Het is vast wel te regelen dat je ze daar mag ophalen. Ik moet ze zelf daar ook ophalen, maar ik heb rolstoelkaarten en moet aantonen dat ik "gehandicapt" benquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:24 schreef DancePlaza het volgende:
hmm.... ik ga in juli 4 weken op vakantie waarbij ik op de terug weg via london nog het concert meepak van MJ.
maar hoe ga ik nu die kaarten krijgen aangezien ze via de post worden opgestuurd.
kijk dit zijn nou berichtenquote:Op woensdag 13 mei 2009 21:52 schreef Rnnz het volgende:
"Originally we tried to keep the show down to 90 minutes, but Michael has so many must-do songs in his repertoire that the shows now will be two-plus hours," AEG Live CEO Randy Phillips tells Billboard.
Phillips would not reveal details of the production, but one could expect a multi-media experience that would be "the most cutting edge ever employed on a tour. We're using technology that's never been used before in live entertainment."
Phillips says AEG Live is well-insured for the event, and 50-year-old Jackson passed a physical "with flying colours." Jackson is now working out specific songs, though a top-to-bottom dress rehearsal won't be ready for a month.
"Michael's in incredible physical shape, he's got tremendous stamina, he's been working out aerobically preparing for this, and he is totally engaged," Phillips says. "He sounds like Michael Jackson. He is laser-focussed on making this the greatest entertainment event that fans have ever seen."
Source: Billboard
Zo positief dat het bijna verdacht wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:52 schreef Rnnz het volgende:
"Originally we tried to keep the show down to 90 minutes, but Michael has so many must-do songs in his repertoire that the shows now will be two-plus hours," AEG Live CEO Randy Phillips tells Billboard.
Phillips would not reveal details of the production, but one could expect a multi-media experience that would be "the most cutting edge ever employed on a tour. We're using technology that's never been used before in live entertainment."
Phillips says AEG Live is well-insured for the event, and 50-year-old Jackson passed a physical "with flying colours." Jackson is now working out specific songs, though a top-to-bottom dress rehearsal won't be ready for a month.
"Michael's in incredible physical shape, he's got tremendous stamina, he's been working out aerobically preparing for this, and he is totally engaged," Phillips says. "He sounds like Michael Jackson. He is laser-focussed on making this the greatest entertainment event that fans have ever seen."
Source: Billboard
Jij zoekt ook overal het negatieve in hequote:Op woensdag 13 mei 2009 23:57 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Zo positief dat het bijna verdacht wordt.
Noem nog eens drie voorbeelden dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij zoekt ook overal het negatieve in he
Nouja, als je dat zo graag wilt, ik heb er zelfs vier:quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Noem nog eens drie voorbeelden dan?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:57 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Zo positief dat het bijna verdacht wordt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef Cavalier1 het volgende:
Als je van plan bent je kaartje te verkopen kan je dat denk ik het beste nu al doen. De hype is nu heel groot en de concerten zelf kunnen eigenlijk alleen maar tegenvallen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef Cavalier1 het volgende:
Ik geloof het nog steeds niet eerlijk gezegd. Kan me gewoon niet voorstellen dat hij lichamelijk sterk genoeg is om op te treden.
No hard feelings hoor, maar valt me af en toe gewoon opquote:Op woensdag 4 maart 2009 17:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, als ik niet hier had gekeken had ik het niet geweten. Ik vraag me af in hoeverre de pers en het grote publiek nog is geïnteresseerd in een persconferentie van een gevallen popster
Ik ben groot fan van Michael Jackson, al vanaf jonge leeftijd. Luister bijna dagelijks naar zijn muziek en ik wil echt niks liever dan een goed optreden van deze man bijwonen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nouja, als je dat zo graag wilt, ik heb er zelfs vier:
[..]
[..]
[..]
[..]
No hard feelings hoor, maar valt me af en toe gewoon op
Zal ik hier maar even positief op reageren dan? Geweldig dat we zulke mooie nummers nog een keer gebundeld zien. Een aanwinst op elke collectie MJ CD's.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:18 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw verzamelalbum met Beat It, Billie Jean en Thriller. Het is The Essential met een andere cover, maar deze komt uit de dag dat de concerten beginnen.
Maar dan wel met live-versiesquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon een verzamel CD die This Is It heet, met zo'n cover:
[ afbeelding ]
Zou ook nog kunnen, eventueel.
Het zal me niets verbazen nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:38 schreef PimD het volgende:
[inkoppertje]
De live-versies zijn toch identiek aan de albumversies
[/inkoppertje]
Waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:07 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoop alleen wel dat m'n annuleringsverzekernig het dekt als het niet doorgaat door z'n gezondheid oid.
Voor jou danquote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heerlijk die geruchtenstroom! Ik wil meer, meer!!
Niet?quote:
Gast ik heb er 8 dus niet zo zeikenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Niet?Wie geeft MJ ff een oppepper voor de 26e.
Prachtigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:31 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
Voor jou dan
http://www.telegraaf.nl/p(...)kanker___.html?p=9,1!!!!
Je kan de voorwaarden van je polis erop nalezen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:46 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Niet?Wie geeft MJ ff een oppepper voor de 26e.
Das nog best leuk dan. In Oostende deed 'ie toch Dangerous een deel live zingen omdat zn mic t niet deed?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Janena het volgende:
Tja....als hij niet optreed vermaak ik me zo wel in London maar ik ga er vanuit dat hij gewoon optreed.
Ik heb 1 x megemaakt dat zijn concert last-minute werd afgelast(dat was op de dag dat prinses Diana in Parijs omkwam, toen MJ het hoorde kreeg hij een inzinking), 80.000 boze mensen.
Hoop het niet nog een keer mee te maken.
Vervolgens hebben we ons 3 dagen vermaakt in Oostende en ging het concert alsnog door.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je zin klopt niet helemaalquote:Op zondag 17 mei 2009 10:36 schreef Zapato het volgende:
[..]
Das nog best leuk dan. In Oostende deed 'ie toch Dangerous een deel live zingen omdat zn mic t niet deed?
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je zin klopt niet helemaal![]()
Sorry
quote:
Ja, business.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:17 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
M'n hotel is in iedergeval wel afzegbaar tot 1 dag van te voren.
Edit: Vlucht is nu ook geboekt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wacht nog een paar maandjes![]()
Alleen Visaquote:Op zondag 17 mei 2009 19:03 schreef DrDentz het volgende:
Zal het wel mogelijk zijn om zo'n tripje gewoon zonder creditcard te regelen? Ik denk dat ik het maar moet afblazen. Al die airliners / hotels willen VISA zien.
Oepsquote:Op zondag 17 mei 2009 12:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je zin klopt niet helemaal![]()
Sorry
Ook leuk natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2009 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Hmm oke, ik moet het nog maar ff uitzoeken dan. Anders koop ik wel gewoon Michael Jackson - The Hits deze zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |