Tip: bontjassen leveren ook veel op. Is dat niks voor je?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:41 schreef Leonidas82 het volgende:
Hallo
Waar kan ik bestaande websites opkopen? (internetwinkels) en als ik zelf een website heb gemaakt waar kan ik deze dan verkopen?
Kennis van me koopt geregeld websites op en verdient daar geld aan, maar weigert mij het geheim van de chef te vertellenOp google kan ik ook weinig vinden over de mogelijkheden of waar ik terecht kan.
Kan iemand mij van de nodig advies voorzien? Heb geld en wil graag investeren in internetwinkels.
Alvast bedankt!
Succes met de aanschaf van deze pareltjesquote:
Daar gaat TS vast rijk van wordenquote:Op woensdag 8 april 2009 12:59 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Succes met de aanschaf van deze pareltjes
correctie: daar vraag je toch echt wel omquote:Op woensdag 8 april 2009 16:31 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik vraag om tips niet om gebashed te worden
Deze "grote" community heeft wel 40 ledenquote:Grote community te koop! Forum/blogs etc. etc.!
URL:
http://www.skiddo.nl
Gelieve niet bekend te maken.![]()
Leeftijd site (maanden): ca. 3
Maandelijks inkomsten: geen (geen advertenties waar je geld voor krijgt, alleen dutchleader)
Details:
Unieke bezoekers/dag: afgelopen week 2519 bezoekers (geen pageviews, maar bezoekers) via andere sites binnen gekomen. Dit na het flink promoten van de website
Details & stats: Op te vragen (wordt prive in database bijgehouden)!
Omschrijving website: Een website waar men erg veel kan doen... Een forum, blogsysteem, linkpartners, downloads en veel meer. Er zit een zéér uitgebreide admin achter welke op aanvraag te bekijken is.
Prijs: bieden vanaf ¤300,- (zie boven deze pagina).
Waarom verkopen: Sparen voor een nieuwe scooter.![]()
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:31 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Ik vraag om tips niet om gebashed te worden
Dat gaat over het systeem jumpertquote:Op donderdag 9 april 2009 07:25 schreef JumpingJacky het volgende:
Nee, TS, je hebt gelijk, best leuke koopjes daar:
[..]
Deze "grote" community heeft wel 40 leden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |