abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:55:09 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67896687
Ik ben gewoon al over de helft!
Klinkt ook best al heel wat toch? Ik voelde me net wel een beetje voorbarig nog met het proberen van dat naamwaslijntje voor het raam. Zonder letters weliswaar, maar wel een x-aantal rompertjes voor het raam hangen. Heb ze maar snel weer weg gehaald, maar het touwtje is idd op maat.
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:56:08 #152
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67896711
Karin, ik begrijp dat dat heel moeilijk is voor je vriendin, maar ik denk dat zij zich ook heel goed kan voorstellen hoe jij je voelt. Anders gewoon eens vragen of ze het vervelend vindt dat jij het er wel over hebt?

Ik ben vanmorgen weer bij de vk geweest. Bijna 34 weken. Alles gaat goed, op dit moment ligt de kleine man goed, maar ik ben soms zo vreselijk misselijk dat het ook kan dat ie nog steeds draait. Over twee weken nog een keer goed voelen en bij twijfel even een echo en desnoods een zetje in de goede richting!
De rest van de klachten hoort er ook allemaal bij. Nog maar 6 weken..... het lijkt allemaal nog maar zo pril, maar 6 weken is al zo snel....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 10 april 2009 @ 14:59:21 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67896806
Jij bent echt bijna op het einde Memmel! Fijn! Ben benieuwd naar jullie ventje!

Karin wat verdrietig voor je vriendin zeg... Lastig ook, maar ja, jouw buik gaat toch vanzelf groeien, dus er helemaal aan ontkomen kan helaas niet.
pi_67896876
Word je daar dan misselijk van, als je beeb draait? (ik ben de laaste tijd ook vaak ineens misselijk, geen idee waar dat aan ligt...)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67896996
Lastige situatie inderdaad Karin

Ik heb vandaag de Blije doos van prenatal opgehaald Best wel een leuke inhoud voor nop !
Ook nog een broekje en een jasje gekocht bij de zeeman.

Gisteren toen ik in bed lag, lag ik met mijn hand op mijn buik en toen voelde ik net naast mijn navel ineens iets ronds komen en toen ik beter wilde voelen ging het snel weer weg
pi_67897161
Jemig Memmel, 34 weken alweer? Dat is snel gegaan zeg!

Ik ga me nu maar eens aan het werk zetten, de ramen zijn zo vreselijk vies!
Onze kat vindt het leuk om door de blubber te lopen en vervolgens met haar pootjes de ramen te zemen... en dat zo ongeveer elke dag....

W.b mijn vriendin, het is ook zo vreselijk verdrietig..... ik laat het maar een beetje van haar komen, de babytalk.
We hebben het er weleens over gehad, en het is moeilijk voor haar, maar ze is gelukkig niet jaloers ofzo. Ik hoop maar dat er voor hun ook snel leukere tijden aanbreken
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_67897271
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 14:35 schreef Ssserpente het volgende:
Jeumig, dat klinkt voor mij idd nog erg ver weg. Ben overmorgen alweer 17 weken, dus over 3 weken weten we als het goed is welke smaak er in m'n buik zit.

Maar ik kan niet wachten. De pretechobureaus hier in Zeeland doen pas geslachtsbepaling vanaf 20 weken. Ik zou dus uit moeten wijken naar Zuid-Holland of Brabant. Hebben jullie tips?
Spannend hé

Ik ben in Oss geweest, maar ik weet niet of dat voor jou te ver weg is..? (ik was toen ook 17 weken zwanger)
#geen
pi_67897989
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 15:17 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Spannend hé

Ik ben in Oss geweest, maar ik weet niet of dat voor jou te ver weg is..? (ik was toen ook 17 weken zwanger)
Thanks. Oss is voor ons best een eindje rijden, zo'n 150 km. Daar komt bij dat m'n vriend vindt dat ik nog maar even geduld moet hebben. Die krijg ik dus nooit zover om dat stuk te rijden.

Ben zo nieuwsgierig dat het zelfs door m'n hoofd is geschoten om dan maar stiekem alleen te gaan...

Tot aan Breda moet lukken (kunnen we meteen even naar Ikea ) en Rotterdam Den Haag ook, dan kunnen we het combineren met een bezoekje aan z'n oma. * Paai...
pi_67898049
Wij zijn in Delft geweest bij Babyvision
maar er zijn er volgens mij wel meer bureaus dichter bij zeeland die ook onder de 20 weken zo'n echo doen hoor!

Ik zie net dat Babyview in Barendrecht ook geslachtsecho's doet vanaf 18 weken. Misschien als je gewoon belt dat ze het wel met 17.4 doen ofzo?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67898927
150km rijden voor een echo is idd wel wat overdone ja

maar Breda (lees: Ikea) is een goed idee

Voor de geïnteresseerden: de echo die ik heb laten maken in Oss kostte 25 euro en we kregen 4 foto's mee terwijl je er eigenlijk maar 1 mee krijgt. En het is een heel aardige vrouw die al tig jaren als echoscopiste in het ziekenhuis werkt en die als hobby dit erbij is gaan doen
http://www.echopraktijkoss.nl/
#geen
pi_67899054
Ik wil nog even zeggen dat ik zó verliefd ben op mijn meisje Ze is zo actief vandaag
*zucht*

Oh ja, vannacht had ik het gevoel dat mijn buik/baarmoeder helemaal strak samentrok en alles was toen keihard Is dat nou een oefenwee of harde buik ofzo?
#geen
pi_67899134
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:18 schreef DuchessX het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik zó verliefd ben op mijn meisje Ze is zo actief vandaag
*zucht*

Oh ja, vannacht had ik het gevoel dat mijn buik/baarmoeder helemaal strak samentrok en alles was toen keihard Is dat nou een oefenwee of harde buik ofzo?
Klinkt als een harde buik!
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:27:48 #163
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67899303
Och nee toch Karin, alweer? Dat is echt wel sneu idd... Kan me voorstellen dat je het lastig vindt, maar zoals BE al zegt, jouw buikie gaat toch groeien..... (en dat moet ook!). Ik zou t haar vragen, wat ze ervan vindt. Uiteindelijk kan jij er ook niks aan doen natuurlijk. En het helemaal uit de weg gaan klinkt niet realistisch, vind je wel?

Vandaag HET kraampakket gekregen! TWEE leuke knuffels erin en een tweelingenboek! Erg leuk dat ze toch zo'n pakket samenstellen voor een tweelingzwangere.... top! De rest van de inhoud is minder spectaculair, maar hoort erbij he?
pi_67899328
Oh DuchessX, *zwijmel...

Barendracht is voor ons wel te doen, da's ongeveer een uurtje. Hoewel ik eigenlijk alles wel te doen vind.

Zal 'ns bellen of ze eerder een geslachtsbepaling doen. Ik denk dat ze 't willen, maar is 't dan m'n eigen risico wanneer ze het niet kunnen zien. Dat zou dan toch best zonde zijn.

Maar goed, ga sowieso ff bellen en 't dan voorzichtig in de groep gooien.

Dank voor de tips.
  vrijdag 10 april 2009 @ 16:31:53 #165
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67899421
Oh en zou ik t toch bijna vergeten: MORGEN KUNNEN WE HET KAMERTJE ETC OPHALEN!!!
pi_67899468
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 16:31 schreef mikoxx het volgende:
Oh en zou ik t toch bijna vergeten: MORGEN KUNNEN WE HET KAMERTJE ETC OPHALEN!!!
Jeuj!

Leuk idd dat ze rekening houden met een tweeling.
pi_67899958
Gaaf mikoxx!
Ons kamertje is vanmorgen bezorgd, en we hebben 'm met bloed, zweet en tranen ook in elkaar gezet vandaag
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67900295
Gaaf al die kamertjes!!

Ook hier vandaag t kamertje binnengekregen..vanochtend om half 7 stond de vrachtwaggel al voor de deur Maar ze hebben alles keurig netjes in elkaar gezet en ik heb alles vandaag een beetje een plekje gegeven, tis nog lang niet af, maar het lijkt al zó echt... staat er ineens een babykamertje in ons huis..hoe gek is dat!? Ben dr ook zooo blij mee, vind het heerlijk om daar even naar binnen te wandelen, helemaal nu het zonnetje er zo lekker naar binnen schijnt!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 10 april 2009 @ 17:20:39 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67900957
Oh wat leuk meiden, zo heel echt dan he, met meubeltjes enzo!
pi_67901617
Leuk 3 kamertjes bijna tegelijk!
Ik vond het ook zo leuk toen alle meubeltjes eenmaal stonden, en nu nog steeds heel fijn om er af en toe gewoon ff te gaan zitten en alles te bekijken. En zo'n raar idee dat over een tijdje er gewoon een beebje in dat ledikantje ligt
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67902148
Ohh Poppedein jij ook al
Ik heb nog helemaal niks een plaats gegeven Ik zit alleen maar een beetje dom te denken over wat ik waar ga stoppen, wat handig is, etcetera, en ik kom er niet uit
pi_67902195
Oooh ik ben heel benieuwd naar jullie kamertjes
Innepin probeer floorplanner anders. Scheelt een hoop geschuif
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67902719
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 18:09 schreef huuphuup het volgende:
Oooh ik ben heel benieuwd naar jullie kamertjes
Innepin probeer floorplanner anders. Scheelt een hoop geschuif
Nee ik bedoel het nog veel hopelozer: wat stop ik in de lades van de commode, wat in de kast, etcetera
pi_67902810
quote:
Op vrijdag 10 april 2009 18:30 schreef innepin het volgende:

[..]

Nee ik bedoel het nog veel hopelozer: wat stop ik in de lades van de commode, wat in de kast, etcetera
Hahaha mutsy, you just made my day

Ach maar dat kun je nog 800 keer verplaatsen toch? zo blijf je bezig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67903996
Met Sjakie was alles goed, hij lag voor de verandering met zijn hoofd naar beneden, GO SJAAK!!!

En ik ben ook weer goedgekeurd!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')