Het is vast wel te regelen dat je ze daar mag ophalen. Ik moet ze zelf daar ook ophalen, maar ik heb rolstoelkaarten en moet aantonen dat ik "gehandicapt" benquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:24 schreef DancePlaza het volgende:
hmm.... ik ga in juli 4 weken op vakantie waarbij ik op de terug weg via london nog het concert meepak van MJ.
maar hoe ga ik nu die kaarten krijgen aangezien ze via de post worden opgestuurd.
kijk dit zijn nou berichtenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:52 schreef Rnnz het volgende:
"Originally we tried to keep the show down to 90 minutes, but Michael has so many must-do songs in his repertoire that the shows now will be two-plus hours," AEG Live CEO Randy Phillips tells Billboard.
Phillips would not reveal details of the production, but one could expect a multi-media experience that would be "the most cutting edge ever employed on a tour. We're using technology that's never been used before in live entertainment."
Phillips says AEG Live is well-insured for the event, and 50-year-old Jackson passed a physical "with flying colours." Jackson is now working out specific songs, though a top-to-bottom dress rehearsal won't be ready for a month.
"Michael's in incredible physical shape, he's got tremendous stamina, he's been working out aerobically preparing for this, and he is totally engaged," Phillips says. "He sounds like Michael Jackson. He is laser-focussed on making this the greatest entertainment event that fans have ever seen."
Source: Billboard
Zo positief dat het bijna verdacht wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:52 schreef Rnnz het volgende:
"Originally we tried to keep the show down to 90 minutes, but Michael has so many must-do songs in his repertoire that the shows now will be two-plus hours," AEG Live CEO Randy Phillips tells Billboard.
Phillips would not reveal details of the production, but one could expect a multi-media experience that would be "the most cutting edge ever employed on a tour. We're using technology that's never been used before in live entertainment."
Phillips says AEG Live is well-insured for the event, and 50-year-old Jackson passed a physical "with flying colours." Jackson is now working out specific songs, though a top-to-bottom dress rehearsal won't be ready for a month.
"Michael's in incredible physical shape, he's got tremendous stamina, he's been working out aerobically preparing for this, and he is totally engaged," Phillips says. "He sounds like Michael Jackson. He is laser-focussed on making this the greatest entertainment event that fans have ever seen."
Source: Billboard
Jij zoekt ook overal het negatieve in hequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:57 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Zo positief dat het bijna verdacht wordt.
Noem nog eens drie voorbeelden dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij zoekt ook overal het negatieve in he
Nouja, als je dat zo graag wilt, ik heb er zelfs vier:quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Noem nog eens drie voorbeelden dan?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:57 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Zo positief dat het bijna verdacht wordt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Als je van plan bent je kaartje te verkopen kan je dat denk ik het beste nu al doen. De hype is nu heel groot en de concerten zelf kunnen eigenlijk alleen maar tegenvallen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet eerlijk gezegd. Kan me gewoon niet voorstellen dat hij lichamelijk sterk genoeg is om op te treden.
No hard feelings hoor, maar valt me af en toe gewoon opquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, als ik niet hier had gekeken had ik het niet geweten. Ik vraag me af in hoeverre de pers en het grote publiek nog is geïnteresseerd in een persconferentie van een gevallen popster
Ik ben groot fan van Michael Jackson, al vanaf jonge leeftijd. Luister bijna dagelijks naar zijn muziek en ik wil echt niks liever dan een goed optreden van deze man bijwonen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nouja, als je dat zo graag wilt, ik heb er zelfs vier:
[..]
[..]
[..]
[..]
No hard feelings hoor, maar valt me af en toe gewoon op
Zal ik hier maar even positief op reageren dan? Geweldig dat we zulke mooie nummers nog een keer gebundeld zien. Een aanwinst op elke collectie MJ CD's.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:18 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw verzamelalbum met Beat It, Billie Jean en Thriller. Het is The Essential met een andere cover, maar deze komt uit de dag dat de concerten beginnen.
Maar dan wel met live-versiesquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon een verzamel CD die This Is It heet, met zo'n cover:
[ afbeelding ]
Zou ook nog kunnen, eventueel.
Het zal me niets verbazen nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:38 schreef PimD het volgende:
[inkoppertje]
De live-versies zijn toch identiek aan de albumversies
[/inkoppertje]
Waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoop alleen wel dat m'n annuleringsverzekernig het dekt als het niet doorgaat door z'n gezondheid oid.
Voor jou danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heerlijk die geruchtenstroom! Ik wil meer, meer!!
Niet?quote:
Gast ik heb er 8 dus niet zo zeikenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Niet?Wie geeft MJ ff een oppepper voor de 26e.
Prachtigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:31 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Voor jou dan
http://www.telegraaf.nl/p(...)kanker___.html?p=9,1!!!!
Je kan de voorwaarden van je polis erop nalezen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Niet?Wie geeft MJ ff een oppepper voor de 26e.
Das nog best leuk dan. In Oostende deed 'ie toch Dangerous een deel live zingen omdat zn mic t niet deed?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Janena het volgende:
Tja....als hij niet optreed vermaak ik me zo wel in London maar ik ga er vanuit dat hij gewoon optreed.
Ik heb 1 x megemaakt dat zijn concert last-minute werd afgelast(dat was op de dag dat prinses Diana in Parijs omkwam, toen MJ het hoorde kreeg hij een inzinking), 80.000 boze mensen.
Hoop het niet nog een keer mee te maken.
Vervolgens hebben we ons 3 dagen vermaakt in Oostende en ging het concert alsnog door.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je zin klopt niet helemaalquote:Op zondag 17 mei 2009 10:36 schreef Zapato het volgende:
[..]
Das nog best leuk dan. In Oostende deed 'ie toch Dangerous een deel live zingen omdat zn mic t niet deed?
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je zin klopt niet helemaal![]()
Sorry
quote:
Ja, business.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:17 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
M'n hotel is in iedergeval wel afzegbaar tot 1 dag van te voren.
Edit: Vlucht is nu ook geboekt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht nog een paar maandjes![]()
Alleen Visaquote:Op zondag 17 mei 2009 19:03 schreef DrDentz het volgende:
Zal het wel mogelijk zijn om zo'n tripje gewoon zonder creditcard te regelen? Ik denk dat ik het maar moet afblazen. Al die airliners / hotels willen VISA zien.
Oepsquote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je zin klopt niet helemaal![]()
Sorry
Ook leuk natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Hmm oke, ik moet het nog maar ff uitzoeken dan. Anders koop ik wel gewoon Michael Jackson - The Hits deze zomer.
Neequote:
Neequote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef denthemen het volgende:
Lang niet meer geluisterd, heeft hij deze ooit live gedaan?
Jongen, kun je serieus niet ergens een paar honderd euro vandaan krijgen? Michael krijg je nooiit weerquote:
Zo mag ik het horen!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef DrDentz het volgende:
Nee natuurlijk laat ik het niet gaan. Als ik Michael Jackson live heb gezien kan ik tevreden sterven.
Tsja, daar was ik dus ook bij met m'n vader. Paar dagen later kon mijn vader niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Janena het volgende:
Tja....als hij niet optreed vermaak ik me zo wel in London maar ik ga er vanuit dat hij gewoon optreed.
Ik heb 1 x megemaakt dat zijn concert last-minute werd afgelast(dat was op de dag dat prinses Diana in Parijs omkwam, toen MJ het hoorde kreeg hij een inzinking), 80.000 boze mensen.
Hoop het niet nog een keer mee te maken.
Vervolgens hebben we ons 3 dagen vermaakt in Oostende en ging het concert alsnog door.
Heb even zitten kijken maar kon dat niet zo vinden. Hotel ligt net 1 straat ten noorden van City Airport.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:05 schreef DrDentz het volgende:
Of 1 halte met de Tube.
Ah, gevonden. Halte is wel 20 minuten (1 mijl) lopen vanaf het hotel volgens Google.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Je moet in ieder geval in die grijze Jubilee lijn komen, die stopt recht voor The O2.
Ik dacht even dat je bedoelde live zingenquote:en Blood on the Dance Floor deed hij wel live de tweede 'leg' van die tour
Geloof ik niks van, hij zal best meezingen maar veel ook niet. Zou vet zijn om een keer een losse audiotrack van zn microfoon bij een HIStory-concert te horenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Hij zingt het wel allemaal live, alleen kan bijna niemand dat horen. Als je vooraan staat hoor je hem live zingen en de playback er harder overheen.
Regendansquote:
Leuk filmpje!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 02:51 schreef glashalfvol het volgende:
Timor van "So you think you can dance" is gekozen als een van de dancers die met Michael Jackson zal gaan optreden in Engeland.
Check dit filmpje :
[ afbeelding ]
Iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:46 schreef Rnnz het volgende:
Leuk filmpje, jammer dat je Michael niet wat moves ziet doen.
ik ga 14 juli ! zet me maar op de lijst:dquote:Op donderdag 9 april 2009 13:37 schreef Rnnz het volgende:
MICHAEL JACKSON zal in juli, augustus, september (2009), januari en februari (2010) vijftig concerten geven in Londen in de O2 Arena. Voor die tijd zal er een nieuwe single uitkomen, met natuurlijk ook een nieuw album.
[ afbeelding ]
------------------------------------------------------
Michael Joseph Jackson (Gary (Indiana), 29 augustus 1958) is een Amerikaanse popzanger. Hij geldt als een van de meest succesvolle artiesten van de 20e eeuw, zo niet de succesvolste. Jackson onderscheidt zich door zijn herkenbare castraatachtige zangstem, zijn typische dansbewegingen en zijn grote muzikale diversiteit.
In zijn topperiode, het begin van de jaren '80, was Michael Jackson één van de grootste popsterren. Hij bereikte zijn grootste succes met het album Thriller, dat met bijna 108 miljoen verkochte exemplaren al meer dan 25 jaar geldt als het best verkochte album aller tijden. Jackson heeft wereldwijd meer dan 750 miljoen albums verkocht[1].
Jackson versterkt zijn muziek en imago met opvallende videoclips, waarin zijn ritmische dansstijl duidelijk tot uitdrukking komt. Een van de bekendste videoclips, die van Thriller, duurt maar liefst 18 minuten. Hij houdt sinds 1995 het record voor duurste muziekvideo. De clip voor zijn hitsingle Scream, een duet met zus Janet Jackson, kostte maar liefst 7 miljoen dollar. De video, geregiseerd door Mark Romanek, kreeg een MTV Video Music Award in de categorie dance en een Grammy Award voor beste korte video. Karakteristiek voor de muziek van Michael Jackson is de stem en de in bijna alle nummers aanwezige sterke baslijn.
Naarmate de ster van Jackson rees, begon zijn populariteit echter te dalen. Mede als gevolg daarvan verschoof de aandacht in de media van zijn muziek naar het nogal excentrieke karakter van Jackson en zijn privé-leven. Hij werd dikwijls afgeschilderd als iemand die totaal afgezonderd leefde van de 'grote-mensenwereld' en zijn tijd liever met kinderen en dieren doorbracht (het Peter Pan-syndroom).
Wie gaan er allemaal de concerten toe?
Telates - 8 juli 2009 / 24 augustus 2009 (vip)
matthijst - 10 juli 2009
Janena - 14 juli 2009/16 juli 2009
Rnnz - 22 juli 2009
Sideshowbobbie - 22 juli 2009
KELDER - 26 juli 2009
Koploperkopper - 26 juli 2009
Stevengerrard - 27 juli 2009
Denthemen - 28 Juli 2009
N1ck - 15 augustus 2009/17 augustus 2009
RSie - 17 Augustus
Zapato - 1 september 2009
super-gabber - 3 september 2009
Nicksanders - 6 september 2009
KingOfPop - 8 september 2009/12 januari 2010
AgeEll - 23 September 2009
Sjimmie - 29 september 2009
Hulkio - 12 jan 2010
Alexis - 16 jan 2010
Muziek!
De eerste single en nummer 1-hit van de Jackson 5 op het Motown label:
De Jackson 5 en de Jacksons hadden in de jaren '70 nog tig hits
Maar Michael wilde meer en bracht in 1979 de soul/disco/pop klassieker Off The Wall uit, zijn eerste echte solo-album
Michael Jackson ontsteeg alles en iedereen met het bestverkochte album ooit: Thriller.
In 1987 bracht hij BAD uit. Vijf nummer 1-hits, 35 miljoen platen verkocht.
Het succes zette zich voort in 1992 met de release van 'Dangerous'. Wederom tig hits, dit keer zonder Quincy Jones. Het laat een totaal andere, experimentele Jackson zien maar nog steeds met hits waar jetegen zegt
Michael Jackson schreef geschiedenis met zijn album HIStory. Natuurlijk weer vele records gebroken zoals o.a. de bestverkochte dubbel-CD ooit enzovoorts. Het album laat een agressieve kant zien van Jackson en mag wel zijn persoonlijkste album genoemd worden. Het album werd uitgebracht na de eerste aantijgingen van kindermisbruik.
Invincible (2001) was het langverwachte vervolg op Blood On The Dancefloor (een 'tussen'-album). Het bracht weinig hits voort mede door het ontbreken van promotie door Sony, toch wist het een kleine 15 miljoen keer de toonbanken over te gaan.
2001 zei je? Wat heeft hij de laatste jaren uitgevreten dan, muzikaal gezien? Niet veel is het antwoord, of beter gezegd: bar weinig, al zijn er wel wat nummers uitgebracht en gelekt waaronder sommige in samenwerking met anderen.
En hier weer verder!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:05 schreef kevootzz het volgende:
[..]
ik ga 14 juli ! zet me maar op de lijst:d
Er zal vast niet in de krant hebben gestaan dat het huidkanker verhaal al weer ontkend is? Mocht hij het toch hebben, dan zou het ook geen probleem zijn omdat het in de beginfase zou zitten (volgens de tabloids).quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:28 schreef MyIllusion het volgende:
Er stond onlangs in de krant dat MJ huidkanker heeft, dus ik denk dat jullie naar jullie spetterend optreden van hem kunnen fluiten of de optredens zouden gedaan worden met lookalikes volgens geruchten.
Mocht dit niet het geval zijn dan hoop ik dat hij een prachtige show geeft met al of bijna alle nummers van hem , maar zeker geen nieuwe, want die kunnen toch alleen maar slechter zijn. En ik hoop dat hij nog altijd de moonwalk kan doen , het schijnt dat hij de laatste tijd veel achteruitgaat dus hij zal het nog kunnen![]()
En voor degenen die een ticket hebben : Vergeet het alsjeblieft niet de optredens te filmen en op FOK te zetten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Rnnz het volgende:
Helaas kan ik het bericht niet wijzigen, dus doen we het zo:
Telates - 8 juli 2009 / 24 augustus 2009 (vip)
matthijst - 10 juli 2009
kevootzz = 14 juli
Janena - 14 juli 2009/16 juli 2009
Rnnz - 22 juli 2009
Sideshowbobbie - 22 juli 2009
KELDER - 26 juli 2009
Koploperkopper - 26 juli 2009
Stevengerrard - 27 juli 2009
Denthemen - 28 Juli 2009
N1ck - 15 augustus 2009/17 augustus 2009
RSie - 17 Augustus
Zapato - 1 september 2009
super-gabber - 3 september 2009
Nicksanders - 6 september 2009
KingOfPop - 8 september 2009/12 januari 2010
AgeEll - 23 September 2009
Sjimmie - 29 september 2009
Hulkio - 12 jan 2010
Alexis - 16 jan 2010
Karrel_Laaglawaai - 8 februari 2010
Ik ga Sideshowbobbie zien, whoa!
Maar.., die vier data wat scheelt dat nu? Een week?? Dat gaat niet veel helpen ben ik bang, zal me nu ook niet meer verbazen als er spoedig nog meer gaan volgen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef DrDentz het volgende:
Begint het 'rescheduling' nu al joh. De eerste vier shows liggen er dus sowieso uit. (naar 2010 verplaatst)
Maar het schijnt met verbouwingen aan de Tube te maken te hebben, de Jubilee rijdt niet die eerste week? Daardoor zouden er opstoppingen komen. Heeft niks met MJ persoonlijk te maken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:48 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Maar.., die vier data wat scheelt dat nu? Een week?? Dat gaat niet veel helpen ben ik bang, zal me nu ook niet meer verbazen als er spoedig nog meer gaan volgen.
Oh.. tja, dan hebben ze het ook niet echt goed gepland, de concerten dan wel de verbouwing.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar het schijnt met verbouwingen aan de Tube te maken te hebben, de Jubilee rijdt niet die eerste week? Daardoor zouden er opstoppingen komen. Heeft niks met MJ persoonlijk te maken.
Inderdaad, schooiers zijn hetquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ook zo lekker wanneer je al je vliegtickets hebt geboekt, die kun je niet even annuleren...
Best lullig, aangezien je nu meer "schade" oploopt dan alleen je concertkaartje die nutteloos is geworden voor die dag (goed, je kan het geld eventueel terugkrijgen of de alternatieve datum kiezen) Je vliegticket is vrijwel waardeloos geworden voor die dag, die je toch heb gekocht om bij het concert te zijn... Hotels kun je meestal nog vrij kort voor het verblijf annuleren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |