ik? of hij?quote:Op donderdag 16 april 2009 17:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet hoe je zo kunt zijn... echt niet![]()
ik snap dat je deze beslissing gemaakt hebt, en ergens is t gewoon heel egoistisch dat je vader zo reageerd, maar ergens zou ik als moeder zijnde niet gewild hebben dat mijn ex niet met zn nieuwe vriendin zou komen alleen om mij.quote:Het enige wat ik 'verkeerd' gedaan heb, is hem alleen uitnodigen voor ons huwelijk, zonder zijn vlam erbij, gewoon omdat mijn ma dat niet zou aankunnen anders.
t zou me niets verbazen als zijn nieuwe vriendin daar ook achterzit.quote:En dat maakt mij vijand nummer 1 ofzo...
Hijquote:
Mja, er is zoveel gebeurd dat het gewoon niet kon.quote:[..]
ik snap dat je deze beslissing gemaakt hebt, en ergens is t gewoon heel egoistisch dat je vader zo reageerd, maar ergens zou ik als moeder zijnde niet gewild hebben dat mijn ex niet met zn nieuwe vriendin zou komen alleen om mij.
maar goed dat is geweest, en gebeurd, daar valt niets meer aan te veranderen.
I know... en ik weet dat je gelijk hebt, maar ik weet niet of ik die beslissing al kan nemen (hoor me bezig, het is al 6 jaar bezig en ik kan het nog nietquote:[..]
t zou me niets verbazen als zijn nieuwe vriendin daar ook achterzit.
t is een ongelooflijke k*tte situatie, maar JIJ kunt hier niets meer aan doen, je hebt je vader verschillende keren de hand gerijkt. eens houd het op. en hoe moeilijk het ook is om de beslissing te nemen dit je niet meer aan te laten gaan, het is nog veel moeilijker om steeds maar weer met de bottigheid van je vader geconfronteerd te worden.
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:37 schreef leonieke het volgende:
I know... en ik weet dat je gelijk hebt, maar ik weet niet of ik die beslissing al kan nemen (hoor me bezig, het is al 6 jaar bezig en ik kan het nog niet)
Portfoliomapquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:06 schreef Sjowhan het volgende:
Fotoboek? Of zo'n map waar je voorbeelden van je fotograaf-werken kan tonen voor potentiele nieuwe klanten?
lolquote:
weltrusten dan maarquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:30 schreef qu63 het volgende:
Nu maar snel mn nest in, morgen om 9 uur wordt ik alweer verwacht in Utrecht in Hoog Catherijne!
gezellig! gaan we winkelen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 01:30 schreef qu63 het volgende:
Nu maar snel mn nest in, morgen om 9 uur wordt ik alweer verwacht in Utrecht in Hoog Catherijne!
Zo hey, die is niet erg mooi.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:00 schreef Ynske het volgende:
k heb deze gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wel weerquote:Op zaterdag 18 april 2009 10:14 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen Bengeltje
En Qu, Sjow en Ynske (als jullie hier nog rondhangen)
Ik stond in Hoog Catherijne tegenover de H&Mquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:32 schreef Ynske het volgende:
heel utrecht gezien, en nergens a4+ te krijgen, ja wel grote vellen, maar niemand die ze wil snijden
en ook geen Q gezieneen drukkerij heeft ze nu voor een prikkie gesneden
quote:
Wat een lange tijd, zal zeker vreemd zijnquote:Op zondag 19 april 2009 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen.
Gisteren heb ik biologische vader weer eens gezien na ongeveer 16 jaar.
Rare gewaarwording.
Goedemorgen.quote:Op maandag 20 april 2009 08:21 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
[..]
Wat een lange tijd, zal zeker vreemd zijn
Bengels!quote:Op maandag 20 april 2009 09:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Best wel erg vreemd. Even ervoor met mijn jongste over hem gehad.
Sta je in een winkel, belt mijn moeder. Draai me om, kijk naar buiten via de etalage en kijk recht in zijn gezicht
en hij naar mij.Geen woord gezegd trouwens, ook niet toen ik weer buiten kwam.
Qutie.
paar man aangehouden toch?quote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef qu63 het volgende:
Heidebrand bij mij in de buurt!http://www.gooieneemlander.nl/nieuws/regionaal/article4612621.ece
Gelukkig alweer wel geblust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |