Ik hou ook niet van vechten. Ik weet niet hoe het staat met freefighting, maar ik weet wel dat bij 'gewone' vechtsporten (karate ed) dat als je technieken gebruikt die 'hoort' bij een van de vechtsporten, dat je dan:quote:Op donderdag 9 april 2009 15:53 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind ruzie zo zonde van me tijd. Maar tijdje geleden was wel mooi. Marokkaan ging naar vriend van me bij pin automaat. Gozer zegt dat hij zn geld moet geven. Vriend wuifde hm weg. Vriend is zo'n 1.76m dus niet groot, maar wel een freefighter. Marokkaan wilt t geld en geeft vriend een kopstoot. Vriend tilt die gozer op, pleurt hm op de grond en rost hm in elkaar. Wij stonden op afstand en snapte er geen zak van.
Nee, die heette Ariël.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee man, dat is toch de kleine zeemeermin...
Nu ik dit woord typ kom ik er pas achter dat het woordje zee én meer er in zitten
Die heet Ariel, barbaarquote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee man, dat is toch de kleine zeemeermin...
Nu ik dit woord typ kom ik er pas achter dat het woordje zee én meer er in zitten
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
wie? dat meisje waar hij......
stoppen nou Jor
In een bedreigende situatie mag je gebruik maken van je verdedigingskunsten...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van vechten. Ik weet niet hoe het staat met freefighting, maar ik weet wel dat bij 'gewone' vechtsporten (karate ed) dat als je technieken gebruikt die 'hoort' bij een van de vechtsporten, dat je dan:
gezeik krijgt met de politie EN dat je niet meer terug hoeft te komen bij die sportschool.
Misschien dat bij freefighting daar de regels (als er regels zijn) met de losse pols gehanteerd wordt.
Kijk... die ovevaller verdient een afransel, maar de manier waarop...
quote:
Ook weer gelul van de bovenste plank. Een kennis van me is NK Karate geweest en die heeft zich meerdere malen moeten verdedigen in rotsituaties en daarbij zijn kennis gebruikt. Mag best hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van vechten. Ik weet niet hoe het staat met freefighting, maar ik weet wel dat bij 'gewone' vechtsporten (karate ed) dat als je technieken gebruikt die 'hoort' bij een van de vechtsporten, dat je dan:
gezeik krijgt met de politie EN dat je niet meer terug hoeft te komen bij die sportschool.
Misschien dat bij freefighting daar de regels (als er regels zijn) met de losse pols gehanteerd wordt.
We moesten ook allemaal mee naar t bureau. Maar verder niets. Jammere is dat die andere gast ook gewoon kon gaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
wie? dat meisje waar hij......
stoppen nou Jor
Zou je nog verbazenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je moet het alleen niet gebruiken als je kwaad in de zin hebt, ter zelfverdediging valt niemand er over
Welnee, hij's wel vertederendquote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef rival het volgende:
ik heb het idee dat Rip onze Beton niet zo aardig vind
koesie koesiequote:
Die kennis heeft gewoon aangifte gedaan hoor, wat een kutadviesquote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen
Ons werd geadviseerd om geen aanklacht te doen tegen die gozer, omdat hij het omgekeerd dan ook zou kunnen doen.
dan heeft die maat van je die gozer echt een goed pak rammel gegevenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou je nog verbazen
Ons werd geadviseerd om geen aanklacht te doen tegen die gozer, omdat hij het omgekeerd dan ook zou kunnen doen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:09 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik ging net boodschappen doen staat daar een Straatnieuws verkoper met zn blokfluit. Zijn mobiel ging hij stopt pak het, komt er een hypermodern geval uit zn zak. Al die mensen die hem geld gaven voelden zich genaaid en pakten het geld terug uit het bakje..![]()
Daarom geef ik nooit geld.. echt een reminder..
Het is ook een kutadvies. Maar straks heb je een strafblad voor mishandeling.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die kennis heeft gewoon aangifte gedaan hoor, wat een kutadvies
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
was jij het gisteren niet ook al voor haar aan het opnemen? of was dat dawg?
moet je ons soms iets vertellen Bels
Take carequote:Op donderdag 9 april 2009 16:13 schreef rival het volgende:
mensen fijne avond!!!
fijn weeeknd voor sommigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |