quote:Op donderdag 9 april 2009 11:21 schreef Florian_ het volgende:
Nice. Als ze dood zijn hoef je geen breezer meer voor ze te kopen voordat je ze mag neuken
Eens. Sinds de GHB-prijzen zijn gestegen ben ik ook overgestapt op necrofilie.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:21 schreef Florian_ het volgende:
Nice. Als ze dood zijn hoef je geen breezer meer voor ze te kopen voordat je ze mag neuken
quote:
true... verkeersituatie uit het boekje.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef Mopst3r het volgende:
TS had beter moeten uitkijken, deze situatie staat 1 op 1 in het theorieboek.
Derhalve klacht ongegrond.
Wie zegt dat ik het niet over TS had?quote:
duh een mongool heeft nog betere paintskillzz als dagdagquote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef TheClown1 het volgende:
vette graphics skillzz man, duidelijk een verbetering ten opzichte van de paintskilzz van dagdag. overigens had je gas moeten geven. bespaart je geld
Instructeur.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef teknomist het volgende:
Wie greep er in? Jij of de instructeur?
Hoe hard reed je dan toen je die bus passeerde? Als je "langzaam" de bus passeerde, had mevrouw slet waarschijnlijk alleen een paar breukjes opgelopen. Bij aanrijdingen met 30 km/h overlijdt slechts 1 op de 10 voetgangers.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Instructeur.
Anders was ze nu dood.
zal wel niet hard zijn hequote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoe hard reed je dan toen je die bus passeerde?
Ja, maar dan zou ze dus niet doodgereden zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef genakt het volgende:
[..]
zal wel niet hard zijn he
en vrouwgeef voortaan even aan als jij rijles hebt
mischien was die breezer wel 1 vna de 10quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ze dus niet doodgereden zijn.
Maak het voortaan zelfquote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Eens. Sinds de GHB-prijzen zijn gestegen ben ik ook overgestapt op necrofilie.
Het dode gedeelte was figuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoe hard reed je dan toen je die bus passeerde? Als je "langzaam" de bus passeerde, had mevrouw slet waarschijnlijk alleen een paar breukjes opgelopen. Bij aanrijdingen met 30 km/h overlijdt slechts 1 op de 10 voetgangers.
Sorry mannetje van me. Zal het de volgende keer zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef genakt het volgende:
[..]
zal wel niet hard zijn he
en vrouwgeef voortaan even aan als jij rijles hebt
Agh. Jij mag de domme blondjes hebben.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
Vrouwen die TE goed zijn in Photoshop of computers ->
*Kuch* Photoshop.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:42 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens mij is dit in Illustrator gemaakt, en niet in Photoshop. Alleen het Breezahplaatje is later ingevoegd, wellicht in PS, omdat dat misschien iets simpeler werkt.
Ik snap de klacht niet, jij bent zelf toch een breezersletje?quote:
Toch Photoshop!? Leek me een afbeelding die makkelijker te maken was in een vectorprogramma, of op zijn minst een combiquote:
Idd, hoe kan TS zichzelf aanrijden??quote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik snap de klacht niet, jij bent zelf toch een breezersletje?
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Instructeur.
Anders was ze nu dood.
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:44 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Agh. Jij mag de domme blondjes hebben.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neuh. Maar ik heb liever geen ICT wijf die terwijl ik haar bats allemaal WoW taal uitkraamt
- Oh ja, lekker Orc van me, neuk dit elfje maar eens even goed !11
etc.
Daarom Chloroform.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neuh. Maar ik heb liever geen ICT wijf die terwijl ik haar bats allemaal WoW taal uitkraamt
etc.
WTF is een orc trouwens.quote:
gelul, je wist dat al van te voren.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moest googlen om aan die termen te komen![]()
Nee.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:14 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
gelul, je wist dat al van te voren.
je speelt zelf stiekem wow :quote:
Echt jonge ik heb 3! ongelukken gezien/meegemaakt, 1 ervan is dat ik in mijn prachtige Avensis stationquote:Op donderdag 9 april 2009 12:24 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik vind eigenlijk dat vrouwen sowieso niet mogen autorijden. Daar komt toch alleen maar ellende van.
Dat weet je toch ook zonder je theorieboek dat een voetganger altijd voorrang heeft.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef Mopst3r het volgende:
TS had beter moeten uitkijken, deze situatie staat 1 op 1 in het theorieboek.
Derhalve klacht ongegrond.
Inzicht heb je, of heb je niet. TS mag niet slagen voor het rijbewijs wat mij betreft.quote:
Ik zal het vanavond even aan je zusje vragen...quote:Op donderdag 9 april 2009 12:52 schreef sezten het volgende:
Spannend topic.
Hoe zal breezerslet het maken ?
Die ligt al een tijdje vast gebonden op bed.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:54 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik zal het vanavond even aan je zusje vragen...
Daar heb ik les gehad. Van Naomiquote:Op donderdag 9 april 2009 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit je rijschool toevallig ?
+10 voor Photoshopquote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Instructeur.
Anders was ze nu dood.
Awww. Je leeft in een grot.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef J.Herrer het volgende:
TS is een man want vrouwen kunnen niet zo'n paint in elkaar zetten omdat ze amper weten hoe een muis werkt
Dus alle meisjes in de Media & ICT Brance zijn gelijk nerdy en houden van WOW in jouw ogen?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
etc.
Er staat alleen niet bij dat ze ook opeens achter bussen vandaan kunnen komen en voor je auto springen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat weet je toch ook zonder je theorieboek dat een voetganger altijd voorrang heeft.
Toppie!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:16 schreef Walter81 het volgende:
[..]
+10 voor Photoshop
+10 voor jouw moordneiging
-1 voor tijdig ingrijpen van instructeur (die moeten altijd de sfeer verpesten)
------
Totaal: +19
Hier ben ik afgehaaktquote:Op donderdag 9 april 2009 11:19 schreef Lauriette91 het volgende:
Dus. TS heeft rijles en rijdt langs een school. De bus staat stil, en TS wilt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |