De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
quote:2009 21:38[/url] schreef MNR het volgende:[/b]
[..]
Ja en ellenlange gesprekken, kliks, lekkere seks en lol en ... zo veel meeeeeer
Ik hoop t ook voor je, slecht nieuws vreet aan je...quote:
Oostblokhoeren?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
Grappig hoe vaak je dezelfde vrouwen tegenkomt op datingsites.
Grappig dat jij laatst vertelde dat jij maar op één datingsite actief bent en dat je het nu toch over meerdere sites hebt.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
Dank jequote:
Je woont te dicht bij de Europalaan!quote:
Drie. Ik heb altijd drie gezegd.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grappig dat jij laatst vertelde dat jij maar op één datingsite actief bent en dat je het nu toch over meerdere sites hebt.
Tuurlijk twijfel je, maar komt dat omdat je daadwerkelijk twijfelt aan het uiterlijke aspect of omdat zij toch een relatie met hem heeft dus wel iets erg leuks moet hebben. Bovendien is ie erg gespierd :p.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen bij wie je jezelf kan vergelijken, al we het daar dan toch over hebben.
Maar het blijft lastig inschatten wat het overgrote deel van de mensen daarvan zou vinden. Net als dat jij twijfeld of je knapper bent dan die vriend van die ene meid.
Volgens mij hang ik ook nog hier en daar rond, alle wachtwoorden ben ik kwijt, evenals die van mijn stocksites ... géén idee meer ....quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
Wat heeft het gespierd zijn met mooi of aantrekkelijk te maken?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tuurlijk twijfel je, maar komt dat omdat je daadwerkelijk twijfelt aan het uiterlijke aspect of omdat zij toch een relatie met hem heeft dus wel iets erg leuks moet hebben. Bovendien is ie erg gespierd :p.
Uiteraard niet. Net zoals je je nu bij een volgende date weer niet binnen één week in een relatie gaat storten!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Q. het volgende:
Oh ja. Actief. Eentje weer gereactiveerd. Nu Paiq en E-matching. Maar ik ben niet op zoek hoor.
Blijf dat maar zeggen tegen jezelf inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Q. het volgende:
Oh ja. Actief. Eentje weer gereactiveerd. Nu Paiq en E-matching. Maar ik ben niet op zoek hoor.
je naam doet vermoeden dat je dol bent op cockjuice, is that so?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Je woont te dicht bij de Europalaan!
Achterop!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Praktisch oogpunt! Ik heb alleen een fiets.
Dat klopt.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
Wie wel dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
Volgens mij hang ik ook nog hier en daar rond, alle wachtwoorden ben ik kwijt, evenals die van mijn stocksites ... géén idee meer .....
Maar mailen kan ook gewoon dus (jij niet Q).
Dat ook! En dat ik nu genoeg geld overhou nu ik meer verdien.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Net zoals je je nu bij een volgende date weer niet binnen één week in een relatie gaat storten!
Jij wel..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Over billen Tally, ik heb billen-PM
Het wordt nog wel eens wat met jou!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:50 schreef Q. het volgende:
Dat ook! En dat ik nu genoeg geld overhou nu ik meer verdien.
Kappen Taly, ik wou alweer reageren, je kent me.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef hansje_terror het volgende:
[..]
op de schaal van 1tot 10 hoeveel houd je dan van cockjuice?
En of ik je kenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef elcastel het volgende:
[..]
Kappen Taly, ik wou alweer reageren, je kent me.
alle vrouwen !
Heb ik dat ooit beloofd dan ? En wanneer was ooit ?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:52 schreef Tally het volgende:
En of ik je ken
Ik wacht nog steeds op mijn voicemail berichtje
Haha jij ook weltrusten leukerdquote:Op woensdag 8 april 2009 21:45 schreef MNR het volgende:
Fawie
Ik ga verstandig mijn bedje opzoeken opdat ik me morgen nog beter voel
Succes Joey, sweet dreams
(ow btw, ik had vorige week over je gedroomd en toen was je weer vrijgezel). Je was overigens wel heel kalm en vol rust. Zat helemaal goed met jou en het komt ook helemaal goed met je
Ik val op gespierde jongens. Ik ben dus minder gespierd dan hij. Maar vind mezelf wel mooier. Meer kan ik er toch echt niet van makenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat heeft het gespierd zijn met mooi of aantrekkelijk te maken?
Ik zeg niks, dan hoef ik ook niet te liegen.quote:
Ging jij t niet rustiger aan doen?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
laat ik het dan anders vragen.quote:
Jammer dat je de scherpte van humor mist.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef hansje_terror het volgende:
[..]
laat ik het dan anders vragen.
Als je een waarde zou moten toekennen voor cockjuice in welke schaal zou je het dan indelen van zeer weinig tot zeer veel?zeer weinig weinig weinig tot een gemiddelde intresse in cockjuise gemiddelde intresse gemiddelde intresse tot veel veel zeer veel alternatieve optie: je houdt ontzettend veel van cockjuice en in het bijzonder houd je van monstercocks.
Hij is al twee weken vrijgezel anders hoor.quote:
Gewoon een beetje rondkijken daar is toch niks mis mee.quote:
Dat is inderdaad heel lang.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is al twee weken vrijgezel anders hoor.
vind? in afghanistan lache ze zich slapjes om mijn grappen en grollenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jammer dat je de scherpte van humor mist.
Blijkbaar ben je een ervaringsdeskundige. Wil je tips uitwisselen ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef hansje_terror het volgende:
laat ik het dan anders vragen.
Als je een waarde zou moeten toekennen voor cockjuice in welke schaal zou je het dan indelen van zeer weinig tot zeer veel?
40 dagen dat is wel erg lang. Dus nee dat ga ik niet volhouden.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef Nouk84 het volgende:
40 days 40 nights op tv: Wie zou het volhouden en wie niet? En waarom?
quote:Op woensdag 8 april 2009 21:41 schreef MNR het volgende:
En (!) oh ja, ik vind het belangrijk dat iemand loyaal is naar mij toe. Dus ik zal uiteindelijk kiezen voor degene met wie ik vibes heb en het gevoel van loyaliteit (maar dat gaat meestal samen).
ik wil wel wat cockjuice uitwisselenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je een ervaringsdeskundige. Wil je tips uitwisselen ofzo?
Op dezelfde avond als dat er een filmpje van het pompen werd opgenomenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Heb ik dat ooit beloofd dan ? En wanneer was ooit ?
Wist je dat we een afdeling SEX hadden hier op FOK!?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef hansje_terror het volgende:
[..]
vind? in afghanistan lache ze zich slapjes om mijn grappen en grollen
Ik vind het al knap als ik het 40 uur uithoudquote:Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef Nouk84 het volgende:
Tally heeft geen cockjuice om uit te wisselen, die slikt alleen maar...quote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef hansje_terror het volgende:
Ik wil wel wat cockjuice uitwisselen
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het al knap als ik het 40 uur uithoud
afdling sex? sekssss hmmmquote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Op dezelfde avond als dat er een filmpje van het pompen werd opgenomen
[..]
Wist je dat we een afdeling SEX hadden hier op FOK!?
Hoe lang houd jij het vol?quote:
Whoops !quote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef Tally het volgende:
Op dezelfde avond als dat er een filmpje van het pompen werd opgenomen
En ik denk dat mijn man dat ook zou vindenquote:
3 dagen, hooguit.quote:
ja daar doelde ik op, maar dat snapte ze toch wel?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tally heeft geen cockjuice om uit te wisselen, die slikt alleen maar...
Dat ligt er aan hoe ver ze me uit de buurt houden van die ene persoon..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef Nouk84 het volgende:
Je arts..quote:Op woensdag 8 april 2009 22:02 schreef hansje_terror het volgende:
[..]
afdling sex? sekssss hmmm
alleen heb ik daar weinig behoefte aan, hebben jullie ook een afdeling psychiatrie? en wie kan mij doorverwijzen?
Kan je nagaan hoe lang geleden dat al is!quote:
Nee, ik ben te gek op vrouwen.... Jij wel?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:59 schreef Nouk84 het volgende:
A good matchquote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik denk dat mijn man dat ook zou vinden
Ik ken t... Ik vind jou best meester worden.quote:
Uitwisselen impliceert dat jij ook cockjuice terug wil van de ander... Dan kun je beter je aandacht op een man richten...quote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef hansje_terror het volgende:
ja daar doelde ik op, maar dat snapte ze toch wel?
Masturberen mag ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe ver ze me uit de buurt houden van die ene persoon..
Nee zeker niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee, ik ben te gek op vrouwen.... Jij wel?
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef mrbox het volgende:
Zoo lekker gegeten en leuke avond gehadhoest hier ?
Is het nou afgelopen tussen jou en Rival? Of gewoon nooit begonnen?quote:
Al meer dan drie hoor!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij is al twee weken vrijgezel anders hoor.
Nooit begonnenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Is het nou afgelopen tussen jou en Rival? Of gewoon nooit begonnen?
Jajajajaja, dat was ik al nagegaan.quote:
nee ik wil pussyjouce terug, ja inpakken tasje erbij en ja het is een kadotje, nee ik heb geen bonuskaart, ja spaar wel pussyjuicezegels.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uitwisselen impliceert dat jij ook cockjuice terug wil van de ander... Dan kun je beter je aandacht op een man richten...
Wow zo lang al.quote:
Niet je type?quote:
I'll take that as a compliment.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ken t... Ik vind jou best meester worden.
Ik heb niet een bepaald type, het moet gewoon kloppenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet je type?
En om maar even door te gaan... Wat is wel je type?
En mij maar laten wachtenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:07 schreef elcastel het volgende:
[..]
Jajajajaja, dat was ik al nagegaan.
Nou ja.. Hijs op.. Vind ik geen goed antwoord hoorquote:
Je gaat het hier niet lang volhouden jongen.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:07 schreef hansje_terror het volgende:
[..]
nee ik wil pussyjouce terug, ja inpakken tasje erbij en ja het is een kadotje, nee ik heb geen bonuskaart, ja spaar wel pussyjuicezegels.
Klopt! Maar ik zie haar gewoon wel vakerquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef Tally het volgende:
Nou ja.. Hijs op.. Vind ik geen goed antwoord hoor
Ik klop.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb niet een bepaald type, het moet gewoon kloppen
Dat had ik wel begrepen hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Klopt! Maar ik zie haar gewoon wel vaker![]()
Altijd wel gezellig
Ja met dooie gaat het inderdaad vrij lastig.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb niet een bepaald type, het moet gewoon kloppen
klopt, ik ben hardstikke moe.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je gaat het hier niet lang volhouden jongen.
Je harde steigerende lid?quote:
quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Sander het volgende:
Oh, 9 mei ben ik er ook bij. Ik heb dan namelijk ook een meet. Om dezelfde tijd. In dezelfde kroeg. Met de forum-crew..
en wat ben jij?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:07 schreef hansje_terror het volgende:
[..]
nee ik wil pussyjouce terug, ja inpakken tasje erbij en ja het is een kadotje, nee ik heb geen bonuskaart, ja spaar wel pussyjuicezegels.
Weet ikquote:
Dan ga ik aan de crewtafel zittenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ikAls ik ga moet ik mijn zweepje meenemen voor remlof
Het klinkt nu al of daar genoeg Singles tussen zullen zitten...quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Sander het volgende:
Oh, 9 mei ben ik er ook bij. Ik heb dan namelijk ook een meet. Om dezelfde tijd. In dezelfde kroeg. Met de forum-crew..
Ik moest hem op het terras en aan het bier spankenquote:
Hoiquote:
Ik vind je nog erg mild nu.quote:
Ik ben nog liefquote:
eng... Dan zou je tot mijn soort behoren dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef hansje_terror het volgende:
[..]
ja wat ben ik? ik ben hetero maar ben tevens een homosapiens.
Slaap lekker (straks dan)Tally!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nog liefNiet in mn hum.. Ik ga naar bed
nou niet helemaal, ik ben van het mannelijke geslacht.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
eng... Dan zou je tot mijn soort behoren dus.
Maar het is wel waar.quote:
De meet wordt nu al legendarisch dusquote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest hem op het terras en aan het bier spanken
Goed idee van je, dan kan je man meeprofiteren van die lieve buiquote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nog liefNiet in mn hum.. Ik ga naar bed
Dat is jammer.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goed idee van je, dan kan je man meeprofiteren van die lieve bui
Ik ga douchen, en daarna duik ik er ook in. (vrees niet, niet bij jullie hoor)
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Sander het volgende:
Slimme vrouwenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
ervan uitgaand dat de spatiebalk haperde..
Hehe.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Sander het volgende:
Hahah ja ik dacht hetzelfde, was ook wel om problemen vragen door ook naar de stairway te gaanquote:
Bier in de trein.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is dat toch om met bier in de trein te zitten !?!
Is het van Henk Westbroek?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
Stairway is die vreselijke tent van die Westbroek
Doet me gelijk denken aan Annequote:
Leuk is dat jaquote:Op woensdag 8 april 2009 22:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan Anneoud date/semi relatie achtig iets. Geweldig meisje
Ik vroeg er net nog naar! Maar goed, lees het morgen wel!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:35 schreef KudFokker het volgende:
KudFokker zegt: Welterusten
Ik vertel morgen wel over dat etentje bij mijn ex.
Het was niet echt bijzonder
Jaa net of het lied voor haar geschreven isquote:Op woensdag 8 april 2009 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Leuk is dat ja. Heerlijke stem ook die Herman.
Jij auto nog een beetje aangepakt ?quote:
Ik kom weer op tijd even controleren... Maar ik leef nog hoor!quote:
Als je het over het duiveltje hebtquote:
Mijn bron zei dat dat geheim moest blijven....quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Sander het volgende:
En oplichters... brrr... dacht ik een leuke, spontane meid aan de haak te hebben... blijkt 'ze' een scammer te zijn. Heel gelukkig niet in getrapt (1.5 euro pob?! Dacht het niet)... Dat was dus 1x datingsite en dus nooit meer! Ik heb even gecheckt of 'ze' ook op andere datingsite voorkwam. Ja dus. Niet eens de moeite genomen voor een andere naam en profiel. Nee... gewoon alles c&p.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
Hoi! Als het de 26e mooi weer is, kunnen we misschien cabrio rijden...quote:
Ik ook, moet zo ff fietsenquote:
Goed idee!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi! Als het de 26e mooi weer is, kunnen we misschien cabrio rijden...
Pannenkoeken is toch leuk. Vind het altijd vet gezellig om dat met een meisje te eten. Lekker stroop, suiker etc erbij. Niets mis mee, lekker knoeien. Miss had je wat stroop over haar moeten schenken. Damn ik word geilquote:Op woensdag 8 april 2009 22:43 schreef KudFokker het volgende:
Nja vertel het nu wel even
Heb nog een goed nummer opstaan namelijk
Maar vorige keer had ik me culinair vet uitgesloofd voor haar, en waar kwam zij mee: pannenkoeken
Toen regelde ik dus het toetje
[ afbeelding ]
Met een:
[ afbeelding ]
Maar dat ding was niet echt af te stellen, dus er kwam een vlam van een meter uit
Daarna even film gekeken, op de bank, een meter uit elkaar
Toen maar naar huis gegaan
Ja! Lekker over de boulevard....quote:
Je gaat nu nog fietsen???????quote:
Je wilde toch ook niet meer...?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:43 schreef KudFokker het volgende:
Nja vertel het nu wel even
Heb nog een goed nummer opstaan namelijk
Maar vorige keer had ik me culinair vet uitgesloofd voor haar, en waar kwam zij mee: pannenkoeken
Toen regelde ik dus het toetje
[ afbeelding ]
Met een:
[ afbeelding ]
Maar dat ding was niet echt af te stellen, dus er kwam een vlam van een meter uit
Daarna even film gekeken, op de bank, een meter uit elkaar
Toen maar naar huis gegaan
Van het station naar huis, gok ikquote:
Heb wel popcorntjes tussen haar tetten gegooidquote:Op woensdag 8 april 2009 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pannenkoeken is toch leuk. Vind het altijd vet gezellig om dat met een meisje te eten. Lekker stroop, suiker etc erbij. Niets mis mee, lekker knoeien. Miss had je wat stroop over haar moeten schenken. Damn ik word geil
Mijn god, ik heb in een week 323 smsjes ontvangen en 335 verzondenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:00 schreef JonKeL het volgende:
Zo even nog over dat smsen, ik heb trouwens in een jaar tijd 651 smsen ontvangen. Dan zal ik er rond de 500 verstuurd hebben ofzo. Toch nog aardig wat voor mijn doen
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb wel popcorntjes tussen haar tetten gegooid
Maar dat was voor de lol
Wie van ons 2 is er nou triestquote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn god, ik heb in een week 323 smsjes ontvangen en 335 verzonden
Ik geef de voorkeur aan; geen van beide. Waarom zou één van ons triest zijn?quote:
Naar????quote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In een week? Dat is, met een dag van 14 uur, 3.5 smsjes per uurquote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een heleboel mensenquote:
Soms ligt de frequentie wat hoger, en soms wat lagerquote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Sander het volgende:
[..]
In een week? Dat is, met een dag van 14 uur, 3.5 smsjes per uur
Nog steedsquote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms ligt de frequentie wat hoger, en soms wat lager
Mijn hemel ik sms al veel voor mijn doen en dat is 150 per maand.. Bewaar je al die smsjes ook? Maargoed ik bel bijna 1000 minquote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja die bewaar ik ookquote:Op woensdag 8 april 2009 23:17 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Mijn hemel ik sms al veel voor mijn doen en dat is 150 per maand.. Bewaar je al die smsjes ook? Maargoed ik bel bijna 1000 minen dan heb ik ook nog een huisfoon
![]()
Voel me ineens een stuk beterquote:Op woensdag 8 april 2009 23:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja die bewaar ik ookIk bel een stuk minder, maar dat doe ik ook nog regelmatig
Bij lange na niet de enige!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:19 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Voel me ineens een stuk beterDacht echt dat ik de enige was
quote:
Hahaha, inderdaadquote:Op woensdag 8 april 2009 23:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Dan zullen we maar geen nrs uitwisselen.. spekken we alleen de phonemaatschappij..
Correct, internet in de trein is er pas vanaf 2013 maar internet op je mobiel is wel iets dat nu al mogelijk isquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Correct, internet in de trein is er pas vanaf 2013 maar internet op je mobiel is wel iets dat nu al mogelijk is
Dan moet je dus eens wat nummers scorenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:24 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog steeds een bundel voor 1000 SMSjes terwijl ik niet boven de 150 uit kom tegenwoordig..
Helemaal correct!quote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je dus eens wat nummers scoren
Jep geen goed ideequote:
TIjd dat je ons wat geeftquote:Op woensdag 8 april 2009 23:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet je dus eens wat nummers scoren
Als je zoveel belt ben je dan niet altijd in de avonduren in gesprek ?quote:Op woensdag 8 april 2009 23:27 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
TIjd dat je ons wat geeftKader van: Alles zullen we eerlijk delen
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je zoveel belt ben je dan niet altijd in de avonduren in gesprek ?
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:37 schreef JoeyT het volgende:
Word moe van die lesbische porno op Private Spice
Maar met iemand anders in gedachten hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 23:40 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Dus dat was je al die tijd aan het doen..
Waarom twijfel ik daar niet aanquote:Op woensdag 8 april 2009 23:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar met iemand anders in gedachten hoor.
Was maar geintjequote:Op woensdag 8 april 2009 23:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan; geen van beide. Waarom zou één van ons triest zijn?
Slaap lekkerquote:
Ja...quote:
Ik weet t niet...quote:Op woensdag 8 april 2009 23:48 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Waarom twijfel ik daar niet aan
Slaap lekkerquote:
soms, soms ook nietquote:
Vrijdag 22 graden..quote:Op donderdag 9 april 2009 01:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zooo, net terug van het terras, wat een heerlijk weer nog buiten!
Plsquote:
Gezellig..quote:Op donderdag 9 april 2009 01:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vrijdag.. hmmm, bbq dan maar
Afdeling psychiatrie? Dan moet je hier wezenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:02 schreef hansje_terror het volgende:
[..]
afdling sex? sekssss hmmm
alleen heb ik daar weinig behoefte aan, hebben jullie ook een afdeling psychiatrie? en wie kan mij doorverwijzen?
Je praat teveel in raadsels voor me (alweerquote:Op donderdag 9 april 2009 06:33 schreef zbbrox het volgende:
Zo ik heb mn screenshots.. dit doe ik nooit meer hoor.
Wel vreemd dat als je een doel hebt.. hoe klein dan ook.. dat je wel ineens bewustzijn hebt bij het wakker worden en er gewoon uit kan stappen. Als werk je motivator is dan zuigt het bed je vast ofzo..
teveel geouwehoer
moggeh!
Weasel!quote:Op donderdag 9 april 2009 06:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Je praat teveel in raadsels voor me (alweer). Maar goed, ik heb nog geen weasel gezien maar herinner me opeens wel waar ik vannacht over gedroomd heb
Ik word mijn bed uitgezogen door... ff denken, nieuwsgierigheid over wat deze dag gaat brengen. En op het moment ook door mijn leuke werkzaamheden![]()
Ik houd ervan als ik ergens grip op begin te krijgen. Echt![]()
![]()
!!
Jawel om 0615 gaat de wekker. Dat wil zeggen die begint om 0545 op te lichten en om 0615 gaat de radio daarbij aan. (wakeup light) Ik wacht alleen meestal tot de tweede wekker (mobieltje) om 0645 af gaat. Vandaag niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 07:13 schreef MNR het volgende:
Goed, doe ik ondertussen een poging om een conclusie te maken: je komt normaal gesproken nooit zo vroeg je bed uit dus je hebt er screenshots van gemaakt (van Fok!) voor jezelf. Daarnaast heb je nu een doel gevonden om je bed uit te komen en je merkt daardoor dat je gemakkelijker wakker wordt en uitstapt.
Klopt het zo een beetje?
Hey cuemaster!quote:Op donderdag 9 april 2009 07:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Toch maar even een hoiop deze vroege ochtend
omdat?quote:Op donderdag 9 april 2009 08:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je bent toch niet zo heeeeeeel scherp door dat vroege opstaan
Haha, nee in zijn geheel niet om haar aanspreek titel! Maar om de tijd die het duurde voordat de groet kwamquote:Op donderdag 9 april 2009 08:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
omdat?
cuemistress? hogwash! ik ben pro-universexele aanspreektitels.
en ze is heel goed met de cue
Jankerdquote:Op donderdag 9 april 2009 08:17 schreef Rauw. het volgende:
Goedemorgen,
Meiden die niet op hun sms reageren!
alhoewel, ze begon gisteren uit 'rzelf met SMSen
Oh, beter te laat dan nooit.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, nee in zijn geheel niet om haar aanspreek titel! Maar om de tijd die het duurde voordat de groet kwam
* zbbrox heeft er al 2 of 3 binnenquote:Op donderdag 9 april 2009 08:17 schreef Rauw. het volgende:
Goedemorgen,
Meiden die niet op hun sms reageren!
alhoewel, ze begon gisteren uit 'rzelf met SMSen
Maar bij het onderwerp van gsiteravond kun je niet zomaar a la minute afhakenquote:Op donderdag 9 april 2009 08:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Jankerd
Jij hebt iemand om mee te smsen..
quote:
Zo te merken kan het welquote:Op donderdag 9 april 2009 08:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar bij het onderwerp van gsiteravond kun je niet zomaar a la minute afhaken
Je hebt niets te maren jochiequote:
Dan is het gewoon brutaal dat ze de conversatie verbrakquote:
*proest*quote:Op donderdag 9 april 2009 08:31 schreef kwaakvaak het volgende:
ik moet echt heel nodig poepen, maar ik geloof dat ik er vanochtend te dom voor ben. Lig nu al zeker 15 minuten in bed te bedenken dat ik eigenlijk naar de wc moet gaan. Gelukkig voor jullie heb ik daar dan weer geen screenshot van gemaakt.
What didn't you doquote:
Dan moet je dr smsen dat ze brutaal is en jouw laat wachten met een harde kloppende paal..quote:Op donderdag 9 april 2009 08:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan is het gewoon brutaal dat ze de conversatie verbrak![]()
En ik weet dat ze al wakker is want ze moet straks werken
You're wrongquote:Op donderdag 9 april 2009 08:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
okay you lost me
i just know im innocent
Zou het aan kale mannen en donderdag de 9e liggen?!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:31 schreef kwaakvaak het volgende:
ik moet echt heel nodig poepen, maar ik geloof dat ik er vanochtend te dom voor ben. Lig nu al zeker 15 minuten in bed te bedenken dat ik eigenlijk naar de wc moet gaan. Gelukkig voor jullie heb ik daar dan weer geen screenshot van gemaakt.
laten we het aan brownie vragenquote:
shu up!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:38 schreef kwaakvaak het volgende:
yeah but no but yeah but no but.......
ben je nu tegen je kont aan het praten? ja kont, nee kont, ja kont, nee kont... alleen je vergeet t's!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:38 schreef kwaakvaak het volgende:
yeah but no but yeah but no but.......
Volgens mij is ze niet echt van dat ruige werkquote:Op donderdag 9 april 2009 08:34 schreef Tally het volgende:
[..]
What didn't you do
[..]
Dan moet je dr smsen dat ze brutaal is en jouw laat wachten met een harde kloppende paal..
De slet!
NEXT!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet echt van dat ruige werk![]()
Misschien inderdaad wel een goede optiequote:
Ach spelen kan best leuk zijn.. En zo lang zijn jullie nog niet aan het spelen..quote:Op donderdag 9 april 2009 08:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien inderdaad wel een goede optie![]()
krijg r sowieso niet echt hoogte van
OCh, waar het op het ene moment bloedserieus gaat word het op een ander moment wat speelser.. Wel leuk natuurlijk, maar ik baal ervan dat ze gewoon geen antwoord geeft op serieuzere dingen die ik r vraag.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach spelen kan best leuk zijn.. En zo lang zijn jullie nog niet aan het spelen..
Maar geen fan van ruig werkJammer hoor..
Beetje jammer inderdaad.. Misschien wil zij ook gewoon alleen spelen..quote:Op donderdag 9 april 2009 08:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
OCh, waar het op het ene moment bloedserieus gaat word het op een ander moment wat speelser.. Wel leuk natuurlijk, maar ik baal ervan dat ze gewoon geen antwoord geeft op serieuzere dingen die ik r vraag.
Eerder een twijfelaar, ze weet volgns mij echt niet wat ze wil.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad.. Misschien wil zij ook gewoon alleen spelen..
Dus heb je een neukertje Rauw
Moet jij niet werken?quote:
Kan een keer een ochtendje in mn nest blijven liggen, mag ook wel, gister nog laat geworden op het terras!quote:
Daar heb je geen kut aan.. Die geilen je op en als puntje bij paaltje (whehehehe) wil komen dan doen ze het toch maar nietquote:Op donderdag 9 april 2009 08:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Eerder een twijfelaar, ze weet volgns mij echt niet wat ze wil.
Wat lekker!!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan een keer een ochtendje in mn nest blijven liggen, mag ook wel, gister nog laat geworden op het terras!
het laatste smsje wat ik van 'r kreeg loog er iig niet omquote:Op donderdag 9 april 2009 08:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb je geen kut aan.. Die geilen je op en als puntje bij paaltje (whehehehe) wil komen dan doen ze het toch maar niet
Waar was je? En met wie?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mocht wel weer een keer, draai veel te veel uren.. maar dat terraswauw, wat lekker was dat!
Of vind ze het niet passend om dat nu al toe te geven.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet echt van dat ruige werk![]()
Ook 'n goede optiequote:Op donderdag 9 april 2009 09:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of vind ze het niet passend om dat nu al toe te geven.
*grin* spijt hebben is zo lamequote:Op donderdag 9 april 2009 09:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
het laatste smsje wat ik van 'r kreeg loog er iig niet om![]()
tis eigk net of ze naderhand spijt had dat ze dat SMSje stuurde
Hoi ik ben Tally, 29 jaar.. En ik ben verzot op ruwe ruige rauwe seks!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of vind ze het niet passend om dat nu al toe te geven.
Utrecht, met een vriendin. Heerlijk mensen die naar een gala gingen lopen kijken, biertje gedronken, gezeten onder de terras verwarmer, een x-cream milkshake gedronken, wat een woensdagquote:
En dan de rest van de tijd Tally genoemd worden? Ik denk niet dat het bij me past...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:03 schreef Tally het volgende:
Hoi ik ben Tally, 29 jaar.. En ik ben verzot op ruwe ruige rauwe seks!
Misschien een leuke openingszin (whehehehe) in de kroeg..
Babe!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:03 schreef Tally het volgende:
[..]
*grin* spijt hebben is zo lame
[..]
Hoi ik ben Tally, 29 jaar.. En ik ben verzot op ruwe ruige rauwe seks!
Misschien een leuke openingszin (whehehehe) in de kroeg..
Ach joh namen noemen tijdens de seks is ook zo 1980..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan de rest van de tijd Tally genoemd worden? Ik denk niet dat het bij me past...
Wie niet zien kan moet maar voelenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Babe!![]()
Ik zie dat je weer lekker bezig bent op deze mistige morgen
Sounds good!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht, met een vriendin. Heerlijk mensen die naar een gala gingen lopen kijken, biertje gedronken, gezeten onder de terras verwarmer, een x-cream milkshake gedronken, wat een woensdag
Ik was bij een vriendin, erg gezelligquote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 09:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Wie niet zien kan moet maar voelen
Goedemorgen lief!
oe, gewoon een fijne dag dus!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was bij een vriendin, erg gezelligDaarna lekker even thuis relaxed, iets waar ik wel even aan toe was.. Gewoon alleen zijn..
Alweer?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:17 schreef Tally het volgende:
Ik heb weer eens zo'n 0,0 motivatie en inspiratie dag
Mwah... Niet bijzonder. Wel naar school vanavond..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oe, gewoon een fijne dag dus!vandaag weer druk?
Water uit de uitlaat is niet goed hoor.. Of het moet een beetje condens zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 09:21 schreef rival het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren avondje bezig geweest met auto maar die is weer klaargekomen hoor
Ja en ik moet toch echt iets gaan doenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:21 schreef rival het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren avondje bezig geweest met auto maar die is weer klaargekomen hoor
Pff, die dagen duren lang.... Succes!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:17 schreef Tally het volgende:
Ik heb weer eens zo'n 0,0 motivatie en inspiratie dag
vanavond denk ik dat ik ook vroeg mijn bed op zoek, erg druk weekend voor de boeg..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mwah... Niet bijzonder. Wel naar school vanavond..Maar ik verlang gewoon naar een avondje niets!
En jij?
Wat voor wilde plannen heb je allemaal?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vanavond denk ik dat ik ook vroeg mijn bed op zoek, erg druk weekend voor de boeg..
Ik wel, dat rare praten over ze hier in het topicquote:Op donderdag 9 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Echt zo vaag.
Ik heb opeens 'ruzie' met al mijn vrienden lijkt wel.
Ik heb een vast groepje van 4 gasten waar ik altijd mee om ga.
Maar sinds gister middag reageren ze niet meer op sms'jes en nemen ze de telefoon niet meer op.
En ik weet echt niet wat ik fout heb gedaan ...
Lekker kinderachtig.. Oow wacht...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Echt zo vaag.
Ik heb opeens 'ruzie' met al mijn vrienden lijkt wel.
Ik heb een vast groepje van 4 gasten waar ik altijd mee om ga.
Maar sinds gister middag reageren ze niet meer op sms'jes en nemen ze de telefoon niet meer op.
En ik weet echt niet wat ik fout heb gedaan ...
Veeeeeeul te langquote:Op donderdag 9 april 2009 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pff, die dagen duren lang.... Succes!Houdt ons maar(nog meer!) gezelschap
morgen avond eten bij vrienden, dan naar medemblik om een boot op te halen, volgende dag heel de dag rescue spelen bij een zeiltraining, daarna naar zandvoort om te eten, zondag ochtend om 8 uur wakeboarden, daarna even paasontbijt houden bij mn pa, daarna... oeeeee.. even tijd, zondag avond weer eten bij vrienden en 2e paasdag de drukte in duiken op de woonboulevardquote:Op donderdag 9 april 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat voor wilde plannen heb je allemaal?
Haha, herkenbaar. Ik heb vanmorgen ook weer veel te lang gesnoozed dus echt wakker ben ik nu pas..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Veeeeeeul te langEn dat terwijl ik pas net wakker ben geworden (op mijn werk)
Wow! Drukquote:Op donderdag 9 april 2009 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen avond eten bij vrienden, dan naar medemblik om een boot op te halen, volgende dag heel de dag rescue spelen bij een zeiltraining, daarna naar zandvoort om te eten, zondag ochtend om 8 uur wakeboarden, daarna even paasontbijt houden bij mn pa, daarna... oeeeee.. even tijd, zondag avond weer eten bij vrienden en 2e paasdag de drukte in duiken op de woonboulevard
Hij groette mij tenminstequote:Op donderdag 9 april 2009 08:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, nee in zijn geheel niet om haar aanspreek titel! Maar om de tijd die het duurde voordat de groet kwam
I know, maar een vriendin heeft een huisje gekregen en wil mijn deskundigequote:Op donderdag 9 april 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Wow! DrukJij bent gek dat je naar de woonboulevard gaat!
Het goed of slecht neuken is afhankelijk van het bed?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I know, maar een vriendin heeft een huisje gekregen en wil mijn deskundigeadvies erbij hebben.. of ze wil gewoon een idioot hebben die alle bedden test en zegt welke er goed neuken en welke niet
Het maakt verder weinig uit, maar om dan iets te zeggen over een anderquote:Op donderdag 9 april 2009 09:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
ooooooooh shoot! ik ben ook echt te dom om te poepen (moet het nog steeds doen)
mijn excuus![]()
![]()
Haha wel gezellig.. Maar die drukte, ik zou knettergek worden.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I know, maar een vriendin heeft een huisje gekregen en wil mijn deskundigeadvies erbij hebben.. of ze wil gewoon een idioot hebben die alle bedden test en zegt welke er goed neuken en welke niet
Dat ging over 1 vriend...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wel, dat rare praten over ze hier in het topic
deels.. als je er 1 neemt met 2 losse matrassen dan moet je er wel iets overheen gooien zodat de spleet niet voelbaar is. Neem je er 1 waar je te ver in weg zakt, kan je niet goed likken, dan ligt de kont te diep.. etc...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het goed of slecht neuken is afhankelijk van het bed?
* Cuegirllie gaat binnenkort maar beddenshoppen dan
ben ik alquote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha wel gezellig.. Maar die drukte, ik zou knettergek worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |