abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67935496
Ow wie heeft hier ook weer het 9 maanden zwanger dagboek? Ik heb het toen ook gekocht, ben er heel blij mee hoor, alleen vind ik het zó irritant dat er wat betreft de grootte van de baby fouten in staan Zo zou ons kindje nu 160mm zijn, terwijl dat dus echt al 25cm is (volgens de getallen overal op internet) (en deze fouten komen dus heel veel voor, mss verkeerd omgerekend van inches naar cm/mm bij het vertalen?).

Nou ja gewoon een stukje irritatie mijnerzijds Maken ze zo'n mooi gedetailleerd boek (zwangerschap per dag) klopt de lengte niet
#geen
pi_67935758
Telde dat 9maanden zwanger boek niet anders? Vanaf conceptie in plaats van vanaf laatste ongesteldheid ofzo? Dus als je daar bij 4 weken kijkt dan zou je eigenlijk 6 weken zijn vanaf de laatste menstruatie. Misschien is dat het? Kijk eens bij twee weken verder, misschien dat het daar wel klopt.

Innepin zielepietje lekker warme douche nemen strakjes!
ik ben bijna klaar met mn random lijst, ik ben bij de T
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67935854
Duchess, sommige boeken tellen van kop tot kont, lomp gezegd, en andere inclusief beentjes. dat kan ook een flink verschil uitmaken

Warme douche, goed idee!
Huup, random lijst? en reageer es op je mail
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67935916
crap!! ik dacht dat k al gereageerd had op die laatste
wacht ik ga je nu mailen dan stuur k ook gelijk die lijst

Duchess dat wat Innepin zegt zou ook goed kunnen ja! Staat er niet ergens wat uitleg ofzo over de lengte van het kindje? Hoe het gemeten is enzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67936505
Innepin bij mij bleek dat een blaasontsteking te zijn. Voor de zekerheid even in de gaten houden dus!

Ik heb gister en vandaag ook een beetje te veel hooi op mijn vork genomen. Gisteren een flink stuk gewandeld (12 km) daarna de laatste stukken van de wieg geschuurd. Vandaag nog even naar de sportschool geweest maar ik heb nu echt het gevoel alsof er lood in mijn benen zit.
Vandaag niet te laat naar bed en morgen lekker rustig niks doen.
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 22:50:06 #206
5428 crew  miss_sly
pi_67936959
innepin, ik heb het ook wel eens. Nergens last van, gewoon een soort menstruatie-achtige pijn. Zolang je je geen zorgen maakt, niets aan de hand. Anders even vk bellen, om je zorgen weg te nemen

Duchess, wat huup en innepin zeggen beide zijn zomaar mogelijk, misschien even kijken of ze daar ergens in het boek iets over zeggen!

Ik heb steeds meer last van mijn schaambeen (denk ik). In de loop van de dag wordt het almaar erger en in de avond is zelfs opstaan van de bank al pijnlijk. En hoe meer ik gedaan/gelopen heb die dag hoe eerder en erger de pijn. Is dat nou de verweking van je bekken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67937302
Is dat niet ook het weker worden van je banden enzo miss_sly?
Misschien kan je proberen om 's middags even te gaan liggen als je de mogelijkheid hebt... Het helpt bij mij wel om dat te doen, minder last van mn stuitje dan...
Fake it till you make it...
pi_67937508
Oh ja, dat heb ik ook een tijdje gehad, pijn in mijn schaambeen... dacht dat het een soort bandenpijn was. Was alleen als ik een stuk gelopen had, en zodra ik stil stond hield het weer op.
Nu heb ik zodra ik beweeg pijn in mijn lies, maar volgens mij heb ik daar gewoon een spier verrekt ofzo, want het is echt gelijk als als ik mijn been beweeg...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 11 april 2009 @ 23:17:14 #209
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67937587
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:59 schreef Kersjes het volgende:
Zijn de zenuwen voor de bevalling bij mama's die al een kindje hebben nu minder? Of juist meer omdat je weet wat er komen gaat
Ik ben me nu veel bewuster van wat er mis zou kunnen gaan, veel meer dan bij de eerste zwangerschap. Alsof ik zoveel kwetsbaarder geworden ben doordat ik al een kindje heb.
Herken je omschrijving van het kwetsbaarder zijn wel hoor, vandaar deze keer dus ook geen draai pogingen of het kijken ernaar alleen al deze keer luisteren ze maar naar mijn wensen
We kiezen nu (dus weer) voor de veiligste weg al duurt herstel dan wel langer, ik durf het gewoon niet aan al dat gedoe en ik wil gewoon zekerheid van te voren en niet zo'n gepaniekeer zoals vorige keer want dat was echt naar.
Verder alleen lichte stress over de opvang van Isa en dat ze niet van hot naar haar word gebracht die dagen dat ik in het ziekenhuis zal zijn (als dat nodig blijkt) maar ook dat loopt vast wel los, zei mijn moeder vandaag ben er dus wel gerust op dat dat ook goed komt.
Maar nope geen stress voor de bevalling, alleen een groot feest der herkenning van de laatste loodjes.
Vandaag stevige indalingsweeen (en flink moeten weg puffen) wat niet fijn voelt als dat een dikke kont is met benen en voeten eraan, mijn flamoes voelt inmiddels beurs
En de kleine man vind dat ik iedere dag mijn darminhoud met race snelheid eruit moet gooien, ruimtegebrek vermoed ik.

Hoe ist met jou Kersjes? trek je het nog met de misselijkheid?
Mama van Isa en Ties
  zondag 12 april 2009 @ 07:34:55 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_67942629
Gisteren bij mijn tante langsgeweest

We hebben heel erg mooie plaatjes En uitwendig zelfs Ben gewoon ook trots op mezelf
Purk lag te spartelen en te doen en aan de navelstreng te trekken, super om te zien. Heerlijk om even wat langer te kijken na de "het hartje klopt en de termijn is zoveel" van de gyn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 12 april 2009 @ 08:21:57 #211
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67942718
Cool Troel .
pi_67942801
Wat gaaaaf Troel, is zij verloskundige?
Alleen al daarom zou ik misschien wel naar zo'n echoburo gaan, lekker lang kijken! zo'n heel dvdpakket zou ik niet eens hoeven.
Ik zou het wel weten als ik Poppedein (die is vk) was, elke dag lekker even kijken en al heel vroeg kunnen kijken naar je kindje

Nog 2 nachtjes, dan intake verloskundige
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67942886
Ja zou toch leuk zijn als je zelf elke dag even zou kunnen kijken!
Spannend poppejans, nog 2 nachtjes!

Ik kan tegenwoordig weer in 1 keer doorslapen ´s nachts! das echt wel lekker. Jammer alleen dat die pijn in mijn lies steeds erger wordt, kon vanmorgen bijna het bed niet uitkomen. En mijn (niet zo-)Lief heeft me vanmorgen al Waggeltje en Tuimelaartje genoemd
pi_67943611
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 22:02 schreef huuphuup het volgende:
Telde dat 9maanden zwanger boek niet anders? Vanaf conceptie in plaats van vanaf laatste ongesteldheid ofzo? Dus als je daar bij 4 weken kijkt dan zou je eigenlijk 6 weken zijn vanaf de laatste menstruatie. Misschien is dat het? Kijk eens bij twee weken verder, misschien dat het daar wel klopt.

Innepin zielepietje lekker warme douche nemen strakjes!
ik ben bijna klaar met mn random lijst, ik ben bij de T
Nee heeft niets met de telling te maken, lengte zou hetzelfde moeten zijn. Er zijn zulke grote verschillen, wel 8cm, dat kan gewoon niet Nou ja was gewoon een zwangerschaps-frustratie van mij Vind het jammer van zo'n mooi boek dat dat niet klopt.
#geen
pi_67943625
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef innepin het volgende:
Duchess, sommige boeken tellen van kop tot kont, lomp gezegd, en andere inclusief beentjes. dat kan ook een flink verschil uitmaken

Warme douche, goed idee!
Huup, random lijst? en reageer es op je mail
Ik zal straks nog eens kijken, maar volgens mij klopt het niet. Nee beter nog, ik zet Juup© wel even aan het rekenen
#geen
pi_67943653
Oeh veel dames met (pijn-)klachten. Sterkte!

Troel wat heb jij een geluk met zo'n tante! Wat fijn dat je zo genoten hebt!

Marlieske hoe pijnlijk zijn die indalingsweeën? Waar is het mee te vergelijken?

Haha Tessie, Juup© had het gister over Pinguïn Maar zo erg waggel ik (nog) helemaal niet hoor!

sorry voor de drie quotes achter elkaar maar ben te moe lui om één post te fröbelen
#geen
pi_67943831
Pinguin Haha! Ik waggel ook alleen omdat mijn lies zo´n zeer doet (volgens mij dan hahaha)

Heeft iemand trouwens al wat van NummerZoveel gehoord, of heb ik daaroverheen gelezen?
  zondag 12 april 2009 @ 10:53:36 #218
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67943927
Nog niets bekend van nummerzoveel ze zal vast (hoop ik) van haar kleintje aan het genieten zijn nu! En wellicht is ze nog in het ziekenhuis.

Ik begin hier flink last en pijn te krijgen in mn rechterheup/bil >.< als ik dan opsta ben ik echt net een bejaarde zeg haha, te erg. Het voelt dan alsof mn gewricht klem zit ofzo en het is te pijnlijk om echt te bewegen. Na een kwartiertje rustig staan trekt het wel weer weg maar ik hoop dat het niet erger dan dit wordt want erg handig is het niet.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 april 2009 @ 11:15:21 #219
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67944287
Huup. dat is zo irritant! Heb ik ook, dat het ineens "in m'n bil schiet". De vorige keer had ik er veel meer last van, is waarschijnlijk ischias en is ook zo'n leuke kwaal die je tijdens de zwangerschap kan krijgen. Bij mij is het uit zichzelf weer overgegaan maar je kan als de klachten aanhouden of verergeren ook even langs de fysio.

Marlieske, met je feest de herkenning Je bent er al bijna, dat zou ik ook als een feestje zien!
Dit is echt niks voor mij, dat zwanger zijn maakt me er lichamelijk maar vooral ook geestelijk zeker niet beter op
Laten we maar zeggen dat het een noodzakelijk kwaad is, nog een paar maanden en dan heb ik mijn zo gewilde 2e kindje in mijn armen Maar als ik morgen wakker zou worden en ik ben ineens 1 week van mijn uitgerekende datum verwijderd... dan zou ik volledig in de 7e hemel zijn! Ben dat kotsen, die misselijkheid, vermoeidheid en die zwaarmoedigheid, die als een grauwe sluier constant over me heen hangt meer dan zat. En dan moet het echte vervelende, lichamelijk gezien, nog komen Oh well, het is niet anders.

Troel, wat heerlijk dat je uitgebreid hebt kunnen kijken naar je kleintje

Poppejans, hoe ging het vertellen? En heb je nog flikjes over?

Oh, helemaal vergeten te vertellen dat M. van de week voor het eerst de kleine heeft gevoeld!
's Avonds na het eten hingen we op de bank, ik legde zijn hand op mijn buik en hij voelde het getrappel en gewoel!
.... met gevoel voor drama....
  zondag 12 april 2009 @ 11:25:00 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67944433
Fijn dat alles goed was Troel, ik mag dinsdag weer. Ben ook zo benieuwd!

Zo dat waggelen doen er meer dus, ik vind het altijd zo schattig staan bij collega's

Verder heb ik eigenlijk niet zo ver teruggelezen

We zijn uiteindelijk een dag langer in Zeeland gebleven en vannacht pas thuisgekomen. Was heerlijk kan ik je zeggen. Prachtig weer en enorm relaxed, ben m'n melkflessenlook in ieder geval wel een beetje kwijt, heb nu een schattig rood neusje met sproetjes
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67944553
Lekker, Flugel! Waar in Zeeland ben je geweest?
  zondag 12 april 2009 @ 11:33:34 #222
100412 mefke79
komt goed!
pi_67944554
Hier ook pijnklachten, bekken rug heup, alles doet mee. Maar ach, ik houd het maar even op reactie op de fysio en dat het morgen beter gaat.
Gisteren heb ik trouwens voor het eerst een echte hormoon-huilbui gehad. Ik vond mezelf zo zielig! Ik ging even naar de prenatal om een badpak te passen. Ten eerste moest ik meer dan 20 minuten op een pashokje wachten, ten tweede liepen er wel telkens verkoopsters voorbij, maar die waren niet van plan te helpen en het derde was het ergste. Geen 1 van de badpakken of tankinis pastte. En dan niet een beetje niet passen, maar echt in de zin van xxl is was geen gezicht . Uiteindelijk heb ik buiten op de stoep tegen mijn man gezegd dat "al die stomme zwangerschapsbadkleding alleen gemaakt is voor Pygmeeën zonder voorgevel". Waarna ik met een paar lieve woorden aangeraden kreeg om even te gaan slapen...Dat hielp wel, moet ik zeggen. En het hielp ook dat ik bij de wehkamp nog wat mogelijkheden zag...pff zwanger zijn valt soms niet mee
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67944613
Arme, arme Mefke, wat heb je toch een rotleven!

Grapje hoor, je mag af en toe best zwelgen in zelfmedelijden.
pi_67944656
Aww Mefke. Gelukkig is er nog de wehkamp
Ik moest net gewoon huilen bij dat programma de taarten van abel omdat ik dat jongetje zo lief vond glunderen toen hij zijn taart aan zn balletmeester gaf
  zondag 12 april 2009 @ 11:43:41 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67944762
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:33 schreef Ssserpente het volgende:
Lekker, Flugel! Waar in Zeeland ben je geweest?
Zo'n beetje overal

Donderdagavond naar de broer van Martijn in Sas van Gent, vervolgens door naar het huis van z'n ouders in Hulst om daar te slapen en de dag later doorgereden naar de camping in Cadzand waar z'n ouders een sta-caravan hebben. Lekker veel kilometers gemaakt dus weer, maar dat mag de pret niet drukken.

Heb door het gebrek aan opmerkingen over m'n nieuw verworven bolletje trouwens wel door dat het dus echt nog niet opvalt en mensen gewoon denken dat ik dikker geworden ben. Daar viel weer een droom in duigen

Klote is dat hè Mefke, dat je het idee hebt dat de hele wereld gebaseerd is op een lichaamsvorm waar je zelf niet aan kunt voldoen. Had het laatst toen ik een nieuwe BH ging kopen in een positiewinkel. Daar hadden ze wel meegroeiBH's, maar die gingen maar tot 90 wijdte, terwijl ik natuurlijk weer 95 of 100 moet hebben omdat ik verwacht dat ook mijn bovenwijdte wel groter zal worden. Gelukkig weet ik dat je online vaak meer kans hebt in de grotere maten, daar is het meestal wat meer op het gemak afgestemd ipv wat leuk staat op een paspop...
pi_67944805
Flugeltje, daar heb je die geweldig handige bh omvang verleng dingetjes voor! Met haakjes aan de ene kant en oogjes aan de andere kant, en een stukje elastiek in het midden, ideaal! (en heel goedkoop!)
  zondag 12 april 2009 @ 11:46:33 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_67944819
Ja, verloskundige Met echoopleiding in Eindhoven gedaan en in de praktijk een heel fijn apparaat

Mijn moeder was mee en die heeft dus ook voor het eerst haar nieuwe kleinkindje kunnen bewonderen (ondanks alle vele echo's bij Ruben was het nooit gelukt om haar mee te nemen voor een echo). Ik zal eens kijken of ik wat kan scannen, maar zit nog bij mijn ouders.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 12 april 2009 @ 11:53:24 #228
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67944955
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:45 schreef tessie het volgende:
Flugeltje, daar heb je die geweldig handige bh omvang verleng dingetjes voor! Met haakjes aan de ene kant en oogjes aan de andere kant, en een stukje elastiek in het midden, ideaal! (en heel goedkoop!)
Dat hoorde ik inderdaad, dat ze die bij Hunckemoller hebben. Maar het blijft natuurlijk stom, legio vrouwen hebben zo'n tussending nodig, maak de BH's dan gewoon wat groter denk ik dan...

Maar goed, aan de andere kant passen m'n heupen bij positiebroeken gewoon netjes áltijd en dat is bij de reguliere confectie ook wel eens anders. Ik klaag dus (nog) niet

Ben trouwens stiekem toch aardig nerveus aan het raken voor dinsdag, had afgelopen weekend nogal last van een zeurend gevoel in m'n buik. Heb m'n broek goed in de gaten gehouden en geen bloedverlies ofzo, maar het blijft eng allemaal. Overigens wel tof dat wij in een tijd leven dat je 'zekerheid' kunt krijgen door 'even' een echo te doen. Vroeger moesten vrouwen maar afwachten wat er na 9 maanden uitkwam... Brrrrr, dat is pas eng..
pi_67944964
quote:
Op zondag 12 april 2009 10:29 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik zal straks nog eens kijken, maar volgens mij klopt het niet. Nee beter nog, ik zet Juup© wel even aan het rekenen
Klopt dus niet die berekening in het boek. De ene week is het kindje volgens die vrouw 16 cm, en een week later is het ineens 25cm en soms ook omgekeerd
Echt doodzonde want het is een heel leuk boek.
  zondag 12 april 2009 @ 11:56:00 #230
100412 mefke79
komt goed!
pi_67945015
Flugeltje, inderdaad. Ik voel me ineens 10 jaar terug in de tijd gezet, als voor mijn borstverkleining. En dat was ook de tijd dat broeken niet in lengtematen gingen. Nou valt het met de broeken erg mee in de positiemode, maar die stomme badkleding, daar liep ik er echt tegenaan. Maar goed, lang leve de wehkamp, heb gewoon alles besteld wat in de positiebadkledingcategorie viel en we gaan straks wel eens passen. En die tussenstukjes heb ik al gekocht voor mijn halterbh...heb ze nog niet geprobeerd. Die kan je trouwens alleen bij de hunkemoller kopen, bij de livera keken ze me aan of ik gek was (en nee, ben alleen zwanger )
pi_67945017
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:25 schreef flugeltje het volgende:
Fijn dat alles goed was Troel, ik mag dinsdag weer. Ben ook zo benieuwd!

Zo dat waggelen doen er meer dus, ik vind het altijd zo schattig staan bij collega's

Verder heb ik eigenlijk niet zo ver teruggelezen

We zijn uiteindelijk een dag langer in Zeeland gebleven en vannacht pas thuisgekomen. Was heerlijk kan ik je zeggen. Prachtig weer en enorm relaxed, ben m'n melkflessenlook in ieder geval wel een beetje kwijt, heb nu een schattig rood neusje met sproetjes
DuchessX heeft het gevoel alsof zij begint te lopen als een pinguïn (dat laatste is dus mijn benaming voor het veranderde of minder stabiele lopen van haar):

zondag 12 april 2009 @ 11:58:05 #232
100412 mefke79
komt goed!
pi_67945046
Duchess, stom zeg van dat boek! En Flugeltje, tis al bijna dinsdag! Ik heb in het begin ook best vaak zeurderige buikpijn gehad (nog wel eens), maar dat is dus normaal. Hopelijk heb je een leuk zwaaiend boontje straks.
  zondag 12 april 2009 @ 12:01:40 #233
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67945136
Ik vroeg me iets af he... Hoeveel vrouwen hier hebben gedroomd over wat het geslacht van de baby zou zijn en bij hoeveel klopte dat uiteindelijk?

* RockabeIIa heeft gedroomd
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67945195
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vroeg me iets af he... Hoeveel vrouwen hier hebben gedroomd over wat het geslacht van de baby zou zijn en bij hoeveel klopte dat uiteindelijk?

Mogen mannen ook reageren?
  zondag 12 april 2009 @ 12:04:47 #235
190853 RockabeIIa
pi_67945208
Ik vroeg wel specifiek naar de dames omdat zij het voelen maar reageren mag
pi_67945282
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vroeg wel specifiek naar de dames omdat zij het voelen maar reageren mag
Tsss
  zondag 12 april 2009 @ 12:17:35 #237
190853 RockabeIIa
pi_67945515
Dus?
pi_67945754
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:01 schreef RockabeIIa het volgende:

Wat heb je gedroomd Rocka? Ik droom steeds over een meisje...eind april kom ik je vertellen of het klopt! Ik geloof trouwens dat BE vlak voor de echo droomde over een jongetje...
Lotte!
Noah!
pi_67945940
Hier klopte het geslacht met mijn dromen Rockabella!
  zondag 12 april 2009 @ 12:34:13 #240
190853 RockabeIIa
pi_67945952
linda, ik weet het als het mee zit 27 april dan verklap ik wat ik droomde (of misschien ook niet )
pi_67946007
oh, je kruipt voor! Heb je pret-echo of valt je 20 weken vroeg?
Lotte!
Noah!
pi_67946040
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:52 schreef DuchessX het volgende:
Ow wie heeft hier ook weer het 9 maanden zwanger dagboek? Ik heb het toen ook gekocht, ben er heel blij mee hoor, alleen vind ik het zó irritant dat er wat betreft de grootte van de baby fouten in staan Zo zou ons kindje nu 160mm zijn, terwijl dat dus echt al 25cm is (volgens de getallen overal op internet) (en deze fouten komen dus heel veel voor, mss verkeerd omgerekend van inches naar cm/mm bij het vertalen?).

Nou ja gewoon een stukje irritatie mijnerzijds Maken ze zo'n mooi gedetailleerd boek (zwangerschap per dag) klopt de lengte niet
Ik heb die ook Duchess, het is mij nog niet opgevallen dat het niet klopt. Maar ja ik ben dan ook niet zo ver als jij. Zal er eens op letten.
pi_67946101
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Dus?
Een kat is geen mus.

Maar mbt mezelf, ik herinner mijn dromen zelden maar er komt wel eens een babymeisje in mijn dromen voor die ik/wij dan verzorgen e.d.
  zondag 12 april 2009 @ 12:45:47 #244
190853 RockabeIIa
pi_67946248
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:36 schreef Linda2205 het volgende:
oh, je kruipt voor! Heb je pret-echo of valt je 20 weken vroeg?
We doen een geslachtsbepaling. Ik kreeg ernstig het gevoel dat schoonmoek heel graag es mee wilde maar ik wil haar niet bij de 20 weken echo hebben en ook niet bij de 3/4D echo. Vandaar dat ik dit bedacht had.
  zondag 12 april 2009 @ 12:47:35 #245
190853 RockabeIIa
pi_67946303
Juup, had je die dromen dan al voor je het geslacht wist? Want dat was nu net mijn vraag
  Moderator zondag 12 april 2009 @ 12:48:26 #246
5428 crew  miss_sly
pi_67946322
Ik kan me niet herinneren iets specifieks gedroomd te hebben mbt het geslacht, dus ik kan het niet bevestigen
pi_67946342
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:45 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

We doen een geslachtsbepaling. Ik kreeg ernstig het gevoel dat schoonmoek heel graag es mee wilde maar ik wil haar niet bij de 20 weken echo hebben en ook niet bij de 3/4D echo. Vandaar dat ik dit bedacht had.
Oh, das lief dat je dat voor dr doet! (En natuurlijk totaal belangeloos mbt je eigen nieuwsgierigheid )!

Ik zou ook wel een pretcho oid willen...maar ik kan het nergens vinden hier op internet in Duitsland...Rewimo, weet jij daar iets van??
Lotte!
Noah!
  zondag 12 april 2009 @ 12:51:44 #248
190853 RockabeIIa
pi_67946422
Muah ik kon best wachten tot de 20 wk echo

Waar in Dld woon jij eigenlijk?
  Moderator zondag 12 april 2009 @ 12:52:33 #249
5428 crew  miss_sly
pi_67946454
Wij hebben as vrijdag de lange 3/4D pretecho. Mijn ouders gaan mee en schaap had tegen zijn moeder gezegd dat ze ook mee mocht. Niet eens tegen zijn vader, dus schoonmoeder had gezegd dat zij meemocht. Schoonvader heeft dus nu een andere afspraak, omdat ie dacht dat ie niet mee mocht
pi_67946495
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Juup, had je die dromen dan al voor je het geslacht wist? Want dat was nu net mijn vraag
Ja, in zoverre het wisselde af tussen jongen en meisje maar meisje was het meest aanwezig.
pi_67946512
quote:
Op zondag 12 april 2009 12:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Muah ik kon best wachten tot de 20 wk echo

Waar in Dld woon jij eigenlijk?
Berlijn...als je het doet, moet je het goed doen
Lotte!
Noah!
pi_67946532
Rocka, ik heb een keer of 100 gedroomd dat het een jongetje is en precies 0 keer dat het een meisje is... En het is een jongetje Er kwam wel regelmatig ook een meisje voor in de droom, maar dat was absoluut nooit mijn baby..
Ik droomde het dus al ver voordat ik wist dat het een jongetje is, echt vanaf het moment dat ik net zwanger was.
  zondag 12 april 2009 @ 13:04:11 #253
190853 RockabeIIa
pi_67946719
Ik vind het wel onwijs maf allemaal
Nog 2 weekjes wachten!
  zondag 12 april 2009 @ 13:05:20 #254
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67946745
Rocka, ik heb niet zo zeer gedroomd, maar ik WIST het gewoon: dit is weer een jongetje. Dat voelde ik zo sterk, had dan ook heel raar opgekeken als het toch een meisje was geweest.

Vannacht trouwens gedroomd dat ik bevallen was van een tweeling + nog 1 "los" kindje. Wat een onhandig gedoe zeg, ik had maar 2 armen, 2 borsten... ik moest steeds een kindje aan zijn lot overlaten want er was natuurlijk ook niemand in de buurt om even te helpen ofzo
.... met gevoel voor drama....
  zondag 12 april 2009 @ 14:46:37 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67949324
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:11 schreef huuphuup het volgende:
En verder eh... Misschien vooral kindvriendelijke verf nemen? Zodat als jullie beebje honger heeft, het niet heel erg is

over kindvriendelijke verf wij hebben dat ook nagevraagd vanwege het schilderen van de meubeltjes.
en de verkoopster van de verfwinkel vertelde ons dat verf op waterbasis gebruikt mag worden door zwangere

maar uiteindelijk vanwege het eraan knagen dan maakt het niet uit of je nu verf op waterbasis, of verf op terpetine basis gebruikt.
omdat het om de verfsnippers/verfschilfers gaat en die zijn net zo min of net zo schadelijk.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 12 april 2009 @ 14:56:15 #256
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67949581
@ flugeltje gezellig he daarzo in Cadzand

hier meer wonend in het midden, dus tussen hulst en cadzand in
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 12 april 2009 @ 14:59:45 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67949702
quote:
Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

over kindvriendelijke verf wij hebben dat ook nagevraagd vanwege het schilderen van de meubeltjes.
en de verkoopster van de verfwinkel vertelde ons dat verf op waterbasis gebruikt mag worden door zwangere

maar uiteindelijk vanwege het eraan knagen dan maakt het niet uit of je nu verf op waterbasis, of verf op terpetine basis gebruikt.
omdat het om de verfsnippers/verfschilfers gaat en die zijn net zo min of net zo schadelijk.
ah okay ik dacht dat daar wel een duidelijk verschil tussen zat maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 april 2009 @ 17:29:41 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67954015
quote:
Op zondag 12 april 2009 14:56 schreef _Bar_ het volgende:
@ flugeltje gezellig he daarzo in Cadzand

hier meer wonend in het midden, dus tussen hulst en cadzand in
Gezellige hoek inderdaad

(rond Philipine ofzo?)

Ik heb overigens ook begrepen dat het wat betreft verf met name over de zwangere moeder gaat en dat het voor eenmaal geboren kids allemaal net zo goed/slecht is, het gaat namelijk alleen om het oplosmiddel en als je verf droog is, is dat verdwenen.
pi_67955294
Hallo allemaal,

bij deze kom ik melden dat ik 9-4-09 om 23.15 ben bevallen van een jongentje, Julian. Hij woog bij de geboorte 3215 gram. Is wel met de vacuum gekomen.
Het was allemaal heel snel gegaan, had binnen een uur 10 cm ontsluiting en mocht gaan persen, alleen ging het persen dus niet zo goed, duurde te lang, vandaar de vacuum.

We zijn nu net pas terug uit het ziekenhuis, we moesten daar nog een paar dagen blijven ivm mijn zwangerschapsvergiftiging en dat hij met de vacuum is gekomen.

Zo, en nu ga ik genieten van m'n mannetje.
Pics volgen nog.
pi_67955422
Gefeliciteerd nummer_zoveel! (waar zijn de blauwe jompels als je ze nodig hebt..?)

Heel, heel veel geluk en plezier gewenst met jullie ventje!
pi_67955485
Ah, gevonden!

pi_67955586
Gefeliciteerd Nummer_Zoveel! Geniet maar lekker van jullie eerste paasdagen met jullie Julian!
Lotte!
Noah!
  zondag 12 april 2009 @ 18:25:33 #263
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67955644
Nummer_Zoveel gefeliciteerd met Julian!
  zondag 12 april 2009 @ 18:28:30 #264
57497 happyme28
I'm so happy
pi_67955717
Jaaaaaaaaaa

Nummer_zoveel, gefeliciteerd met de geboorte van Julian! Geniet ervan!
pi_67955832
Gefeliciteerd met Julian!
pi_67955844
Nummer Zoveel, gefeliciteerd!
pi_67956139
Nummer_zoveel gefeliciteerd! geniet van je kleine mannetje
  zondag 12 april 2009 @ 18:55:07 #268
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67956344
Gefeliciteerd met je zoon, nummer_zoveel! Geniet van elkaar en veel geluk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 12 april 2009 @ 18:59:45 #269
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_67956434
Nummer_zoveel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Julian
Make love, not war ☮
  zondag 12 april 2009 @ 19:02:33 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67956497
Gefeliciteerd nummer_zoveel!
pi_67956774
gefeliciteerd nummer_zoveel
mama van 3 kids!
  zondag 12 april 2009 @ 19:19:27 #272
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67956881
Jaaaa, een zoon . Gefeliciteerd nummer_zoveel, wat geweldig . Geniet er maar lekker van .
  zondag 12 april 2009 @ 19:22:37 #273
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67956955
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:20 schreef wennie29 het volgende:
Hallo allemaal, alles nog goed met jullie?
Ik kom mij hier even melden. Onze tweeling, Timo & Luna zijn maandag 6 april geboren om 14:49 en 14:50. Ze doen het allebei erg goed. Timo woog 7,5 pond en zijn zusje 6 pond. Er staan wat foto's op mijn weblog. Ik kom zo snel mogelijk bijlezen. Ik heb het in ieder geval achter de rug, het genieten kan beginnen. Veel sterkte iedereen met de zwangerschap en/of de laatste loodjes.
van harte! wat leuk
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  zondag 12 april 2009 @ 19:23:05 #274
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67956969
en nummer_zoveel ook!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Jubileum moderator zondag 12 april 2009 @ 19:47:12 #275
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67957495
Nummer zoveel van harte gefeliciteerd met Julian
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_67957560
Nummer_Zoveel gefeliciteerd met Julian!

Vanmiddag familiebezoek:
- 2 pyjamaatjes
- 1 slaapzakje van winnie the pooh
- 1 boek
- 3 knuffeltjes
- 3 spuugdoekjes
- 1 slabbertje
Ik voel me verwend

We gaan straks het hemeltje ophangen en de schilderijtjes die ik gemaakt heb Leuk!
#geen
pi_67957649
quote:
Op zondag 12 april 2009 18:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hallo allemaal,

bij deze kom ik melden dat ik 9-4-09 om 23.15 ben bevallen van een jongentje, Julian. Hij woog bij de geboorte 3215 gram. Is wel met de vacuum gekomen.
Het was allemaal heel snel gegaan, had binnen een uur 10 cm ontsluiting en mocht gaan persen, alleen ging het persen dus niet zo goed, duurde te lang, vandaar de vacuum.

We zijn nu net pas terug uit het ziekenhuis, we moesten daar nog een paar dagen blijven ivm mijn zwangerschapsvergiftiging en dat hij met de vacuum is gekomen.

Zo, en nu ga ik genieten van m'n mannetje.
Pics volgen nog.
pi_67957653
Nummer_Zoveel gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!
pi_67957663
Sjeemp DuchessX, wat een verwennerij!
  zondag 12 april 2009 @ 19:59:17 #280
24188 Belana
kloon van belana
pi_67957798
van harte met Julian
stormy waters...
sailin'
pi_67957890
Morgen ga ik lekker shoppen, in alkmaar bij Babyland 15% kassa korting Ga met mn ouders en vriend op stap voor een maxi cosi kinderwagen, heb er nu al zin in
  zondag 12 april 2009 @ 20:09:38 #282
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67958066
Nummer_zoveel van harte met de geboorte van Julian!! klinkt als een heftige bevalling

Duchess wauw je bent inderdaad verwend dan! leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67958120
Nummer zoveel, van harte met de geboorte van Julian .
Fake it till you make it...
pi_67958377
Nummer zoveel, gefeliciteerd met Julian!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 12 april 2009 @ 20:37:46 #285
190853 RockabeIIa
pi_67958851
Van harte gefeliciteerd met Julian, nummer_zoveel!
  zondag 12 april 2009 @ 20:39:04 #286
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_67958886
Jaaaa... Daar is ze dan!

Nummer_zoveel van harte met de geboorte van Julian!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  zondag 12 april 2009 @ 20:52:20 #287
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67959250
Nummer_Zoveel van harte met de geboorte van jullie zoon
quote:
Op zondag 12 april 2009 10:33 schreef DuchessX het volgende:

Marlieske hoe pijnlijk zijn die indalingsweeën? Waar is het mee te vergelijken?
Lijkt of er iemand van binnenuit in mijn kruis schopt, komt natuurlijk ook omdat onze kerel met de kont onderin ligt en mogelijk met de voeten dus is mijn flamoes
Gisteren zijn trouwens bij mijn schoonzusje de vliezen gebroken, morgenvroeg moeten ze zich melden in het ziekenhuis want de beeb moet binnen 72 geboren worden, helaas mag ze nu niet meer thuisbevallen ivm infectie gevaar en dat vind ik wel jammer want dat wilde ze nou zo graag, maar ach binnen 24 uur hebben ze hun verse beeb in handen, als dat geen troost is
Mama van Isa en Ties
pi_67961173
Gefeliciteerd met de geboorte van Julian, Nummer Zoveel! Ben benieuwd naar de foto´s!

Rocka, ik droomde elke keer van een jongetje en had ook echt de hele tijd het idee dat het een jongetje zou zijn, wat dus klopte. Alleen de nacht voor de 20 weken echo heb ik 1 x gedroomd dat het een meisje was, en toen was ik ook helemaal in de war haha Zal wel door de stress gekomen zijn
  zondag 12 april 2009 @ 22:24:06 #289
100412 mefke79
komt goed!
pi_67962308
nummer zoveel, gefeliciteerd!
pi_67962589
Fijn, nummer_zoveel, dat Julian is geboren! Van harte gefeliciteerd!

Ik heb gedroomd dat Meike samen met haar kleine zusje aan het samenspannen was tegen mij. Dus wie weet komt er hier wel een meid bij. Terwijl mijn gevoel zegt dat het een jongentje is. Komt misschien ook doordat deze zwangerschap 100% anders is als die van Meike.
Woensdag weer naar de vk, eindelijk weer het hartje horen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator zondag 12 april 2009 @ 22:57:16 #291
5428 crew  miss_sly
pi_67963383
nummer_zoveel gefeliciteerd met Julian
Klinkt als toch nog een heftige bevalling. Nu lekker genieten van je kraamtijd met jullie zoon
pi_67968973
Nummer Zoveel van harte gefeliciteerd met Julian

maandag 13 april 2009 @ 08:12:49 #293
1762 YPPY
Yppiaans
pi_67969035
Wat leuk, een Julian. Vind dat zo'n leuke naam.

O ja Rocka, ik heb gedroomd over een jongen met de naam die we gekozen hadden. Was ervan overtuigd dat ik gelijk had. Het resultaat weet je.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 13 april 2009 @ 08:24:19 #294
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67969070
Nummer_zoveel, gefeliciteerd met Julian.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  maandag 13 april 2009 @ 08:43:51 #295
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67969142
Nummer_zoveel gefeliciteerd met Julian! Geniet ervan!
pi_67969149
Jaaa!!! Nummer_zoveel gefeliciteerd met Julian!!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 13 april 2009 @ 09:05:30 #297
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67969269
Wennie een dikke proficiat met jullie dubbelgeluk...

Nummer zoveel proficiat met jullie zoontje

Hier vandaag 12 weken en morgen echo.. rond 14u30
  maandag 13 april 2009 @ 09:13:45 #298
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67969305
Nummer_Zoveel: van harte gefeliciteerd met de geboorte van Julian! En wat een prachtige naam ook!
Geniet ervan.

Vanaf hoeveel weken deden we ook al weer aan meldplicht hier?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67969345
was het niet met 37 weken?
Lunastar, veel plezier met je echo morgen!
  maandag 13 april 2009 @ 09:45:18 #300
190853 RockabeIIa
pi_67969531
Vannacht om 4 uur (ik zag de klok van waar ik lag) half flauw gevallen in de keuken. Misschien te snel opgestaan ofzo? Dit heb ik iig nog nooit gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')