Zo'n geile trio wordt natuurlijk wel eens onderbroken voor een hapje en een drankje.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:39 schreef Espabilado het volgende:
Heuj, dit is toch een singles topic?
Ik heb kinderenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Heuj, dit is toch een singles topic?
Dat was mijn tweede gok...quote:
Alleen de afwas?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:41 schreef Howl het volgende:
[..]
Jij zou anders perfect bij mij passen. Iemand die elke dag alles schoonmaakt.![]()
![]()
En mocht je een keer langskomen, dan kan ik altijd zorgen dat de afwas wél is gedaan.
gatver die schoonmaaklijst van howl is echt ranzig!!! ik werd bijna misselijk zegquote:
Hoort ook om de 10 dgn en niet elke dagquote:Op donderdag 9 april 2009 17:55 schreef Disorder het volgende:
Doet Paiq bij jullie ook raar? Ik krijg nog maar om de tien dagen (ongeveer) een nieuwe match. Eerst kreeg ik zowat elke dag een nieuwe.
Hoe meer matches je heb hoe langer het duurtquote:Op donderdag 9 april 2009 17:55 schreef Disorder het volgende:
Doet Paiq bij jullie ook raar? Ik krijg nog maar om de tien dagen (ongeveer) een nieuwe match. Eerst kreeg ik zowat elke dag een nieuwe.
Welkom!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:40 schreef Ofresca het volgende:
Newbie!
# Hoe oud ben je?
19
# Sekse?
V
# Woonplaats/ regio?
Groningen
# Interesses?
Sport & uitgaan.
# Seksuele voorkeur?
Mannen
# Lengte en postuur?
1.75 en well-curved
# Hoe lang single?
Paar jaar
Hallo.
Voor jou was ik maar al te graag afquote:Op donderdag 9 april 2009 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen vaatwasser, wat dan?
Dit komt wel over alsof jij dagelijk bij mij over de vloer komt he.![]()
Eyhoi!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:40 schreef Ofresca het volgende:
Newbie!
# Hoe oud ben je?
19
# Sekse?
V
# Woonplaats/ regio?
Groningen
# Interesses?
Sport & uitgaan.
# Seksuele voorkeur?
Mannen
# Lengte en postuur?
1.75 en well-curved
# Hoe lang single?
Paar jaar
Hallo.
Vertel!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:00 schreef Ofresca het volgende:
Vrees dat onze keuken wanneer ik terugkom in mijn studentenhuis behoorlijk goor gaat zijn trouwens.
Bedankt voor de aardige woorden Murmel. Er zijn ook gewoon onderwerpen waar ik mijn mond over moet houden.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:55 schreef Murmeli het volgende:
gatver die schoonmaaklijst van howl is echt ranzig!!! ik werd bijna misselijk zeg
advies: niet mee daten
Kijk B zo hoort het ! Anders blijven de nieuwe nooit hangen natuurlijkquote:
Ik heb er nu 0 en moet nog 10 dagen wachten.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hoe meer matches je heb hoe langer het duurt
Dan moet je er niet zovee lwegtyfenquote:Op donderdag 9 april 2009 18:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb er nu 0 en moet nog 10 dagen wachten.
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:04 schreef Howl het volgende:
[..]
Bedankt voor de aardige woorden Murmel. Er zijn ook gewoon onderwerpen waar ik mijn mond over moet houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |