quote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef huuphuup het volgende:Misschien leuk voor je man om een stukje van de film van Marie-Antoinette te kijken (sowieso een leuke film wel!) met Kirsten Dunst. Daar zit een scene in over de bevalling van haar eerste kind waarbij zo'n 25+ mensen in diezelfde kamer aanwezig waren. Echt soort van met verrekijkers en popcorn erbij
Gavisconquote:Op donderdag 9 april 2009 13:25 schreef marlieske het volgende:
Miss_sly rennies en anders gaviscon (tablet of vloeibaar) werken ook goed, en zou ik als voorzorg vast in huis halen na een tijdje werkt die melk vaak niet meer en als dat dan net 's nachts gebeurt brrrrrr
Euuhhmm, het voelen was geweldig. Mijn hand werd zeg maar omhoog geduwd toen deze op de buik lag en de kleine er naartoe bewoog.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:31 schreef huuphuup het volgende:
Juup wat leuk!hoe vond je het nou voelen? *nieuwsgierig is... maakt het t nu anders voor je of totaal niet?
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:38 schreef Stiemie het volgende:
Oei Innepin dat was vast even enorm schrikken![]()
Zwangerschap en concentratie gaan niet samen nee... ik probeerde afgelopen week bij Etos te pinnen met mijn airmilespasje en pas toen het kassameisje me er na 2 x proberen op wees, had ik het door
Goed dat je gebeld hebt tessie en fijn dat ze even langskwam! Gerustgesteld?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:31 schreef tessie het volgende:
Hier is net de VK ff langs geweest omdat ik gister en vandaag beeb een stuk minder voelde dan anders. Dus toch maar ff gebeld en aangezien ze toch al onderweg was, kwam ze ff langs. Ging ik natuurlijk gelijk nog meer van stressen, want ze komt vast niet zomaar langs enzo.... Maar gelukkig was alles goed, het hartje klonk goed, en ze voelde hem ook wel wat bewegen enzo. Nu afgesproken dat ik het nog ff aankijk vanmiddag, en als het niet goed blijft voelen kan ik vanavond of morgen als ik wil nog zo'n hartfilmpje laten maken in het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euuhhmm, het voelen was geweldig. Mijn hand werd zeg maar omhoog geduwd toen deze op de buik lag en de kleine er naartoe bewoog.
Het maakt het niet anders voor mij, maar wel speciaal. Dat samen met de bevestigende echo van gisteren mbt het geslacht, zorgt er voor dat mijn hoofd overuren draait qua emoties die ik een plek wil geven.
Ikquote:Op donderdag 9 april 2009 14:38 schreef mefke79 het volgende:
Pff, ik weet niet meer wie het schreef, maar ja, het voelt zo als falen naar mezelf dat ik niet meer kan wat ik wil. En dan moet ik mezelf echt niet bedenken dat ik pas 17 weken ben, hallo ik moet zeker nog een week of 17 werken! Zucht...
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:37 schreef martine1984 het volgende:
Wennie gefeliciteerd! geniet van je kindjes.
Ik lees foto's op een weblog, waar kan ik die vinden? ben erg nieuwschierig. heb hem al gevonden.
even terug komend op die vis. Ik vind paling heerlijk, maar ik moet zeker wel verse halen in plaats van die vacuum voorverpakte?
Hey Wennie,quote:Op donderdag 9 april 2009 16:20 schreef wennie29 het volgende:
Hallo allemaal, alles nog goed met jullie?
Ik kom mij hier even melden. Onze tweeling, Timo & Luna zijn maandag 6 april geboren om 14:49 en 14:50. Ze doen het allebei erg goed. Timo woog 7,5 pond en zijn zusje 6 pond. Er staan wat foto's op mijn weblog. Ik kom zo snel mogelijk bijlezen. Ik heb het in ieder geval achter de rug, het genieten kan beginnen. Veel sterkte iedereen met de zwangerschap en/of de laatste loodjes.
Dat is balen bumbaloequote:Op donderdag 9 april 2009 19:00 schreef bumbaloe het volgende:![]()
![]()
voor nummer zoveel
Flugeltje veel plezier in Zeeland morgen. Ik zit morgen op mijn vrije dag op mn werk. Vergadering, verplicht voor AL het personeel.
En het wordt nog wel zo'n mooi weer.
Oh... oepsquote:Op donderdag 9 april 2009 19:47 schreef DuchessX het volgende:
Oh ja, ik heb met mijn gyn overlegd over haren verven en hij vindt dat ik nu ver genoeg ben om ze te verven zonder dat het kwaad kanHoera!
Na een half jaar mag het weer!
![]()
heerlijk BE!!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en zo rustig als hij is... soms heeft hij er wel even zin in en is hij zijn eigen feestje aan het vieren van binnen.
Net als nu.Zo fijn om te voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |