Je praat teveel in raadsels voor me (alweerquote:Op donderdag 9 april 2009 06:33 schreef zbbrox het volgende:
Zo ik heb mn screenshots.. dit doe ik nooit meer hoor.
Wel vreemd dat als je een doel hebt.. hoe klein dan ook.. dat je wel ineens bewustzijn hebt bij het wakker worden en er gewoon uit kan stappen. Als werk je motivator is dan zuigt het bed je vast ofzo..
teveel geouwehoer
moggeh!
Weasel!quote:Op donderdag 9 april 2009 06:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Je praat teveel in raadsels voor me (alweer). Maar goed, ik heb nog geen weasel gezien maar herinner me opeens wel waar ik vannacht over gedroomd heb
Ik word mijn bed uitgezogen door... ff denken, nieuwsgierigheid over wat deze dag gaat brengen. En op het moment ook door mijn leuke werkzaamheden![]()
Ik houd ervan als ik ergens grip op begin te krijgen. Echt![]()
![]()
!!
Jawel om 0615 gaat de wekker. Dat wil zeggen die begint om 0545 op te lichten en om 0615 gaat de radio daarbij aan. (wakeup light) Ik wacht alleen meestal tot de tweede wekker (mobieltje) om 0645 af gaat. Vandaag niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 07:13 schreef MNR het volgende:
Goed, doe ik ondertussen een poging om een conclusie te maken: je komt normaal gesproken nooit zo vroeg je bed uit dus je hebt er screenshots van gemaakt (van Fok!) voor jezelf. Daarnaast heb je nu een doel gevonden om je bed uit te komen en je merkt daardoor dat je gemakkelijker wakker wordt en uitstapt.
Klopt het zo een beetje?
Hey cuemaster!quote:Op donderdag 9 april 2009 07:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Toch maar even een hoiop deze vroege ochtend
omdat?quote:Op donderdag 9 april 2009 08:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je bent toch niet zo heeeeeeel scherp door dat vroege opstaan
Haha, nee in zijn geheel niet om haar aanspreek titel! Maar om de tijd die het duurde voordat de groet kwamquote:Op donderdag 9 april 2009 08:13 schreef zbbrox het volgende:
[..]
omdat?
cuemistress? hogwash! ik ben pro-universexele aanspreektitels.
en ze is heel goed met de cue
Jankerdquote:Op donderdag 9 april 2009 08:17 schreef Rauw. het volgende:
Goedemorgen,
Meiden die niet op hun sms reageren!
alhoewel, ze begon gisteren uit 'rzelf met SMSen
Oh, beter te laat dan nooit.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, nee in zijn geheel niet om haar aanspreek titel! Maar om de tijd die het duurde voordat de groet kwam
* zbbrox heeft er al 2 of 3 binnenquote:Op donderdag 9 april 2009 08:17 schreef Rauw. het volgende:
Goedemorgen,
Meiden die niet op hun sms reageren!
alhoewel, ze begon gisteren uit 'rzelf met SMSen
Maar bij het onderwerp van gsiteravond kun je niet zomaar a la minute afhakenquote:Op donderdag 9 april 2009 08:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Jankerd
Jij hebt iemand om mee te smsen..
quote:
Zo te merken kan het welquote:Op donderdag 9 april 2009 08:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar bij het onderwerp van gsiteravond kun je niet zomaar a la minute afhaken
Je hebt niets te maren jochiequote:
Dan is het gewoon brutaal dat ze de conversatie verbrakquote:
*proest*quote:Op donderdag 9 april 2009 08:31 schreef kwaakvaak het volgende:
ik moet echt heel nodig poepen, maar ik geloof dat ik er vanochtend te dom voor ben. Lig nu al zeker 15 minuten in bed te bedenken dat ik eigenlijk naar de wc moet gaan. Gelukkig voor jullie heb ik daar dan weer geen screenshot van gemaakt.
What didn't you doquote:
Dan moet je dr smsen dat ze brutaal is en jouw laat wachten met een harde kloppende paal..quote:Op donderdag 9 april 2009 08:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan is het gewoon brutaal dat ze de conversatie verbrak![]()
En ik weet dat ze al wakker is want ze moet straks werken
You're wrongquote:Op donderdag 9 april 2009 08:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
okay you lost me
i just know im innocent
Zou het aan kale mannen en donderdag de 9e liggen?!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:31 schreef kwaakvaak het volgende:
ik moet echt heel nodig poepen, maar ik geloof dat ik er vanochtend te dom voor ben. Lig nu al zeker 15 minuten in bed te bedenken dat ik eigenlijk naar de wc moet gaan. Gelukkig voor jullie heb ik daar dan weer geen screenshot van gemaakt.
laten we het aan brownie vragenquote:
shu up!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:38 schreef kwaakvaak het volgende:
yeah but no but yeah but no but.......
ben je nu tegen je kont aan het praten? ja kont, nee kont, ja kont, nee kont... alleen je vergeet t's!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:38 schreef kwaakvaak het volgende:
yeah but no but yeah but no but.......
Volgens mij is ze niet echt van dat ruige werkquote:Op donderdag 9 april 2009 08:34 schreef Tally het volgende:
[..]
What didn't you do
[..]
Dan moet je dr smsen dat ze brutaal is en jouw laat wachten met een harde kloppende paal..
De slet!
NEXT!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet echt van dat ruige werk![]()
Misschien inderdaad wel een goede optiequote:
Ach spelen kan best leuk zijn.. En zo lang zijn jullie nog niet aan het spelen..quote:Op donderdag 9 april 2009 08:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien inderdaad wel een goede optie![]()
krijg r sowieso niet echt hoogte van
OCh, waar het op het ene moment bloedserieus gaat word het op een ander moment wat speelser.. Wel leuk natuurlijk, maar ik baal ervan dat ze gewoon geen antwoord geeft op serieuzere dingen die ik r vraag.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach spelen kan best leuk zijn.. En zo lang zijn jullie nog niet aan het spelen..
Maar geen fan van ruig werkJammer hoor..
Beetje jammer inderdaad.. Misschien wil zij ook gewoon alleen spelen..quote:Op donderdag 9 april 2009 08:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
OCh, waar het op het ene moment bloedserieus gaat word het op een ander moment wat speelser.. Wel leuk natuurlijk, maar ik baal ervan dat ze gewoon geen antwoord geeft op serieuzere dingen die ik r vraag.
Eerder een twijfelaar, ze weet volgns mij echt niet wat ze wil.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad.. Misschien wil zij ook gewoon alleen spelen..
Dus heb je een neukertje Rauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |