abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67935496
Ow wie heeft hier ook weer het 9 maanden zwanger dagboek? Ik heb het toen ook gekocht, ben er heel blij mee hoor, alleen vind ik het zó irritant dat er wat betreft de grootte van de baby fouten in staan Zo zou ons kindje nu 160mm zijn, terwijl dat dus echt al 25cm is (volgens de getallen overal op internet) (en deze fouten komen dus heel veel voor, mss verkeerd omgerekend van inches naar cm/mm bij het vertalen?).

Nou ja gewoon een stukje irritatie mijnerzijds Maken ze zo'n mooi gedetailleerd boek (zwangerschap per dag) klopt de lengte niet
#geen
pi_67935758
Telde dat 9maanden zwanger boek niet anders? Vanaf conceptie in plaats van vanaf laatste ongesteldheid ofzo? Dus als je daar bij 4 weken kijkt dan zou je eigenlijk 6 weken zijn vanaf de laatste menstruatie. Misschien is dat het? Kijk eens bij twee weken verder, misschien dat het daar wel klopt.

Innepin zielepietje lekker warme douche nemen strakjes!
ik ben bijna klaar met mn random lijst, ik ben bij de T
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67935854
Duchess, sommige boeken tellen van kop tot kont, lomp gezegd, en andere inclusief beentjes. dat kan ook een flink verschil uitmaken

Warme douche, goed idee!
Huup, random lijst? en reageer es op je mail
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67935916
crap!! ik dacht dat k al gereageerd had op die laatste
wacht ik ga je nu mailen dan stuur k ook gelijk die lijst

Duchess dat wat Innepin zegt zou ook goed kunnen ja! Staat er niet ergens wat uitleg ofzo over de lengte van het kindje? Hoe het gemeten is enzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67936505
Innepin bij mij bleek dat een blaasontsteking te zijn. Voor de zekerheid even in de gaten houden dus!

Ik heb gister en vandaag ook een beetje te veel hooi op mijn vork genomen. Gisteren een flink stuk gewandeld (12 km) daarna de laatste stukken van de wieg geschuurd. Vandaag nog even naar de sportschool geweest maar ik heb nu echt het gevoel alsof er lood in mijn benen zit.
Vandaag niet te laat naar bed en morgen lekker rustig niks doen.
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 22:50:06 #206
5428 crew  miss_sly
pi_67936959
innepin, ik heb het ook wel eens. Nergens last van, gewoon een soort menstruatie-achtige pijn. Zolang je je geen zorgen maakt, niets aan de hand. Anders even vk bellen, om je zorgen weg te nemen

Duchess, wat huup en innepin zeggen beide zijn zomaar mogelijk, misschien even kijken of ze daar ergens in het boek iets over zeggen!

Ik heb steeds meer last van mijn schaambeen (denk ik). In de loop van de dag wordt het almaar erger en in de avond is zelfs opstaan van de bank al pijnlijk. En hoe meer ik gedaan/gelopen heb die dag hoe eerder en erger de pijn. Is dat nou de verweking van je bekken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67937302
Is dat niet ook het weker worden van je banden enzo miss_sly?
Misschien kan je proberen om 's middags even te gaan liggen als je de mogelijkheid hebt... Het helpt bij mij wel om dat te doen, minder last van mn stuitje dan...
Fake it till you make it...
pi_67937508
Oh ja, dat heb ik ook een tijdje gehad, pijn in mijn schaambeen... dacht dat het een soort bandenpijn was. Was alleen als ik een stuk gelopen had, en zodra ik stil stond hield het weer op.
Nu heb ik zodra ik beweeg pijn in mijn lies, maar volgens mij heb ik daar gewoon een spier verrekt ofzo, want het is echt gelijk als als ik mijn been beweeg...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 11 april 2009 @ 23:17:14 #209
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_67937587
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 13:59 schreef Kersjes het volgende:
Zijn de zenuwen voor de bevalling bij mama's die al een kindje hebben nu minder? Of juist meer omdat je weet wat er komen gaat
Ik ben me nu veel bewuster van wat er mis zou kunnen gaan, veel meer dan bij de eerste zwangerschap. Alsof ik zoveel kwetsbaarder geworden ben doordat ik al een kindje heb.
Herken je omschrijving van het kwetsbaarder zijn wel hoor, vandaar deze keer dus ook geen draai pogingen of het kijken ernaar alleen al deze keer luisteren ze maar naar mijn wensen
We kiezen nu (dus weer) voor de veiligste weg al duurt herstel dan wel langer, ik durf het gewoon niet aan al dat gedoe en ik wil gewoon zekerheid van te voren en niet zo'n gepaniekeer zoals vorige keer want dat was echt naar.
Verder alleen lichte stress over de opvang van Isa en dat ze niet van hot naar haar word gebracht die dagen dat ik in het ziekenhuis zal zijn (als dat nodig blijkt) maar ook dat loopt vast wel los, zei mijn moeder vandaag ben er dus wel gerust op dat dat ook goed komt.
Maar nope geen stress voor de bevalling, alleen een groot feest der herkenning van de laatste loodjes.
Vandaag stevige indalingsweeen (en flink moeten weg puffen) wat niet fijn voelt als dat een dikke kont is met benen en voeten eraan, mijn flamoes voelt inmiddels beurs
En de kleine man vind dat ik iedere dag mijn darminhoud met race snelheid eruit moet gooien, ruimtegebrek vermoed ik.

Hoe ist met jou Kersjes? trek je het nog met de misselijkheid?
Mama van Isa en Ties
  zondag 12 april 2009 @ 07:34:55 #210
35189 Troel
scherp en bot
pi_67942629
Gisteren bij mijn tante langsgeweest

We hebben heel erg mooie plaatjes En uitwendig zelfs Ben gewoon ook trots op mezelf
Purk lag te spartelen en te doen en aan de navelstreng te trekken, super om te zien. Heerlijk om even wat langer te kijken na de "het hartje klopt en de termijn is zoveel" van de gyn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 12 april 2009 @ 08:21:57 #211
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67942718
Cool Troel .
pi_67942801
Wat gaaaaf Troel, is zij verloskundige?
Alleen al daarom zou ik misschien wel naar zo'n echoburo gaan, lekker lang kijken! zo'n heel dvdpakket zou ik niet eens hoeven.
Ik zou het wel weten als ik Poppedein (die is vk) was, elke dag lekker even kijken en al heel vroeg kunnen kijken naar je kindje

Nog 2 nachtjes, dan intake verloskundige
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67942886
Ja zou toch leuk zijn als je zelf elke dag even zou kunnen kijken!
Spannend poppejans, nog 2 nachtjes!

Ik kan tegenwoordig weer in 1 keer doorslapen ´s nachts! das echt wel lekker. Jammer alleen dat die pijn in mijn lies steeds erger wordt, kon vanmorgen bijna het bed niet uitkomen. En mijn (niet zo-)Lief heeft me vanmorgen al Waggeltje en Tuimelaartje genoemd
pi_67943611
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 22:02 schreef huuphuup het volgende:
Telde dat 9maanden zwanger boek niet anders? Vanaf conceptie in plaats van vanaf laatste ongesteldheid ofzo? Dus als je daar bij 4 weken kijkt dan zou je eigenlijk 6 weken zijn vanaf de laatste menstruatie. Misschien is dat het? Kijk eens bij twee weken verder, misschien dat het daar wel klopt.

Innepin zielepietje lekker warme douche nemen strakjes!
ik ben bijna klaar met mn random lijst, ik ben bij de T
Nee heeft niets met de telling te maken, lengte zou hetzelfde moeten zijn. Er zijn zulke grote verschillen, wel 8cm, dat kan gewoon niet Nou ja was gewoon een zwangerschaps-frustratie van mij Vind het jammer van zo'n mooi boek dat dat niet klopt.
#geen
pi_67943625
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 22:06 schreef innepin het volgende:
Duchess, sommige boeken tellen van kop tot kont, lomp gezegd, en andere inclusief beentjes. dat kan ook een flink verschil uitmaken

Warme douche, goed idee!
Huup, random lijst? en reageer es op je mail
Ik zal straks nog eens kijken, maar volgens mij klopt het niet. Nee beter nog, ik zet Juup© wel even aan het rekenen
#geen
pi_67943653
Oeh veel dames met (pijn-)klachten. Sterkte!

Troel wat heb jij een geluk met zo'n tante! Wat fijn dat je zo genoten hebt!

Marlieske hoe pijnlijk zijn die indalingsweeën? Waar is het mee te vergelijken?

Haha Tessie, Juup© had het gister over Pinguïn Maar zo erg waggel ik (nog) helemaal niet hoor!

sorry voor de drie quotes achter elkaar maar ben te moe lui om één post te fröbelen
#geen
pi_67943831
Pinguin Haha! Ik waggel ook alleen omdat mijn lies zo´n zeer doet (volgens mij dan hahaha)

Heeft iemand trouwens al wat van NummerZoveel gehoord, of heb ik daaroverheen gelezen?
  zondag 12 april 2009 @ 10:53:36 #218
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67943927
Nog niets bekend van nummerzoveel ze zal vast (hoop ik) van haar kleintje aan het genieten zijn nu! En wellicht is ze nog in het ziekenhuis.

Ik begin hier flink last en pijn te krijgen in mn rechterheup/bil >.< als ik dan opsta ben ik echt net een bejaarde zeg haha, te erg. Het voelt dan alsof mn gewricht klem zit ofzo en het is te pijnlijk om echt te bewegen. Na een kwartiertje rustig staan trekt het wel weer weg maar ik hoop dat het niet erger dan dit wordt want erg handig is het niet.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 12 april 2009 @ 11:15:21 #219
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67944287
Huup. dat is zo irritant! Heb ik ook, dat het ineens "in m'n bil schiet". De vorige keer had ik er veel meer last van, is waarschijnlijk ischias en is ook zo'n leuke kwaal die je tijdens de zwangerschap kan krijgen. Bij mij is het uit zichzelf weer overgegaan maar je kan als de klachten aanhouden of verergeren ook even langs de fysio.

Marlieske, met je feest de herkenning Je bent er al bijna, dat zou ik ook als een feestje zien!
Dit is echt niks voor mij, dat zwanger zijn maakt me er lichamelijk maar vooral ook geestelijk zeker niet beter op
Laten we maar zeggen dat het een noodzakelijk kwaad is, nog een paar maanden en dan heb ik mijn zo gewilde 2e kindje in mijn armen Maar als ik morgen wakker zou worden en ik ben ineens 1 week van mijn uitgerekende datum verwijderd... dan zou ik volledig in de 7e hemel zijn! Ben dat kotsen, die misselijkheid, vermoeidheid en die zwaarmoedigheid, die als een grauwe sluier constant over me heen hangt meer dan zat. En dan moet het echte vervelende, lichamelijk gezien, nog komen Oh well, het is niet anders.

Troel, wat heerlijk dat je uitgebreid hebt kunnen kijken naar je kleintje

Poppejans, hoe ging het vertellen? En heb je nog flikjes over?

Oh, helemaal vergeten te vertellen dat M. van de week voor het eerst de kleine heeft gevoeld!
's Avonds na het eten hingen we op de bank, ik legde zijn hand op mijn buik en hij voelde het getrappel en gewoel!
.... met gevoel voor drama....
  zondag 12 april 2009 @ 11:25:00 #220
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67944433
Fijn dat alles goed was Troel, ik mag dinsdag weer. Ben ook zo benieuwd!

Zo dat waggelen doen er meer dus, ik vind het altijd zo schattig staan bij collega's

Verder heb ik eigenlijk niet zo ver teruggelezen

We zijn uiteindelijk een dag langer in Zeeland gebleven en vannacht pas thuisgekomen. Was heerlijk kan ik je zeggen. Prachtig weer en enorm relaxed, ben m'n melkflessenlook in ieder geval wel een beetje kwijt, heb nu een schattig rood neusje met sproetjes
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67944553
Lekker, Flugel! Waar in Zeeland ben je geweest?
  zondag 12 april 2009 @ 11:33:34 #222
100412 mefke79
komt goed!
pi_67944554
Hier ook pijnklachten, bekken rug heup, alles doet mee. Maar ach, ik houd het maar even op reactie op de fysio en dat het morgen beter gaat.
Gisteren heb ik trouwens voor het eerst een echte hormoon-huilbui gehad. Ik vond mezelf zo zielig! Ik ging even naar de prenatal om een badpak te passen. Ten eerste moest ik meer dan 20 minuten op een pashokje wachten, ten tweede liepen er wel telkens verkoopsters voorbij, maar die waren niet van plan te helpen en het derde was het ergste. Geen 1 van de badpakken of tankinis pastte. En dan niet een beetje niet passen, maar echt in de zin van xxl is was geen gezicht . Uiteindelijk heb ik buiten op de stoep tegen mijn man gezegd dat "al die stomme zwangerschapsbadkleding alleen gemaakt is voor Pygmeeën zonder voorgevel". Waarna ik met een paar lieve woorden aangeraden kreeg om even te gaan slapen...Dat hielp wel, moet ik zeggen. En het hielp ook dat ik bij de wehkamp nog wat mogelijkheden zag...pff zwanger zijn valt soms niet mee
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67944613
Arme, arme Mefke, wat heb je toch een rotleven!

Grapje hoor, je mag af en toe best zwelgen in zelfmedelijden.
pi_67944656
Aww Mefke. Gelukkig is er nog de wehkamp
Ik moest net gewoon huilen bij dat programma de taarten van abel omdat ik dat jongetje zo lief vond glunderen toen hij zijn taart aan zn balletmeester gaf
  zondag 12 april 2009 @ 11:43:41 #225
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67944762
quote:
Op zondag 12 april 2009 11:33 schreef Ssserpente het volgende:
Lekker, Flugel! Waar in Zeeland ben je geweest?
Zo'n beetje overal

Donderdagavond naar de broer van Martijn in Sas van Gent, vervolgens door naar het huis van z'n ouders in Hulst om daar te slapen en de dag later doorgereden naar de camping in Cadzand waar z'n ouders een sta-caravan hebben. Lekker veel kilometers gemaakt dus weer, maar dat mag de pret niet drukken.

Heb door het gebrek aan opmerkingen over m'n nieuw verworven bolletje trouwens wel door dat het dus echt nog niet opvalt en mensen gewoon denken dat ik dikker geworden ben. Daar viel weer een droom in duigen

Klote is dat hè Mefke, dat je het idee hebt dat de hele wereld gebaseerd is op een lichaamsvorm waar je zelf niet aan kunt voldoen. Had het laatst toen ik een nieuwe BH ging kopen in een positiewinkel. Daar hadden ze wel meegroeiBH's, maar die gingen maar tot 90 wijdte, terwijl ik natuurlijk weer 95 of 100 moet hebben omdat ik verwacht dat ook mijn bovenwijdte wel groter zal worden. Gelukkig weet ik dat je online vaak meer kans hebt in de grotere maten, daar is het meestal wat meer op het gemak afgestemd ipv wat leuk staat op een paspop...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')