quote:Op donderdag 9 april 2009 20:38 schreef Vicky het volgende:
[..]
heerlijk BE!!
Van de week had ik een meisje dat bijna niet bewoog, de afgelopen 2 dagen heeft ze dat helemaal goed gemaakt... mijn ribben beginnen zeer te doen....
ach het hoort erbijquote:
Ventilatie in jouw hoofd of in de ruimte?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik verf ook mijn haar wel... Maar ik zorg wel voor genoeg ventilatie. Dat werd me aangeraden door mijn vk...
Wat fijn Chanquote:Op donderdag 9 april 2009 21:28 schreef Chan het volgende:
Van harte gefeliciteerd met Timo en Luna Wennie!
Bumbaloe gefeliciteerd!!
Nummer Zoveel, zet m op!![]()
Hier is de baby vanmorgen toch wel goedgekeurd. Het blijft een ukkie, maar was wel binnen de norm gegroeid ten opzichte van vorige week. Het gezichtje en het hartje waren nu gelukkig wel goed te beoordelen, en dat was allemaal in orde. Voorlopig hoeven we in elk geval niet meer voor een extra echo, behalve als de verloskundige dat nog nodig vindt.
of als je in de nieuwe layout zit op t groene poppetje rechts bij de post klikken en dan zie je in t lijstje de weblog genoemd staanquote:Op donderdag 9 april 2009 22:01 schreef Vicky het volgende:
Fannie, bij de Wennies naam staat een huisje, daar kan je op klikken, alleen moet je het beginstukje even weghalen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
of als je in de nieuwe layout zit op t groene poppetje rechts bij de post klikken en dan zie je in t lijstje de weblog genoemd staan
Dank jequote:Op donderdag 9 april 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
of als je in de nieuwe layout zit op t groene poppetje rechts bij de post klikken en dan zie je in t lijstje de weblog genoemd staan
Spuit elfquote:Op donderdag 9 april 2009 21:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ventilatie in jouw hoofd of in de ruimte?
DuchessX heeft aan de babydokter gevraagd of het kwaad kon, en hij zei van niet.
Joh zou hetquote:Op donderdag 9 april 2009 22:47 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Spuit elf
Het gaat niet alleen om de stoffen die je inademt, maar ook om de stoffen die via de huid opgenomen worden.
Jajaja, ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:31 schreef innepin het volgende:
Miss sly, vind jij ook al dat 24 weken belachelijk veel verder klinkt dan 23 weken? Ik zei dat tegen m'n vriend, maar ik kreeg alleen een "Ja duh, het scheelt één week"![]()
Volgende week ben ik al een half jaar zwanger
Gelukkig, ik word niet gekquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jajaja, ik ben het helemaal met je eens
23 weken klonk nog best pril, vond ik24 weken echter, dan ben je echt al heel erg lang zwanger en echt op weg een kindje te maken
![]()
![]()
![]()
Ben jij ook alweer 15 weken?quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind 15 week ook al weer heel watover 10 weken 25 en 10 later heb ik al lang verlof!
Jeetje dan ben ik al bijna uitgerekend hahahaquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, achtentwintig weken klinkt vreselijk ver, en 30 klinkt bijna uitgerekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |