Neequote:
Neequote:Op maandag 18 mei 2009 10:09 schreef denthemen het volgende:
Lang niet meer geluisterd, heeft hij deze ooit live gedaan?
Jongen, kun je serieus niet ergens een paar honderd euro vandaan krijgen? Michael krijg je nooiit weerquote:
Zo mag ik het horen!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef DrDentz het volgende:
Nee natuurlijk laat ik het niet gaan. Als ik Michael Jackson live heb gezien kan ik tevreden sterven.
Tsja, daar was ik dus ook bij met m'n vader. Paar dagen later kon mijn vader niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:28 schreef Janena het volgende:
Tja....als hij niet optreed vermaak ik me zo wel in London maar ik ga er vanuit dat hij gewoon optreed.
Ik heb 1 x megemaakt dat zijn concert last-minute werd afgelast(dat was op de dag dat prinses Diana in Parijs omkwam, toen MJ het hoorde kreeg hij een inzinking), 80.000 boze mensen.
Hoop het niet nog een keer mee te maken.
Vervolgens hebben we ons 3 dagen vermaakt in Oostende en ging het concert alsnog door.
Heb even zitten kijken maar kon dat niet zo vinden. Hotel ligt net 1 straat ten noorden van City Airport.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:05 schreef DrDentz het volgende:
Of 1 halte met de Tube.
Ah, gevonden. Halte is wel 20 minuten (1 mijl) lopen vanaf het hotel volgens Google.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef DrDentz het volgende:
Je moet in ieder geval in die grijze Jubilee lijn komen, die stopt recht voor The O2.
Ik dacht even dat je bedoelde live zingenquote:en Blood on the Dance Floor deed hij wel live de tweede 'leg' van die tour
Geloof ik niks van, hij zal best meezingen maar veel ook niet. Zou vet zijn om een keer een losse audiotrack van zn microfoon bij een HIStory-concert te horenquote:Op maandag 18 mei 2009 23:56 schreef DrDentz het volgende:
Hij zingt het wel allemaal live, alleen kan bijna niemand dat horen. Als je vooraan staat hoor je hem live zingen en de playback er harder overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |