Rotterdam, Centrum Beeldende Kunst. 22:00 tot 01:00 uur.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh zoen waar is dat hele gebeuren dan, en tot hoe lang duurt hun expositie?
het lijkt me wel vet om hun andere werk te zien
ik ga juist onzettend recht lopen met hakken, dus goed voor mn rugquote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Super leuk. Ik krijg altijd ontzettend last van m'n rug met zulke hakken dus dat heb ik al lange tijd geleden opgegeven
.
dankuquote:
Ik koop heel veel via internet, en als ze dan niet passen verkoop ik ze gewoon weer inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoezo koop je ze dan te klein
verkopen die handel!
njha, ik werk 3 uur, waarvan ik de helft zit. dus opzich wel goed te doen![]()
mn papa vind t niet zo chill dat ik met zulke hakken op t laminaat loop, dus dan maar op t werk mn voetjes er aan laten wennen.
Die te kleine kun je dus aan Lizs verkopen!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koop heel veel via internet, en als ze dan niet passen verkoop ik ze gewoon weer inderdaadmaar soms vind ik ze nog mooi om naar te kijken (
) of ben ik te lui om ze op marktplaats te zetten.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:36 schreef PeZu het volgende:
zo snel centraal dat ik het topic niet eens kon vinden
ik ook inderdaad, maar over t algemeen past t wel goedquote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koop heel veel via internet, en als ze dan niet passen verkoop ik ze gewoon weer inderdaadmaar soms vind ik ze nog mooi om naar te kijken (
) of ben ik te lui om ze op marktplaats te zetten.
Dan is het handig jaquote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ga juist onzettend recht lopen met hakken, dus goed voor mn rugen heel goed voor mn knie
ga veel bewuster lopen
Mjoah ik ook. Ik wilde laatst heul lieve kopen bij de H&M, die zwarte met die sleehak weet niet of je ze gezien hebt.. maar ik werd er echt te lang van. Dan kijk ik op zowat iedereen neer.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ja moeilijk. Ik vind alles onder de 8 cm ook lelijk!
Awhquote:Op woensdag 8 april 2009 23:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan ben ik niet eens zo lang met als jij zonder.
en ik maar f5-enquote:
Ow het gaat over hakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ja moeilijk. Ik vind alles onder de 8 cm ook lelijk!
Ze zou ze best voor een vriendenprijsje mogen hebben jaquote:Op woensdag 8 april 2009 23:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die te kleine kun je dus aan Lizs verkopen!![]()
oeiii... das lastig jaquote:Op woensdag 8 april 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is het handig ja! Voor mij is het juist heel slecht, omdat ik verkorte achillespezen heb door vroeger altijd op mn tenen te hebben gelopen worden ze alleen maar korter als ik nu vaak hakken draag..
Tot een paar jaar terug had ik ook gewoon verschrikkelijke pijn als ik een dag op allstars ofzo moest lopenomdat mn spieren daar te kort voor waren. Maar door veel rekken en strekken zijn ze nu wel oké.
Hey Remlof.quote:
Er is niks mis met lange vrouwen vind ik zelf. Met hakken aan is het bij de meeste meisjes nog best heel stijlvol!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah ik ook. Ik wilde laatst heul lieve kopen bij de H&M, die zwarte met die sleehak weet niet of je ze gezien hebt.. maar ik werd er echt te lang van. Dan kijk ik op zowat iedereen neer.
[..]
Awh
bed opmaken? wtf komen hayden panettiere slapen dan ?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:39 schreef oshiro het volgende:
Gvd, ik blijf maar weer even. Heb geen zin om m'n bed op te maken...
Mja... klopt. Maar ik heb ook lange dunne benen en aangezien ik kleine hakken 3 keer niks vind en mezelf te groot vind met hakken van 10cm doe ik ze niet aan.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er is niks mis met lange vrouwen vind ik zelf. Met hakken aan is het bij de meeste meisjes nog best heel stijlvol!
ooh, dan kunnen hakken prima inderdaadquote:
mét hakken?quote:
echt nietquote:
En een half.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ha-haals we het over iets anders hebben dan mag je dat aantal wel keer 2 doen!
Goede observatie!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik maar f5-en
zie ook nu pas da je blauw bent_!
Ja ik heb ze gezien, vond ze gaafquote:Op woensdag 8 april 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah ik ook. Ik wilde laatst heul lieve kopen bij de H&M, die zwarte met die sleehak weet niet of je ze gezien hebt.. maar ik werd er echt te lang van. Dan kijk ik op zowat iedereen neer.
[..]
Awh
Helemaal niks mis met lange vrouwen! Liefst net zo lang als ik... Zoent ook lekker makkelijkquote:Op woensdag 8 april 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er is niks mis met lange vrouwen vind ik zelf. Met hakken aan is het bij de meeste meisjes nog best heel stijlvol!
Bullshitquote:Op woensdag 8 april 2009 23:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, mag veertig dagen niet fappen.
2.01 for the pwnquote:
deze ? gevondenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rotterdam, Centrum Beeldende Kunst. 22:00 tot 01:00 uur.
Ja m'n dekbed ligt op m'n kussenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
bed opmaken? wtf komen hayden panettiere slapen dan ?
mja ik fok niet zoveel hehquote:
Dat is toch juist mooi? Dan ben je net een modelquote:Op woensdag 8 april 2009 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja... klopt. Maar ik heb ook lange dunne benen en aangezien ik kleine hakken 3 keer niks vind en mezelf te groot vind met hakken van 10cm doe ik ze niet aan.
same herequote:Op woensdag 8 april 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gezien, vond ze gaafmaar dat lijkt mij ook kut
ik ben 168 dus met hoge hakken 180 en dus op gelijke hoogte met veel mannen, dat kan precies!
Vroeger wilde ik altijd supergraag 1.75 ofzo zijn, vind het ook nog steeds mooimaar qua hakken is het een nadeel ja. Al zijn er genoeg meisjes die het niet erg vinden om er bovenuit te steken
Ik zag ook hele mooie trouwens bij de River Island. Die heb ik aangehad. Ze keken me aan, ze moesten naar boven kijken.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gezien, vond ze gaafmaar dat lijkt mij ook kut
ik ben 168 dus met hoge hakken 180 en dus op gelijke hoogte met veel mannen, dat kan precies!
Vroeger wilde ik altijd supergraag 1.75 ofzo zijn, vind het ook nog steeds mooimaar qua hakken is het een nadeel ja. Al zijn er genoeg meisjes die het niet erg vinden om er bovenuit te steken
wel ik dacht dat je langer was en ik klikte dus net op je fobo icon en bekeek een foto en daarop lijkt je langerquote:
Is er al meer nieuws over die grote meet?quote:
1 meter en 68 hele centimeters. Jij?quote:
Is dat ook bij kleine hakjes? Want dan zou het wel ideaal zijn ja, kun je gewoon laarzen met redelijk platte hakken dragen en toch je pijn wat verlichtenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
oeiii... das lastig ja
ik heb dat dus met platte schoenen lang lopen, gaat mn knie het begeven, moeten de banden veels te hard werken
en als ik op hakken loop, hoef ik de spier niet helemaal te strekken, dus ideaal
Ik vind het soms slungelig.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi? Dan ben je net een model. Waarom zou het bij een dwerg van 1.60 leuker staan dan bij iemand van 1.76? Ik vind het gewoon stijlvol!
mooie hakken kunnen idd bij elke lengte, sterker nog als een langere vrouwen hakken draagtquote:Op woensdag 8 april 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is toch juist mooi? Dan ben je net een model. Waarom zou het bij een dwerg van 1.60 leuker staan dan bij iemand van 1.76? Ik vind het gewoon stijlvol!
De schoolarts zei ooit tegen me dat ik 1.60 zou worden, ik vond het afschuwelijkquote:
Vind ik nietquote:
16,5 naar boven afgerond is ook 20quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Duurt ook even tot alle informatie tot jouw hoogte aankomt.
River Island schoenenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zag ook hele mooie trouwens bij de River Island. Die heb ik aangehad. Ze keken me aan, ze moesten naar boven kijken.
quote:
*gaat vrijdag hakken kopen*quote:Op woensdag 8 april 2009 23:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De schoolarts zei ooit tegen me dat ik 1.60 zou worden, ik vond het afschuwelijkik hopen en bidden dat ik onverwachts 15 cm langer zou worden
maar ik kreeg er nog 8 cm bij van moeder natuur en ik ben er nu heel tevreden mee haha
!
[..]
Vind ik nietmooie lange benen met hoge hakken eronder, wat wil je nog meer!
zelfde als jijquote:Op woensdag 8 april 2009 23:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1 meter en 68 hele centimeters. Jij?
[..]
Is dat ook bij kleine hakjes? Want dan zou het wel ideaal zijn ja, kun je gewoon laarzen met redelijk platte hakken dragen en toch je pijn wat verlichten!
ja heyquote:Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef Biogarde het volgende:
Wat een voetbalwedstrijden vanavond hey
Die van asos zijn ook fucking tofquote:Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
River Island schoenenze zijn alleen vaak zo duur
!
En whehe![]()
![]()
[..]
Ja, Bayernquote:Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef Biogarde het volgende:
Goedzoquote:
Hoe lang ben jij met hakken?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef Biogarde het volgende:
Whehe ik heb er 2 paar van ofzo en die draag ik nooitquote:Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
zelfde als jijook 1.68
hmhm, met een hak van zon 4/5 cm wil t ook wel iddheb alleen weinig van die lage hakken
Jaquote:Op woensdag 8 april 2009 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die van asos zijn ook fucking tof
Bij oldskool hardcore gewoon 1.92. Bij Early hardcore net zo lang denk ik.quote:
vrouwen mogen btw klein en lang zijnquote:
en early rave?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij oldskool hardcore gewoon 1.92. Bij Early hardcore net zo lang denk ik.
Uiteraardquote:
Ja, voel me gelijk thuis. Heerlijk!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:51 schreef liiszle het volgende:
nou, het is idd wel een meiden avondje geworden zo
Ja inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 23:51 schreef liiszle het volgende:
nou, het is idd wel een meiden avondje geworden zo
Ja, zullen we Anouk opzetten en meebleren?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, voel me gelijk thuis. Heerlijk!
Ik mag niks van asos bestellen.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe ik heb er 2 paar van ofzo en die draag ik nooitik hou gewoon niet van die halfslachtige hakjes.
[..]
Jaik heb al veel ASOS schoenen versleten moet ik zeggen
die gladiator pumps die ik in het vorige topic bij mn schoenen had staan komen er ook vandaan.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
kon je die krijgen met spaarpunten van anal lube just for gays?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mits niet dun, proporties en zoquote:
Dealquote:Op woensdag 8 april 2009 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zullen we Anouk opzetten en meebleren?
Nohhh, waarom nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |