Rotterdam, Centrum Beeldende Kunst. 22:00 tot 01:00 uur.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh zoen waar is dat hele gebeuren dan, en tot hoe lang duurt hun expositie?
het lijkt me wel vet om hun andere werk te zien
ik ga juist onzettend recht lopen met hakken, dus goed voor mn rugquote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Super leuk. Ik krijg altijd ontzettend last van m'n rug met zulke hakken dus dat heb ik al lange tijd geleden opgegeven
.
dankuquote:
Ik koop heel veel via internet, en als ze dan niet passen verkoop ik ze gewoon weer inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoezo koop je ze dan te klein
verkopen die handel!
njha, ik werk 3 uur, waarvan ik de helft zit. dus opzich wel goed te doen![]()
mn papa vind t niet zo chill dat ik met zulke hakken op t laminaat loop, dus dan maar op t werk mn voetjes er aan laten wennen.
Die te kleine kun je dus aan Lizs verkopen!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koop heel veel via internet, en als ze dan niet passen verkoop ik ze gewoon weer inderdaadmaar soms vind ik ze nog mooi om naar te kijken (
) of ben ik te lui om ze op marktplaats te zetten.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:36 schreef PeZu het volgende:
zo snel centraal dat ik het topic niet eens kon vinden
ik ook inderdaad, maar over t algemeen past t wel goedquote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koop heel veel via internet, en als ze dan niet passen verkoop ik ze gewoon weer inderdaadmaar soms vind ik ze nog mooi om naar te kijken (
) of ben ik te lui om ze op marktplaats te zetten.
Dan is het handig jaquote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ga juist onzettend recht lopen met hakken, dus goed voor mn rugen heel goed voor mn knie
ga veel bewuster lopen
Mjoah ik ook. Ik wilde laatst heul lieve kopen bij de H&M, die zwarte met die sleehak weet niet of je ze gezien hebt.. maar ik werd er echt te lang van. Dan kijk ik op zowat iedereen neer.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ja moeilijk. Ik vind alles onder de 8 cm ook lelijk!
Awhquote:Op woensdag 8 april 2009 23:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan ben ik niet eens zo lang met als jij zonder.
en ik maar f5-enquote:
Ow het gaat over hakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ja moeilijk. Ik vind alles onder de 8 cm ook lelijk!
Ze zou ze best voor een vriendenprijsje mogen hebben jaquote:Op woensdag 8 april 2009 23:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die te kleine kun je dus aan Lizs verkopen!![]()
oeiii... das lastig jaquote:Op woensdag 8 april 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is het handig ja! Voor mij is het juist heel slecht, omdat ik verkorte achillespezen heb door vroeger altijd op mn tenen te hebben gelopen worden ze alleen maar korter als ik nu vaak hakken draag..
Tot een paar jaar terug had ik ook gewoon verschrikkelijke pijn als ik een dag op allstars ofzo moest lopenomdat mn spieren daar te kort voor waren. Maar door veel rekken en strekken zijn ze nu wel oké.
Hey Remlof.quote:
Er is niks mis met lange vrouwen vind ik zelf. Met hakken aan is het bij de meeste meisjes nog best heel stijlvol!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah ik ook. Ik wilde laatst heul lieve kopen bij de H&M, die zwarte met die sleehak weet niet of je ze gezien hebt.. maar ik werd er echt te lang van. Dan kijk ik op zowat iedereen neer.
[..]
Awh
bed opmaken? wtf komen hayden panettiere slapen dan ?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:39 schreef oshiro het volgende:
Gvd, ik blijf maar weer even. Heb geen zin om m'n bed op te maken...
Mja... klopt. Maar ik heb ook lange dunne benen en aangezien ik kleine hakken 3 keer niks vind en mezelf te groot vind met hakken van 10cm doe ik ze niet aan.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er is niks mis met lange vrouwen vind ik zelf. Met hakken aan is het bij de meeste meisjes nog best heel stijlvol!
ooh, dan kunnen hakken prima inderdaadquote:
mét hakken?quote:
echt nietquote:
En een half.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ha-haals we het over iets anders hebben dan mag je dat aantal wel keer 2 doen!
Goede observatie!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik maar f5-en
zie ook nu pas da je blauw bent_!
Ja ik heb ze gezien, vond ze gaafquote:Op woensdag 8 april 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah ik ook. Ik wilde laatst heul lieve kopen bij de H&M, die zwarte met die sleehak weet niet of je ze gezien hebt.. maar ik werd er echt te lang van. Dan kijk ik op zowat iedereen neer.
[..]
Awh
Helemaal niks mis met lange vrouwen! Liefst net zo lang als ik... Zoent ook lekker makkelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er is niks mis met lange vrouwen vind ik zelf. Met hakken aan is het bij de meeste meisjes nog best heel stijlvol!
Bullshitquote:Op woensdag 8 april 2009 23:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, mag veertig dagen niet fappen.
2.01 for the pwnquote:
deze ? gevondenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rotterdam, Centrum Beeldende Kunst. 22:00 tot 01:00 uur.
Ja m'n dekbed ligt op m'n kussenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
bed opmaken? wtf komen hayden panettiere slapen dan ?
mja ik fok niet zoveel hehquote:
Dat is toch juist mooi? Dan ben je net een modelquote:Op woensdag 8 april 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja... klopt. Maar ik heb ook lange dunne benen en aangezien ik kleine hakken 3 keer niks vind en mezelf te groot vind met hakken van 10cm doe ik ze niet aan.
same herequote:Op woensdag 8 april 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gezien, vond ze gaafmaar dat lijkt mij ook kut
ik ben 168 dus met hoge hakken 180 en dus op gelijke hoogte met veel mannen, dat kan precies!
Vroeger wilde ik altijd supergraag 1.75 ofzo zijn, vind het ook nog steeds mooimaar qua hakken is het een nadeel ja. Al zijn er genoeg meisjes die het niet erg vinden om er bovenuit te steken
Ik zag ook hele mooie trouwens bij de River Island. Die heb ik aangehad. Ze keken me aan, ze moesten naar boven kijken.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gezien, vond ze gaafmaar dat lijkt mij ook kut
ik ben 168 dus met hoge hakken 180 en dus op gelijke hoogte met veel mannen, dat kan precies!
Vroeger wilde ik altijd supergraag 1.75 ofzo zijn, vind het ook nog steeds mooimaar qua hakken is het een nadeel ja. Al zijn er genoeg meisjes die het niet erg vinden om er bovenuit te steken
wel ik dacht dat je langer was en ik klikte dus net op je fobo icon en bekeek een foto en daarop lijkt je langerquote:
Is er al meer nieuws over die grote meet?quote:
1 meter en 68 hele centimeters. Jij?quote:
Is dat ook bij kleine hakjes? Want dan zou het wel ideaal zijn ja, kun je gewoon laarzen met redelijk platte hakken dragen en toch je pijn wat verlichtenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
oeiii... das lastig ja
ik heb dat dus met platte schoenen lang lopen, gaat mn knie het begeven, moeten de banden veels te hard werken
en als ik op hakken loop, hoef ik de spier niet helemaal te strekken, dus ideaal
Ik vind het soms slungelig.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi? Dan ben je net een model. Waarom zou het bij een dwerg van 1.60 leuker staan dan bij iemand van 1.76? Ik vind het gewoon stijlvol!
mooie hakken kunnen idd bij elke lengte, sterker nog als een langere vrouwen hakken draagtquote:Op woensdag 8 april 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi? Dan ben je net een model. Waarom zou het bij een dwerg van 1.60 leuker staan dan bij iemand van 1.76? Ik vind het gewoon stijlvol!
De schoolarts zei ooit tegen me dat ik 1.60 zou worden, ik vond het afschuwelijkquote:
Vind ik nietquote:
16,5 naar boven afgerond is ook 20quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Duurt ook even tot alle informatie tot jouw hoogte aankomt.
River Island schoenenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zag ook hele mooie trouwens bij de River Island. Die heb ik aangehad. Ze keken me aan, ze moesten naar boven kijken.
quote:
*gaat vrijdag hakken kopen*quote:Op woensdag 8 april 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De schoolarts zei ooit tegen me dat ik 1.60 zou worden, ik vond het afschuwelijkik hopen en bidden dat ik onverwachts 15 cm langer zou worden
maar ik kreeg er nog 8 cm bij van moeder natuur en ik ben er nu heel tevreden mee haha
!
[..]
Vind ik nietmooie lange benen met hoge hakken eronder, wat wil je nog meer!
zelfde als jijquote:Op woensdag 8 april 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1 meter en 68 hele centimeters. Jij?
[..]
Is dat ook bij kleine hakjes? Want dan zou het wel ideaal zijn ja, kun je gewoon laarzen met redelijk platte hakken dragen en toch je pijn wat verlichten!
ja heyquote:Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef Biogarde het volgende:
Wat een voetbalwedstrijden vanavond hey
Die van asos zijn ook fucking tofquote:Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
River Island schoenenze zijn alleen vaak zo duur
!
En whehe![]()
![]()
[..]
Ja, Bayernquote:Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef Biogarde het volgende:
Goedzoquote:
Hoe lang ben jij met hakken?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef Biogarde het volgende:
Whehe ik heb er 2 paar van ofzo en die draag ik nooitquote:Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
zelfde als jijook 1.68
hmhm, met een hak van zon 4/5 cm wil t ook wel iddheb alleen weinig van die lage hakken
Jaquote:Op woensdag 8 april 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die van asos zijn ook fucking tof
Bij oldskool hardcore gewoon 1.92. Bij Early hardcore net zo lang denk ik.quote:
vrouwen mogen btw klein en lang zijnquote:
en early rave?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij oldskool hardcore gewoon 1.92. Bij Early hardcore net zo lang denk ik.
Uiteraardquote:
Ja, voel me gelijk thuis. Heerlijk!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:51 schreef liiszle het volgende:
nou, het is idd wel een meiden avondje geworden zo
Ja inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 23:51 schreef liiszle het volgende:
nou, het is idd wel een meiden avondje geworden zo
Ja, zullen we Anouk opzetten en meebleren?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, voel me gelijk thuis. Heerlijk!
Ik mag niks van asos bestellen.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik heb er 2 paar van ofzo en die draag ik nooitik hou gewoon niet van die halfslachtige hakjes.
[..]
Jaik heb al veel ASOS schoenen versleten moet ik zeggen
die gladiator pumps die ik in het vorige topic bij mn schoenen had staan komen er ook vandaan.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
kon je die krijgen met spaarpunten van anal lube just for gays?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mits niet dun, proporties en zoquote:
Dealquote:Op woensdag 8 april 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zullen we Anouk opzetten en meebleren?
Nohhh, waarom nietquote:
al lang manquote:Op woensdag 8 april 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
niemand ontdekte de foute nummering van de reeks?
M'n vader wil dat juist niet.. Hij is tegen alles wat iDeal niet accepteert.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nohhh, waarom niet?
Mijn vader is wel zo lief om zn creditcard aan me te lenen, hij weet dat ik het toch altijd in no-time weer terug betaal! Ik laat het je wel weten als ik binnenkort wat ga bestellen okay!
Ik zie geen foute nummering?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:54 schreef swarmahoer het volgende:
niemand ontdekte de foute nummering van de reeks?
quote:
quote:
Whehequote:Op woensdag 8 april 2009 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
M'n vader wil dat juist niet.. Hij is tegen alles wat iDeal niet accepteert.
zie sigquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke wou je hebben dan?
[ afbeelding ]
Lucky bastard you are, I tell you.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehetsja je bestelt nu eenmaal uit het buitenland he.
Mijn vader was eerst ook wat huiverig, maar aangezien de bestellingen altijd goed (en snel) aankomen etc vind 'ie het nu prima.
Hihiquote:Op woensdag 8 april 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lucky bastard you are, I tell you.
Kun je paypal niet als creditcard gebruiken?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lucky bastard you are, I tell you.
Sturen ze het dan naar 1 persoon of iets? Of grijp ik helemaal misquote:Op woensdag 8 april 2009 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihije sais. Als je trouwens een keer wil bestellen moet je het ellegirl forum eens checken, daar openen ze heel vaak speciale besteltopics voor asos en andere sites.
Dat wil mn papa ook niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kun je paypal niet als creditcard gebruiken?
gvd je verdrinkt mijn toetsenbord met bierquote:Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is Lizs de nieuwe Nathaly Holloway?
Tering. Succesquote:Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef PeZu het volgende:
ik heb vd week een meisje ontmoet die net zo praat als boxxy_!
Ik heb liever dat het zijn rekening is. Zo ben ik dan weer wel.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Kun je toch zelf? Met je bank naar paypal en dan betalen, ofzoiets.
Bier.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd je verdrinkt mijn toetsenbord met bier
Ja ze sturen het naar 1 iemand, en die verspreidt het vervolgens weer onder de mensen die met hem of haar mee besteld hebben!quote:Op donderdag 9 april 2009 00:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sturen ze het dan naar 1 persoon of iets? Of grijp ik helemaal mis
Alfaquote:
Hm, daar ga ik dan maar een keer naar kijken. Als ik weer wat geld heb.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze sturen het naar 1 iemand, en die verspreidt het vervolgens weer onder de mensen die met hem of haar mee besteld hebben!
Ik heb het zelf ook wel eens gedaan, het is behoorlijk veel werkje moet uitzoeken wat iedereen had en daar weer pakketjes van maken etc. Mn hele huis stond vol met schoenen toen
![]()
!
Maar om mee te bestellen is wel handig, je betaalt alleen 6.75 verzendkosten binnen Nederland extra en ze vragen soms een euro voor de moeite ofzo, maar dat is te overzien.
ja dat heb ik wel nodig jaquote:
Auw!quote:Op donderdag 9 april 2009 00:06 schreef Krentenbol. het volgende:
Stiletto's lopen niet lekker.
[ afbeelding ]
ik had geen zin om nd wijnkelder te lopenquote:
quote:
Niet alleen geniaal.quote:
Nou nou, zo enthousiast ben ik nou ook weer nietquote:Op donderdag 9 april 2009 00:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wordt er ook nog eens ontzettend geil van?
it's catstasticquote:
quote:
Whehequote:Op donderdag 9 april 2009 00:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou nou, zo enthousiast ben ik nou ook weer niet
Vraag me wel af of ie die ook in het groot heeft
Mja mijn gedachten blijven nog wat hangen bij een uit de hand gelopen etentje vorige week bij een knappe blonde studentequote:
Pics?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:16 schreef oshiro het volgende:
[..]
Mja mijn gedachten blijven nog wat hangen bij een uit de hand gelopen etentje vorige week bij een knappe blonde studente![]()
succesquote:Op donderdag 9 april 2009 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga eens een poging tot leren ondernemen.
Zo waren mijn afgelopen avonden ookquote:Op donderdag 9 april 2009 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga eens een poging tot leren ondernemen.
Ooitquote:
ben je ook al uitgenodigd op remlof's bootquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Zonnebootmeisjequote:Op donderdag 9 april 2009 00:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
OoitVraag liiszle maar om zonnebootmeisje als ze weer wakker is
Zo gaat het bij mij ook al een beetje de gehele week. Je moest eens weten hoe opgeruimd mijn kamer en de gezamenlijke leefomgeving zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo waren mijn afgelopen avonden ookmaar nu ben ik verlost, muwhahaha
!
Jij sterkte!
Schoolproject waar ik 'r tegenkwamquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:23 schreef oshiro het volgende:
[..]
Schoolproject waar ik 'r tegenkwamen achteraf om begrijpelijke redenen contact gehouden
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ben je ook al uitgenodigd op remlof's boot
verwacht kb-commentaar:Das ist ver-boten folgens die 10 ge-boten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihiquote:Op donderdag 9 april 2009 00:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ook al een beetje de gehele week. Je moest eens weten hoe opgeruimd mijn kamer en de gezamenlijke leefomgeving zijn.
Hell ye-eahhh!quote:
Ja maar ik probeer je iets bij te brengen hierquote:Op donderdag 9 april 2009 00:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, kijk het waar slaap jij in topic nog maar eens na.
En terecht.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer je iets bij te brengen hier!
Beetje boel.quote:
Ik heb al zo weinig aan al ik slaap.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer je iets bij te brengen hier!
Hahahhaaquote:Op donderdag 9 april 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beetje boel.
Tevens heb ik vanmiddag nieuwe sokken gekocht.
Het kan altijd minder KBquote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb al zo weinig aan al ik slaap.
ik was vandaag mad stoned vd medicijnenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
En een nieuwe tandenborstel van BrauN.
naakt = naaktquote:
Periodes als deze zijn goed voor je sociale contacten inderdaad.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahhaaik herken mezelf hier zo in
!
Ik heb ook heel veel cakejes gebakkenen na toetsen urenlang bij school op een bankje zitten praten met vrienden omdat niemand naar huis wilde om te leren
![]()
Uhuh uhuhquote:Op donderdag 9 april 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Periodes als deze zijn goed voor je sociale contacten inderdaad.
En steeds schuif je het maar weer een uurtje vooruit. In de ochtend lig je net lekker, daarna is het tijd voor ontbijt/brunch, daarna ff andere dingen doen om vervolgens over een uurtje te beginnen. Helaas loopt dat altijd uit en is het alweer tijd voor het avondeten. Dan ff sporten, te moe om daarna er aan te beginnen etc.
tja het is dan ook niet slim om als ouder je kind op zo'n leeftijd een webcam te gevenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:36 schreef Krentenbol. het volgende:
Met deze jongen komt het ook nooit meer goed volgens mij.
ja raar volk is hetquote:
Hij geniet ook teveel van zijn eigen bitchslaps.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
tja het is dan ook niet slim om als ouder je kind op zo'n leeftijd een webcam te geven
Alleen dat vroeg naar bed gaan lukt dan toch weer niet, evenals het vroeg uit bed komen.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uhuh uhuh! 'Nah ik ga over een uur al eten dus niet de moeite om nu nog echt te gaan leren..' en dan 'Zo, lekker gegeten
even uitbuiken voor de tv' en dan 'Heee
dit tijdschrift heb ik nog niet gelezen!' daarna 'Hmmm.. Alweer 11 uur, ik kan maar beter vroeg naar bed zodat ik morgen vroeg op kan staan om te leren
'
Ik denk telkens om half 1, nouu ik kan nu nog wel even leren eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alleen dat vroeg naar bed gaan lukt dan toch weer niet, evenals het vroeg uit bed komen.
Dat klinkt bekendquote:Op donderdag 9 april 2009 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alleen dat vroeg naar bed gaan lukt dan toch weer niet, evenals het vroeg uit bed komen.
Precies wat ik nu ook ga doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk telkens om half 1, nouu ik kan nu nog wel even leren eigenlijkdan leer ik een halfuurtje en dan ga ik slapen
ik kan het niet aanzienquote:Op donderdag 9 april 2009 00:44 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hij geniet ook teveel van zijn eigen bitchslaps.
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 9 april 2009 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Precies wat ik nu ook ga doen.
Met een half uurtje vertraging, dat dan weer wel.
Truste alvast.
kttss-boem geluid smileyquote:
zie sigquote:
ik slaap wel bijzonder weinigquote:Op donderdag 9 april 2009 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je nooit slaapt.
wanneer danquote:
wat een gek gedoe zegquote:
ja vaak ga ik slapen om 5 uur ofzo en dan gaat om 9.30 de wekkerquote:
Slechtquote:Op donderdag 9 april 2009 01:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vaak ga ik slapen om 5 uur ofzo en dan gaat om 9.30 de wekker
![]()
zo vroeg
het muziekje heet rimshotquote:
ja erg slap heh. zo lang slapenquote:
trustequote:Op donderdag 9 april 2009 01:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slaapjes bouwen!
!
Copyright @ BigKahuna
Daar kom jij ook niet aanquote:Op donderdag 9 april 2009 01:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
8 uur slaap per nacht, dat heb je nodig.
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:39 schreef swarmahoer het volgende:
dagdag, hoe zit t met de tshirts? en weet je al of je naar de meet komt
Hey, daar is de man die eigenlijk geen BMW kan betalen en maar een 1 serie kocht, zodat hij toch nog een beetje het gevoel heeft dat 'ie een grotere piemel heeft.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey, daar is de man die eigenlijk geen BMW kan betalen en maar een 1 serie kocht leased, zodat hij toch nog een beetje het gevoel heeft dat 'ie een grotere piemel heeft.
Ik heb juist de kleinste BMW omdat ik niets hoef te compenseren.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hey, daar is de man die eigenlijk geen BMW kan betalen en maar een 1 serie kocht, zodat hij toch nog een beetje het gevoel heeft dat 'ie een grotere piemel heeft.
Nee, niet omdat ik wel in een kantoor mag werken en jij niet. Jij bent jaloers op mijn BMW. En dat is niet erg, dat snap ik wel. Er zijn heel veel mensen jaloers op mijn BMWquote:Op donderdag 9 april 2009 09:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joah, zat ik maar de heule dag op kantoor
Uitkeringstrekkers ja. Dat is inderdaad een grote groep in dit land.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niet omdat ik wel in een kantoor mag werken en jij niet. Jij bent jaloers op mijn BMW. En dat is niet erg, dat snap ik wel. Er zijn heel veel mensen jaloers op mijn BMW
Wie is er een uitkeringstrekker?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uitkeringstrekkers ja. Dat is inderdaad een grote groep in dit land.
Hoevaak ben je al klaargekomen over je 1 serie?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, niet omdat ik wel in een kantoor mag werken en jij niet. Jij bent jaloers op mijn BMW. En dat is niet erg, dat snap ik wel. Er zijn heel veel mensen jaloers op mijn BMW
Leer eens lezen.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie is er een uitkeringstrekker?
Ik niet, ik maak de uitkering van andere mensen mogelijk.
Heel vaak, hij is niet meer zwart, maar wit. Maar wat doet dat er toe?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoevaak ben je al klaargekomen over je 1 serie?
Yep. Je gaat door voor de koelkast.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh die zijn juist jaloers op mijn BMW, toch?
Het is nog vroegquote:
Ik heb een quadquote:Op donderdag 9 april 2009 09:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ooh die zijn juist jaloers op mijn BMW, toch?
Je moest eens weten, ik vet fucking vrolijkquote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is nog vroeg![]()
NG is er niet leuker op geworden, hij komt een beetje verbitterd over. Vind je ook niet?
Vind je het gek, wanneer je begroet word met "Lelijke blaag".quote:Op donderdag 9 april 2009 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is nog vroeg![]()
NG is er niet leuker op geworden, hij komt een beetje verbitterd over. Vind je ook niet?
Als je daar waarde aan gaat hechten ben je rijp voor het gestichtquote:Op donderdag 9 april 2009 09:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind je het gek, wanneer je begroet word met "Lelijke blaag".
Idd, ik lig goed in de markt hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je daar waarde aan gaat hechten ben je rijp voor het gesticht
Bij wie?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, ik lig goed in de markt hoor
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HA, jij paria. Poets m'n schoenen.
Ja, ik ook. Dat maakt het meteen wat minder saai hier.quote:
Oh, eerst kreeg je nog een ban tot kerstquote:Op donderdag 9 april 2009 09:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Dat maakt het meteen wat minder saai hier.
Bij m'n volgende ban gaat NG door de shredder zei Remlof
Klopt, en toen maakte ik weer een opmerking waar Remlof het zeer zeker niet mee eens wasquote:Op donderdag 9 april 2009 09:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, eerst kreeg je nog een ban tot kerst
Nee, geen afgunst. Ik hecht gewoon weinig tot geen waarde aan een kaste systeem zeker niet wanneer die afkomstig is van beroepsfaler Emimich.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, en toen maakte ik weer een opmerking waar Remlof het zeer zeker niet mee eens was
Ik sta in kaste 2, maar eigenlijk had ik wel kaste 1 verwacht, maar ik had een banquote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, geen afgunst. Ik hecht gewoon weinig tot geen waarde aan een kaste systeem zeker niet wanneer die afkomstig is van beroepsfaler Emimich.
Ja, suffe klaphark dan heb je het ook een beetje aan jezelf te dankenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Klopt, en toen maakte ik weer een opmerking waar Remlof het zeer zeker niet mee eens was
Mwah, het is internet en sommigen nemen het te serieus. Kom op manquote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, suffe klaphark dan heb je het ook een beetje aan jezelf te danken
Je hoeft het mij niet uit te leggen. De enige die ik hier serieus neem dat is mijzelfquote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, het is internet en sommigen nemen het te serieus. Kom op man
Zal ik jou eens serieus nemen?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hoeft het mij niet uit te leggen. De enige die ik hier serieus neem dat is mijzelf
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal ik jou eens serieus nemen?
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zal ik jou eens serieus nemen?
Dag hoorquote:
Ik had ook al 4 bans bij elke kaste en toch in 3 dus dat is een smoesquote:Op donderdag 9 april 2009 10:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik sta in kaste 2, maar eigenlijk had ik wel kaste 1 verwacht, maar ik had een ban.
Ben er maar afgegaan. Iemand had de deur open laten staan dus werd gek van al dat lawaaiquote:Op donderdag 9 april 2009 10:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Noem je dat uitslapen?Morgen zal ik is laten zien wat uitslapen is
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:24 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben er maar afgegaan. Iemand had de deur open laten staan dus werd gek van al dat lawaai
LaterzzZzzZquote:Op donderdag 9 april 2009 10:29 schreef kurk_droog het volgende:
hierMaar ik hoop dat je het naar je zin hebt zo want ik ben nu ook weg
Tot over 1.5 uur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |