Ik moest hem op het terras en aan het bier spankenquote:
Hoiquote:
Ik vind je nog erg mild nu.quote:
Ik ben nog liefquote:
eng... Dan zou je tot mijn soort behoren dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef hansje_terror het volgende:
[..]
ja wat ben ik? ik ben hetero maar ben tevens een homosapiens.
Slaap lekker (straks dan)Tally!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nog liefNiet in mn hum.. Ik ga naar bed
nou niet helemaal, ik ben van het mannelijke geslacht.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
eng... Dan zou je tot mijn soort behoren dus.
Maar het is wel waar.quote:
De meet wordt nu al legendarisch dusquote:Op woensdag 8 april 2009 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moest hem op het terras en aan het bier spanken
Goed idee van je, dan kan je man meeprofiteren van die lieve buiquote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben nog liefNiet in mn hum.. Ik ga naar bed
Dat is jammer.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Goed idee van je, dan kan je man meeprofiteren van die lieve bui
Ik ga douchen, en daarna duik ik er ook in. (vrees niet, niet bij jullie hoor)
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Sander het volgende:
Oh, 9 mei ben ik er ook bij. Ik heb dan namelijk ook een meet. Om dezelfde tijd. In dezelfde kroeg. Met de forum-crew..
Slimme vrouwenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef DR34M3R het volgende:
ervan uitgaand dat de spatiebalk haperde..
Hehe.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Sander het volgende:
Oh, 9 mei ben ik er ook bij. Ik heb dan namelijk ook een meet. Om dezelfde tijd. In dezelfde kroeg. Met de forum-crew..
Hahah ja ik dacht hetzelfde, was ook wel om problemen vragen door ook naar de stairway te gaanquote:
Bier in de trein.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat is dat toch om met bier in de trein te zitten !?!
Is het van Henk Westbroek?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
Stairway is die vreselijke tent van die Westbroek
Doet me gelijk denken aan Annequote:
Leuk is dat jaquote:Op woensdag 8 april 2009 22:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Doet me gelijk denken aan Anneoud date/semi relatie achtig iets. Geweldig meisje
Ik vroeg er net nog naar! Maar goed, lees het morgen wel!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:35 schreef KudFokker het volgende:
KudFokker zegt: Welterusten
Ik vertel morgen wel over dat etentje bij mijn ex.
Het was niet echt bijzonder
Jaa net of het lied voor haar geschreven isquote:Op woensdag 8 april 2009 22:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Leuk is dat ja. Heerlijke stem ook die Herman.
Jij auto nog een beetje aangepakt ?quote:
Ik kom weer op tijd even controleren... Maar ik leef nog hoor!quote:
Als je het over het duiveltje hebtquote:
Mijn bron zei dat dat geheim moest blijven....quote:Op woensdag 8 april 2009 22:10 schreef Sander het volgende:
En oplichters... brrr... dacht ik een leuke, spontane meid aan de haak te hebben... blijkt 'ze' een scammer te zijn. Heel gelukkig niet in getrapt (1.5 euro pob?! Dacht het niet)... Dat was dus 1x datingsite en dus nooit meer! Ik heb even gecheckt of 'ze' ook op andere datingsite voorkwam. Ja dus. Niet eens de moeite genomen voor een andere naam en profiel. Nee... gewoon alles c&p.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:42 schreef Q. het volgende:
Grappig hoe vaak je dezelfde vrouwen tegenkomt op datingsites.
Hoi! Als het de 26e mooi weer is, kunnen we misschien cabrio rijden...quote:
Ik ook, moet zo ff fietsenquote:
Goed idee!quote:Op woensdag 8 april 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi! Als het de 26e mooi weer is, kunnen we misschien cabrio rijden...
Pannenkoeken is toch leuk. Vind het altijd vet gezellig om dat met een meisje te eten. Lekker stroop, suiker etc erbij. Niets mis mee, lekker knoeien. Miss had je wat stroop over haar moeten schenken. Damn ik word geilquote:Op woensdag 8 april 2009 22:43 schreef KudFokker het volgende:
Nja vertel het nu wel even
Heb nog een goed nummer opstaan namelijk
Maar vorige keer had ik me culinair vet uitgesloofd voor haar, en waar kwam zij mee: pannenkoeken
Toen regelde ik dus het toetje
[ afbeelding ]
Met een:
[ afbeelding ]
Maar dat ding was niet echt af te stellen, dus er kwam een vlam van een meter uit
Daarna even film gekeken, op de bank, een meter uit elkaar
Toen maar naar huis gegaan
Ja! Lekker over de boulevard....quote:
Je gaat nu nog fietsen???????quote:
Je wilde toch ook niet meer...?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:43 schreef KudFokker het volgende:
Nja vertel het nu wel even
Heb nog een goed nummer opstaan namelijk
Maar vorige keer had ik me culinair vet uitgesloofd voor haar, en waar kwam zij mee: pannenkoeken
Toen regelde ik dus het toetje
[ afbeelding ]
Met een:
[ afbeelding ]
Maar dat ding was niet echt af te stellen, dus er kwam een vlam van een meter uit
Daarna even film gekeken, op de bank, een meter uit elkaar
Toen maar naar huis gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |