Wat ben je een ongelooflijk trieste klootzak als je dit doet. Hopelijk kan de dader achterhaald worden door middel van camerabeelden uit de omgeving.quote:AMSTERDAM – Een dierenbeul heeft woensdag in Maarssen een kat in de glasbak gegooid. Omstanders hoorden een kat jammeren en waarschuwden de gemeente.
“Verbazingwekkend genoeg bleek het arme dier nog te leven”, zo laat de Dierenambulance donderdag aan NU.nl weten.
Een firma demonteerde de glasbak, zodat de kat uit zijn benarde positie kon worden bevrijd. Eenmaal boven bleek dat het beest een touw om haar middel en voorpoten had. “Ze is er dus duidelijk met opzet ingegooid”, aldus een zegsman.
Het dier raakte bij het incident gewond aan haar achterpoten. Haar vacht bleek vol te zitten met glasscherven- en splinters.
Doordat de kat gechipt was, kon de eigenaar worden opgespoord. Bij de politie is aangifte gedaan van dierenmishandeling.
Dion Grausquote:* Rechten van het dier in de Grondwet
* Minimumgevangenisstraf voor dierenmishandelaars
* Na veroordeling dierenmishandeling: levenslang verbod op houden van dieren
* Meer prioriteit bij politie en justitie voor opsporing en vervolging dierenmishandeling (animal cops)
* Introductie nationaal alarmnummer voor dieren: 113
* Strenger naleven verbod op ritueel ‘thuisslachten'
Ik ben ook voor, mits er een cameraploeg mee gaatquote:Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind die Animal Cops shows op Animal Planet ook altijd wel gaaf. Als de PVV zoiets in natuurlijk wil invoeren, dan ben ik voor (al krijgen ze daarmee niet m'n stem).
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat ben je een ongelooflijk trieste klootzak als je dit doet. Hopelijk kan de dader achterhaald worden door middel van camerabeelden uit de omgeving.
Ik ben geen Wilders-fan, maar ik steun wifebeater Dion Graus van de PVV van harte met zijn hardere maatregelen tegen dierenbeulen.
[..]
Dion Graus![]()
[ afbeelding ]
De eigenaar is iig al opgespoord. Vraag is of de eigenaar ook de dader is. Vermoed eigenlijk van niet, aangezien je toch niet zo lomp bent, om je gechipte kat te mishandelen?quote:Doordat de kat gechipt was, kon de eigenaar worden opgespoord.
Waarom nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben ook voor, mits er een cameraploeg mee gaat
Die vraag moet inderdaad gesteld worden, maar of dat in de praktijk ook gebeurd...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
De eigenaar is iig al opgespoord. Vraag is of de eigenaar ook de dader is. Vermoed eigenlijk van niet, aangezien je toch niet zo lomp bent, om je gechipte kat te mishandelen?
Beh word er ziek van zulke filmpjes. Maargoed je mag zo'n meisje natuurlijk niks aan doen want als je dat vette speenvarken trapt is het ook dieren mishandeling.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:57 schreef __Saviour__ het volgende:
als we dan toch bezig zijn
http://www.telegraaf.nl/b(...)betrapt__.html?p=1,1
Ik zou die echt gewoon genadeloos hard in elkaar trappen. Als zij dat een klein onschuldig beestje aandoet, dan 'mag' ik zo'n kutkind ook te grazen nemen, wat mij betreft.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Beh word er ziek van zulke filmpjes. Maargoed je mag zo'n meisje natuurlijk niks aan doen want als je dat vette speenvarken trapt is het ook dieren mishandeling.
Hij past niet door het gaatje dus hij zal er heel lang inblijvenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:08 schreef BrandX het volgende:
De dader ook in een glasbak gooien, en hem er zelf uit proberen te laten klimmen
HEEL HARD PROPPEN!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij past niet door het gaatje dus hij zal er heel lang inblijven![]()
maar hoe krijg je die man erin dan?
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:00 schreef Porsinck het volgende:
Hoe zielig, dan ben je toch gek in de kop
Ik walg van die dierenbeulen
Lijkt me sterk. Je eigen kat laten chippen duidt er op dat je om het beest geeft en dit staat daar natuurlijk haaks op.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
De eigenaar is iig al opgespoord. Vraag is of de eigenaar ook de dader is. Vermoed eigenlijk van niet, aangezien je toch niet zo lomp bent, om je gechipte kat te mishandelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |