Ik nog 32 hahaquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:15 schreef Guuzewuus het volgende:
Hey! Nog maar 34 weken.
En ik voel me weer wat beter. Misschien had ik toch gewoon wat onder de leden dan, ipv zwangerschapsverschijnselen
. Ik hoop het echt
.
Hahahahha, maar stond er niet goed op het potje ''voor de rijpere huid" oid?quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:07 schreef DuchessX het volgende:
Zwangerschapsdementie heeft weer toegeslagen. Ik moest nieuwe gezichtscréme, zag een potje van Nivea tegen rimpels, hydratatie enzo én pigmentvlekken, dus ik denk hee handig tijdens de zwangerschapKom ik thuis is de geadviseerde leeftijd voor deze créme 55+
Gewoon finaal overheen gekeken
Nu weet ik het niet zeker, voel me niet echt lekker, maar kan ook gewoon iets onder de leden hebben (gehad). Bij Stella begon de misselijkehid met 6,5 week, dus wat dat betreft zou ik nog een halve week moeten hebbenquote:Op zaterdag 11 april 2009 15:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik nog 32 haha
Merk jij verder dingetjes? Ik heb zere borsten, vooral als ik erop lig, en soms bij t opstaan heel licht misselijk, verder niks. Echt verwacht supermisselijk te zijn en kotsen enzo, maar tot nu toe niks.
Nee maar wél 'Leeftijdsindicatie: 55+ tot 70' op de verpakkingquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahahahha, maar stond er niet goed op het potje ''voor de rijpere huid" oid?![]()
Dankje Kersjes, denk wel dat ze superblij gaat zijn!
Oei oei het gaat beginnen... Sterkte!!!!!quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:23 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Nu weet ik het niet zeker, voel me niet echt lekker, maar kan ook gewoon iets onder de leden hebben (gehad). Bij Stella begon de misselijkehid met 6,5 week, dus wat dat betreft zou ik nog een halve week moeten hebben.
Gevoelige tepels heb ik ook. Had ik volgens mij vorige keer minder.
Dan was het hier vast al gemeldquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:32 schreef DuchessX het volgende:
Heeft helemaal niemand iets gehoord van onze Nummer_Zoveel?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het ook af en toe wel eens innepin, dat het gewoon net niet lekker zit allemaal.
Lijkt mij een ultiem teken dat je het even wat rustiger aan moet doen. Lekker met de pootjes omhoog dus en ook morgen rustig aan.
En als je het echt niet vertrouwd even de vk bellen he? Je zorgen maken kan op dit soort dingen ook nog eens een versterkend effect hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |