Berlijn...als je het doet, moet je het goed doenquote:Op zondag 12 april 2009 12:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Muah ik kon best wachten tot de 20 wk echo
Waar in Dld woon jij eigenlijk?
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:11 schreef huuphuup het volgende:
En verder eh... Misschien vooral kindvriendelijke verf nemen? Zodat als jullie beebje honger heeft, het niet heel erg is
ah okay ik dacht dat daar wel een duidelijk verschil tussen zat maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben danquote:Op zondag 12 april 2009 14:46 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
over kindvriendelijke verf wij hebben dat ook nagevraagd vanwege het schilderen van de meubeltjes.
en de verkoopster van de verfwinkel vertelde ons dat verf op waterbasis gebruikt mag worden door zwangere
maar uiteindelijk vanwege het eraan knagen dan maakt het niet uit of je nu verf op waterbasis, of verf op terpetine basis gebruikt.
omdat het om de verfsnippers/verfschilfers gaat en die zijn net zo min of net zo schadelijk.
Gezellige hoek inderdaadquote:Op zondag 12 april 2009 14:56 schreef _Bar_ het volgende:
@ flugeltje gezellig he daarzo in Cadzand
hier meer wonend in het midden, dus tussen hulst en cadzand in
van harte! wat leukquote:Op donderdag 9 april 2009 16:20 schreef wennie29 het volgende:
Hallo allemaal, alles nog goed met jullie?
Ik kom mij hier even melden. Onze tweeling, Timo & Luna zijn maandag 6 april geboren om 14:49 en 14:50. Ze doen het allebei erg goed. Timo woog 7,5 pond en zijn zusje 6 pond. Er staan wat foto's op mijn weblog. Ik kom zo snel mogelijk bijlezen. Ik heb het in ieder geval achter de rug, het genieten kan beginnen. Veel sterkte iedereen met de zwangerschap en/of de laatste loodjes.
quote:Op zondag 12 april 2009 18:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hallo allemaal,
bij deze kom ik melden dat ik 9-4-09 om 23.15 ben bevallen van een jongentje, Julian. Hij woog bij de geboorte 3215 gram. Is wel met de vacuum gekomen.
Het was allemaal heel snel gegaan, had binnen een uur 10 cm ontsluiting en mocht gaan persen, alleen ging het persen dus niet zo goed, duurde te lang, vandaar de vacuum.
We zijn nu net pas terug uit het ziekenhuis, we moesten daar nog een paar dagen blijven ivm mijn zwangerschapsvergiftiging en dat hij met de vacuum is gekomen.
Zo, en nu ga ik genieten van m'n mannetje.![]()
Pics volgen nog.
Lijkt of er iemand van binnenuit in mijn kruis schopt, komt natuurlijk ook omdat onze kerel met de kont onderin ligt en mogelijk met de voeten dus is mijn flamoesquote:Op zondag 12 april 2009 10:33 schreef DuchessX het volgende:
Marlieske hoe pijnlijk zijn die indalingsweeën? Waar is het mee te vergelijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |