Maar hier is kwaliteit. En meets die wel doorgaanquote:Op donderdag 9 april 2009 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Hebben we het toch nog gehaald, de 900We waren bij 861 geloof ik ingehaald door de KSC die al ver over de 1300 zitten inmiddels
ook meets in Limburg?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hier is kwaliteit. En meets die wel doorgaan
Als Ynske weer eens in die buurt isquote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook meets in Limburg?
(niet dat de KSC die heeft... )
quote:
Zelden Nooit. Ik heb nog nooit een lounge-meet meegemaakt, dat maakt het wel duidelijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook meets in Limburg?
Wij doen dat fijn met zijn tweetjes.quote:
ergens ook wel begrijpelijk als t meerendeel 2 uur reizen verderop woontquote:Op donderdag 9 april 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
![]()
![]()
900
![]()
![]()
![]()
[..]
Zelden Nooit. Ik heb nog nooit een lounge-meet meegemaakt, dat maakt het wel duidelijk.
Ze moeten zich niet zo aanstellen. Als ik naar een meet zou gaan zou dat dus 9 van de 10 keer 2 uur reizen zijn. Bij hen maar 1 keer van de 10.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
ergens ook wel begrijpelijk als t meerendeel 2 uur reizen verderop woont
Ik heb al gezegd dat ik je rustig ophaal. Dat je zelf niet wiltquote:Op donderdag 9 april 2009 11:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze moeten zich niet zo aanstellen. Als ik naar een meet zou gaan zou dat dus 9 van de 10 keer 2 uur reizen zijn. Bij hen maar 1 keer van de 10.
He?? Wat?? Wanneer heb je dat gedaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik je rustig ophaal. Dat je zelf niet wilt
Vorige BBQ meetquote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
He?? Wat?? Wanneer heb je dat gedaan.
Kwaliteit, op Fok!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar hier is kwaliteit. En meets die wel doorgaan
Nee. Af en toe koop ik nog weleens een wijntje voor een blonde stand-in van een slowchatter, maar daar is dan wel alles mee gezegdquote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef Ladylike het volgende:
ook meets in Limburg?
dat heb ik meteen al voorgesteld in t vorige topic, gewoon samenleggen voor vlees en drankquote:Op donderdag 9 april 2009 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoorMaar deze keer kost het wel geld
Voor wie?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Af en toe koop ik nog weleens een wijntje voor een blonde stand-in van een slowchatter, maar daar is dan wel alles mee gezegd
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:04 schreef draculettetje het volgende:
hoorde ik daar BBQ?
quote:
gaat zn gangetje, altijd te langzaam naar mn zinquote:
Bij jou schijnt dus de zon, hier komt die soms achter een dekbed van wolken vandaan.quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaat zn gangetje, altijd te langzaam naar mn zin
maar van dit weer wordt ik gewoon vrolijk!
en moet jou?
vanaf ong 10.30/11.00 uur tot aan nu nog steeds 1 en al zon!quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bij jou schijnt dus de zon, hier komt die soms achter een dekbed van wolken vandaan.![]()
Op het moment iets minder, gisteren gaan shoppen, slechte houding met zakjes tillen.
En nu dus last van mijn rug.zucht.
Qutie.![]()
Yns.
Leo.
Uhm nee, het waren twee kleine xenos plasticzakjes.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vanaf ong 10.30/11.00 uur tot aan nu nog steeds 1 en al zon!
hoop dat het shoppen dan wel geslaagd was! zoveel tasjes dat je er een zere rug van krijgt![]()
nee weet wel dat het daar niet van is
Voor minder gaan we natuurlijk nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:42 schreef Bengeltje het volgende:
En dan ga je het deftig maken? Planken met goudgekleurde randjes?
Waarom brengt ze dat niet gewoon zelf in? 42 is jong genoeg, en het is allicht goed voor NOG meer media-aandachtquote:130 Teletekst za 11 apr
Texaanse oogst sperma dode zoon
` In Texas heeft een vrouw het sperma
laten afnemen van haar overleden zoon.
De 21-jarige zoon overleed vorige week
na een vechtpartij in Austin.
Zijn moeder kwam vervolgens op het idee
om zijn sperma te bewaren.Volgens de
vrouw van 42 had haar zoon vaak gezegd
dat hij een vurige kinderwens had.Hij
wilde drie zonen,en volgens de moeder
had hij ook al namen bedacht.
De rechter gaf een uroloog toestemming
om sperma van het lijk af te nemen.De
meeste cellen bleken nog levensvatbaar.
De vrouw gaat binnenkort op zoek naar
een moeder voor het kind van haar
overleden zoon.
volgende nieuws weer&verkeer sport
ik moet mn eigen eten uitzoeken, en krijg tot ¤5,30 vergoed als ik iets uit de winkel haal, anders mag ik het zelf betalenquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
t hadden mijn woorden kunnen zijn![]()
gisteren van 12 tot 23 uur in de weer geweest v oor 2 hippe lezingen en een zak friet. Normaal is er fatsoenlijk catering geregeld. normaal.
Eigenlijk had je er gewoon te veel van verwacht dusquote:Op zaterdag 11 april 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Doorgaans wordt er bij dit soort activiteiten wel een grenzeloos buffet aangerichtmaar nu even niet
Flesjequote:
in PTA, het treinentopic. Verder..quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Flesje.
Waar hang jij tegenwoordig uit.
Ik ben er zelf ook niet meer zo heel veelquote:Op zaterdag 11 april 2009 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in PTA, het treinentopic. Verder..
Qutiequote:
En natuurlijk heb ik weer niks van mn droom onthoudenquote:Op maandag 13 april 2009 00:04 schreef qu63 het volgende:
Best raar om tijdens het opruimen in eens weer dingen tegen te komen van 5 jaar geleden. Zeg maar tijdens en voor de periode dat het niet zo goed met me ging...
Heb d'r een beetje een dubbel gevoel bij. Ik zie gelukkig wel dat dat allemaal geweest is en dat het nu echt wel beter gaat (), maar toch begint het malen weer (
) over hoe het toen allemaal was enzo... Nouja, kijken of mn onderbewuste er een leuke droom van maakt straks (en dat ik die kan onthouden...)
Yns!quote:
slomequote:
Nou!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
slome
mn ouders, ik en mn zus met vriend en kind
ja nou, had t je voor t weekend ook al verteldquote:
zoietsquote:Was 't wel gezellig?
Het had toch ook over vandaag kunnen gaan?quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:20 schreef Ynske het volgende:
ja nou, had t je voor t weekend ook al verteld
quote:zoiets
Nee, eenbultige kameel: Injaz, de eerste gekloonde kameelquote:
ja zeg, kan ik wat aan doen dat Fles zaterdag niet kan, en pas ergens in eind mei/juni kanquote:
Ik kan zaterdag ook niet hoor!quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja zeg, kan ik wat aan doen dat Fles zaterdag niet kan, en pas ergens in eind mei/juni kan
k vind t eigenlijk geen amateurismequote:Op woensdag 15 april 2009 14:54 schreef qu63 het volgende:
Lekker terrasje gepakt net!
Alleen beetje jammer dat we vandaag te horen hebben gekregen dat we niet mee mogen doen aan de marktdag in Utrecht met onze company omdat we ons niet hebben ingeschreven
Amateurisme ten top!
Omdat degene die dat zou doen het vergeten wasquote:Op woensdag 15 april 2009 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind t eigenlijk geen amateurisme
jullie zouden je toch inschrijven? waarom hebben jullie dat niet doorgezet?
stommigheid dusquote:Op woensdag 15 april 2009 15:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Omdat degene die dat zou doen het vergeten was
Onder andere ja, en meteen de organisatie de schuld geven dat ze ons niet gewaarschuwd hebben, de tutor verrot schelden dat hij niks door had en niet naar onszelf kijken...quote:
van jullie groep dus, en niet van de leiding?quote:Op woensdag 15 april 2009 15:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Onder andere ja, en meteen de organisatie de schuld geven dat ze ons niet gewaarschuwd hebben, de tutor verrot schelden dat hij niks door had en niet naar onszelf kijken...
Dat noem ik amateurisme
Ja. Schuld ligt gewoon bij ons, alleen wil bijna niemand dat zienquote:Op woensdag 15 april 2009 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
van jullie groep dus, en niet van de leiding?
quote:Op woensdag 15 april 2009 15:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja. Schuld ligt gewoon bij ons, alleen wil bijna niemand dat zien
Ja hoorquote:
Wie/wat houd je tegen?quote:IK WIL OOHOOK
t punt om alleen op een terrasje te gaan zitten, daar zie ik echt geen lol inquote:
Zit wel wat in jaquote:Op woensdag 15 april 2009 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
t punt om alleen op een terrasje te gaan zitten, daar zie ik echt geen lol in
Misschien zitten er nog wel leuke guppies tussenquote:Op woensdag 15 april 2009 16:27 schreef Ynske het volgende:
strakjes maar net wat eerder richting de hockey gaan, lekker daar nog ff in t zonnetje zitten naar die guppies kijken
neh dat zijn kinderen van rond de 6 maar t is o zo schattig die te zien klooienquote:Op woensdag 15 april 2009 16:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Misschien zitten er nog wel leuke guppies tussen
Das wel een beetje te jong jaquote:Op woensdag 15 april 2009 16:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
neh dat zijn kinderen van rond de 6 maar t is o zo schattig die te zien klooien
neequote:Op woensdag 15 april 2009 17:21 schreef Nicstie het volgende:
als je toch overweegt om een terasje te pakken kan je natuurlijk ook gewoon in een drukke stad gaan zitten en mensen kijken...
beetje wel hequote:
niet op zaterdag in ieder gevalquote:Op woensdag 15 april 2009 17:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
beetje wel he
wanneer gaan wij terraszitten
Nog geslaagd?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:01 schreef Ynske het volgende:
ben net voor wat users van OUD op kruidvatactiecrocs te scoren
o mijn grote goden wat een run op die lelijke dingen
Je bent nog steeds blij met het laatste paasei?quote:
Je kan niet vroeg genoeg zijn hequote:Op donderdag 16 april 2009 10:10 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik hoor net dat ik pas augustus moet, iets te vroeg dus
ja dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 16 april 2009 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
Persoonlijk vind ik voor een portfolio een gedrukt fotoalbum niet professioneel.
Zou dan meer voor de ingeplakte gaan. Het gevoel van je eigenwerk in handen kunnen nemen ipv
bladeren door een "plaatjesboek".
Je zou ook wel zoiets kunnen maken door sommige foto's in het klein te laten afdrukken.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja dat ben ik met je eens
maar wat voor "boek" dan gebruiken.
en idd wat leo zegt, je mist dan wat
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef leonieke het volgende:
Ik ben onnozel geweest
Ik heb een mail gestuurd naar mijn pa om te zeggen dat we verhuisd zijn en nu heb ik als antwoord gekregen dat hij het al wist.
Niets proficiat, niets amai, je hebt een mooi huis (hij heeft foto's gezien), niets ik ben trots op jou.
Alleen bericht dat de dochter van zijn vlam zwanger is van een tweeling (ja grappig hé om dat tegen mij te zeggen...) en dat ze een hoop verbouwingen gaan doen.
Wat verwacht hij nu dat ik doe? Ze proficiat wensen ofzo?Blij zijn voor hen?
het is niet onnozelquote:Op donderdag 16 april 2009 17:13 schreef leonieke het volgende:
Ik ben onnozel geweest
Ik heb een mail gestuurd naar mijn pa om te zeggen dat we verhuisd zijn en nu heb ik als antwoord gekregen dat hij het al wist.
Niets proficiat, niets amai, je hebt een mooi huis (hij heeft foto's gezien), niets ik ben trots op jou.
Alleen bericht dat de dochter van zijn vlam zwanger is van een tweeling (ja grappig hé om dat tegen mij te zeggen...) en dat ze een hoop verbouwingen gaan doen.
Wat verwacht hij nu dat ik doe? Ze proficiat wensen ofzo?Blij zijn voor hen?
t gaat me er meer om om mn foto's te kunnen tonen op een manier waar a. ik trots op ben, en b. voor de verkoop werkt.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zou ook wel zoiets kunnen maken door sommige foto's in het klein te laten afdrukken.
Maar volgens mij deden de meeste vakfotografen gewoon grote foto's, niet veel poespas.
Of wil je kunnen laten zien dat je ook mooie bruidsalbums en dergerlijke kan maken?
Ik snap gewoon niet hoe je zo kunt zijn... echt nietquote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
het is niet onnozel
je weet nu iig weer hoe ontzettend bot je vader issorry dat ik t zeg
maar probeer het nu voor jezelf af te sluiten, je doet jezelf er alleen maar meer pijn mee als je iedere keer weer zulks soort reacties krijgt
ik? of hij?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet hoe je zo kunt zijn... echt niet![]()
ik snap dat je deze beslissing gemaakt hebt, en ergens is t gewoon heel egoistisch dat je vader zo reageerd, maar ergens zou ik als moeder zijnde niet gewild hebben dat mijn ex niet met zn nieuwe vriendin zou komen alleen om mij.quote:Het enige wat ik 'verkeerd' gedaan heb, is hem alleen uitnodigen voor ons huwelijk, zonder zijn vlam erbij, gewoon omdat mijn ma dat niet zou aankunnen anders.
t zou me niets verbazen als zijn nieuwe vriendin daar ook achterzit.quote:En dat maakt mij vijand nummer 1 ofzo...
Hijquote:
Mja, er is zoveel gebeurd dat het gewoon niet kon.quote:[..]
ik snap dat je deze beslissing gemaakt hebt, en ergens is t gewoon heel egoistisch dat je vader zo reageerd, maar ergens zou ik als moeder zijnde niet gewild hebben dat mijn ex niet met zn nieuwe vriendin zou komen alleen om mij.
maar goed dat is geweest, en gebeurd, daar valt niets meer aan te veranderen.
I know... en ik weet dat je gelijk hebt, maar ik weet niet of ik die beslissing al kan nemen (hoor me bezig, het is al 6 jaar bezig en ik kan het nog nietquote:[..]
t zou me niets verbazen als zijn nieuwe vriendin daar ook achterzit.
t is een ongelooflijke k*tte situatie, maar JIJ kunt hier niets meer aan doen, je hebt je vader verschillende keren de hand gerijkt. eens houd het op. en hoe moeilijk het ook is om de beslissing te nemen dit je niet meer aan te laten gaan, het is nog veel moeilijker om steeds maar weer met de bottigheid van je vader geconfronteerd te worden.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:37 schreef leonieke het volgende:
I know... en ik weet dat je gelijk hebt, maar ik weet niet of ik die beslissing al kan nemen (hoor me bezig, het is al 6 jaar bezig en ik kan het nog niet)
Portfoliomapquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
Fotoboek? Of zo'n map waar je voorbeelden van je fotograaf-werken kan tonen voor potentiele nieuwe klanten?
lolquote:
weltrusten dan maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:30 schreef qu63 het volgende:
Nu maar snel mn nest in, morgen om 9 uur wordt ik alweer verwacht in Utrecht in Hoog Catherijne!
gezellig! gaan we winkelen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:30 schreef qu63 het volgende:
Nu maar snel mn nest in, morgen om 9 uur wordt ik alweer verwacht in Utrecht in Hoog Catherijne!
Zo hey, die is niet erg mooi.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Ynske het volgende:
k heb deze gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wel weerquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:14 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen Bengeltje
En Qu, Sjow en Ynske (als jullie hier nog rondhangen)
Ik stond in Hoog Catherijne tegenover de H&Mquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:32 schreef Ynske het volgende:
heel utrecht gezien, en nergens a4+ te krijgen, ja wel grote vellen, maar niemand die ze wil snijden
en ook geen Q gezieneen drukkerij heeft ze nu voor een prikkie gesneden
quote:
Wat een lange tijd, zal zeker vreemd zijnquote:Op zondag 19 april 2009 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Gisteren heb ik biologische vader weer eens gezien na ongeveer 16 jaar.
Rare gewaarwording.
Goedemorgen.quote:Op maandag 20 april 2009 08:21 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
[..]
Wat een lange tijd, zal zeker vreemd zijn
Bengels!quote:Op maandag 20 april 2009 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Best wel erg vreemd. Even ervoor met mijn jongste over hem gehad.
Sta je in een winkel, belt mijn moeder. Draai me om, kijk naar buiten via de etalage en kijk recht in zijn gezicht
en hij naar mij.Geen woord gezegd trouwens, ook niet toen ik weer buiten kwam.
Qutie.
paar man aangehouden toch?quote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef qu63 het volgende:
Heidebrand bij mij in de buurt!http://www.gooieneemlander.nl/nieuws/regionaal/article4612621.ece
Gelukkig alweer wel geblust
quote:Op maandag 20 april 2009 20:21 schreef leonieke het volgende:
Maar ik moet weeral weg: pc van familielid kapot dus weer helpdesk spelen
3 jongens inderdaad http://www.gooieneemlande(...)_heidebranden_updatequote:
Nogalquote:
euhm je levels kloppen nietquote:Op donderdag 23 april 2009 00:09 schreef qu63 het volgende:
Een van de foto's van vandaag gisteren!
[ afbeelding ]
Wat bedoel je daar mee?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm je levels kloppen nietverder wel leuk
Dat legt een redelijke druk op haar.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:02 schreef Sjowhan het volgende:
Gisteravond wezen studeren met vriendin, ze heeft vandaag een "ultieme herkansing". Als ze dat niet haalt, mag ze niet op stage, waardoor ze dan ook niet verder mag met school.
Lastige is dat ze dit al eerder heeft meegemaakt, en dit niet in de koude kleren is gaan zitten
dat de lichte partijen veel te donker zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 11:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar mee?
Het is een poging tot HDR-fotografie he
Ja! Ik heb een telefoontje gehad dat ze de toets voldoende gemaakt heeft (wat ze minimaal nodig had, heeft ze gehaaldquote:Op donderdag 23 april 2009 12:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat legt een redelijke druk op haar.Heb je haar kunnen helpen?
Dat weet ik, dat weet jij. Maar sommigen vinden de messenger de oorzaak dan of zo.quote:
3 uurtjes, vroegah was studeren nog wekenlangquote:Op donderdag 23 april 2009 13:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja! Ik heb een telefoontje gehad dat ze de toets voldoende gemaakt heeft (wat ze minimaal nodig had, heeft ze gehaald), dus dat ze maandag met stage mag beginnen.
Het lange studeren (toch van 19:15-22:15u gezeten, incl 15min pauze) heeft toch windeieren gelegd
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:53 schreef leonieke het volgende:
En hier ben ik de persoon die zo'n boodschap moet overbrengen naar studenten...
Mja, maar ze had het dus gisterochtend pas gehoord, en de volgende dag die her. Een beetje korttijd, maar toch knap van d'r dat ze een beter cijfer gehaald heeftquote:Op donderdag 23 april 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
3 uurtjes, vroegah was studeren nog wekenlang
Oh, maar troost je, ik maak wel heel goed duidelijk wiens schuld het eigenlijk. En in 99% van de gevallen is dat nog steeds de student zelf.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat weet jij. Maar sommigen vinden de messenger de oorzaak dan of zo.
Zie de PIquote:Op donderdag 23 april 2009 14:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, maar ze had het dus gisterochtend pas gehoord, en de volgende dag die her. Een beetje korttijd, maar toch knap van d'r dat ze een beter cijfer gehaald heeft
Mja, het scheelt wel dat ik ook de contactpersoon ben voor die studenten (studenten die studeren met een functiebeperking heet dit hier). Dan wordt er nagekeken welke faciliteiten we de student kunnen bieden en ik ben ook de tussenpersoon om alles naar de betrokken partijen te communiceren.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]. Altijd lastig zo'n gesprek. Gelukkig hoeft ze zich daar (in ieder geval dit jaar) niet meer om te bekommeren.
't Vak waar ze bij haar vorige studie ook over gevallen was, was het engels. Ze heeft ook dyslexie, zodat ze af en toe woorden omdraait terwijl dat niet hoort, en dus fout gerekend wordt door de docent (of een d ipv t, of andersom).
Heb gisteren ook een aantal keren aan de telefoon gehangen om de school zover te krijgen om voor haar wat anders te kunnen regelen, en dat lijkt nu ook te lukken. Heb pas 's middags laat iemand gesproken (vertrouwenspersoon binnen het ROC) die echt voor mij aan de slag is geweest, en wat zij ook gemerkt had (ze had een gemistte oproep vanochtend). De school schijnt namelijk helemaal niet geweten te hebben dat ze een verklaring hadden van d'r, dus rekenden ze ook volgens de 'normale' norm de toetsen, waardoor ze slechte cijfers haalde. Hopen dat ze volgend schooljaar hier ook beter in wordt begeleid, zodat ze met vlag en wimpel een papiertje gaat halen
Dat kan erger... Dierenbeul (12) vastgelegd op videoquote:Op donderdag 23 april 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
Dierenbeul gooit kat in glasbak hoe achterlijk ben je dan
Die had ik genoticedquote:Op donderdag 23 april 2009 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie de PI
Feli iig, dat scheelt weer een hoop gestress en gezeur als ze dat andere traject in zou hebben gemoeten.
tis allebei achterlijk, opknopen die gastenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat kan erger... Dierenbeul (12) vastgelegd op video
Heb je het filmpje gezien?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis allebei achterlijk, opknopen die gasten
Dat gaat te snel. Ik pleit voor een leuk potje stierenvechten, de beuenl mogen ipv een speer een potlood van de ikea vasthouden.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis allebei achterlijk, opknopen die gasten
Hoe vroeg is vroeg?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:10 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
k heb zin om een huisgenooit op te knopen
a. de sukkel gaat vanmorgenvroeg hier voor mijn deur een luid telefoongesprek voeren, en
b. vanavond heb ik een hockeytoernooi en zit ie in mijn team
half 6quote:
dat kan ie nietquote:Als hij goed kan hockey-en, dan is er niets mis mee toch?
Da's inderdaad wel vroegquote:
quote:dat kan ie niet
dat vond ik ookquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel vroeg. Lag ik ook nog op 1 oor
quote:[..]
Zal wat worden. Hij zal wel vaak reserve staan dan
Ook al zo'n leuke ochtend?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:10 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
k heb zin om een huisgenooit op te knopen
a. de sukkel gaat vanmorgenvroeg hier voor mijn deur een luid telefoongesprek voeren, en
b. vanavond heb ik een hockeytoernooi en zit ie in mijn team
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook al zo'n leuke ochtend?
Gisterenavond viel voor de zoveelste keer weer eens de nieuwe combi uit, zoonlief was nog net niet onder de koude douche gaan staan. Kreeg dat klere ding voor de tweede keer weer niet aan.
Normaal is de filter met de stofzuiger uitzuigen voldoende.Nu weer niet dus.
Vanmorgen kon ik ook nog niet douchen. Net heb ik die pas weer aangekregen, dus zo lekker douchen.
En andere zoon was zo vriendelijk om de voordeur open te laten toen hij naar school ging.![]()
UWV betaalt te laat...
Ik heb ook nog eens meer uren ingevuld die ik gewerkt zou hebben, vandaag het kleine bedrag ontvangen
van die werkgever en blijkt dus dat ze de uren op mijn eerste dag (die ik dus met iemand heb meegekeken
hoe alles werkt) niet betaald krijg.
Ik heb koppijn.
Ik neem zo maar alvast een middeltje ertegen, kan dat nu echt niet gebruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier gister weer eens migrainemaar dat is nu gelukkig weg. klote van de combi
en dat t uwv te laat betaald, dat is helaas een voorkomend iets. Belachelijk dat je de eerste dag niets betaald krijgt. is dat vooraf aangegeven? volgens mij mogen ze dat niet inhouden als t niet gemeld is
kloptquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik neem zo maar alvast een middeltje ertegen, kan dat nu echt niet gebruiken.
Gisteren was er gelukkig minder zon, zon is altijd vreselijk met hoofdpijn.
quote:Denk dat het mijn fout is. Ik ging die dag voor het contract, ze vroegen of ik mee wou kijken.
Dat ik er dan vanuit ga dat zij die tijd dan betalen. Tja...Ik heb er nu geld in gestoken.
Was het opzich ook wel waard, reiskosten en dat outbound idd k*t werk is bevestigd hebben is een pré, toch?
Nee, ik ben daar gestopt. Het was echt ten nadele van mij en die werkgever. Een stotterend en twijfelendquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt
[..]zo kun je het ook bekijken. T is wel zonde dat het op deze manier moet.
Hoe gaat t nu eigenlijk verder? Moet je daar nu de komende tijd blijven tot je wat anders vind?
Je gaat dus echt lekker.quote:Ik zit maar weer met mn pootje in t sodawatermn dikke teen is weer ontstoken. iets met hockeyballen enzo
![]()
Ja!quote:
*knuf*!quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
Nog steeds hoofdpijn, maar het begint nu eindelijk minder te worden.
Leuke dingen doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja!
Vakantie!
Hard werken aan de studie!
Netjes!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:44 schreef Ynske het volgende:
Gister met t tournooi gedeelde 1e plaats gehaald.
Eerste partij verloren, 2e en 3e met een man minder gewonnen
quote:Op zondag 26 april 2009 14:34 schreef Ynske het volgende:
dag vandaag, k voel me zo ontzettend rot, en kan er geen vinger op leggen waarom...
Ik zou op zich best wel willen, alleen moet ik dan wel eerst mn projecten af hebbenquote:Op zondag 26 april 2009 16:40 schreef Ynske het volgende:
iemand zin om donderdag op koninginnedag in Utrecht wat te gaan drinken?
Proost!quote:
Vroeg naar bed?quote:
Opnemen/downloaden!quote:Op zondag 26 april 2009 19:28 schreef leonieke het volgende:
Maar er zijn zoveel leuke programma's vanavond![]()
En ow, ik moet eens beginnen koken
Ja prima! Binnenkort nóg minder online dan ik al wasquote:
Ook drukquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja prima! Binnenkort nóg minder online dan ik al was. Leven is okay.
Hoe is het hier?
Doe ze allemaalquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:58 schreef Ynske het volgende:
moggeh
zuchtk kan niet kiezen welke foto's af te laten drukken
quote:
Ga ze donderdag verkopenquote:
Welke winkel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:01 schreef qu63 het volgende:
Krijg net een telefoontje dat de halve winkel ontslagen is
't werd eens tijd!
Allemaal ontslagen vanwege diefstal![]()
Nu maar hopen dat er wel een leuke/goede ploeg voor terug komt..
De supermarkt waar ik werkquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Welke winkel?. En diefstal?
.
Zat jij ook in het complot?
En ik heb wel aangekaart dat ik de derving niet vertrouwde, heel veel zakken chips en frisdrank die open waren, ook in het weekend en tijdens de vakantie. Scholieren konden het dus niet zijn..quote:Criminaliteit, zoals diefstal, door eigen personeel is een van de schadeposten waar het bedrijfsleven mee kampt. Naast diefstal gaat het ook om vernielingen en geweld. Die bezorgen ondernemers jaarlijks een schadepost van 3 miljard euro. Dat staat in het rapport 'Een veilig ondernemersklimaat?' van het ministerie van Economische Zaken.
Duhquote:
Goh vreemdquote:En ik heb wel aangekaart dat ik de derving niet vertrouwde, heel veel zakken chips en frisdrank die open waren, ook in het weekend en tijdens de vakantie. Scholieren konden het dus niet zijn..
Vomarquote:
Mja, bij deze figuren is het al vaker verteld, en men ontkend gewoon glashard!quote:Goh vreemd. Heb ook een tijd gehad waar wij perongeluk-express een zak chips te hard in de stelling duwde zodat-ie opensprong. Vreten geblazen
Maar na een tijdje (en preek van de manager) hebben we dit maar gestopt
. Teveel derving inderdaad
Ah. Die hebben wij hier ook in 't dorp zittenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vomar
[..]
Mja, bij deze figuren is het al vaker verteld, en men ontkend gewoon glashard!
Het staat gewoon op filmquote:Op woensdag 29 april 2009 09:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah. Die hebben wij hier ook in 't dorp zitten
Ontkennen is het domste dan wat je kan doen. Dan volgt er sowieso ontslag mocht men er achter komen
Zat jongelui die toch willen vakkenvullen in de buurt?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het staat gewoon op film
Maar goed, nu zijn er dus nog maar een paar mensen over in de winkel
Vrijdag en zaterdag dus even goed mn best doen
Jawel, maar die willen meestal niet in een winkel werken waar al veel allochtonen rondlopen.. Dus nu moeten we even duidelijk maken dat die er niet meer zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zat jongelui die toch willen vakkenvullen in de buurt?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jawel, maar die willen meestal niet in een winkel werken waar al veel allochtonen rondlopen.. Dus nu moeten we even duidelijk maken dat die er niet meer zijn
Er zitten er nu nog 2 geloof ik.. Maar die werken er al een jaar of 5 en zijn 20+. De ploeg die ontslagen is werkte er nog geen jaar en was 15-18 ofzo..quote:Op woensdag 29 april 2009 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je mag het niet zeggen, maar 't blijkt weer dat ze niet allemaal goedgezind zijn
Niet hossen dus morgen in de stad?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:07 schreef Ynske het volgende:
zucht, had toch verteld van mn teen he. k kan nog altijd geen vooruitgang merken, hij begint nu eigenlijk juist meer te irriteren en te kloppen
vrijdag maar even afwachten en anders maar weer naar de dok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |