Houden zo... Als je ook nog een ontbijtje voor me maakt gaan we trouwen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik krijg te horen dat ik teveel schoonmaak... Is elke dag stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken en toilet doen echt teveel?
Ow zo'n man ben jijquote:Op donderdag 9 april 2009 16:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb het over huishoudelijke taken he... Lekker voor me koken, goed opruimen... Ja lekker...
Wow!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik krijg te horen dat ik teveel schoonmaak... Is elke dag stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken en toilet doen echt teveel?
Koken kan ik dan wel weerquote:Op donderdag 9 april 2009 16:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Voor die andere talenten heb ik genoeg sletjes in mn telefoon staan. Gewoon eten klaar hebben als ik thuis kom.
Vind het best..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Houden zo... Als je ook nog een ontbijtje voor me maakt gaan we trouwen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
tien over 6 in de AC. Dus dan maak je de avond ervoor gewoon een lekker prakje voor me die ik kan opwarmenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koken kan ik dan wel weerMaar ik kom denk ik later uit mijn werk dan jij
Ja dus?quote:
Doe ik ook, hele keuken niet elke dag nee. Maar stofzuigen zeker, ivm huisdieren.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar ik woon nog niet op mijzelf hoorquote:
Stofzuigen: 1x per maandquote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Als je écht op mij lijkt nietquote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar ik woon nog niet op mijzelf hoorHaha. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat ik dat ga doen...
Dat is dan weer het andere uiterstequote:Op donderdag 9 april 2009 17:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Stofzuigen: 1x per maand
Afwassen: tja dat moet dagelijks helaas
Keuken schoonmaken: que?
Toilet: Af en toe met wc papier er over heen en wat van dat gloorspul en 1x per half jaar goed schoonmaken is afdoende.
Gelukkigquote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe ik ook, hele keuken niet elke dag nee. Maar stofzuigen zeker, ivm huisdieren.
Ik lijk écht op jou,quote:
Onbegrijpelijk dat die gast zomaar mag gaan. Geen wonder dat de 'kleine criminaliteit' de spuigaten uitloopt.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:03 schreef JoeyT het volgende:
We moesten ook allemaal mee naar t bureau. Maar verder niets. Jammere is dat die andere gast ook gewoon kon gaan.
Oow het lijkt me echt heel slim hier géén antwoord op te geven. Laten we het erop houden dat ik het vanavond ga doenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste
Singles; Hoe vaak vervangen jullie je dekbedovertrek?
Eerste keer in 2009?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
Oow het lijkt me echt heel slim hier géén antwoord op te geven. Laten we het erop houden dat ik het vanavond ga doen
Ik leef schoon, dan hoef je weinig schoon te makenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoef van jou geen antwoord, want jij lijkt op mijquote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow het lijkt me echt heel slim hier géén antwoord op te geven. Laten we het erop houden dat ik het vanavond ga doen
quote:
2 keer per weekquote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik leef ook schoon maar heb katten. Dus als ik mijn best doe om mijn huis schoon te maken en ik ga de deur uit, dan is daar niets meer van te zien als ik thuis kom...quote:Op donderdag 9 april 2009 17:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik leef schoon, dan hoef je weinig schoon te maken
De derde keer in 2009?quote:
Nee nu maak je echt een grapje! Doe jij dat zo vaak?quote:
Elke week, die van mijn kinderen om de week. Omdat die niet elke week hier zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geef jij dan eens antwoord.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoef van jou geen antwoord, want jij lijkt op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |