorden Murmel. Er zijn ook gewoon onderwerpen waar ik mijn mond over moet houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |