abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:55:09 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67896687
Ik ben gewoon al over de helft!
Klinkt ook best al heel wat toch? Ik voelde me net wel een beetje voorbarig nog met het proberen van dat naamwaslijntje voor het raam. Zonder letters weliswaar, maar wel een x-aantal rompertjes voor het raam hangen. Heb ze maar snel weer weg gehaald, maar het touwtje is idd op maat.
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:56:08 #152
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67896711
Karin, ik begrijp dat dat heel moeilijk is voor je vriendin, maar ik denk dat zij zich ook heel goed kan voorstellen hoe jij je voelt. Anders gewoon eens vragen of ze het vervelend vindt dat jij het er wel over hebt?

Ik ben vanmorgen weer bij de vk geweest. Bijna 34 weken. Alles gaat goed, op dit moment ligt de kleine man goed, maar ik ben soms zo vreselijk misselijk dat het ook kan dat ie nog steeds draait. Over twee weken nog een keer goed voelen en bij twijfel even een echo en desnoods een zetje in de goede richting!
De rest van de klachten hoort er ook allemaal bij. Nog maar 6 weken..... het lijkt allemaal nog maar zo pril, maar 6 weken is al zo snel....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:59:21 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67896806
Jij bent echt bijna op het einde Memmel! Fijn! Ben benieuwd naar jullie ventje!

Karin wat verdrietig voor je vriendin zeg... Lastig ook, maar ja, jouw buik gaat toch vanzelf groeien, dus er helemaal aan ontkomen kan helaas niet.
pi_67896876
Word je daar dan misselijk van, als je beeb draait? (ik ben de laaste tijd ook vaak ineens misselijk, geen idee waar dat aan ligt...)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67896996
Lastige situatie inderdaad Karin

Ik heb vandaag de Blije doos van prenatal opgehaald Best wel een leuke inhoud voor nop !
Ook nog een broekje en een jasje gekocht bij de zeeman.

Gisteren toen ik in bed lag, lag ik met mijn hand op mijn buik en toen voelde ik net naast mijn navel ineens iets ronds komen en toen ik beter wilde voelen ging het snel weer weg
pi_67897161
Jemig Memmel, 34 weken alweer? Dat is snel gegaan zeg!

Ik ga me nu maar eens aan het werk zetten, de ramen zijn zo vreselijk vies!
Onze kat vindt het leuk om door de blubber te lopen en vervolgens met haar pootjes de ramen te zemen... en dat zo ongeveer elke dag....

W.b mijn vriendin, het is ook zo vreselijk verdrietig..... ik laat het maar een beetje van haar komen, de babytalk.
We hebben het er weleens over gehad, en het is moeilijk voor haar, maar ze is gelukkig niet jaloers ofzo. Ik hoop maar dat er voor hun ook snel leukere tijden aanbreken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67897271
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:35 schreef Ssserpente het volgende:
Jeumig, dat klinkt voor mij idd nog erg ver weg. Ben overmorgen alweer 17 weken, dus over 3 weken weten we als het goed is welke smaak er in m'n buik zit.

Maar ik kan niet wachten. De pretechobureaus hier in Zeeland doen pas geslachtsbepaling vanaf 20 weken. Ik zou dus uit moeten wijken naar Zuid-Holland of Brabant. Hebben jullie tips?
Spannend hé

Ik ben in Oss geweest, maar ik weet niet of dat voor jou te ver weg is..? (ik was toen ook 17 weken zwanger)
#geen
pi_67897989
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 15:17 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Spannend hé

Ik ben in Oss geweest, maar ik weet niet of dat voor jou te ver weg is..? (ik was toen ook 17 weken zwanger)
Thanks. Oss is voor ons best een eindje rijden, zo'n 150 km. Daar komt bij dat m'n vriend vindt dat ik nog maar even geduld moet hebben. Die krijg ik dus nooit zover om dat stuk te rijden.

Ben zo nieuwsgierig dat het zelfs door m'n hoofd is geschoten om dan maar stiekem alleen te gaan...

Tot aan Breda moet lukken (kunnen we meteen even naar Ikea ) en Rotterdam Den Haag ook, dan kunnen we het combineren met een bezoekje aan z'n oma. * Paai...
pi_67898049
Wij zijn in Delft geweest bij Babyvision
maar er zijn er volgens mij wel meer bureaus dichter bij zeeland die ook onder de 20 weken zo'n echo doen hoor!

Ik zie net dat Babyview in Barendrecht ook geslachtsecho's doet vanaf 18 weken. Misschien als je gewoon belt dat ze het wel met 17.4 doen ofzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67898927
150km rijden voor een echo is idd wel wat overdone ja

maar Breda (lees: Ikea) is een goed idee

Voor de geïnteresseerden: de echo die ik heb laten maken in Oss kostte 25 euro en we kregen 4 foto's mee terwijl je er eigenlijk maar 1 mee krijgt. En het is een heel aardige vrouw die al tig jaren als echoscopiste in het ziekenhuis werkt en die als hobby dit erbij is gaan doen
http://www.echopraktijkoss.nl/
#geen
pi_67899054
Ik wil nog even zeggen dat ik zó verliefd ben op mijn meisje Ze is zo actief vandaag
*zucht*

Oh ja, vannacht had ik het gevoel dat mijn buik/baarmoeder helemaal strak samentrok en alles was toen keihard Is dat nou een oefenwee of harde buik ofzo?
#geen
pi_67899134
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:18 schreef DuchessX het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik zó verliefd ben op mijn meisje Ze is zo actief vandaag
*zucht*

Oh ja, vannacht had ik het gevoel dat mijn buik/baarmoeder helemaal strak samentrok en alles was toen keihard Is dat nou een oefenwee of harde buik ofzo?
Klinkt als een harde buik!
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:27:48 #163
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67899303
Och nee toch Karin, alweer? Dat is echt wel sneu idd... Kan me voorstellen dat je het lastig vindt, maar zoals BE al zegt, jouw buikie gaat toch groeien..... (en dat moet ook!). Ik zou t haar vragen, wat ze ervan vindt. Uiteindelijk kan jij er ook niks aan doen natuurlijk. En het helemaal uit de weg gaan klinkt niet realistisch, vind je wel?

Vandaag HET kraampakket gekregen! TWEE leuke knuffels erin en een tweelingenboek! Erg leuk dat ze toch zo'n pakket samenstellen voor een tweelingzwangere.... top! De rest van de inhoud is minder spectaculair, maar hoort erbij he?
pi_67899328
Oh DuchessX, *zwijmel...

Barendracht is voor ons wel te doen, da's ongeveer een uurtje. Hoewel ik eigenlijk alles wel te doen vind.

Zal 'ns bellen of ze eerder een geslachtsbepaling doen. Ik denk dat ze 't willen, maar is 't dan m'n eigen risico wanneer ze het niet kunnen zien. Dat zou dan toch best zonde zijn.

Maar goed, ga sowieso ff bellen en 't dan voorzichtig in de groep gooien.

Dank voor de tips.
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:31:53 #165
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67899421
Oh en zou ik t toch bijna vergeten: MORGEN KUNNEN WE HET KAMERTJE ETC OPHALEN!!!
pi_67899468
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:31 schreef mikoxx het volgende:
Oh en zou ik t toch bijna vergeten: MORGEN KUNNEN WE HET KAMERTJE ETC OPHALEN!!!
Jeuj!

Leuk idd dat ze rekening houden met een tweeling.
pi_67899958
Gaaf mikoxx!
Ons kamertje is vanmorgen bezorgd, en we hebben 'm met bloed, zweet en tranen ook in elkaar gezet vandaag
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67900295
Gaaf al die kamertjes!!

Ook hier vandaag t kamertje binnengekregen..vanochtend om half 7 stond de vrachtwaggel al voor de deur Maar ze hebben alles keurig netjes in elkaar gezet en ik heb alles vandaag een beetje een plekje gegeven, tis nog lang niet af, maar het lijkt al zó echt... staat er ineens een babykamertje in ons huis..hoe gek is dat!? Ben dr ook zooo blij mee, vind het heerlijk om daar even naar binnen te wandelen, helemaal nu het zonnetje er zo lekker naar binnen schijnt!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:20:39 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67900957
Oh wat leuk meiden, zo heel echt dan he, met meubeltjes enzo!
pi_67901617
Leuk 3 kamertjes bijna tegelijk!
Ik vond het ook zo leuk toen alle meubeltjes eenmaal stonden, en nu nog steeds heel fijn om er af en toe gewoon ff te gaan zitten en alles te bekijken. En zo'n raar idee dat over een tijdje er gewoon een beebje in dat ledikantje ligt
pi_67902148
Ohh Poppedein jij ook al
Ik heb nog helemaal niks een plaats gegeven Ik zit alleen maar een beetje dom te denken over wat ik waar ga stoppen, wat handig is, etcetera, en ik kom er niet uit
pi_67902195
Oooh ik ben heel benieuwd naar jullie kamertjes
Innepin probeer floorplanner anders. Scheelt een hoop geschuif
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67902719
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 18:09 schreef huuphuup het volgende:
Oooh ik ben heel benieuwd naar jullie kamertjes
Innepin probeer floorplanner anders. Scheelt een hoop geschuif
Nee ik bedoel het nog veel hopelozer: wat stop ik in de lades van de commode, wat in de kast, etcetera
pi_67902810
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 18:30 schreef innepin het volgende:

[..]

Nee ik bedoel het nog veel hopelozer: wat stop ik in de lades van de commode, wat in de kast, etcetera
Hahaha mutsy, you just made my day

Ach maar dat kun je nog 800 keer verplaatsen toch? zo blijf je bezig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67903996
Met Sjakie was alles goed, hij lag voor de verandering met zijn hoofd naar beneden, GO SJAAK!!!

En ik ben ook weer goedgekeurd!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67916710
Xenia, lekkerbekje en kibbeling is allebei gemaakt van kabeljauw... dezelfde vis op een andere manier gemaakt dus... lekkerbekje is een zijde van de kabeljauw, een filetje... en kibbeling waren oorspronkelijk de wangetjes van de kabeljauw, en tegenwoordig gewoon stukjes van de vis. meestal stukjes die verkeerd gesneden zijn. (als ik bij ons op de vismarkt kijk en in de viszaak op de haven hier... ik wil niet zeggen dat dat bij iedere zaak zo is...) omdat kabeljauw zo duur is, en om kibbeling toch betaalbaar te maken, wordt de kabeljauw nu vaak gemengd met vissoorten als heek of leng. (redelijk goedkoop maar in dezelfde smaaksoort) Maar goed, het is dus dezelfde vis over het algemeen, dus is het niet gek dat de smaak (bijna) hetzelfde is... (heel verhaal... interesseert vast bijna niemand... )
Mefke, goed van je dat je hebt aangegeven wat je kunt! Ik snap dat het wel heel moeilijk voor je zal zijn, maar toch, je gezondheid en die van je kindje gaan voor alles...
Nummer_Zoveel
Hoe is het met Noli nu?
pi_67917613
Wat leuk zeg, dat jullie al zo ver zijn met het kamertje Hier komen eind mei de meubeltjes en vanaf eind april gaan we klussen. Er moet echt nog een heleboel gebeuren en manlief en ik hebben allebei 3 linker handen, maar gelukkig komen beide moeders helpen

Laura fijn dat je weer helemaal bent goedgekeurd

NummerZoveel ik hoop dat je je kindje al lekker bij je hebt, maar voor de zekerheid nog even

En Mefke, ik was wel geïnteresseerd hoor, want ik begrijp nu eindelijk waarom ik zowel lekkerbekje als kibbeling lekker vind en verder bijna geen enkele vis

Oh en afgelopen donderdag, was babylief lekker aan het draaien en trappelen, en toen duwde manlief een vinger in mijn buik En toen kreeg ie toch een harde schop precies tegen zijn vinger aan Hij kon mijn buik helemaal omhoog zien komen zelfs
  zaterdag 11 april 2009 @ 09:15:17 #178
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67918130
Hey! Nog maar 34 weken .

En ik voel me weer wat beter . Misschien had ik toch gewoon wat onder de leden dan, ipv zwangerschapsverschijnselen . Ik hoop het echt .
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:07:18 #179
100412 mefke79
komt goed!
pi_67918558
Pff, donderdagavond bij de fysio geweest en ik was er vol van overtuigd dat ik dan gisteren flink last zou hebben. Maar niets van dat al...het gaat echt beter! Nou nog ergens een potje energie, dat zou fijn zijn!

Kamertjes, pfff. We hebben de wagen en maxi cosi besteld, maar die komen pas begin juni. Donderdagavond wel even naar Kids Factory en Prenatal geweest in Breda, maar tja...af en toe voel ik me daar nog steeds een vreemde eend in de bijt. Gelukkig is manlief heel handig en weten we al wat we willen met de kamer, dus het gaat goed komen.

Guuszewuus, hopelijk was het inderdaad gewoon een griepje oid. En ik hoef nog maar 23 weken!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67918727
Nou bij ons zal het niet lang meer duren (sta ondertussen al als nummer 2 op de lijst ). We zijn er nu helemaal klaar voor. Kamer klaar, enveloppen voor de kaarten klaar, tas voor de vrouw staat klaar, foto/film apparatuur ligt klaar, dus wat ons betreft kan hij/zij komen. Afgelopen nacht had de vrouw oefenweeen.Maar is allemaal weer rustig gebleven. Kind is overigens goed ingedaald, bij ons eerste kindje hadden we bijna tot het eind een stuitligging. Geprobeerd om toen te laten draaien, ging niet. En toen vlak voor de bevalling vond de kleine knul het toch verstandiger om met het hoofdje naar beneden te gaan.
pi_67919423
Ik heb vannacht weer vaag gedroomd... ik droomde dat ik ging bevallen, dat ging allemaal heel snel en soepel, alleen daarna was ik ineens alleen, en het kamertje was nog een troep (wat ook zo is, zucht), dus ik moest helemaal moeilijk doen om beeb te verschonen, ik wist niet hoe die luier werkte en er lag zaagsel op het aankleedkussen, dus beeb zat helemaal onder de viezigheid, en ondertussen stond de hele schoonfamilie ineens in het kamertje, allemaal te zeuren dat ze beeb wilden bekijken, want mijn Lief had ze gelijk gebeld om te zeggen dat ze moesten komen kijken. Ik helemaal in de stress omdat niks af was en iedereen maar stom stond te kijken, en Lief nergens te bekennen..... Weird! Maar beeb was wel zoooo lief! En hij had krulletjes en maakte allemaal lieve geluidjes
pi_67921581
Berto, leuk dat je even een update komt geven
Tessie, leuk hè, dromen als je zwanger bent Volgens mij valt de moeilijkheidsgraad van luiers in 't echt best mee
Guus, nog 34 weken Da's niks joh

Ik hoef nog maar vijftien weken
  zaterdag 11 april 2009 @ 13:47:05 #183
100412 mefke79
komt goed!
pi_67922705
hier ook rare dromen, vanacht mocht ik niet binnen bij de 20 weken echo en werden we weggestuurd omdat we vies waren???

Even een vraagje. Mijn man heeft bedacht dat ie net zo lief zelf een box maakt. Ik vind het best, maar dan wel zo dat het veilig is. Heb al even gezocht op internet, maar ik kan nergens de eisen vinden en dhz plannen. Iemand van jullie toevallig een idee?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 11 april 2009 @ 13:59:02 #184
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67922934
Wennie, gefeliciteerd met de geboorte van Timo en Luna

En Nummer_zoveel is als het goed is ook al mama geworden, ben benieuwd!

Bumbaloe, wat fijn dat je je hier nu eindelijk ook kunt melden! Gefeliciteerd en welkom

BE, ik zei van de week ook tegen iemand die vroeg hoe lang ik nog moest "Oh, ik ben al over de helft joh"
Alsof het niks is!
En sommigen van jullie zijn ECHT al bijna aan de beurt. Zijn de zenuwen voor de bevalling bij mama's die al een kindje hebben nu minder? Of juist meer omdat je weet wat er komen gaat
Ik ben me nu veel bewuster van wat er mis zou kunnen gaan, veel meer dan bij de eerste zwangerschap. Alsof ik zoveel kwetsbaarder geworden ben doordat ik al een kindje heb.
.... met gevoel voor drama....
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 14:00:49 #185
5428 crew  miss_sly
pi_67922971
Het kinderkledingwinkeltje bij ons tegenover is weer open
Net even geweest en ik kon zo een hele garderobe meenemen, zo leuk allemaal
Uiteindelijk maar gehouden bij een heel lief schattig jurkje in lichtgrijs met paars
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67924544
Berto fijn dat hij/zij er goed voor ligt! scheelt toch weer een zorg!

Haha die dromen Ik heb ze ook vaak hoor, inderdaad altijd een soepele bevalling hahaha de wens is de vader van de gedachte zullen we maar zeggen

Mefke over die box, ik weet niets van specifieke veiligheids-eisen voor een box, maar de spijlen van een bedje/ledikantje mogen niet meer dan zoveel cm ruimte ertussen hebben. Ik dacht uit mn hoofd iets van max. 6 cm ertussen maar dat weet ik niet zeker. Dat staat wel online overal hoor! En het is wel wenselijk dat de box in hoogte verstelbaar is dus ik zou even bij een zaak waar die boxen staan de hoogtes opmeten van de hoogste stand en de laagste stand ofzoiets.
En verder eh... Misschien vooral kindvriendelijke verf nemen? Zodat als jullie beebje honger heeft, het niet heel erg is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67925090
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 09:15 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey! Nog maar 34 weken .

En ik voel me weer wat beter . Misschien had ik toch gewoon wat onder de leden dan, ipv zwangerschapsverschijnselen . Ik hoop het echt .
Ik nog 32 haha
Merk jij verder dingetjes? Ik heb zere borsten, vooral als ik erop lig, en soms bij t opstaan heel licht misselijk, verder niks. Echt verwacht supermisselijk te zijn en kotsen enzo, maar tot nu toe niks.

Heb van die chocolade flikken gekocht met roze en blauwe muisjes erop, die hangen we aan de chocoladepaashaas v mn schoonmoeder, ben echt zo benieuwd hoe ze reageert!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 11 april 2009 @ 16:00:46 #188
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_67925472
Oeh, die chocoflikken zijn lekker
Veel plezier met de ongetwijfeld geweldige reacties die jullie gaan krijgen!
.... met gevoel voor drama....
pi_67925625
Zwangerschapsdementie heeft weer toegeslagen. Ik moest nieuwe gezichtscréme, zag een potje van Nivea tegen rimpels, hydratatie enzo én pigmentvlekken, dus ik denk hee handig tijdens de zwangerschap Kom ik thuis is de geadviseerde leeftijd voor deze créme 55+ Gewoon finaal overheen gekeken

Poppejans, ik ben benieuwd naar de reacties op de chocoflikken, leuk idee!
#geen
pi_67925680
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:07 schreef DuchessX het volgende:
Zwangerschapsdementie heeft weer toegeslagen. Ik moest nieuwe gezichtscréme, zag een potje van Nivea tegen rimpels, hydratatie enzo én pigmentvlekken, dus ik denk hee handig tijdens de zwangerschap Kom ik thuis is de geadviseerde leeftijd voor deze créme 55+ Gewoon finaal overheen gekeken
Hahahahha, maar stond er niet goed op het potje ''voor de rijpere huid" oid?

Dankje Kersjes, denk wel dat ze superblij gaat zijn!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 11 april 2009 @ 16:23:55 #191
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67926055
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 15:40 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik nog 32 haha
Merk jij verder dingetjes? Ik heb zere borsten, vooral als ik erop lig, en soms bij t opstaan heel licht misselijk, verder niks. Echt verwacht supermisselijk te zijn en kotsen enzo, maar tot nu toe niks.
Nu weet ik het niet zeker, voel me niet echt lekker, maar kan ook gewoon iets onder de leden hebben (gehad). Bij Stella begon de misselijkehid met 6,5 week, dus wat dat betreft zou ik nog een halve week moeten hebben .

Gevoelige tepels heb ik ook . Had ik volgens mij vorige keer minder.
pi_67926700
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:09 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Hahahahha, maar stond er niet goed op het potje ''voor de rijpere huid" oid?

Dankje Kersjes, denk wel dat ze superblij gaat zijn!
Nee maar wél 'Leeftijdsindicatie: 55+ tot 70' op de verpakking
Ach ja!
#geen
pi_67926722
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:23 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Nu weet ik het niet zeker, voel me niet echt lekker, maar kan ook gewoon iets onder de leden hebben (gehad). Bij Stella begon de misselijkehid met 6,5 week, dus wat dat betreft zou ik nog een halve week moeten hebben .

Gevoelige tepels heb ik ook . Had ik volgens mij vorige keer minder.
Oei oei het gaat beginnen... Sterkte!!!!!
#geen
pi_67930590
Wennie van harte met je Prachtige Zoon en Dochter !

Groetjes Stout (mams van Merijn en Timo)
pi_67934695
Duchess, dat zal wel hele sterke rimpelcrème zijn dan

Ik heb al de hele avond buikpijn. En menstruatie-achtige-zeurende-rugpijn. Hoort dat er ook bij? Want ik ben het er niet mee eens.
pi_67934911
Aw Innepin Mss heb je teveel gedaan vandaag?

Fietsen voelt trouwens wel raar met zo'n zwangere buik zeg Maar ik vind het fijner dan wandelen, wandelen (lopen) is zó vermoeiend

Heeft helemaal niemand iets gehoord van onze Nummer_Zoveel?
#geen
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:40:44 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67935160
Ik heb het ook af en toe wel eens innepin, dat het gewoon net niet lekker zit allemaal.
Lijkt mij een ultiem teken dat je het even wat rustiger aan moet doen. Lekker met de pootjes omhoog dus en ook morgen rustig aan.
En als je het echt niet vertrouwd even de vk bellen he? Je zorgen maken kan op dit soort dingen ook nog eens een versterkend effect hebben.
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:40:49 #198
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67935162
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:32 schreef DuchessX het volgende:
Heeft helemaal niemand iets gehoord van onze Nummer_Zoveel?
Dan was het hier vast al gemeld
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_67935342
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het ook af en toe wel eens innepin, dat het gewoon net niet lekker zit allemaal.
Lijkt mij een ultiem teken dat je het even wat rustiger aan moet doen. Lekker met de pootjes omhoog dus en ook morgen rustig aan.
En als je het echt niet vertrouwd even de vk bellen he? Je zorgen maken kan op dit soort dingen ook nog eens een versterkend effect hebben.

Ik vind het vooral stom omdat ik echt geen donder uitgevoerd heb vandaag
Ik doe dus heel braaf rustig aan. VK bellen is niet nodig denk ik, maak me niet zo'n zorgen verder en baby schopt er lekker op los Straks lekker slapen en 't zal morgen wel weer over zijn.
  zaterdag 11 april 2009 @ 21:49:15 #200
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67935396
innepin, ik voel me ook vaak ongesteld. Lage rugpijn en buikpijn. Denk zelf dat het te maken heeft met het snelle groeien en ook met de banden. Helpt een warme douche of kruik te verlichten?
Lekker slapen
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')