abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67859042
Vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 469

De aanstaande papa's en mama's :

20 april 2009: Iksje
21 april 2009: Berto (papa)
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
20 mei 2009: Roonaan en Lief (meisje)
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
31 mei 2009: Vicky (meisje)
06 juni 2009: Mammamia (jongen)
13 juni 2009: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie (jongen)
24 juni 2009: MamaNik ( )
03 juli 2009: mikoxx ( )
03 juli 2009: MeNicole
07 juli 2009: wiseguy79
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
24 juli 2009: panda1980
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Linda2205
17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Stiemie
20 september 2009: Ssserpente
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah
03 oktober 2009: RockabeIIa
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje
12 oktober 2009: Martine1984
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly
*** 07 november 2009: flugeltje en Martijn_AR ***
11 november 2009 DutchieBre (papa)
26 november 2009: Poppejans
05 december 2009: Guuzewuus
15 december 2009: Bumbaloe

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 12-04-2009 19:02:56 ]
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 9 april 2009 @ 12:10:37 #2
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_67859085
Er komt een beebje aan:
quote:
Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
M'n vliezen zijn gebroken, ik ga zo naar het ziekenhuis!
We brengen nog even de hond naar het pension, maar het is wel superspannend zeg.
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 9 april 2009 @ 12:11:09 #3
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67859096
idd Rocka

en MeNicole vond ik ook een vies gevoel.. en lekker voor Kevin

en nummer zoveel ook hier nog eens
pi_67859169
Hoe doen de moeders die al een kindje hebben het trouwens tijdens de bevalling? Ik bedacht me ineens dat ik Linde natuurlijk niet mee kan nemen naar het ziekenhuis

Wel heb ik al besloten dat ik zodra de baby er is, eerst even een kwartiertje ofzo alleen met zijn viertjes wil zijn. En daarna pas de opa's, oma's en broers erbij. Zodat Linde eerst kennis kan maken met haar broertje of zusje
  donderdag 9 april 2009 @ 12:13:30 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67859170
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Er komt een beebje aan:
[..]
Go nummer_zoveel!
pi_67859189
Zou dit het topic worden waarin nummer_zoveel hun beeb komt voorstellen ?

Ik begin de laatste dagen last van maagbranden te krijgen. Nu ik voel het het is, snap ik pas dat mensen klagen, want erg fijn is het niet. Kleinigheidje eten of een slokje melk helpen bij mij trouwens wel goed heb ik gemerkt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67859209
Ieuw, ik ga wel tegen mijn VK zeggen dat ze die placenta niet hoeft te showen hoor....Heb daar niet zo´n behoefte aan.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 9 april 2009 @ 12:14:48 #8
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67859214
stiemie schoonmoeder gebeld die kwam op Luna passen en toen Jade is geboren.. is Luna eerst mogen komen kijken en dan pas de rest en dat gaat deze keer gewoon weer hetzelfde zijn...
  donderdag 9 april 2009 @ 12:15:12 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67859225
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:13 schreef Stiemie het volgende:
Hoe doen de moeders die al een kindje hebben het trouwens tijdens de bevalling? Ik bedacht me ineens dat ik Linde natuurlijk niet mee kan nemen naar het ziekenhuis

Wel heb ik al besloten dat ik zodra de baby er is, eerst even een kwartiertje ofzo alleen met zijn viertjes wil zijn. En daarna pas de opa's, oma's en broers erbij. Zodat Linde eerst kennis kan maken met haar broertje of zusje
Sasha gaat naar mijn ouders als het begonnen is. Moeten we het nog even over hebben, maar ik gok dat er geen bezwaren zijn.
Hij gaat naar hun huis heb ik bedacht, want ik zal toch de eerste paar cm. thuis af moeten wachten dus dan komen ze hem halen en wachten ze het thuis verder maar af.
En dan twijfelen we nog of F. hem gaat halen zodat we even met z'n viertjes kunnen zijn of dat we vragen of ze hem komen brengen en dat ze zelf dan nog heel eventjes wachten op de gang ofzo.
Of dat ze er gewoon meteen bij mogen bedenk ik me nu. Ik weet eig. niet zo goed wat ik wil nog.
  donderdag 9 april 2009 @ 12:15:50 #10
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67859240
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:13 schreef Stiemie het volgende:

Daar zat ik laatst ook over na te denken. Naar alle waarschijnlijkheid hier een geplande KS dus dan is het makkelijk maar wat als het nou toch eerder begint. 9 van de 10 keer natuurlijk s'nachts.
Maar ons zoontje gaat naar Opa en Oma toe hebben we afgesproken. Mogen dag en nacht bellen.
En inderdaad als de baby's geboren zijn eerst even ons zoontje alleen zodat die kan kennis maken en daarna de opa's en oma's
pi_67859335
Nummer zoveel, zet 'm op!
Sly, heerlijk hè, maagzuur
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67859433
Hier ligt het er helemaal aan welke dag het begint. Is het op een dag dat Mikael thuis is dan bel ik in eerste instantie zijn vader of mijn ex-schoonouders of die Mikael kunnen ophalen. Mijn moeder is bij de bevalling dus das geen optie. Maar kan Mikael zijn vader of opa en oma niet dan houdt mijn moeder hem hier in de gaten. En dan hoop ik dat het gewoon 's nachts is zodat ze toch de bevalling mee krijgt. Als ik na het ziekenhuis moet weet ik het nog niet.

Ik wil wel als de kleine geboren is dat mijn ma hem binnenhaalt om zijn broertje te laten zien. En dan ligt de kleine gewoon in zijn wiegje of bij papa op de arm. Ik wil er wel voor zorgen dat ik kan laten zien dat ik er ook voor hem ben zeg maar. Beetje moeilijk uit te leggen!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_67859534
Oh maagzuur is écht irritant. Ik word er vaak snachts wakker van. En soms als ik buk komt het echt helemaal omhoog, zelfs een keer tot in mn neus
pi_67859575
quote:
Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Mja ik weet niet, aan de ene kant denk ik dat ik de overgang ook redelijk snel zou vinden, maar aan de andere kant. Er zijn ook zat vrouwen die zich nou prima voelen die laatste vier weken (denk aan licht administratief werk of bijvoorbeeld kassawerk ofzo) en die het helemaal niet erg zouden vinden om zelf te kiezen wanneer het verlof ingaat.
Ik heb vaak de indruk dat vrouwen in Belgie hun keus eerder baseren op het aantal weken verlof wat je dan na de bevalling nog overhebt zeg maar. (zie ik mezelf ook wel doen )
Maar duh, neem je me het kwalijk?
We hebben maar 15 weken en als je overtijd gaat, krijg je die verloren dagen/weken er niet bij aan geplakt. (tenzij je al 6 weken op voorhand thuis was, dan wel want je moet verplicht 9 weken thuis zijn)

Ik doe inderdaad “maar” administratief werk, ik moet een half uurtje pendelen (enkel) per dag, ik voel me echt prima, dus hoe meer tijd ik na de bevalling heb, hoe beter. Ik heb het er nu al moeilijk mee dat hij maar 15 weken oud zal zijn als hij naar de opvang gaat. (Liande was een pak ouder toen ze voor het eerst naar de echte opvang ging, daarvoor sprong mijn vader bij en kon ik aansluitend nog verlof nemen)
En ik ga er ook van uit dat ik weer te laat ga bevallen

Ik leef heus wel naar de bevalling toe (ben echt nieuwsgierig naar hoe die zal verlopen- ben vorige keer ingeleid geweest en hoop nu op een natuurlijke start, ben benieuwd naar wie dat kleine wezentje is in mijn buik, of hij op z’n zusje zal lijken, wat voor karaktertje hij zal hebben…)
Maar 4 weken thuis zijn, daar zou ik helemaal dol van worden denk ik…je kan je wel nestelen maar om daar nou weken mee te vullen…en elke dag denken ‘ja, het komt nu dichterbij, zou ik vandaag gaan bevallen’, da’s ook niks voor mij.

Bumba, gefeliciteerd!

Nummer_zoveel…spannend!

Dat vloeien na de bevalling, ben je inderdaad net maanden vrijgesteld en dan ben je weken aan een stuk met verbandjes aan de slag. Gelukkig niet even hevig als die eerste dagen/week, maar toch. Bij mij duurde het toch ook best lang eer het volledig opgehouden was. En nee, ik wist er ook niet van bij mijn eerste, maar een voorbereide vrouw is er twee waard

Stiemie, Liande gaat inderdaad niet mee naar het ziekenhuis. We wonen wel in hetzelfde stadje als haar grootvader, haar grootmoeder en haar oom. Dus dat zijn al 3 adressen waar we haar (zelfs midden in de nacht) naartoe mogen brengen. En haar andere grootvader woont op 20 minuutjes rijden, die heeft zich ook al bereid getoond om op haar te komen passen.
Ik zou ook niet weten hoe je het anders moet doen met zo’n kleine kindjes.
  donderdag 9 april 2009 @ 12:25:51 #15
190853 RockabeIIa
pi_67859587
Ik heb vanaf het begin al maagzuur. De vorige keer trouwens ook. Niet leuk! En op het eind sliep ik half rechtop vanwege het zuur
pi_67859680
Ja ik slaap nu meestal ook met 3 kussens, alleen in mijn slaap gooi ik er dan 1 of 2 weg, en dan word ik dus weer wakker met weer maagzuur.
pi_67859782
@Iksje haha nee ik geef je groot gelijk. Ik snap de redenatie erachter wel. Dat is voor mij zelf ook de reden dat ik tot 4 weken ervoor doorwerk en niet met 6 weken stop, die 2 weken komen er dan achter bij en dat lijkt me fijner. Had ik langer door mogen werken dan had ik het ook moeten doen. Mijn werk vraagt lichamelijk verder weinig van me en ik heb de mazzel dat ik het goeddeels thuis kan doen dus ja...

Oeh maagzuur idd zo lekker in je neus Tessie haha. Dat heb ik hier dus. Ja rottig verhaal dat zuur. Ene keer helpt een hapje eten als een tierelier andere keer is het juist dat hapje eten dat ervoor zorgt dat het nog erger wordt achja.

Nummer_zoveel zet hem op!! hopelijk kun je snel genieten van je kindje

Ik ben net bij mn studie-coördinator geweest, ontheffing gevraagd van de aanwezigheidsplicht, en gelukkig gekregen. Dingen gaan hier echt enorm schools, met dus zo'n lijst waarop kruisjes achter je naam worden gezet voor aanwezigheid en huiswerk inleveren enzo als je 3 keer gemist hebt mag je niet meer deelnemen aan het tentamen... mja... ik zit inmiddels wel al goed aan die 3 keer gemist
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67860094
Ik heb vannacht onze baby gevoeld DuchessX kon het 3 weken geleden al voelen, en nu ik pas.
pi_67860139
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:31 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben net bij mn studie-coördinator geweest, ontheffing gevraagd van de aanwezigheidsplicht, en gelukkig gekregen. Dingen gaan hier echt enorm schools, met dus zo'n lijst waarop kruisjes achter je naam worden gezet voor aanwezigheid en huiswerk inleveren enzo als je 3 keer gemist hebt mag je niet meer deelnemen aan het tentamen... mja... ik zit inmiddels wel al goed aan die 3 keer gemist
Ugh ja zo schools ging het bij mij ook... daarom zat ik ook gewoon bij college, vijf minuten nadat ik voor het eerst twee streepjes had gepiest Helemaal te rillen van de schok en zachtjes ohmygodohmygod mompelend, maar ik wás er wel
pi_67860157
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:42 schreef Juup© het volgende:
Ik heb vannacht onze baby gevoeld DuchessX kon het 3 weken geleden al voelen, en nu ik pas.
Kijk hier word ik dan weer jaloers van
Maar wel super voor je!
pi_67860255
Juup wat leuk dat je jullie dochter gevoeld hebt!
En wat een supermooie echo

Nummer_zoveel, succes!
  donderdag 9 april 2009 @ 12:52:19 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_67860362
Zet hem op nummer_zoveel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67860404
Net voor het eerst vis gegeten (lekkerbekje). Ik eet nooit vis, maar het schijnt zo goed te zijn als je zwanger bent. Nou... lekkerbekje vind ik dus echt niet lekker Liep ik te kokhalsen op mijn werk Volgende week hebben ze kibbeling op het werk... nog maar een poging wagen dan.
Gisterenochtend ook voor het eerst last gehad van ochtendmisselijkheid. De eerste 14 weken geen last van gehad en ik dacht eigenlijk dat ik daar toch mooi aan ontkomen was
pi_67860418
Nummer zoveel succes

nieuw zwangeren welkom en gefeliciteerd
pi_67860642
Als het kan, geef ik je groot gelijk hoor Iksje

Ik had bij mijn eerste zwangerschap geen keuze over het aantal weken dat ik eerder met verlof wilde. Ik had namelijk een paar weken halve dagen gewerkt door bekkenproblemen en dan mag je zelf niet meer kiezen en moet je verplicht voor 6 weken gaan. Ach ik vond het wel prima want ik had veel last van mijn bekken en kon toen lekker rustiger aan gaan doen.

Ik ga binnenkort maar eens mijn ouders vragen of Linde daar dan heen kan als de bevalling begint. Of zij naar ons als het 's nachts gaat beginnen, dan kan Linde nog even lekker doorslapen. Ik vind het alleen niet zo leuk want dan zitten ze weer al die tijd te wachten. Bij de geboorte van Linde hebben ze bijna 12 uur lang in de lunchroom/ en toen die dicht was de koffiehoek van het ziekenhuis zitten wachten

Xenia het gaat er toch vooral om dat je vette vis eet? Dus vis als zalm en makreel etc? En als je niet van een lekkerbekje houdt, zal kibbeling ook niet echt je favoriet zijn ben ik bang. Dat smaakt redelijk hetzelfde
pi_67860666
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:54 schreef Xenia het volgende:
Net voor het eerst vis gegeten (lekkerbekje). Ik eet nooit vis, maar het schijnt zo goed te zijn als je zwanger bent. Nou... lekkerbekje vind ik dus echt niet lekker Liep ik te kokhalsen op mijn werk Volgende week hebben ze kibbeling op het werk... nog maar een poging wagen dan.
Gisterenochtend ook voor het eerst last gehad van ochtendmisselijkheid. De eerste 14 weken geen last van gehad en ik dacht eigenlijk dat ik daar toch mooi aan ontkomen was
Kibbeling
pi_67860781
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb vanaf het begin al maagzuur. De vorige keer trouwens ook. Niet leuk! En op het eind sliep ik half rechtop vanwege het zuur
Vraag aan de huisarts Omeprazol tegen maagzuur. In overleg met de huisarts mag het in principe gewoon gebruikt worden.
pi_67860906
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:02 schreef Stiemie het volgende:
Xenia het gaat er toch vooral om dat je vette vis eet? Dus vis als zalm en makreel etc? En als je niet van een lekkerbekje houdt, zal kibbeling ook niet echt je favoriet zijn ben ik bang. Dat smaakt redelijk hetzelfde
Aha, vette vis. Ik heb zo weinig verstand van vis, dat wist ik dus niet. Zalm en makreel... Dan ga ik volgende week de kibbeling toch maar niet proberen. Kan ik hieruit opmaken dat vissticks ook niet echt iets toevoegt? Dat is qua vis het enige dat ik wel eetbaar vind.
  donderdag 9 april 2009 @ 13:10:49 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67860907
quote:
Op donderdag 9 april 2009 12:54 schreef Xenia het volgende:
Je komt ook al een eind met visolie capsules he! Kan je gewoon bij de drogist halen.
Wat je niet lust, lust je niet en om het jezelf nou op te gaan dringen... ik zou het mezelf niet aan doen.

Paling mag ook.
En vissticks is mss niet het allerbeste, maar vis is vis...
pi_67861014
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Je komt ook al een eind met visolie capsules he! Kan je gewoon bij de drogist halen.
Wat je niet lust, lust je niet en om het jezelf nou op te gaan dringen... ik zou het mezelf niet aan doen.

Paling mag ook.
En vissticks is mss niet het allerbeste, maar vis is vis...
Dan ga ik straks visolie capsules halen. En vissticks. Bedankt
pi_67861115
Ja als je vis echt niet lekker vindt, zou ik inderdaad voor de visoliecapsules gaan. Net zo makkelijk dan. O ik lees nu dat walnoten en lijnzaadolie ook goed zijn.

O en dit kwam ik ook nog tegen:
quote:
Het is nog niet duidelijk of het gebruik van visoliesupplementen hetzelfde gunstige effect heeft als het eten van vis, waarschijnlijk speelt de combinatie met andere stoffen uit vis ook een rol. Als je een supplement met visolie koopt, let er dan op dat het inderdaad EPA en DHA bevat (dagdosering EPA en DHA voor volwassenen samen 450 mg = 0,45 gram). Gebruik tijdens de zwangerschap geen levertraan omdat dit veel vitamine A kan bevatten.
Oeh BE ik was paling helemaal vergeten Binnenkort maar eens halen dan.

En wij eten vanavond toevallig ook vissticks
pi_67861147
Nummer_zoveel! Doe je best!! Spannend hoor!!

Ik heb trouwens ook een dillemaatje... Mijn man heeft drie kinderen uit zijn vorige huwelijk. Ik kan het verschrikkelijk goed met ze vinden, maaaaarrrrrr nu zei mijn man ineens toen ze vorig weekend bij ons waren tegen de oudste (15): "Hé zou jij het niet leuk vinden om bij de bevalling te zijn?" Nou dat leek haar wel wat

Ik verslikte me bijna in mijn dubbelfris (IK MIS WIJN!!). Ik zie dat dus helemaal niet zitten. Hoe dol ik ook op d'r ben, ik weet nu al dat ik me dan druk ga maken over of ze het wel trekt en over of ze geen dingen ziet die ze niet wil zien. Was ook best pissig op mijn man dat hij dat er zomaar uitflapte. Maar ja hij denkt meestal na nadat hij iets heeft gezegd... en eerlijk gezegd is dat ook een van zijn leuke kanten...normaal gesproken...

Maar goed, nu zit ik dus met een puber die er heel graag bij wil zijn en een man die niet snapt waarom ik dat niet zie zitten...

Of stel ik me aan? Moet ik haar er bij laten zijn?
pi_67861171
Oh en ik weet nu al dat als zij er bij mag zijn, dat haar zus van 12 ook wil.

Ik wil ze er nadien graag zsm bij hebben, maar niet tijdens.
pi_67861217
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:18 schreef Stiemie het volgende:
Ja als je vis echt niet lekker vindt, zou ik inderdaad voor de visoliecapsules gaan. Net zo makkelijk dan. O ik lees nu dat walnoten en lijnzaadolie ook goed zijn.

O en dit kwam ik ook nog tegen:
[..]

Oeh BE ik was paling helemaal vergeten Binnenkort maar eens halen dan.

En wij eten vanavond toevallig ook vissticks
Van die visoliecapsules boeren wel heel goor vissig op
pi_67861305
Nummer_zoveel zet 'm op!

Bumba gefeliciteerd!

Sorbootje het is jouw bevalling, als jij het niet prettig vindt, moet je het niet doen. Mag je man zelf uitleggen aan zijn dochter waarom

Ben zo blij dat Juup© vannacht ons meisje heeft kunnen voelen Best vlug nog denk ik, met 20 weken?
Innepin komt voor jouw partner ook nog hoor!
#geen
  Moderator donderdag 9 april 2009 @ 13:24:07 #36
5428 crew  miss_sly
pi_67861307
Ik denk dat als jij het niet prettig vindt, je het ook niet moet doen, Sorbootje. Jij hebt nogal een karwei voor de boeg, waar je je wel goed bij moet voelen. Een derde erbij die je niet wilt, maakt het je niet gemakkelijker denk ik.

Misschien kun je afspreken dat ze in de buurt mag zijn en dat, als jij je er op dat moment goed bij voelt, je haar alsnog erbij roept.
pi_67861339
Nummer_zoveel zet hem op

zo het lijstje boven me word steeds korter, het begint op te schieten al moet onze knul nog ff blijven zitten ben er nog niet aan toe, al staat mijn tas al deels gepakt ik ga er vanuit minimaal die 37 weken en 3 dagen van vorige keer te overtreffen.
Heb vandaag wel weer tenen die wederom in mijn flamoes zitten te porren, niet echt een aanrader.
en volgens mij verlies ik al wat van die slijmprop maar die "groeit" zeg maar toch gewoon weer aan? is toch niet erg? heb er vorige keer namelijk niets van gezien toen was gewoon ineens het laminaat zeiknat

Bumbaloe van harte meid!!

Miss_sly rennies en anders gaviscon (tablet of vloeibaar) werken ook goed, en zou ik als voorzorg vast in huis halen na een tijdje werkt die melk vaak niet meer en als dat dan net 's nachts gebeurt brrrrrr
Mama van Isa en Ties
pi_67861386
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat als jij het niet prettig vindt, je het ook niet moet doen, Sorbootje. Jij hebt nogal een karwei voor de boeg, waar je je wel goed bij moet voelen. Een derde erbij die je niet wilt, maakt het je niet gemakkelijker denk ik.

Misschien kun je afspreken dat ze in de buurt mag zijn en dat, als jij je er op dat moment goed bij voelt, je haar alsnog erbij roept.
Ja op zich is dat wel een goed idee, maar in de praktijk komt het er dan op neer dat ze op d'r slaapkamer moet gaan zitten, want ik wil in een bad in de woonkamer bevallen.. En dat vind ik dan ook weer sneu.

Ik denk dat ik het manlief inderdaad zelf maar laat uitleggen
pi_67861393
Oh sorbootje doe wat voor jóu goed voelt! Ik moet er persoonlijk echt niet aan denken om de kinderen van mijn vriend erbij te hebben. Sowieso niemand, behalve vriendje dan
En het lijkt me toch wel erg belangrijk dat jij je op je gemak kunt voelen tijdens de bevalling!
Zoals miss sly al zegt dus.

Duchess, weet ik ook wel hoor
pi_67861464
Ja jullie hebben gelijk. Ik moet er ook gewoon niet aandenken dat ik bijvoorbeeld uitscheur tot aan mijn oren terwijl er twee pubers tussen mijn benen staan te gapen.

(eigenlijk kun je in die zin al wel een punt achter oren zetten )
pi_67861547
Oei Sorbootje, daar zou ik ook niet echt blij van worden eerlijk gezegd lief en leuk dat ze zo enthousiast is, dat wel maar echt fysiek aanwezig zijn bij de bevalling zelf vind ik nog al wat. Kun je niet met haar afspraken dat ze de eerste paar uur dat je de weeën opvangt bij je mag zijn en dat ze daarna in de huiskamer moet wachten ofzoiets? Bij wijze van een soort compromis zeg maar...

Innepin ja dat idee ken ik haha, zo ging het hier ook. Ik heb een uur na mn twee streepjes ook nog gewoon college gevolgd. Of nouja gevolgd... Dat was dus ook het probleem een beetje, ik loop prima bij en beheers de stof prima maar op het moment met name door het gedoe met die echo's enzo zit ik er echt met mn hoofd niet bij tijdens college. Ik voeg echt bijzonder weinig toe en ja daar komt dan ook nog bij dat ik door die doorverwijzingen inmiddels 2 colleges gemist heb (waar ik er al 2 gemiste had staan dus 4 in totaal nu) en volgende week weer 1 ga missen... mja. handig is anders dan. Dus ik ben blij met deze oplossing!

Juup wat leuk! hoe vond je het nou voelen? *nieuwsgierig is... maakt het t nu anders voor je of totaal niet?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67861611
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:29 schreef Sorbootje het volgende:
Ja jullie hebben gelijk. Ik moet er ook gewoon niet aandenken dat ik bijvoorbeeld uitscheur tot aan mijn oren terwijl er twee pubers tussen mijn benen staan te gapen.

(eigenlijk kun je in die zin al wel een punt achter oren zetten )
hahaha inderdaad ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67861663
zettemop nummer_zoveel!!
Oei Sorbootje, leuk dattie dat ook ff met jou overlegt...

Stiemie, Amber gaat, als de bevalling zich aandient, naar mijn vader en moeder toe. daar heeft ze een eigen kamer zodat ze ook eventueel kan logeren.. Hoe we het na de bevalling doen weten we nog niet, dat zien we wel.

Oehh paling.. lekker.. dit weekend gaan we naar Volendam.. eens kijken of ze daar versgerookte paling hebben
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67861679
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:31 schreef huuphuup het volgende:
Innepin ja dat idee ken ik haha, zo ging het hier ook. Ik heb een uur na mn twee streepjes ook nog gewoon college gevolgd. Of nouja gevolgd... Dat was dus ook het probleem een beetje, ik loop prima bij en beheers de stof prima maar op het moment met name door het gedoe met die echo's enzo zit ik er echt met mn hoofd niet bij tijdens college. Ik voeg echt bijzonder weinig toe en ja daar komt dan ook nog bij dat ik door die doorverwijzingen inmiddels 2 colleges gemist heb (waar ik er al 2 gemiste had staan dus 4 in totaal nu) en volgende week weer 1 ga missen... mja. handig is anders dan. Dus ik ben blij met deze oplossing!
Zwangerschap is niet bevorderlijk voor je concentratievermogen En zeker niet zoals bij jou met al dat extra gedoe erbij... heel begrijpelijk hoor!
overigens was het bij mij zo dat ik zéker wist dat ik niet zwanger was, dus ik vond dat ik best wel even een test kon doen, op de wc op de uni, vijf minuten voor college. Het was immers toch alleen maar even een 'geruststellend' testje.
pi_67861770
Oei Innepin dat was vast even enorm schrikken

Zwangerschap en concentratie gaan niet samen nee... ik probeerde afgelopen week bij Etos te pinnen met mijn airmilespasje en pas toen het kassameisje me er na 2 x proberen op wees, had ik het door
pi_67861813
Stiemie, ja, dat was het ook, en daarna dus meteen door naar college

Pinnen met je airmilespasje
pi_67861829
quote:
Oei Sorbootje, daar zou ik ook niet echt blij van worden eerlijk gezegd lief en leuk dat ze zo enthousiast is, dat wel maar echt fysiek aanwezig zijn bij de bevalling zelf vind ik nog al wat. Kun je niet met haar afspraken dat ze de eerste paar uur dat je de weeën opvangt bij je mag zijn en dat ze daarna in de huiskamer moet wachten ofzoiets? Bij wijze van een soort compromis zeg maar...

Ik ga, als alles gaat zoals ik hoop, in de woonkamer bevallen, in een bad. En dan moet ze dus op haar slaapkamer gaan zitten, ik weet nu al dat ik dan overstag ga omdat ik dat sneu vind, dus ik denk dat ze er gewoon helemaal niet moet zijn en zsm moet komen als de kleine er is. En eerlijk gezegd vind ik dat ook helemaal niet raar.

Ik ga het dit weekend maar gewoon uitleggen dat ik het niet wil en waarom niet en het is een uiterst redelijke, slimme meid, dus dat komt gerust wel goed.

Maar ben blij te lezen dat ik niet helemaal gek ben. Manlief dnekt volgens mij dat het een soort familiefeestje is waarbij iedereen zich om het bad mag verzamelen voor de grote show
Hij is gewoon enthousiast en trots, maar van mij mag hij dat ook uiten door gewoon mijn voeten te masseren
pi_67861865
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:38 schreef Stiemie het volgende:

Zwangerschap en concentratie gaan niet samen nee... ik probeerde afgelopen week bij Etos te pinnen met mijn airmilespasje en pas toen het kassameisje me er na 2 x proberen op wees, had ik het door
Ik zat net het toegangspasje van mijn werk in een ING pinautomaat te rammen... het hoort er kennelijk bij
pi_67862094
Sorbootje lastig hoor ik zou er ook niet om staan te springen, vind een bevalling nogal prive en dat wil ik echt niet met pubers in mijn buurt doen. Ontspanning is namelijk het belangrijkste en het beste.

Ik weet niet of je perse thuis wilt bevallen maar anders was een kraamsuite of hotel wel wat voor jou?
daar heb je iig niet pubers rondlopen die 'zomaar" binnen kunnen komen.
Mama van Isa en Ties
pi_67862121
Hahahaha die surrogaatpinpasjes
ik kan me op zich prima concentreren maar niet op gezette tijden en dat is het probleem nu, gelukkig is daar dus begrip voor
Innepin das inderdaad wel even een flinke omgomgomg waard

Sorbootje ik las het te laat ja van dat bad in de woonkamer. Dan blijft er weinig anders over verder qua keus. Maar ik vind eigenlijk wel dat jij dit niet aan haar zou hoeven meedelen. Misschien ben ik daar een doos in hoor maar nu kom jij over als de boeman zeg maar (hoewel het vast mee zal vallen gezien de leeftijd van je stiefdochter) maar toch, het is je man's "fout" dus mja...
Misschien leuk voor je man om een stukje van de film van Marie-Antoinette te kijken (sowieso een leuke film wel!) met Kirsten Dunst. Daar zit een scene in over de bevalling van haar eerste kind waarbij zo'n 25+ mensen in diezelfde kamer aanwezig waren. Echt soort van met verrekijkers en popcorn erbij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67862181
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef huuphuup het volgende:Misschien leuk voor je man om een stukje van de film van Marie-Antoinette te kijken (sowieso een leuke film wel!) met Kirsten Dunst. Daar zit een scene in over de bevalling van haar eerste kind waarbij zo'n 25+ mensen in diezelfde kamer aanwezig waren. Echt soort van met verrekijkers en popcorn erbij
Hee daar moest ik ook net aan denken! Dat was toen gewoon, ofzo Bizar!
Edit: als ik het me goed herinner, is het ook een tijd normaal geweest om de huwelijksnacht te doen met een publiek erbij met als overblijfsel daarvan het zoenen waar al je gasten bij zijn. Privacy? Que?

[ Bericht 15% gewijzigd door innepin op 09-04-2009 13:56:43 ]
pi_67862305
Haha dat zal ik in gedachten houden van die film!

Ze wonen bij hun moeder, dus wat mij betreft blijven ze daar tot de kleine er is en als ik beval in een weekend dat zij er zijn regel ik wel wat met mijn schoonouders.

We zeggen 't samen wel komend weekend. Ze is idd vijftien en voor haar leeftijd erg redelijk, dus dat komt gerust wel goed.
pi_67862316
Net telefonisch intake gehad van de kraamzorg en tjee dat word weer wat met die uren zeg, natuurlijk gaat er een hoop vanaf als je in het ziekenhuis moet blijven maar er blijft bar weinig over zo voor als je eenmaal naar huis mag, hopen dus op extra indicatie anders moet manlief maar zorgverlof opnemen.
Ik krijg dus 45 uur verdeelt over 8 dagen en 1 dag ziekenhuis is 5,5 uur minder thuis zorg krijgen, vorige keer lag ik 5 volle dagen in het ziekenhuis dus tel uit je winst.
En voor mezelf heb ik het denk ik niet zo nodig maar ik had toch wel graag gezien dat Isa goed verzorgd werd, daar maak ik me veel drukker over en om haar juist die eerste week veel bij mijn moeder onder te brengen...... nee dat voelt niet goed.
Mama van Isa en Ties
pi_67862366
Succes nummer_zoveel!! Jij verlaat vast met een verse baby het ziekenhuis!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67863772
Hier is net de VK ff langs geweest omdat ik gister en vandaag beeb een stuk minder voelde dan anders. Dus toch maar ff gebeld en aangezien ze toch al onderweg was, kwam ze ff langs. Ging ik natuurlijk gelijk nog meer van stressen, want ze komt vast niet zomaar langs enzo.... Maar gelukkig was alles goed, het hartje klonk goed, en ze voelde hem ook wel wat bewegen enzo. Nu afgesproken dat ik het nog ff aankijk vanmiddag, en als het niet goed blijft voelen kan ik vanavond of morgen als ik wil nog zo'n hartfilmpje laten maken in het ziekenhuis.
pi_67863837
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:25 schreef marlieske het volgende:

Miss_sly rennies en anders gaviscon (tablet of vloeibaar) werken ook goed, en zou ik als voorzorg vast in huis halen na een tijdje werkt die melk vaak niet meer en als dat dan net 's nachts gebeurt brrrrrr
Gaviscon Als ik dat spul slik heb ik sowieso geen maagzuur want ik vind het zo smerig dat ik alles eruit kots
pi_67863922
quote:

Juup wat leuk! hoe vond je het nou voelen? *nieuwsgierig is... maakt het t nu anders voor je of totaal niet?
Euuhhmm, het voelen was geweldig. Mijn hand werd zeg maar omhoog geduwd toen deze op de buik lag en de kleine er naartoe bewoog.
Het maakt het niet anders voor mij, maar wel speciaal. Dat samen met de bevestigende echo van gisteren mbt het geslacht, zorgt er voor dat mijn hoofd overuren draait qua emoties die ik een plek wil geven.
pi_67864016
over die vette vis, hier nog zo'n niet-vis eter. Ik vind het gewoon smerig. Maar vanwege het voorkomen van allergie bij beebje kreeg ik van de vk ook nog het advies om zo min mogelijk noten te eten. Hoe kom ik dan aan mijn vitamine oid waarvoor je die vette vis uberhaupt moet eten?

Pff, ik weet niet meer wie het schreef, maar ja, het voelt zo als falen naar mezelf dat ik niet meer kan wat ik wil. En dan moet ik mezelf echt niet bedenken dat ik pas 17 weken ben, hallo ik moet zeker nog een week of 17 werken! Zucht...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_67864020
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:38 schreef Stiemie het volgende:

Zo'n soort zwangerschapdementie heeft DuchessX ook
  Moderator donderdag 9 april 2009 @ 14:45:09 #60
5428 crew  miss_sly
pi_67864244
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:31 schreef tessie het volgende:
Hier is net de VK ff langs geweest omdat ik gister en vandaag beeb een stuk minder voelde dan anders. Dus toch maar ff gebeld en aangezien ze toch al onderweg was, kwam ze ff langs. Ging ik natuurlijk gelijk nog meer van stressen, want ze komt vast niet zomaar langs enzo.... Maar gelukkig was alles goed, het hartje klonk goed, en ze voelde hem ook wel wat bewegen enzo. Nu afgesproken dat ik het nog ff aankijk vanmiddag, en als het niet goed blijft voelen kan ik vanavond of morgen als ik wil nog zo'n hartfilmpje laten maken in het ziekenhuis.
Goed dat je gebeld hebt tessie en fijn dat ze even langskwam! Gerustgesteld?
pi_67864515
Ja ben nu zeker wel wat gerustgesteld. Ze zei ook dat ie nu misschien anders ligt (hij ligt nu met het hoofdje naar beneden) en dat het ook daardoor kan komen dat ik hem nu minder voel. Maar ik ben blij dat het hartje gewoon goed klonk en zij hem ook voelde bewegen. Nu kijk ik gewoon ff hoe het de rest van de dag voelt.
Denk dat die stress van de afgelopen dagen vast ook niet meehelpt. Maar echt wel fijn dat ze gewoon gelijk langs kwam en er ook niet raar over deed ofzo.
  donderdag 9 april 2009 @ 14:54:17 #62
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_67864584
Tessie, wat naar. Mijn beeb is ook niet iedere dag even beweegelijk hoor. De ene dag is hij de boel echt aan het verbouwen en de andere dag dan ligt ie prinsheerlijk te snurken en voel ik hem alleen als ie zich een keer omdraait of zijn knie optrekt. Hopelijk is alles goed

Nummer_zoveel! Spannend!
Niet mieten! Door gieten!
pi_67865959
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Juup© het volgende:

[..]

Euuhhmm, het voelen was geweldig. Mijn hand werd zeg maar omhoog geduwd toen deze op de buik lag en de kleine er naartoe bewoog.
Het maakt het niet anders voor mij, maar wel speciaal. Dat samen met de bevestigende echo van gisteren mbt het geslacht, zorgt er voor dat mijn hoofd overuren draait qua emoties die ik een plek wil geven.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 april 2009 @ 15:46:00 #64
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67866340
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:38 schreef mefke79 het volgende:

Pff, ik weet niet meer wie het schreef, maar ja, het voelt zo als falen naar mezelf dat ik niet meer kan wat ik wil. En dan moet ik mezelf echt niet bedenken dat ik pas 17 weken ben, hallo ik moet zeker nog een week of 17 werken! Zucht...
Ik Ik ben toen ik 18 weken op weg was halve dagen gaan werken op advies van de gyneacoloog. Dat heb ik volgehouden tot 26 weken. Toen ben ik in de ziektewet gegaan (volledig) De afgelopen twee weken ben ik nog wel regelmatig op t werk geweest, wat dingetjes afronden. Maar ik 'moet' niet en da's echt heel fijn! Ik voelde t ook zeker als falen, en moest ook een flinke drempel over voor ik eraan toe kon geven. Maar echt, ik voel me nu veeeeel beter en kan tenminste eindelijk genieten van het hele zwanger zijn!
  donderdag 9 april 2009 @ 15:46:40 #65
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67866369
Ik heb helemaal nog niet nagedacht of gevraagd of er oppas is voor Anna als ik moet gaan bevallen. Er staat ook nog geen koffer klaar. Het kamertje moet nog gesopt

* Memmel schiet in de stressmodus na het lezen van dit topic...

Oh, ik ga nog even teruglezen, ik zie dat Bumba zich bij ons gevoegd heeft! Gefeliciteerd!!!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67867291
Gefeliciteerd Bumba ...en eventuele nieuwe zwangeren die ik gemist heb.

Is er al wat bekend over Jip en Janneke van Wennie?

En Nummer_zoveel....ja je leest dit nu natuurlijk niet maar evenzogoed.....succes!
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 9 april 2009 @ 16:20:24 #67
248908 wennie29
zwanger van een tweeling
pi_67867667
Hallo allemaal, alles nog goed met jullie?
Ik kom mij hier even melden. Onze tweeling, Timo & Luna zijn maandag 6 april geboren om 14:49 en 14:50. Ze doen het allebei erg goed. Timo woog 7,5 pond en zijn zusje 6 pond. Er staan wat foto's op mijn weblog. Ik kom zo snel mogelijk bijlezen. Ik heb het in ieder geval achter de rug, het genieten kan beginnen. Veel sterkte iedereen met de zwangerschap en/of de laatste loodjes.
  donderdag 9 april 2009 @ 16:20:32 #68
190853 RockabeIIa
pi_67867671
- niks gezegd!

Van harte wennie!
  donderdag 9 april 2009 @ 16:22:57 #69
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67867763
Gefeliciteerd Wennie!
pi_67867791
Heeey daar is ze dan!! gefeliciteerd met Timo en Luna!
*naar weblog holt voor foto's

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 april 2009 @ 16:27:02 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67867921
Gefeliciteerd Wennie

wat een schatjes!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Moderator donderdag 9 april 2009 @ 16:27:10 #72
5428 crew  miss_sly
pi_67867929
Gefeliciteerd met Timo & Luna
  donderdag 9 april 2009 @ 16:34:07 #73
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_67868174
Wennie, van harte gefeliciteerd met Timo en Luna! Heel veel plezier en geniet van elkaar!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_67868188
Gefeliciteerd Wennie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_67868267
Wennie! Van harte met Timo en Luna!
pi_67868283
Wennie gefeliciteerd! geniet van je kindjes.
Ik lees foto's op een weblog, waar kan ik die vinden? ben erg nieuwschierig.

even terug komend op die vis. Ik vind paling heerlijk, maar ik moet zeker wel verse halen in plaats van die vacuum voorverpakte?
pi_67868334
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:37 schreef martine1984 het volgende:
Wennie gefeliciteerd! geniet van je kindjes.
Ik lees foto's op een weblog, waar kan ik die vinden? ben erg nieuwschierig. heb hem al gevonden.
even terug komend op die vis. Ik vind paling heerlijk, maar ik moet zeker wel verse halen in plaats van die vacuum voorverpakte?
  donderdag 9 april 2009 @ 16:47:23 #78
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67868633
Wennie, gefeliciteerd . Wat zijn ze mooi , en al best flink al voor een tweeling toch? Fijn .
  donderdag 9 april 2009 @ 16:49:43 #79
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_67868720
Wennie van harte Wat een prachtige kids (en zo groot ook al voor een tweeling)

Ik heb net te horen gekregen dat we vanavond naar Zeeland vertrekken zodat we morgen van het heerlijke weer kunnen gaan genieten aan het strand, snel inpakken dus en morgen heerlijk relaxed doen

edit: vergeet ik zomaar nummer_zoveel

Hup hup, zet 'm op meid!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_67868760
Wennie, gefeliciteerd!
Leuke namen ook!
  donderdag 9 april 2009 @ 16:54:23 #81
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67868905
Is Nummer-zoveel bezig dan . Oh wat spannend .
pi_67869036
Wennie, gefeliciteerd met je zoon en dochter!!!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_67869284
Wennie gefeliciteerd geniet lekker van je mooie kinderen
mama van 3 kids!
  donderdag 9 april 2009 @ 17:13:04 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_67869632
Wennie gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 9 april 2009 @ 17:48:13 #85
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_67870614
Wennie, je hebt twee prachtige kindjes op de wereld gezet zeg! Met hele mooie namen...! Het genieten mag nu ook voor jou gaan beginnen, laat je maar lekker verwennen!
pi_67870818
Gefeliciteerd Wennie!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67870899
Wennie gefeliciteerd met zoon én dochter!! Ik wens jullie heel veel geluk met zn vijfjes en hoop dat je heerlijk van je kraamtijd mag genieten!

Nummer_zoveel..Zet m op!!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67871077
Gefeliciteerd Wennie met Timo en Luna! Wat een mooie foto's!
  donderdag 9 april 2009 @ 18:10:42 #89
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_67871272
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:20 schreef wennie29 het volgende:
Hallo allemaal, alles nog goed met jullie?
Ik kom mij hier even melden. Onze tweeling, Timo & Luna zijn maandag 6 april geboren om 14:49 en 14:50. Ze doen het allebei erg goed. Timo woog 7,5 pond en zijn zusje 6 pond. Er staan wat foto's op mijn weblog. Ik kom zo snel mogelijk bijlezen. Ik heb het in ieder geval achter de rug, het genieten kan beginnen. Veel sterkte iedereen met de zwangerschap en/of de laatste loodjes.
Hey Wennie,

Gefeliciteerd!!! Super namen! Is het meegevallen?? Oh heb zoveel vragen aan je, maar geniet maar lekker eerst wij kletsen later wel weer bij!!
pi_67871477
Wennie, gefeliciteerd! En bumba welkom!
Effe snel, we gaan zo naar kidsfactory. Bij de fysio geweest en ja, er zat wel wat vast. Nog nooit zo blij geweest met een vastzittende wervel. Die is nu redelijk los en hopelijk gaat dat zoden aan de dijk zetten. Voorzichtig aan doen, niet in bad en niet meer fietsen, maar hee, dat laatste ging toch al niet. Ik lees straks effe goed bij!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 9 april 2009 @ 18:23:09 #91
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67871616
Wennie gefeliciteerd!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 9 april 2009 @ 18:51:37 #92
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67872458
Oh mijn 1e bevalling in dit topic
Gefeliciteerd wennie29 met Timo en Luna
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  donderdag 9 april 2009 @ 19:00:01 #93
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_67872731
voor nummer zoveel

Flugeltje veel plezier in Zeeland morgen. Ik zit morgen op mijn vrije dag op mn werk. Vergadering, verplicht voor AL het personeel.
En het wordt nog wel zo'n mooi weer.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_67872894
Wennie gefeliciteerd

Nummer_zoveel succes!

Flugeltje even lekker er tussenuit! geniet ervan!
pi_67873960
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:00 schreef bumbaloe het volgende:
voor nummer zoveel

Flugeltje veel plezier in Zeeland morgen. Ik zit morgen op mijn vrije dag op mn werk. Vergadering, verplicht voor AL het personeel.
En het wordt nog wel zo'n mooi weer.
Dat is balen bumbaloe
pi_67874284
Wennie gefeliciteerd met Timo en Luna, ik vind ze prachtig

Flugel veel plezier geniet lekker van de mooie dag die morgen komt!

Oh ja, ik heb met mijn gyn overlegd over haren verven en hij vindt dat ik nu ver genoeg ben om ze te verven zonder dat het kwaad kan Hoera! Na een half jaar mag het weer!
#geen
pi_67875674
Gefeliciteerd Wennie!
quote:
Op donderdag 9 april 2009 19:47 schreef DuchessX het volgende:
Oh ja, ik heb met mijn gyn overlegd over haren verven en hij vindt dat ik nu ver genoeg ben om ze te verven zonder dat het kwaad kan Hoera! Na een half jaar mag het weer!
Oh... oeps
* Xenia heeft zondag haar haar geverfd.
  donderdag 9 april 2009 @ 20:35:52 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67875862
De meningen zijn daar ook over verdeeld hoor Xenia.
  donderdag 9 april 2009 @ 20:36:43 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67875882
Oh, en zo rustig als hij is... soms heeft hij er wel even zin in en is hij zijn eigen feestje aan het vieren van binnen.
Net als nu. Zo fijn om te voelen.
pi_67875915
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en zo rustig als hij is... soms heeft hij er wel even zin in en is hij zijn eigen feestje aan het vieren van binnen.
Net als nu. Zo fijn om te voelen.
heerlijk BE!!
Van de week had ik een meisje dat bijna niet bewoog, de afgelopen 2 dagen heeft ze dat helemaal goed gemaakt... mijn ribben beginnen zeer te doen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')