Ik moest hem op het terras en aan het bier spankenquote:
Hoiquote:
Ik vind je nog erg mild nu.quote:
Ik ben nog liefquote:
eng... Dan zou je tot mijn soort behoren dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef hansje_terror het volgende:
[..]
ja wat ben ik? ik ben hetero maar ben tevens een homosapiens.
Slaap lekker (straks dan)Tally!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nog liefNiet in mn hum.. Ik ga naar bed
nou niet helemaal, ik ben van het mannelijke geslacht.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
eng... Dan zou je tot mijn soort behoren dus.
Maar het is wel waar.quote:
De meet wordt nu al legendarisch dusquote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest hem op het terras en aan het bier spanken
Goed idee van je, dan kan je man meeprofiteren van die lieve buiquote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nog liefNiet in mn hum.. Ik ga naar bed
Dat is jammer.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goed idee van je, dan kan je man meeprofiteren van die lieve bui
Ik ga douchen, en daarna duik ik er ook in. (vrees niet, niet bij jullie hoor)
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Sander het volgende:
Oh, 9 mei ben ik er ook bij. Ik heb dan namelijk ook een meet. Om dezelfde tijd. In dezelfde kroeg. Met de forum-crew..
Slimme vrouwenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
ervan uitgaand dat de spatiebalk haperde..
Hehe.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Sander het volgende:
Oh, 9 mei ben ik er ook bij. Ik heb dan namelijk ook een meet. Om dezelfde tijd. In dezelfde kroeg. Met de forum-crew..
Hahah ja ik dacht hetzelfde, was ook wel om problemen vragen door ook naar de stairway te gaanquote:
Bier in de trein.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is dat toch om met bier in de trein te zitten !?!
Is het van Henk Westbroek?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
Stairway is die vreselijke tent van die Westbroek
Doet me gelijk denken aan Annequote:
Leuk is dat jaquote:Op woensdag 8 april 2009 22:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan Anneoud date/semi relatie achtig iets. Geweldig meisje
Ik vroeg er net nog naar! Maar goed, lees het morgen wel!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:35 schreef KudFokker het volgende:
KudFokker zegt: Welterusten
Ik vertel morgen wel over dat etentje bij mijn ex.
Het was niet echt bijzonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |