* zbbrox heeft er al 2 of 3 binnenquote:Op donderdag 9 april 2009 08:17 schreef Rauw. het volgende:
Goedemorgen,
Meiden die niet op hun sms reageren!
alhoewel, ze begon gisteren uit 'rzelf met SMSen
Maar bij het onderwerp van gsiteravond kun je niet zomaar a la minute afhakenquote:Op donderdag 9 april 2009 08:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Jankerd
Jij hebt iemand om mee te smsen..
quote:
Zo te merken kan het welquote:Op donderdag 9 april 2009 08:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar bij het onderwerp van gsiteravond kun je niet zomaar a la minute afhaken
Je hebt niets te maren jochiequote:
Dan is het gewoon brutaal dat ze de conversatie verbrakquote:
*proest*quote:Op donderdag 9 april 2009 08:31 schreef kwaakvaak het volgende:
ik moet echt heel nodig poepen, maar ik geloof dat ik er vanochtend te dom voor ben. Lig nu al zeker 15 minuten in bed te bedenken dat ik eigenlijk naar de wc moet gaan. Gelukkig voor jullie heb ik daar dan weer geen screenshot van gemaakt.
What didn't you doquote:
Dan moet je dr smsen dat ze brutaal is en jouw laat wachten met een harde kloppende paal..quote:Op donderdag 9 april 2009 08:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan is het gewoon brutaal dat ze de conversatie verbrak![]()
En ik weet dat ze al wakker is want ze moet straks werken
You're wrongquote:Op donderdag 9 april 2009 08:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]
okay you lost me
i just know im innocent
Zou het aan kale mannen en donderdag de 9e liggen?!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:31 schreef kwaakvaak het volgende:
ik moet echt heel nodig poepen, maar ik geloof dat ik er vanochtend te dom voor ben. Lig nu al zeker 15 minuten in bed te bedenken dat ik eigenlijk naar de wc moet gaan. Gelukkig voor jullie heb ik daar dan weer geen screenshot van gemaakt.
laten we het aan brownie vragenquote:
shu up!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:38 schreef kwaakvaak het volgende:
yeah but no but yeah but no but.......
ben je nu tegen je kont aan het praten? ja kont, nee kont, ja kont, nee kont... alleen je vergeet t's!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:38 schreef kwaakvaak het volgende:
yeah but no but yeah but no but.......
Volgens mij is ze niet echt van dat ruige werkquote:Op donderdag 9 april 2009 08:34 schreef Tally het volgende:
[..]
What didn't you do
[..]
Dan moet je dr smsen dat ze brutaal is en jouw laat wachten met een harde kloppende paal..
De slet!
NEXT!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze niet echt van dat ruige werk![]()
Misschien inderdaad wel een goede optiequote:
Ach spelen kan best leuk zijn.. En zo lang zijn jullie nog niet aan het spelen..quote:Op donderdag 9 april 2009 08:49 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Misschien inderdaad wel een goede optie![]()
krijg r sowieso niet echt hoogte van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |