quote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef bumbaloe het volgende:
Hallo, ik kom maar even naar dit topic
Kan iemand me helpen met het zoeken naar mijn uitgerekende datum?
Bij de meeste calculators moet je namelijk de lengte van je cyclus invullen maar die was bij mij echt zo wisselen, 29-35-26-29 iets in deze trant...
Nu was mijn ei ergens rond dag 17 dus ik kom uit rond 14/15 december ofzo?
(blijf nog even in de kast zitten overigens)
Dus...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik zou 14 dagen na je ei gaan zitten. (zo'n 16 dagen na een eventuele positieve ovulatietest)
Ja het standaard is 49 uur las ik net op de site, maar omdat het een meerling is krijg je extra uren, maar omdat ik geen borstvoeding ga geven gingen er weer uren af. Nou ja het zal allemaal wel. Vorige zwangerschap kreeg ik uiteindelijk 2x3 uurquote:Mamanik, dus toch meer uren dan standaard? En is dat omdat het een tweeling is? Ben benieuwd dan! Ze komen hier volgende week....
Hahahahaquote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Guuzewuus het volgende:
. Geen leuke blije doos spulletjes, zoals ik toen verwachtte
.
Ik heb op babybrabbel.nl net zolang je cycluslengte gewijzigd tot ik erop uit kwam dat 26 maart je ei gesprongen is. (2 dagen na positiieve ovulatietest) Ik kom dan uiteindelijk uit op 17 december, dus ik denk dat je zelf met je 14/15 december ook al lekker in de richting zit hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 10:48 schreef bumbaloe het volgende:
[..]
Dus...
http://www.fertilityfriend.com/home/2455b4
8 april?
Oeh, wel vertellen wat er allemaal in zit he!quote:
Oh heb ik gister gehaald (2stuksquote:
p'cies. Dat het half december wordt lijkt me een zekerheid.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:58 schreef bumbaloe het volgende:
Nou ik ga voor het gemak even uit van 30 dagen gemiddeld. Dus dat is 15 december
Dan kan ik het altijd nog bijstellen na een echo.
Haha, bij Stella heb ik ook een eeuwigheid gewacht met dat soort zaken, maar nu wilde ik zo graag dezelfde kraamhulp, dat ik overal meteen achteraan ben gegaanquote:Op donderdag 9 april 2009 10:52 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hahahaha
Bij mijn verzekering zit echt een OERlelijke paarse luiertas, achja een gegeven paard...
Als ik het goed zag WEL een leuke tas met proefmonstertjes van de kraamzorg
Ik heb kraamzorg/pakket nog niet aangevraagd, durf ik echt nog niet, ik wacht wel tot eerste vk bezoekje, of een eerste echo ofzo
hahahaha en viel het je mee of tegen hahahahaquote:Op donderdag 9 april 2009 11:02 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Bumbaloe!![]()
Ik kreeg mijn kraampakket trouwens rond week 27, vind het wel vroeg. Moet zeggen dat ik er nog niet echt naar gekeken heb, heb alleen zo´n kraamverband uit de verpakking gehaald, omdat ik na al die verhalen nu toch wel benieuwd was hoe groot zo´n ding nou echt was....
Ja als je kindje/kinderen 3 maanden zijn krijg je vanzelf weer een bon!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef mikoxx het volgende:
Haha, ik krijg idd ook 2blije dozen! Altijd goed. Ik heb trouwens verder geen gratis-babydozen besteld ofzo. Heb eigenlijk niet zoveel zin in geleur aan de deur. Je krijgt vanzelf bericht wanneer je je blije doos mag komen halen, toch?
Ik heb net even gebeld met de winkel waar we het kamertje besteld hebben: het is zo goed als allemaal binnen. Morgen verwachten ze nog een zending en voor 99% zeker zit daar 'de rest' bij! Joepie! Ze belt nog even voor de zekerheid, maar als het goed is kunnen we dus za alles komen halen!![]()
Het viel me best mee. Ok, ze zijn wel heel dik en lomp, maar had na al die verhalen echt wel een soort luier verwacht.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:05 schreef MamaNik het volgende:
[..]
hahahaha en viel het je mee of tegen hahahaha
Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik oohhh leuk weer zo'n doos tot ik hem openmaakte
heb hem heeel snel weer dicht gedaan hahaha
2/3 heb ik trouwens nooit gebruikt ivm ziekenhuisbevalling en uiteindelijk KS nu staat die hier ook alweer klaar (onderin de kast) Wil er nog niet aan denken 2 van die dikke dingen achter elkaar geplakt pfff
denk je van het waggelen af te zijn lijkt het weer alsof je aan het waggelen bent
ehh ja de eerste dagen wel.. ik zei nog heel lullig tegen de verpleging in het ziekenhuis, nou 1 vind ik wel genoeg hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef tessie het volgende:
[..]
Het viel me best mee. Ok, ze zijn wel heel dik en lomp, maar had na al die verhalen echt wel een soort luier verwacht.
Maaruh, moet je er echt 2 achter elkaar plakken joh??
is die van Kruidvat al verbeterd?? 2 jr geleden vond ik dat echt een rampzalig ding!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:19 schreef tessie het volgende:
Oh das raar Vicky, ik heb mijn blije doos een week of 2 geleden opgehaald. Die van Etos had ik al een hele tijd geleden opgehaald, en die van Kruitvat vorige week. Dus ik ben helemaal voorzien
heb geen ervaring maar kan me voorstellen dat dat nog prettiger zitquote:Op donderdag 9 april 2009 11:20 schreef tessie het volgende:Ok dan heb je dus alsnog een soort luier
Oh gatsie zegquote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat kan wel nodig zijn idd tessie...
Niet bij iedereen trouwens hoor. Er zijn ook vrouwen die helemaal niet zo heftig vloeien.
Ik weet nog wel van mezelf hoe stom ik stond te kijken toen ik even ging plassen toen we die dag in het ziekenhuis lagen voor we naar huis mochten. Echt een spoor van het bed naar het toilet...![]()
Echt heel dramatisch ook!
![]()
Toen heb ik maar even op het belletje gedrukt.
Joh, dat wil ik allemaal nog helemaal niet wetenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat kan wel nodig zijn idd tessie...
Niet bij iedereen trouwens hoor. Er zijn ook vrouwen die helemaal niet zo heftig vloeien.
Ik weet nog wel van mezelf hoe stom ik stond te kijken toen ik even ging plassen toen we die dag in het ziekenhuis lagen voor we naar huis mochten. Echt een spoor van het bed naar het toilet...![]()
Echt heel dramatisch ook!
![]()
Toen heb ik maar even op het belletje gedrukt.
Mee eens...quote:Op donderdag 9 april 2009 11:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Joh, dat wil ik allemaal nog helemaal niet weten
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:26 schreef tessie het volgende:
BE, had je toen wel al zo´n kraamverband in/om/aan? (hoe noem je dat eigenlijk?)
sttttt praat me niet van stolsels... ieuwww dat gevoel als er weer eentje uitkomtquote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Ja Bumbaloe dat vond ik toen ook een hele nare "verrassing"en ook dat niemand me ingelicht had over het fenomeen stolsels verliezen
![]()
Mijn vriendinnetje riep de kraamverzorgster erbij: Volgens mij verlies ik mijn lever!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Stiemie het volgende:
Ja Bumbaloe dat vond ik toen ook een hele nare "verrassing"en ook dat niemand me ingelicht had over het fenomeen stolsels verliezen
![]()
hahaquote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik meen idd 2!![]()
Sorry meiden, ik zal het voortaan onder een spoiler zetten.
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje riep de kraamverzorgster erbij: Volgens mij verlies ik mijn lever!![]()
![]()
![]()
Niks veranderd dus.. 2 jr geleden vond ik het niet veel, had hem daarom deze keer niet aangevraagd.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:24 schreef tessie het volgende:
In de kruitvat doos zat zo´n friso bakje waar je poedermelk in kan doen, en ik geloof ook een verpakking van die poedermelk maar dat weet ik niet meer zeker. Een blikje redbull voor de papa to be, en heel klein flesje natusan baby top to toe wash, 1 kruitvat meegroeiluier, 1 pakje lotiondoekjes ook kruitvat eigen merk, de kersteditie van het tijdschrift mama, een kortingsbon 2e pak kruitvatluiers halve prijs en een kortingsbon voor 10% op de gehele collectie van mamaenzowinkel.nl en nog wat reclame foldertjes.
ja inderdaad alleen de eerste 2/3 dagen.. Stolsels hier bijna geen last van langleve de KSquote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef Vicky het volgende:
ik vond die van de Kruidvat niet echt boeiend. Weet eigenlijk nit of ik die van de Etos al gehaald heb.. volgens mij wel.
Heb net ff gebeld en volgens de dame aan de telefoon is erop 21 februari een mailt gestuurd om de doos op te halen. heb op beide emailadressen niets gehad. Krijg nu een neiuwe mail.
Tessie, ik had de eerste 2/3 dagen 2 van die dingen in mijn broek zitten..![]()
[..]
Mijn vriendinnetje riep de kraamverzorgster erbij: Volgens mij verlies ik mijn lever!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG BE!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik meen idd 2!![]()
Sorry meiden, ik zal het voortaan onder een spoiler zetten.
[..]
![]()
![]()
Neeee de eerste dagen is het het ergste daarna neemt het af maar dat verschild ook weer per persoon volgens mij. Ik was er zelf na 4 weken vanaf.. En toen 11 weken later weer gewoon mijn menstruatie.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:37 schreef tessie het volgende:
[..]
OMG BE!![]()
![]()
Maar als het 6 weken blijft, dan is het toch niet 6 weken zo heftig? Toch, toch???
Dat moet je ook vooral hebben, want alle cliche's zijn waar het is het allemaal waard!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef mikoxx het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik had zo'n zin het moment dat ze er eindelijk zijn!!
Nou gelukkig maarquote:Op donderdag 9 april 2009 11:39 schreef Stiemie het volgende:
Oh maar Mikoxx als je kinderen er eenmaal zijn vergeet je meteen alle ellende en pijn
succes!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
M'n vliezen zijn gebroken, ik ga zo naar het ziekenhuis!
We brengen nog even de hond naar het pension, maar het is wel superspannend zeg.
ZET HEM OP!!! Succes!!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
We brengen nog even de hond naar het pension, maar het is wel superspannend zeg.
Eigenlijk belachelijk he dat we ons nog een soort van schuldig voelen ook hahaha.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik had gelukkig een kamertje met toilet en douche alleen in het ziekenhuis. Ik stond op om voor het eerst te gaan plassen, werd draaierig en ging door de knieen en vervolgens leek de vloer er wel een uit Crime Scene InvestigationGing ik het ook nog proberen weg te poetsen voor ik aan het alarm trok want het was veel en ik was echt zo onwetend... Dacht echt dat ze het heel vies zouden vinden (want dat vond ik er zelf van).
Ahhh!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik had gelukkig een kamertje met toilet en douche alleen in het ziekenhuis. Ik stond op om voor het eerst te gaan plassen, werd draaierig en ging door de knieen en vervolgens leek de vloer er wel een uit Crime Scene InvestigationGing ik het ook nog proberen weg te poetsen voor ik aan het alarm trok want het was veel en ik was echt zo onwetend... Dacht echt dat ze het heel vies zouden vinden (want dat vond ik er zelf van).
Ow, kan me er wel iets bij voorstellen hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
spannendquote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
zo van die weggooi onderleggers ipv van ondersteekmoltons.. ja ik weet nu niet precies heo het noemt...quote:
Mss niet al te fris uitlegpraatje onder spoiler maar.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef tessie het volgende:
Ik zit hier echt in shock te lezen![]()
Wat zijn die stolsels dan??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss niet al te fris uitlegpraatje onder spoiler maar.OMG waar ben ik aan begonnen??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
Ik was daar ook wel bang voor hoor. Maar de week voor de bevalling had ik zo'n last van mijn maag dat er daarna niks meer uit te komen wasquote:Op donderdag 9 april 2009 11:55 schreef tessie het volgende:
Lijkt me toch wel erg als je tijdens het bevallen ineens aan het poepen bent. Ook al zegt iedereen dat dat je op dat moment niks kan schelen, ik kan me dat gewoon niet voorstellen.
Succes!!!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou geloof me, dit is echt het minst erge aan het geheel!quote:
Mee eens..quote:Op donderdag 9 april 2009 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou geloof me, dit is echt het minst erge aan het geheel!![]()
Hier voel je niks van, behalve dan dat je je niet helemaal fris voelt zeg maar, maar verder...
hahaha dan was die zeker wel blij!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef MeNicole het volgende:
Ik vond die placenta wat er uit moest zo vies. Je voelt echt hoe die vanuit je buik zo na beneden glibbert en dan uit je glijdt. Daar krijg ik nu nog steeds de rillingen vanEn toen liet de vlos hem ook nog zien (terwijl Kevin naast me stond een broodje te eten)!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |