Kan een keer een ochtendje in mn nest blijven liggen, mag ook wel, gister nog laat geworden op het terras!quote:
Daar heb je geen kut aan.. Die geilen je op en als puntje bij paaltje (whehehehe) wil komen dan doen ze het toch maar nietquote:Op donderdag 9 april 2009 08:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Eerder een twijfelaar, ze weet volgns mij echt niet wat ze wil.
Wat lekker!!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kan een keer een ochtendje in mn nest blijven liggen, mag ook wel, gister nog laat geworden op het terras!
het laatste smsje wat ik van 'r kreeg loog er iig niet omquote:Op donderdag 9 april 2009 08:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb je geen kut aan.. Die geilen je op en als puntje bij paaltje (whehehehe) wil komen dan doen ze het toch maar niet
Waar was je? En met wie?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mocht wel weer een keer, draai veel te veel uren.. maar dat terraswauw, wat lekker was dat!
Of vind ze het niet passend om dat nu al toe te geven.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet echt van dat ruige werk![]()
Ook 'n goede optiequote:Op donderdag 9 april 2009 09:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of vind ze het niet passend om dat nu al toe te geven.
*grin* spijt hebben is zo lamequote:Op donderdag 9 april 2009 09:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
het laatste smsje wat ik van 'r kreeg loog er iig niet om![]()
tis eigk net of ze naderhand spijt had dat ze dat SMSje stuurde
Hoi ik ben Tally, 29 jaar.. En ik ben verzot op ruwe ruige rauwe seks!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of vind ze het niet passend om dat nu al toe te geven.
Utrecht, met een vriendin. Heerlijk mensen die naar een gala gingen lopen kijken, biertje gedronken, gezeten onder de terras verwarmer, een x-cream milkshake gedronken, wat een woensdagquote:
En dan de rest van de tijd Tally genoemd worden? Ik denk niet dat het bij me past...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:03 schreef Tally het volgende:
Hoi ik ben Tally, 29 jaar.. En ik ben verzot op ruwe ruige rauwe seks!
Misschien een leuke openingszin (whehehehe) in de kroeg..
Babe!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:03 schreef Tally het volgende:
[..]
*grin* spijt hebben is zo lame
[..]
Hoi ik ben Tally, 29 jaar.. En ik ben verzot op ruwe ruige rauwe seks!
Misschien een leuke openingszin (whehehehe) in de kroeg..
Ach joh namen noemen tijdens de seks is ook zo 1980..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan de rest van de tijd Tally genoemd worden? Ik denk niet dat het bij me past...
Wie niet zien kan moet maar voelenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Babe!![]()
Ik zie dat je weer lekker bezig bent op deze mistige morgen
Sounds good!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht, met een vriendin. Heerlijk mensen die naar een gala gingen lopen kijken, biertje gedronken, gezeten onder de terras verwarmer, een x-cream milkshake gedronken, wat een woensdag
Ik was bij een vriendin, erg gezelligquote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 09:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Wie niet zien kan moet maar voelen
Goedemorgen lief!
oe, gewoon een fijne dag dus!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was bij een vriendin, erg gezelligDaarna lekker even thuis relaxed, iets waar ik wel even aan toe was.. Gewoon alleen zijn..
Alweer?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:17 schreef Tally het volgende:
Ik heb weer eens zo'n 0,0 motivatie en inspiratie dag
Mwah... Niet bijzonder. Wel naar school vanavond..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oe, gewoon een fijne dag dus!vandaag weer druk?
Water uit de uitlaat is niet goed hoor.. Of het moet een beetje condens zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 09:21 schreef rival het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren avondje bezig geweest met auto maar die is weer klaargekomen hoor
Ja en ik moet toch echt iets gaan doenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 09:21 schreef rival het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren avondje bezig geweest met auto maar die is weer klaargekomen hoor
Pff, die dagen duren lang.... Succes!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:17 schreef Tally het volgende:
Ik heb weer eens zo'n 0,0 motivatie en inspiratie dag
vanavond denk ik dat ik ook vroeg mijn bed op zoek, erg druk weekend voor de boeg..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mwah... Niet bijzonder. Wel naar school vanavond..Maar ik verlang gewoon naar een avondje niets!
En jij?
Wat voor wilde plannen heb je allemaal?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vanavond denk ik dat ik ook vroeg mijn bed op zoek, erg druk weekend voor de boeg..
Ik wel, dat rare praten over ze hier in het topicquote:Op donderdag 9 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Echt zo vaag.
Ik heb opeens 'ruzie' met al mijn vrienden lijkt wel.
Ik heb een vast groepje van 4 gasten waar ik altijd mee om ga.
Maar sinds gister middag reageren ze niet meer op sms'jes en nemen ze de telefoon niet meer op.
En ik weet echt niet wat ik fout heb gedaan ...
Lekker kinderachtig.. Oow wacht...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
Echt zo vaag.
Ik heb opeens 'ruzie' met al mijn vrienden lijkt wel.
Ik heb een vast groepje van 4 gasten waar ik altijd mee om ga.
Maar sinds gister middag reageren ze niet meer op sms'jes en nemen ze de telefoon niet meer op.
En ik weet echt niet wat ik fout heb gedaan ...
Veeeeeeul te langquote:Op donderdag 9 april 2009 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pff, die dagen duren lang.... Succes!Houdt ons maar(nog meer!) gezelschap
morgen avond eten bij vrienden, dan naar medemblik om een boot op te halen, volgende dag heel de dag rescue spelen bij een zeiltraining, daarna naar zandvoort om te eten, zondag ochtend om 8 uur wakeboarden, daarna even paasontbijt houden bij mn pa, daarna... oeeeee.. even tijd, zondag avond weer eten bij vrienden en 2e paasdag de drukte in duiken op de woonboulevardquote:Op donderdag 9 april 2009 09:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat voor wilde plannen heb je allemaal?
Haha, herkenbaar. Ik heb vanmorgen ook weer veel te lang gesnoozed dus echt wakker ben ik nu pas..quote:Op donderdag 9 april 2009 09:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Veeeeeeul te langEn dat terwijl ik pas net wakker ben geworden (op mijn werk)
Wow! Drukquote:Op donderdag 9 april 2009 09:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
morgen avond eten bij vrienden, dan naar medemblik om een boot op te halen, volgende dag heel de dag rescue spelen bij een zeiltraining, daarna naar zandvoort om te eten, zondag ochtend om 8 uur wakeboarden, daarna even paasontbijt houden bij mn pa, daarna... oeeeee.. even tijd, zondag avond weer eten bij vrienden en 2e paasdag de drukte in duiken op de woonboulevard
Hij groette mij tenminstequote:Op donderdag 9 april 2009 08:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, nee in zijn geheel niet om haar aanspreek titel! Maar om de tijd die het duurde voordat de groet kwam
I know, maar een vriendin heeft een huisje gekregen en wil mijn deskundigequote:Op donderdag 9 april 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
Wow! DrukJij bent gek dat je naar de woonboulevard gaat!
Het goed of slecht neuken is afhankelijk van het bed?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I know, maar een vriendin heeft een huisje gekregen en wil mijn deskundigeadvies erbij hebben.. of ze wil gewoon een idioot hebben die alle bedden test en zegt welke er goed neuken en welke niet
Het maakt verder weinig uit, maar om dan iets te zeggen over een anderquote:Op donderdag 9 april 2009 09:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
ooooooooh shoot! ik ben ook echt te dom om te poepen (moet het nog steeds doen)
mijn excuus![]()
![]()
Haha wel gezellig.. Maar die drukte, ik zou knettergek worden.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I know, maar een vriendin heeft een huisje gekregen en wil mijn deskundigeadvies erbij hebben.. of ze wil gewoon een idioot hebben die alle bedden test en zegt welke er goed neuken en welke niet
Dat ging over 1 vriend...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wel, dat rare praten over ze hier in het topic
deels.. als je er 1 neemt met 2 losse matrassen dan moet je er wel iets overheen gooien zodat de spleet niet voelbaar is. Neem je er 1 waar je te ver in weg zakt, kan je niet goed likken, dan ligt de kont te diep.. etc...quote:Op donderdag 9 april 2009 09:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het goed of slecht neuken is afhankelijk van het bed?
* Cuegirllie gaat binnenkort maar beddenshoppen dan
ben ik alquote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha wel gezellig.. Maar die drukte, ik zou knettergek worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |