Spannend héquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:35 schreef Ssserpente het volgende:
Jeumig, dat klinkt voor mij idd nog erg ver weg. Ben overmorgen alweer 17 weken, dus over 3 weken weten we als het goed is welke smaak er in m'n buik zit.![]()
Maar ik kan niet wachten.De pretechobureaus hier in Zeeland doen pas geslachtsbepaling vanaf 20 weken.
Ik zou dus uit moeten wijken naar Zuid-Holland of Brabant. Hebben jullie tips?
Thanks.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:17 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Spannend hé
Ik ben in Oss geweest, maar ik weet niet of dat voor jou te ver weg is..? (ik was toen ook 17 weken zwanger)
Klinkt als een harde buik!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:18 schreef DuchessX het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik zó verliefd ben op mijn meisjeZe is zo actief vandaag
*zucht*
Oh ja, vannacht had ik het gevoel dat mijn buik/baarmoeder helemaal strak samentrok en alles was toen keihardIs dat nou een oefenwee of harde buik ofzo?
Jeuj!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:31 schreef mikoxx het volgende:
Oh en zou ik t toch bijna vergeten: MORGEN KUNNEN WE HET KAMERTJE ETC OPHALEN!!!
Nee ik bedoel het nog veel hopelozer: wat stop ik in de lades van de commode, wat in de kast, etceteraquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:09 schreef huuphuup het volgende:
Oooh ik ben heel benieuwd naar jullie kamertjes![]()
Innepin probeer floorplanner anders. Scheelt een hoop geschuif
Hahaha mutsy, you just made my dayquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:30 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het nog veel hopelozer: wat stop ik in de lades van de commode, wat in de kast, etcetera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |