Heeft te maken met de proportie van het geweld. Je mag best je kennis gebruiken om iemand uit te schakelen, je moet alleen als vechtsporter ook precies weten hoe je iemand het beste uit kunt schakelen met zo min mogelijk schade. Dus niet als een mongool er op inmeppenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is ook een kutadvies. Maar straks heb je een strafblad voor mishandeling.
Fijn weekend..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:13 schreef rival het volgende:
mensen fijne avond!!!
fijn weeeknd voor sommigen
Ik geef wel vaak wat. Van mij mogen ze doen met het geld wat ze zelf willen. Ik geef ze slechts de kans om er wat zinnigs mee te doen...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef Prinsesje4you het volgende:
Het schijnt dat ie ''zwervers'' bij de c&a in Ams ook in een vette bak rijden..
Später gastquote:Op donderdag 9 april 2009 16:13 schreef rival het volgende:
mensen fijne avond!!!
fijn weeeknd voor sommigen
Tsja als je overvallen wordt dan heb je een behoorlijke hekel aan die gast.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heeft te maken met de proportie van het geweld. Je mag best je kennis gebruiken om iemand uit te schakelen, je moet alleen als vechtsporter ook precies weten hoe je iemand het beste uit kunt schakelen met zo min mogelijk schade. Dus niet als een mongool er op inmeppen
JB!quote:
Je bent gulquote:Op donderdag 9 april 2009 16:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geef wel vaak wat. Van mij mogen ze doen met het geld wat ze zelf willen. Ik geef ze slechts de kans om er wat zinnigs mee te doen...
Ja maar een groot deel van vechtsporten heeft ook te maken met zelfbeheersing hequote:Op donderdag 9 april 2009 16:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja als je overvallen wordt dan heb je een behoorlijke hekel aan die gast.
Ja, ik zei dus afwassen.quote:
Reminder.. ik moet ook nog afwassenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik zei dus afwassen.
Dat betekent dat ik moet gaan afwassen.
Ik krijg bezoek en dan wil ik wel alles netjes hebben natuurlijk
En het is alleen die afwas die in de weg staat
Lang leve mijn afwasmachine!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:19 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Reminder.. ik moet ook nog afwassen
Ik hou gewoon van mensen. Ik lees ook graag de daklozenkrant. Als je zover bent dat je mensen om geld gaat vragen dan ben je in mijn ogen een stukje van jezelf kwijt. Met dat beetje dat ik geef hoop ik ze te helpen met zichzelf weer terug te vinden.quote:
Hup afwassen jij!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik zei dus afwassen.
Uhuh naar de drugsdealer.. maargoed 0,50 kan ik wel missen hoor..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van mensen. Ik lees ook graag de daklozenkrant. Als je zover bent dat je mensen om geld gaat vragen dan ben je in mijn ogen een stukje van jezelf kwijt. Met dat beetje dat ik geef hoop ik ze te helpen met zichzelf weer terug te vinden.
Ben jaloersquote:
Och, een euro ook wel, laat hem er blij mee wordenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:21 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Uhuh naar de drugsdealer.. maargoed 0,50 kan ik wel missen hoor..
Ik suport geen drugsonderhoud.. En vergeet niet dat ze elke maand bij de SD zeker 500,-- krijgen. Overnachting bij het LDH kost 7,-- incl maaltijd. Reken maar uit.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Och, een euro ook wel, laat hem er blij mee worden![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben blij
En ik heb een mooi dekbedovertrek
En het is mooi weer
En ik ben begonnen met de afwas
Dat is gewoon een aanname. Ik geef ze een stukje van een kans. Wat ze daarmee doen is hun keuze.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:21 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Uhuh naar de drugsdealer.. maargoed 0,50 kan ik wel missen hoor..
Ik ga ook..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben blij
En ik heb een mooi dekbedovertrek
En het is mooi weer
En ik ben begonnen met de afwas
Doe maar luxe, dame!quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is gewoon een aanname. Ik geef ze een stukje van een kans. Wat ze daarmee doen is hun keuze.
Bezoek.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik zei dus afwassen.
Dat heeft mijn vrouw nooit gedaan de eerste keren dat ik bij haar thuis kwam zodat ik mij geen illusies zou maken over haar schoonmaakvaardigheden.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is ook maar toevallig, hahaquote:
Ik hjeb gisteren en eergisteren niets kunnen doen omdat ik me beroerd voeldequote:Op donderdag 9 april 2009 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vrouw nooit gedaan de eerste keren dat ik bij haar thuis kwam zodat ik mij geen illusies zou maken over haar schoonmaakvaardigheden.
Ik vroeger wel. Maar toen kwam ik er achter dat een man met hele andere dingen bezig is dan je afwas als ie langs mag komen. Dus nu pieker ik er niet overquote:Op donderdag 9 april 2009 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vrouw nooit gedaan de eerste keren dat ik bij haar thuis kwam zodat ik mij geen illusies zou maken over haar schoonmaakvaardigheden.
Wat een lekkere lyrics ookquote:mooie meisjes gaan met mij mee
vraag Joey om een kusje en je krijgt twee
eentje op je mondje en eentje waar je wil
bitch je hoort me goed je krijgt een kusje waar je wil
Ik vermoed dat zij een vergelijkbaar ervaringstraject doorgelopen heeft!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:37 schreef Ripley het volgende:
Ik vroeger wel. Maar toen kwam ik er achter dat een man met hele andere dingen bezig is dan je afwas als ie langs mag komen. Dus nu pieker ik er niet over
Haha, je hoeft je niet te verdedigenquote:
Ziek zijn is zooo menselijkquote:Op donderdag 9 april 2009 16:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hjeb gisteren en eergisteren niets kunnen doen omdat ik me beroerd voelde
Ik doe dat niet voor hem, ik doe het omdat ik het zelf fijner vind als het wat netjes is.quote:
Dan zou ik uitleggen hoe ik eraan komquote:Op donderdag 9 april 2009 16:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, je hoeft je niet te verdedigen
Oke, jij wintquote:Op donderdag 9 april 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan zou ik uitleggen hoe ik eraan kom
Kut spel.quote:
Zeg dat nou niet. Ik hoopte gewoon dat er nog vrouwen waren die het wel speciaal voor de man deden.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe dat niet voor hem, ik doe het omdat ik het zelf fijner vind als het wat netjes is.
Ik ben d eslechtste huisvrouw ooitquote:Op donderdag 9 april 2009 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat niet voor hem, ik doe het omdat ik het zelf fijner vind als het wat netjes is.
En ik haaaaat ziek zijn
Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw goed voor me zorgt.quote:
Een slechte huisvrouw kán ook heel goed zorgen voor iemandquote:Op donderdag 9 april 2009 16:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw goed voor me zorgt.
Dan neem je je moeder erbij in huis!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb het over huishoudelijke taken he... Lekker voor me koken, goed opruimen... Ja lekker...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een slechte huisvrouw kán ook heel goed zorgen voor iemand
Dan neem je maar een huishoudsterquote:Op donderdag 9 april 2009 16:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik krijg te horen dat ik teveel schoonmaak... Is elke dag stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken en toilet doen echt teveel?quote:
Voor die andere talenten heb ik genoeg sletjes in mn telefoon staan. Gewoon eten klaar hebben als ik thuis kom.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan neem je maar een huishoudster
Ik heb weer andere talenten
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 9 april 2009 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Ik hoopte gewoon dat er nog vrouwen waren die het wel speciaal voor de man deden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |