Rotterdam, Centrum Beeldende Kunst. 22:00 tot 01:00 uur.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh zoen waar is dat hele gebeuren dan, en tot hoe lang duurt hun expositie?
het lijkt me wel vet om hun andere werk te zien
ik ga juist onzettend recht lopen met hakken, dus goed voor mn rugquote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Super leuk. Ik krijg altijd ontzettend last van m'n rug met zulke hakken dus dat heb ik al lange tijd geleden opgegeven
.
dankuquote:
Ik koop heel veel via internet, en als ze dan niet passen verkoop ik ze gewoon weer inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 23:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
hoezo koop je ze dan te klein
verkopen die handel!
njha, ik werk 3 uur, waarvan ik de helft zit. dus opzich wel goed te doen![]()
mn papa vind t niet zo chill dat ik met zulke hakken op t laminaat loop, dus dan maar op t werk mn voetjes er aan laten wennen.
Die te kleine kun je dus aan Lizs verkopen!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koop heel veel via internet, en als ze dan niet passen verkoop ik ze gewoon weer inderdaadmaar soms vind ik ze nog mooi om naar te kijken (
) of ben ik te lui om ze op marktplaats te zetten.
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:36 schreef PeZu het volgende:
zo snel centraal dat ik het topic niet eens kon vinden
ik ook inderdaad, maar over t algemeen past t wel goedquote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik koop heel veel via internet, en als ze dan niet passen verkoop ik ze gewoon weer inderdaadmaar soms vind ik ze nog mooi om naar te kijken (
) of ben ik te lui om ze op marktplaats te zetten.
Dan is het handig jaquote:Op woensdag 8 april 2009 23:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ga juist onzettend recht lopen met hakken, dus goed voor mn rugen heel goed voor mn knie
ga veel bewuster lopen
Mjoah ik ook. Ik wilde laatst heul lieve kopen bij de H&M, die zwarte met die sleehak weet niet of je ze gezien hebt.. maar ik werd er echt te lang van. Dan kijk ik op zowat iedereen neer.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ja moeilijk. Ik vind alles onder de 8 cm ook lelijk!
Awhquote:Op woensdag 8 april 2009 23:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan ben ik niet eens zo lang met als jij zonder.
en ik maar f5-enquote:
Ow het gaat over hakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm ja moeilijk. Ik vind alles onder de 8 cm ook lelijk!
Ze zou ze best voor een vriendenprijsje mogen hebben jaquote:Op woensdag 8 april 2009 23:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die te kleine kun je dus aan Lizs verkopen!![]()
oeiii... das lastig jaquote:Op woensdag 8 april 2009 23:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan is het handig ja! Voor mij is het juist heel slecht, omdat ik verkorte achillespezen heb door vroeger altijd op mn tenen te hebben gelopen worden ze alleen maar korter als ik nu vaak hakken draag..
Tot een paar jaar terug had ik ook gewoon verschrikkelijke pijn als ik een dag op allstars ofzo moest lopenomdat mn spieren daar te kort voor waren. Maar door veel rekken en strekken zijn ze nu wel oké.
Hey Remlof.quote:
Er is niks mis met lange vrouwen vind ik zelf. Met hakken aan is het bij de meeste meisjes nog best heel stijlvol!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mjoah ik ook. Ik wilde laatst heul lieve kopen bij de H&M, die zwarte met die sleehak weet niet of je ze gezien hebt.. maar ik werd er echt te lang van. Dan kijk ik op zowat iedereen neer.
[..]
Awh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |